Zou wel makkelijk zijnquote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef fietsdopje het volgende:
Zou er een app op de Xbox komen om de conference van MS te kijken?
Ensemble weer bij elkaar, en dit afmaken:quote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
Laat ze alsjeblieft een keer een nieuwe age of empires aankondigen
Dat hebben we gezien bij de 3DS-extra tepeldingquote:Op maandag 7 mei 2012 18:17 schreef Wii-Style het volgende:
Maar Nintendo begrijpt wel dat als het interactiviteit betreft, de interface het belangrijkst is. Dan hoef je niet gelijk te denken aan motion onzin, maar eerder bij simpele dingen als knoppen en een D-pad/analoge pook. Een enkele knop kan het verschil maken.
quote:
tss, nepgamert. Toffe titelsquote:Op woensdag 30 mei 2012 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Square... Ze gaan Rare achterna op deze manier. Steeds minder interessante games voor Roy.
Mama Take-Two is er wel, dus je weet maar nooitquote:Op donderdag 31 mei 2012 10:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen Rockstar op de E3Hopelijk meld Microsoft iets over GTA V..
Dat zou dan denk ik eerder een Rise of Nations II worden denk ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:55 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Ensemble weer bij elkaar, en dit afmaken:
[ afbeelding ]
mama gaat haar mond houden.quote:Op donderdag 31 mei 2012 10:46 schreef StefanW het volgende:
[..]
Mama Take-Two is er wel, dus je weet maar nooit
dinsdag zijn ze alle drie weer in mijn miiplazaquote:Op zondag 3 juni 2012 11:01 schreef Aether het volgende:
Maar één pakket?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er komt ook een nieuwe Most Wanted aan.quote:Op zondag 3 juni 2012 13:16 schreef Dudeweiser het volgende:
hopelijk kondigt EA Need for Speed Most Wanted 2 aan
Die gaat niet aangekondigd worden helaas. Dat moet trouwens wel echt volgend jaar wel gebeuren.quote:
voor zover bekend niet.quote:Op zondag 3 juni 2012 19:16 schreef Zipportal het volgende:
Command and Conquer: Generals 2 hopelijk is die ook op de E3.
Wtf ben jij daar op de E3?quote:Op zondag 3 juni 2012 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
voor zover bekend niet.
Net in het beursgebouw geweest voor de mediapas. Qua reclame is warner binnen met guardians of middle earth, epic mickey 2 en gods among us. Buiten is het van alles, zelfs thq, die er niet aanwezig is met een booth.
Ja. Natuurlijk. Morgen het startschot met microsoft.quote:
ze zeggen nog steeds van niet. We blijven wachten. Ooit moet het er van komen. Geen kwestie van 'of' maar van 'wanneer'.quote:
Nice hoor!quote:Op zondag 3 juni 2012 23:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja. Natuurlijk. Morgen het startschot met microsoft.
eens kijken of ik meer kan previewen dan vorig jaar. Dag #1 (dinsdag) is al goed voor zo'n 15 games. Vijf nieuwe titels van Warner, alles van activision en ubisoft als toetje.quote:
Ben benieuwd.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
eens kijken of ik meer kan previewen dan vorig jaar. Dag #1 (dinsdag) is al goed voor zo'n 15 games. Vijf nieuwe titels van Warner, alles van activision en ubisoft als toetje.
Leuk hoor.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:50 schreef wc-eend het volgende:
[..]
FOK!games is met twee man in L.A. aanwezig
Ah dat lees ik dus steeds op die stream van deze site: http://www.nintendo.co.jp(...)3_2012/en/index.htmlquote:
Je kan het via vele sites volgen hoor.quote:Op maandag 4 juni 2012 00:01 schreef Margasul het volgende:
Je kan het live volgen als je een Xbox360 hebt, moet je een app downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |