Nog minder dan een maand te gaan..
Ik ben wel benieuwd naar wat ze allemaal gaan doen, Sony, Microsoft, maar vooral natuurlijk Nintendo. Ik vind Sony en Microsoft nog steeds best achterlijk hoewel ze nog leuke dingen kunnen doen met hun respectievelijke systemen.
In Nintendo heb ik ook niet veel vertrouwen omdat Nintendo zelf ook achterlijk is op hun eigen, unieke manier van achterlijk zijn. Maar Nintendo probeert tenminste wat. De Wii U lijkt me niks aan het worden maar ik ben toch benieuwd hoe games er zullen uitzien op zo'n systeem.
Het grote nadeel is dat Nintendo best veel van andere games ontwikkelaars vraagt. Games maken voor systemen die dingen anders doen als de Wii, of Wii U, is nu eenmaal lastiger op systemen die heel 'standaard' zijn, zoals PS3 of X360. Je moeten aanpassen vergt creativiteit en raad eens wat games ontwikkelaars ontbreken.

Maar Nintendo begrijpt wel dat als het
interactiviteit betreft, de interface het belangrijkst is. Dan hoef je niet gelijk te denken aan motion onzin, maar eerder bij simpele dingen als knoppen en een D-pad/analoge pook. Een enkele knop kan het verschil maken.
We zullen zien.