SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ja, maar ik vraag hoe die deadlines ontstaan. Bij een afdeling zoals geboorteregister oid. Ik kan mij er geen beeld bij vormen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb geen draaiende uren, dat is wat ik zeg, het zijn deadlines en die moeten af voor een bepaald periode, snap je?
Jouw woorden. Dat zei ik niet.quote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je moet pedofiel zijn om kleine kinderen schattig te vinden?
Qué?quote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef xminator het volgende:
spiked je mattie heeft jou in de rug gestoken met een dolk.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag hoe die deadlines ontstaan. Bij een afdeling zoals geboorteregister oid. Ik kan mij er geen beeld bij vormen..
Arcadia zou dat nooit doen. Ik heb de lapo aan hem overgelaten, gwn omdat ik het wouquote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef xminator het volgende:
spiked je mattie heeft jou in de rug gestoken met een dolk.
Binnenkort komt er ook een 1e homo koppel uit dit topic.quote:Op maandag 16 april 2012 19:46 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Arcadia zou dat nooit doen. Ik heb de lapo aan hem overgelaten, gwn omdat ik het wou
Dit is niet lief :/.quote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef SpikedPsych het volgende:
Oeoeoe, jongens kom we gaan kinderen van 4 jaar verkrachten en hun iets laten beleven waar ze een trauma aan overhouden. Leuk he
Dat is het? Ik had complexere dingen in gedachtequote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Teveel geboorteregister aanvragen
helaasquote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat is het? Ik had complexere dingen in gedachte
Dit vind ik totaal niet grappig inderdaad. Eerder verontrustend.quote:Op maandag 16 april 2012 19:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Best freaky.. Even topicreport maken...
Hahaquote:
Ze is Roemeens, geen Roma.quote:Op maandag 16 april 2012 19:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Ciguli (Bulgarca:Шигули / Shiguli-Şiguli ,Çingene Dili (![]()
![]()
![]()
nu wordt Alice pissed
):Shikuli) resmi adıyla Anguel Jordanov Capsov (d. 1957), Bulgaristan doğumlu müzisyen ve akordiyon virtüözü.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze is Roemeens, geen Roma.Ja, daarom ook akilimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFC AJAX
Stel hé, stel wij zij de trolls... Wij zouden in ieder geval niet zoiets plaatsen. Zelfs el presidente zou dat niet doen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef SpikedPsych het volgende:
xminator en jaleesa zijn er. Nu nog el presidente en zijn kloons
Ik werk in een cafe.quote:Op maandag 16 april 2012 19:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Had je het maar niet verteld, weg is mijn ilussie..
Ik kan quotenquote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Leer te quoten. En ja, als jij en de andere trolls weer terugkomen verdwijn ik
Gebanned of niet, zo idioot als jij in de vroege middag zal hij nooit klinken.quote:Op maandag 16 april 2012 19:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Nja, binnenkort zal je neem ik aan gebanned worden.. Dus geniet er nog eventjes van.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gebanned of niet, zo idioot als jij in de vroege middag zal hij nooit klinken.
Jij vind dit normaler dan dat ik zei dat eerwraak vaak voorkomt bij koerden?quote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef SpikedPsych het volgende:
Oeoeoe, jongens kom we gaan kinderen van 4 jaar verkrachten en hun iets laten beleven waar ze een trauma aan overhouden. Leuk he
Hij meent dat niet, jij meende het wel, daar is een groot verschil in.quote:Op maandag 16 april 2012 19:59 schreef xminator het volgende:
[..]
[..]
Jij vind dit normaler dan dat ik zei dat eerwraak vaak voorkomt bij koerden?
Echt een kneusje ben jij dan.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij meent dat niet, jij meende het wel, daar is een groot verschil in.
En ik heb avondeten gegeten maar heb nog steeds honger.quote:Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hmm ik moet nog avondeten eten, maar heb helemaal geen honger..
Wat heb je gegeten?quote:Op maandag 16 april 2012 20:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
En ik heb avondeten gegeten maar heb nog steeds honger.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze is Roemeens, geen Roma.Gelukkig niet. Ben gewoon wit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
Ik veracht pedofilie net zoveel - zo niet meer dan jij - maar hij bedoelde het overduidelijk in een cynisch-humoristische toon, als je de implicatie begrijpt, dan weet je vast dat hij het niet echt zo bedoelde.quote:Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef xminator het volgende:
[..]_!
Ik hoop dat ze dat later gaan zeggen bij jou kinderen om vervolgens te zeggen ik meende het niet hoor.
Jij bent gewoon een kneusje in mijn ogen nu.
Ik ga patat maken maar ik voel me misselijk dus kan ik niet mee eten.quote:Op maandag 16 april 2012 20:02 schreef Landysh het volgende:
[..]
En ik heb avondeten gegeten maar heb nog steeds honger.
Maak maar voor mij.quote:Op maandag 16 april 2012 20:04 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ga patat maken maar ik voel me misselijk dus kan ik niet mee eten
Doe je er niets over/bij of zo?quote:Op maandag 16 april 2012 20:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hoezo met? Lasagne is toch al een maaltijd op zichzelf?
Ik ben niet de enige die een topicreport heeft geplaatst, dus dat geeft al aan hoe het overkomt bij andere personen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik veracht pedofilie net zoveel - zo niet meer dan jij - maar hij bedoelde het overduidelijk in een cynisch-humoristische toon, als je de implicatie begrijpt, dan weet je vast dat hij het niet echt zo bedoelde.
Laat maarquote:Op maandag 16 april 2012 20:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee?
[ afbeelding ]
Wat moet je daar nog bij doen?
Dat ik het nog eens met jou eens benquote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hij meent dat niet, jij meende het wel, daar is een groot verschil in.
Peterselie voor bemoeienis.quote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Laat maarBen een beetje heen, ik dacht aan eriste of zo
Altijd is nogal een groot woord?quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ik het nog eens met jou eens ben![]()
Maargoed mensen. Waarom is er altijd gezeik in deze reeks? Is het zo moeilijk om gewoon sociaal te blijven posten?
Iesh koeltoer.quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ik het nog eens met jou eens ben![]()
Maargoed mensen. Waarom is er altijd gezeik in deze reeks? Is het zo moeilijk om gewoon sociaal te blijven posten?
Oké man, een schuur kan niet in lichterlaaie staan, maar als er genoeg mensen brand schreeuwen staat het schuurtje wel in brand? De mening van de meerderheid hoeft niet aan te duiden dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 16 april 2012 20:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die een topicreport heeft geplaatst, dus dat geeft al aan hoe het overkomt bij andere personen.
Appels met peren vergelijken.quote:Op maandag 16 april 2012 20:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oké man, een schuur kan niet in lichterlaaie staan, maar als er genoeg mensen brand schreeuwen staat het schuurtje wel in brand? De mening van de meerderheid hoeft niet aan te duiden dat je gelijk hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Laat maarBen een beetje heen, ik dacht aan eriste of zo
watskeburt?quote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef Landysh het volgende:
Zusjes naar de supermarkt sturen. Had beter zelf kunnen gaan. Bezem.
Vraag maar aan msnkquote:
Alice kom er maar in.quote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef Landysh het volgende:
Oh haiquote:
Ze is al een uur onderweg terwijl de supermarkt een paar honderd meter verderop is. Ze is zeker buiten aan het hangen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Pak alvast je moeders deegroller.quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze is al een uur onderweg terwijl de supermarkt een paar honderd meter verderop is. Ze is zeker buiten aan het hangen.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef msnk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat wil je erbij? Mayo? Ketchup? Misschien maar beter ook moet toch op mn gewicht lettenquote:
Hoax.quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Misschien maar beter ook moet toch op mn gewicht letten.
Staat al klaar.quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Pak alvast je moeders deegroller.
Gezellig. Meet bij mij thuis.quote:
Yemegin salçalisi, kadinin kalçalisi.quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wat wil je erbij? Mayo? Ketchup? Misschien maar beter ook moet toch op mn gewicht letten.
Ik heb wel vaker van vrouwen gehoord dat ik een knuffelbeertje ben.quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Peren zijn dan ook voor ayilar. Good choice.
Ja, zo een klein beertje zeker.quote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker van vrouwen gehoord dat ik een knuffelbeertje ben.
Mijn broertje eet altijd de helft op tegen de tijd dat hij thuis is.quote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef Landysh het volgende:
Ik voel je. Doet mijn zusje ook zo vaak. Het is maar dat ik zo lui benquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ze is al een uur onderweg terwijl de supermarkt een paar honderd meter verderop is. Ze is zeker buiten aan het hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |