Hier in Duitsland heb ik geen keus, zwaar irritant. Alle online shit moet en zal in het Duitsquote:Op maandag 4 juni 2012 18:59 schreef Yi-Long het volgende:
Ik zit helemaal niet te wachten op een gelokaliseerde Xbox...
nou lekker belangrijk dat je nu een zoekfunctie hebt doormiddel van je stemquote:
Alsof je wat je nu ziet in Nederland zou kunnen gebruikenquote:Op maandag 4 juni 2012 19:00 schreef Wootism het volgende:
Ik ben gebanned van XBox Live, zal me allemaal roesten wat die man zit te lullen nu.
gecensureerde spellen, hehequote:Op maandag 4 juni 2012 19:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hier in Duitsland heb ik geen keus, zwaar irritant. Alle online shit moet en zal in het Duits
Zwaar kut idd.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
Hier in Duitsland heb ik geen keus, zwaar irritant. Alle online shit moet en zal in het Duits
quote:Op maandag 4 juni 2012 19:00 schreef Wootism het volgende:
Ik ben gebanned van XBox Live, zal me allemaal roesten wat die man zit te lullen nu.
Is ook. Wij mogen dat soort dingen toch nooit.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:00 schreef Qunix het volgende:
[..]
Alsof je wat je nu ziet in Nederland zou kunnen gebruiken
Of gewoon niet.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
[..]
Is ook. Wij mogen dat soort dingen toch nooit.
Misschien over 2 jaar of zo.
Of gewoon niet.quote:
Handig joh, moet je je tv aan zetten om muziek af te spelen.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:05 schreef tuut-chips het volgende:
Weet je wat vet zou zijn? Spotify op Xbox
Waarschijnlijk een streaming-dienst net als Spotify. Maar zonder Android/iOS ondersteuning wordt het toch niks.quote:Op maandag 4 juni 2012 19:05 schreef RPG het volgende:
En dan mag je zeker alle nummers die je al gekocht hebt met itunes nogmaals kopen op xbox music.
Uiteraard. Hoe zou anders Apple moetne verdienen?quote:Op maandag 4 juni 2012 19:05 schreef RPG het volgende:
En dan mag je zeker alle nummers die je al gekocht hebt met itunes nogmaals kopen op xbox music.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |