SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ja, maar ik vraag hoe die deadlines ontstaan. Bij een afdeling zoals geboorteregister oid. Ik kan mij er geen beeld bij vormen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb geen draaiende uren, dat is wat ik zeg, het zijn deadlines en die moeten af voor een bepaald periode, snap je?
Jouw woorden. Dat zei ik niet.quote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je moet pedofiel zijn om kleine kinderen schattig te vinden?
Qué?quote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef xminator het volgende:
spiked je mattie heeft jou in de rug gestoken met een dolk.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag hoe die deadlines ontstaan. Bij een afdeling zoals geboorteregister oid. Ik kan mij er geen beeld bij vormen..
Arcadia zou dat nooit doen. Ik heb de lapo aan hem overgelaten, gwn omdat ik het wouquote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef xminator het volgende:
spiked je mattie heeft jou in de rug gestoken met een dolk.
Binnenkort komt er ook een 1e homo koppel uit dit topic.quote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Arcadia zou dat nooit doen. Ik heb de lapo aan hem overgelaten, gwn omdat ik het wou
Dit is niet lief :/.quote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef SpikedPsych het volgende:
Oeoeoe, jongens kom we gaan kinderen van 4 jaar verkrachten en hun iets laten beleven waar ze een trauma aan overhouden. Leuk he
Dat is het? Ik had complexere dingen in gedachtequote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Teveel geboorteregister aanvragen
helaasquote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is het? Ik had complexere dingen in gedachte
Dit vind ik totaal niet grappig inderdaad. Eerder verontrustend.quote:Op maandag 16 april 2012 19:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Best freaky.. Even topicreport maken...
Hahaquote:
Ze is Roemeens, geen Roma.quote:Op maandag 16 april 2012 19:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Ciguli (Bulgarca:Шигули / Shiguli-Şiguli ,Çingene Dili (![]()
![]()
![]()
nu wordt Alice pissed
):Shikuli) resmi adıyla Anguel Jordanov Capsov (d. 1957), Bulgaristan doğumlu müzisyen ve akordiyon virtüözü.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze is Roemeens, geen Roma.Ja, daarom ook akilimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Stel hé, stel wij zij de trolls... Wij zouden in ieder geval niet zoiets plaatsen. Zelfs el presidente zou dat niet doen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef SpikedPsych het volgende:
xminator en jaleesa zijn er. Nu nog el presidente en zijn kloons
Ik werk in een cafe.quote:Op maandag 16 april 2012 19:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Had je het maar niet verteld, weg is mijn ilussie..
Ik kan quotenquote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Leer te quoten. En ja, als jij en de andere trolls weer terugkomen verdwijn ik
Gebanned of niet, zo idioot als jij in de vroege middag zal hij nooit klinken.quote:Op maandag 16 april 2012 19:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Nja, binnenkort zal je neem ik aan gebanned worden.. Dus geniet er nog eventjes van.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gebanned of niet, zo idioot als jij in de vroege middag zal hij nooit klinken.
Jij vind dit normaler dan dat ik zei dat eerwraak vaak voorkomt bij koerden?quote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef SpikedPsych het volgende:
Oeoeoe, jongens kom we gaan kinderen van 4 jaar verkrachten en hun iets laten beleven waar ze een trauma aan overhouden. Leuk he
Hij meent dat niet, jij meende het wel, daar is een groot verschil in.quote:Op maandag 16 april 2012 19:59 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Jij vind dit normaler dan dat ik zei dat eerwraak vaak voorkomt bij koerden?
Echt een kneusje ben jij dan.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij meent dat niet, jij meende het wel, daar is een groot verschil in.
En ik heb avondeten gegeten maar heb nog steeds honger.quote:Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hmm ik moet nog avondeten eten, maar heb helemaal geen honger..
Wat heb je gegeten?quote:Op maandag 16 april 2012 20:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
En ik heb avondeten gegeten maar heb nog steeds honger.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze is Roemeens, geen Roma.Gelukkig niet. Ben gewoon wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Ik veracht pedofilie net zoveel - zo niet meer dan jij - maar hij bedoelde het overduidelijk in een cynisch-humoristische toon, als je de implicatie begrijpt, dan weet je vast dat hij het niet echt zo bedoelde.quote:Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef xminator het volgende:
[..]_!
Ik hoop dat ze dat later gaan zeggen bij jou kinderen om vervolgens te zeggen ik meende het niet hoor.
Jij bent gewoon een kneusje in mijn ogen nu.
Ik ga patat maken maar ik voel me misselijk dus kan ik niet mee eten.quote:Op maandag 16 april 2012 20:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
En ik heb avondeten gegeten maar heb nog steeds honger.
Maak maar voor mij.quote:Op maandag 16 april 2012 20:04 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ga patat maken maar ik voel me misselijk dus kan ik niet mee eten
Doe je er niets over/bij of zo?quote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoezo met? Lasagne is toch al een maaltijd op zichzelf?
Ik ben niet de enige die een topicreport heeft geplaatst, dus dat geeft al aan hoe het overkomt bij andere personen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik veracht pedofilie net zoveel - zo niet meer dan jij - maar hij bedoelde het overduidelijk in een cynisch-humoristische toon, als je de implicatie begrijpt, dan weet je vast dat hij het niet echt zo bedoelde.
Laat maarquote:Op maandag 16 april 2012 20:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee?
[ afbeelding ]
Wat moet je daar nog bij doen?
Dat ik het nog eens met jou eens benquote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij meent dat niet, jij meende het wel, daar is een groot verschil in.
Peterselie voor bemoeienis.quote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Laat maarBen een beetje heen, ik dacht aan eriste of zo
Altijd is nogal een groot woord?quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ik het nog eens met jou eens ben![]()
Maargoed mensen. Waarom is er altijd gezeik in deze reeks? Is het zo moeilijk om gewoon sociaal te blijven posten?
Iesh koeltoer.quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ik het nog eens met jou eens ben![]()
Maargoed mensen. Waarom is er altijd gezeik in deze reeks? Is het zo moeilijk om gewoon sociaal te blijven posten?
Oké man, een schuur kan niet in lichterlaaie staan, maar als er genoeg mensen brand schreeuwen staat het schuurtje wel in brand? De mening van de meerderheid hoeft niet aan te duiden dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 16 april 2012 20:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die een topicreport heeft geplaatst, dus dat geeft al aan hoe het overkomt bij andere personen.
Appels met peren vergelijken.quote:Op maandag 16 april 2012 20:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oké man, een schuur kan niet in lichterlaaie staan, maar als er genoeg mensen brand schreeuwen staat het schuurtje wel in brand? De mening van de meerderheid hoeft niet aan te duiden dat je gelijk hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Laat maarBen een beetje heen, ik dacht aan eriste of zo
watskeburt?quote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef Landysh het volgende:
Zusjes naar de supermarkt sturen. Had beter zelf kunnen gaan. Bezem.
Vraag maar aan msnkquote:
Alice kom er maar in.quote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef Landysh het volgende:
Oh haiquote:
Ze is al een uur onderweg terwijl de supermarkt een paar honderd meter verderop is. Ze is zeker buiten aan het hangen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Pak alvast je moeders deegroller.quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze is al een uur onderweg terwijl de supermarkt een paar honderd meter verderop is. Ze is zeker buiten aan het hangen.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef msnk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je erbij? Mayo? Ketchup? Misschien maar beter ook moet toch op mn gewicht lettenquote:
Hoax.quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook moet toch op mn gewicht letten.
Staat al klaar.quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pak alvast je moeders deegroller.
Gezellig. Meet bij mij thuis.quote:
Yemegin salçalisi, kadinin kalçalisi.quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wat wil je erbij? Mayo? Ketchup? Misschien maar beter ook moet toch op mn gewicht letten.
Ik heb wel vaker van vrouwen gehoord dat ik een knuffelbeertje ben.quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Peren zijn dan ook voor ayilar. Good choice.
Ja, zo een klein beertje zeker.quote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker van vrouwen gehoord dat ik een knuffelbeertje ben.
Mijn broertje eet altijd de helft op tegen de tijd dat hij thuis is.quote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef Landysh het volgende:
Ik voel je. Doet mijn zusje ook zo vaak. Het is maar dat ik zo lui benquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze is al een uur onderweg terwijl de supermarkt een paar honderd meter verderop is. Ze is zeker buiten aan het hangen.
Het beste is gewoon zelf gaan.quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn broertje eet altijd de helft op tegen de tijd dat hij thuis is.
Ik ga normaal gesproken altijd zelf maar zij was al van plan om te gaan en had haar schoenen al aan. Anyway, de volgende keer gewoon zelf doen dus.quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik voel je. Doet mijn zusje ook zo vaak. Het is maar dat ik zo lui ben.
Serieus? Hahahaha!quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Mijn broertje eet altijd de helft op tegen de tijd dat hij thuis is.
Tof.quote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef Che_ het volgende:
Erkannn postte dit vandaag als soort ´bewijs´. Dit ontkracht de evolutietheorie alleen maar.
Jij zou toch niet meer komen postenquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef Che_ het volgende:
Erkannn postte dit vandaag als soort ´bewijs´. Dit ontkracht de evolutietheorie alleen maar.
Heb ik niet verzonnen. Is een gezegde recht uit het hart van Anatolië.quote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik denk dat ze TM bedoelde.
Cok ayipsin ama TM
Alsof jij bent uitgenodigdquote:
Was ook weg uit myat, maar heb die docu net afgekeken.quote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij zou toch niet meer komen posten? Niet dat ik je hier niet graag heb.
Maar je zegt het welquote:Op maandag 16 april 2012 20:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb ik niet verzonnen. Is een gezegde recht uit het hart van Anatolië.
Zou je toch al niet geven. Jij krijgt de mijne ook lekker niet!quote:
Elke keer als ik hier kijk is het wel mot de laatste tijd. Zelden tot nooit kan ik 1 pagina lezen zonder gezeik.quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Altijd is nogal een groot woord?
stond al klaarquote:Op maandag 16 april 2012 20:29 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zou je toch al niet geven. Jij krijgt de mijne ook lekker niet!
Doordat jij kijkt ontstaat motquote:Op maandag 16 april 2012 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Elke keer als ik hier kijk is het wel mot de laatste tijd. Zelden tot nooit kan ik 1 pagina lezen zonder gezeik.
Ik kijk al maanden meequote:
Wat voor mot is der dan, de discussies?quote:Op maandag 16 april 2012 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Elke keer als ik hier kijk is het wel mot de laatste tijd. Zelden tot nooit kan ik 1 pagina lezen zonder gezeik.
Stuur dan als je ballen hebt.quote:
Lees maar eens een beetje terug. Vaak gezeur over Koerden, Armeniërs en nog wat van dat soort cliche's.quote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat voor mot is der dan, de discussies?
Poste jij vroeger niet veel in de pub sc?quote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef msnk het volgende:
Ben wel blij dat ie is komen kijken. Het loopt echt de spuigaten uit op een gegeven moment gewoon
Nee?quote:Op maandag 16 april 2012 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Poste jij vroeger niet veel in de pub sc?
Discussies dus, zit daar een verbod op?quote:Op maandag 16 april 2012 20:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lees maar eens een beetje terug. Vaak gezeur over Koerden, Armeniërs en nog wat van dat soort cliche's.
Nee, de aanleidingen daarvan denk ik. Een gemiddelde xminator-post dus.quote:Op maandag 16 april 2012 20:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Discussies dus, zit daar een verbod op?
Ok, maar negeren is het beste dan denk ik, altijd gezeik schiet bij mij iets wat in het verkeerde keelgat.quote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, de aanleidingen daarvan denk ik. Een gemiddelde xminator-post dus.
Watje. Waar ben je bang voor dan? Jij bent ook niet belangrijk genoeg om mijn roomblanke huid aan te laten zien.quote:Op maandag 16 april 2012 20:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Enige die er recht op heeft is Bortecinem, die ben ik niet nagekomen, rest is niet belangrijk
Askim.quote:
Oh ja, Trigger laat je zitten en dan wel hè tssssquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Ik heb er zelf ook eenquote:Op maandag 16 april 2012 20:37 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Watje. Waar ben je bang voor dan? Jij bent ook niet belangrijk genoeg om mijn roomblanke huid aan te laten zien.![]()
.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh ja, Trigger laat je zitten en dan wel hè tssssWat stop jij iemand tussen jou en mij ;rSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Oh ja, Trigger laat je zitten en dan wel hè tssssJij bent de enige voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Wedden dat ik blanker ben?quote:
Of omdat jij er steeds aggressief op in gaatquote:Op maandag 16 april 2012 20:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, de aanleidingen daarvan denk ik. Een gemiddelde xminator-post dus.
Afblijven van mijn askim vuig halfbloedjequote:Op maandag 16 april 2012 20:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat stop jij iemand tussen jou en mij ;r
Roemenenquote:Op maandag 16 april 2012 20:41 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Afblijven van mijn askim vuig halfbloedje:(.
Agressief bedoel je? En hoe kom je daarbijquote:Op maandag 16 april 2012 20:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Of omdat jij er steeds aggressief op in gaat
Msnk weet hetquote:
Halfbloedjesquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 20:41 schreef Che_ het volgende:
[..]
Agressief bedoel je? En hoe kom je daarbij
Je hebt half gelijk. Kijk inderdaad wel vaker naar haar prachtige ogenquote:Op maandag 16 april 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
denken dat msnk naar jouw huidskleur kijkt
Speelt wel mee.quote:Op maandag 16 april 2012 20:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
denken dat msnk naar jouw huidskleur kijkt
Halfbloedgelijkquote:Op maandag 16 april 2012 20:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Je hebt half gelijk. Kijk inderdaad wel vaker naar haar prachtige ogen
Ben je boos pluk een roos..quote:
Vind je mij agressief als ik je argumenten ontleed?quote:Op maandag 16 april 2012 20:43 schreef xminator het volgende:
[..], 1 lettertje extra komt vaak voor als ik via de iphone typ.
Waar staat datquote:Op maandag 16 april 2012 20:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Discussies dus, zit daar een verbod op?
Oh, dan was 't iemand anders met een naam die op de jouwe leekquote:
Was een grapje. Vind halfbloedjes wel tof hoorquote:
Zit een vraagteken bij, dus wat het probleem is als er iets wat zo nu en dan felle discussies zijn?quote:
Jij begon met schelden.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Was een grapje. Vind halfbloedjes wel tof hoor.
Lukt het nog? Heb je nog een aantal masturbeer-technieken ontvangen van o.us?quote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef SpikedPsych het volgende:
Oh poep, xminator is erNouja, als tie zo door gaat is tie cool
quote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vind je mij agressief als ik je argumenten ontleed?
[ afbeelding ]
Niets. Maar het eindigt meestal op dezelfde manier. En daarna blijft men er steeds over doorgaan.quote:Op maandag 16 april 2012 20:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zit een vraagteken bij, dus wat het probleem is als er iets wat zo nu en dan felle discussies zijn?
Much luvvvvquote:
Die GIFquote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vind je mij agressief als ik je argumenten ontleed?
[ afbeelding ]
Net zoals wij nu bedoel je?quote:Op maandag 16 april 2012 20:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niets. Maar het eindigt meestal op dezelfde manier. En daarna blijft men er steeds over doorgaan.
Komt niemand tussen onsquote:Op maandag 16 april 2012 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat ik je voor mezelf wil houden.
ik stuur wel fotoquote:Op maandag 16 april 2012 20:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd hoe AryaMehr eruit ziet, volgens mij heeft hij iedereen gezien, maar geldt dat andersom niet.
Triggershot trouwens ook, de stommie.
Nee, ik noem je opmerkingen alleen fascistisch en jij ontkent dat. Ik laat je aan de hand van je eigen posts zien waarom.. jij ontkent nog steeds.quote:Op maandag 16 april 2012 20:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Lukt het nog? Heb je nog een aantal masturbeer-technieken ontvangen van o.us?
[..], nja vind het wel grappig hoe je reageert om vervolgens huilie te doen met xminator dit xminator dat.
Zo bedoelde ik het niet hè.quote:
Eerst nationalistisch, vervolgens racisme en nu fascisme. Wat wordt het morgen?quote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ik noem je opmerkingen alleen fascistisch en jij ontkent dat. Ik laat je aan de hand van je eigen posts zien waarom.. jij ontkent nog steeds.
Ik noem dit nog geen pittige/felle discussie en ik ben straks alweer vergeten waar je het over hadden. Nee dus.quote:
Bitch please. Kijk verder dan je armen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Lukt het nog? Heb je nog een aantal masturbeer-technieken ontvangen van o.us?
[..], nja vind het wel grappig hoe je reageert om vervolgens huilie te doen met xminator dit xminator dat.
wel alleen voor jou hequote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij ouwe mocro-albanees-turk-hollander.
Fok jou is een feit?quote:
Bedoel meer er over doorgaan?quote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik noem dit nog geen pittige/felle discussie en ik ben straks alweer vergeten waar je het over hadden. Nee dus.
Dat vroeg je net tochquote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Bitch please. Kijk verder dan je armen.
Weet ik wel, maar voorkom je toch weinig?quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
Trigger, ik doel een beetje op zoals xterminator en che.
Doorgaan? Banaan.quote:
F&L toch?quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ff serieus, waar was jij mod. Welk subforum ?
Maar Arcadia is Turk?quote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Eerst nationalistisch, vervolgens racisme en nu fascisme. Wat wordt het morgen?
Maar eerlijk is eerlijk door reacties van arcadia begin ik wel een beetje koerdenhaat te krijgen.
Waarom heb jij het over onze haat-liefde verhouding?quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
TURquote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
ja of nee?quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je bij mij bent, heb ik alleen nog maar oog voor je baard.
Hij was mod op TUR.quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Paar keer lief vragen en daarna ga ik ze afranselen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar voorkom je toch weinig?
Krijg ik een frontrow seat?quote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij was mod op TUR.
[..]
Paar keer lief vragen en daarna ga ik ze afranselen.
Roemeen vind ik geen scheldwoord. Fok jou welquote:
Omdat ik hier de one and only dominator ben.quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom heb jij het over onze haat-liefde verhouding?
Kost je duur. Heb je dat er voor over?quote:
Afghaanquote:
Zelfs dagdiensten achter het station voor over.quote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik hier de one and only dominator ben.
[..]
Kost je duur. Heb je dat er voor over?
Ik terminate de dominator, terminator niet kennenquote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Omdat ik hier de one and only dominator ben.
[..]
Kost je duur. Heb je dat er voor over?
quote:Op maandag 16 april 2012 20:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs dagdiensten achter het station voor over.
Hmm, ik maak gewoon normale opmerkingen hoor over zijn posts. Je moet juist op trolls etc letten zoals el_presidente en erkannn (kloon)quote:Op maandag 16 april 2012 20:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ik stuur een postduif als het zover is.quote:Op maandag 16 april 2012 20:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs dagdiensten achter het station voor over.
Doe ik jonguh!quote:Op maandag 16 april 2012 20:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, ik maak gewoon normale opmerkingen hoor over zijn posts. Je moet juist op trolls etc letten zoals el_presidente en erkannn (kloon)
Bestaan niet. Japanner bedoel je?quote:
Patato-Patata!quote:Op maandag 16 april 2012 20:52 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Roemeen vind ik geen scheldwoord. Fok jou wel.
Dit dusquote:Op maandag 16 april 2012 20:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, ik maak gewoon normale opmerkingen hoor over zijn posts. Je moet juist op trolls etc letten zoals el_presidente en erkannn (kloon)
TUR is gestopt. Mogen we het niet meer over hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef SpikedPsych het volgende:
Trigger, wrm ben je nu geen mod meer ?
+spikedpyschquote:Op maandag 16 april 2012 20:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Check!quote:Op maandag 16 april 2012 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik stuur een postduif als het zover is.
Eruitgetrapt.quote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef SpikedPsych het volgende:
In mijn duel bestaan ze!quote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe ik jonguh!
[..]
Bestaan niet. Japanner bedoel je?
Italiaan.
Omdat?quote:Op maandag 16 april 2012 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
Maar laat ik het zo zeggen, Che_ had er aardig wat mee te maken.
Rijm nou maar door.quote:
Dan kan je de hele wereld wel gaan hatenquote:Op maandag 16 april 2012 20:56 schreef Arcadia het volgende:
Ja Xminator, ik ben Turk, kom haten op Turken. Ga jij een hele bevolkingsgroep haten omdat een persoon van die bevolkingsgroep je onterecht wijst?
Niet hetzelfde.quote:
Ik begrijp de logica van Xminator dan ook niet helemaal, hij dacht dat ik Koerdisch was alleen maar omdat ik zijn generaliserende uitlaten bekritiseerde, de context liet het toe dat het toevallig over Koerden ging. Dan ben je toch wel een meester der oogkleppen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan kan je de hele wereld wel gaan haten
Ik als oudere persoon, zal de juiste beslissing nemen en voorbeeld aan jou tonen hoe het moet. Ik reageer niet meer op jou.quote:Op maandag 16 april 2012 20:56 schreef Arcadia het volgende:
Ja Xminator, ik ben Turk, kom haten op Turken. Ga jij een hele bevolkingsgroep haten omdat een persoon van die bevolkingsgroep je onterecht wijst?
Tamam, canim, askim, sevgilim, waarom zo boos?quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik als oudere persoon, zal de juiste beslissing nemen en voorbeeld aan jou tonen hoe het moet. Ik reageer niet meer op jou.
Sorry, kan het niet latenquote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik begrijp de logica van Xminator dan ook niet helemaal, hij dacht dat ik Koerdisch was alleen maar omdat ik zijn generaliserende uitlaten bekritiseerde, de context liet het toe dat het toevallig over Koerden ging. Dan ben je toch wel een meester der oogkleppen.
Nee! Waarom ben je eruitgetrapt dan? Wat heb je gedaan?quote:
Sowieso snap ik al dat gezeur op de Koerden niet zo. Dat is net alsof ik zeg dat alle Turken kebab bakken.quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik begrijp de logica van Xminator dan ook niet helemaal, hij dacht dat ik Koerdisch was alleen maar omdat ik zijn generaliserende uitlaten bekritiseerde, de context liet het toe dat het toevallig over Koerden ging. Dan ben je toch wel een meester der oogkleppen.
Spontaan.quote:
Doe je welquote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik als oudere persoon, zal de juiste beslissing nemen en voorbeeld aan jou tonen hoe het moet. Ik reageer niet meer op jou.
Mag ik niet zeggen, word ik gebannedquote:Op maandag 16 april 2012 21:00 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee! Waarom ben je eruitgetrapt dan? Wat heb je gedaan?
quote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Sorry, kan het niet latenmaar waar heb ik beweerd dat je een koerd bent. Jij bent goed in dingen zien zoals jij het wilt.
O verlicht mij o wijze Xminator, hoe anders kon ik dit opvatten?quote:Op maandag 16 april 2012 20:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Eerst nationalistisch, vervolgens racisme en nu fascisme. Wat wordt het morgen?
Maar eerlijk is eerlijk door reacties van arcadia begin ik wel een beetje koerdenhaat te krijgen.
Maar als je een volk gaat haten door wat iemand zegt (in dit geval zelfs van andere afkomst) dan ben je toch ook een beetjequote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Sorry, kan het niet latenmaar waar heb ik beweerd dat je een koerd bent. Jij bent goed in dingen zien zoals jij het wilt.
Indiaan.quote:
Zo erg? Wow...beetje dictotariaal ..quote:Op maandag 16 april 2012 21:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen, word ik gebanned
Wat relletjes enzo. En een hoop getrol eigenlijk. Op een gegeven moment was Trigger meer aan het trollen dan modden. En dat vinden de admins niet zo tof.quote:Op maandag 16 april 2012 21:00 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nee! Waarom ben je eruitgetrapt dan? Wat heb je gedaan?
Mja, was niet niksquote:Op maandag 16 april 2012 21:02 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Zo erg? Wow...beetje dictotariaal ..
indaan.quote:
Zie vraag van che daarna. Anders had ik wel koerd gezegd daar.quote:Op maandag 16 april 2012 21:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
O verlicht mij o wijze Xminator, hoe anders kon ik dit opvatten?
gedaan.quote:Op maandag 16 april 2012 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
indaan.
Jij maakt het wel heel makkelijk voor jezelf
Kanonquote:
A challanger appeard...quote:
(ex)crew zijn das allesquote:Op maandag 16 april 2012 21:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat zijn de regels van dit spelletje?
Keesquote:Op maandag 16 april 2012 21:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, dan mag ik meedoen.![]()
Bhutanees
Ik ookquote:Op maandag 16 april 2012 21:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, dan mag ik meedoen.![]()
Bhutanees
Deniz Fener'in paralarini cebine sokup yetmedi, Fok'un paralarini'da yemis..quote:Op maandag 16 april 2012 20:55 schreef SpikedPsych het volgende:
Dommie. Dan verdien je het ookquote:
Hi!quote:
dat dachten zij ookquote:Op maandag 16 april 2012 21:13 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Dommie. Dan verdien je het ook.
Komt wel goed schatje.quote:
niksaan.quote:Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar en wanneer ben jij mod geweest?
Braziliaan
Dat ik die vergatquote:
Weet ik veel. Welk forum wil je modden? Je kan altijd mailen naar forum@fok.nl, maar als er geen vacature is heb je weinig kans vrees ik.quote:Op maandag 16 april 2012 21:09 schreef Arcadia het volgende:
Kannovinnie, kom ik in aanmerking voor mod?
Watquote:Op maandag 16 april 2012 21:12 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Deniz Fener'in paralarini cebine sokup yetmedi, Fok'un paralarini'da yemis..
quote:
Puber- & Tienertalkquote:Op maandag 16 april 2012 21:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waar en wanneer ben jij mod geweest?
Braziliaan
Baanquote:
Wat stel jij voor dan?quote:Op maandag 16 april 2012 21:15 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
msnk bu kiz'a dikkat et.. ik hoor allemaal roddels over haar en Trigger
Oja? Wanneer dan? Jaren geleden zeker?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |