Waarom dat? Het feit dat hij altijd gaten achter laat om zelf een beetje op te vallen? Nee, dat doet Anita inderdaad niet. Die weet zijn plek en doet zijn werk simpelweg heel goed.quote:
ze hebben allemaal figuren als ajacied422 daar denk ikquote:De spelers gewoon tijgerbalsum op de handen smeren. Dan met het handje schudden hebben die joden het aan hun jatten. Zelf even massaal de handjes wassen. Die joden gaan zweten handjes door de ogen en aahhhhh dat dut mie zeer hahaha.
Wat een mongooltjes zijn het ookquote:Op maandag 16 april 2012 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
van dat twente forum![]()
[..]
ze hebben allemaal figuren als ajacied422 daar denk ik
nee. Zo ben ik echt niet manquote:Op maandag 16 april 2012 19:18 schreef stevenmac26 het volgende:
van dat twente forum![]()
[..]
ze hebben allemaal figuren als ajacied422 daar denk ik
quote:Het uitvak slechts voor een derde vullen met neuzen.
Hebben ze ons in de laatste wedstrijd van heet afgelopen seizoen ook geflikt.
We kregen slechts 1000 kaarten, terwijl we toch recht hadden op 5% van 52.960 kaarten = 2648 kaarten, met als argument "veiligheid"
Bah ik wordt er nu nóg kotsmisselijk van op de manier ze "ons" op alle mogelijke manieren geintimideerd hebben (en helaas heeft het ook geholpen :-()
Dus wat mij betreft gaan we ze op een vergelijkbare wijze aanpakken in de Veste!!
én natuurlijk hopen dat we ze in een zinderende wedstrijd met een heerlijke nederlaag retour zenden naar Allochtonendam.
Voetballend beter, scoort meer en veel meer body. Anita is prima voor nu, maar als we ergens voor 2 a 3 miljoen een goede vm op kunnen pikken moeten we het doen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
BrokenArrow. Kom eens met argumenten waarom die grindtegelkop beter is dan Anita
quote:Na de wedstrijd tegen Twente zijn er nog 2 speelronden. Ik acht de kans dat Ajax dan 7 punten voorsprong heeft op alle concurrenten niet heel groot. Maar goed, ondenkbaar is het inderdaad niet. Twente zal Eberhard behulpzaam zijn en Ajax 3 punten afhandig maken. Ik heb nu al zin in die wedstrijd.
Krachtiger schot op zijn hoogst, maar voetballend is het de mindere.quote:Op maandag 16 april 2012 19:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Voetballend beter, scoort meer en veel meer body.
Ajax heeft ook wel een beter team dan PSVquote:Op maandag 16 april 2012 19:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Waarom dat? Het feit dat hij altijd gaten achter laat om zelf een beetje op te vallen? Nee, dat doet Anita inderdaad niet. Die weet zijn plek en doet zijn werk simpelweg heel goed.
smoesjes. Kom eens met betere argumentenquote:Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Ajax heeft ook wel een beter team dan PSV
en laat zijn man veel te vaak lopen en verliest veel meer duels. Nou net dingen die veel belangrijker zijn op die positie dan meer scorenquote:Op maandag 16 april 2012 19:20 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Voetballend beter, scoort meer en veel meer body. Anita is prima voor nu, maar als we ergens voor 2 a 3 miljoen een goede vm op kunnen pikken moeten we het doen.
Strootman was beter maar is momenteel niet in vormquote:Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Krachtiger schot op zijn hoogst, maar voetballend is het de mindere.
Ik ben hier niet om PSV'ers op te hemelen, maar heb je de traptechniek van Strootman wel eens gezien? Hij speelt niet voor niks in het NL elftal en wordt niet voor niks in de gaten gehouden door oa. Man U.quote:Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Krachtiger schot op zijn hoogst, maar voetballend is het de mindere.
Meeste spelers individueel van PSV zijn beter, alleen is het t-o-t-a-a-l geen team. Zelfde reden waarom Feijenoord 3 klassen beter is dan PSV op het moment, of elke andere club in de 'top'.quote:Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
De verdediging van PSV is wel heel zwak zeker vergeleken met Ajaxquote:Op maandag 16 april 2012 19:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Meeste spelers individueel van PSV zijn beter, alleen is het t-o-t-a-a-l geen team. Zelfde reden waarom Feijenoord 3 klassen beter is dan PSV op het moment, of elke andere club in de 'top'.
Deed hij altijd al, alleen toen het beter liep bij PSV kon dat nog tegen de kleintjes. Strootman is in mijn ogen ook een van de problemen van de verdediging van PSV. Waar de verdediging in het Nederlands elftal wordt geholpen door een mooi blok, trekt bij PSV het al aanvallende middenveld alleen maar nog meer naar voren.quote:Op maandag 16 april 2012 19:22 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een krachtiger/beter schot. Maar voor een team dat met de punt naar achteren speelt is dat minder belangrijk. Hij zou in mijn ogen juist veel beter passen in een echte nummer 10 positie, verdedigend is hij veel te laks. Of hij moet dat laatste eens heel goed gaan trainen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:23 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om PSV'ers op te hemelen, maar heb je de traptechniek van Strootman wel eens gezien? Hij speelt niet voor niks in het NL elftal en wordt niet voor niks in de gaten gehouden door oa. Man U.
Die heeft 3 goede potten gespeeld. Wel lang uit vorm is die dan hequote:Op maandag 16 april 2012 19:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Strootman was beter maar is momenteel niet in vorm
Daarom zeg ik ook "meeste".quote:Op maandag 16 april 2012 19:24 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
De verdediging van PSV is wel heel zwak zeker vergeleken met Ajax
maar lachen is het welquote:Op maandag 16 april 2012 19:26 schreef Dven het volgende:
Mensen die op Twentefora kijkenDaar zit alleen maar 15-jarig grut uit Overijssel een beetje bijdehand te doen
Dat dan weer wel jaquote:
Uiteraardquote:
Hij is ook wegquote:Op maandag 16 april 2012 19:28 schreef Adames het volgende:
Ik mis trouwens nog steeds af en toe DeNummer10. Niet dat hij de enige was met verstand, maar wat is hij toch vaak niet zo serieus genomen door met name supporters van andere partijen. Hij heeft volgens mij 3 maanden in zijn eentje Anita moeten ophemelen, toen het door de rest nog als kneus van het elftal werd gezien. En zijn mooie posts na de transferperiode in het PSV topic werden ook zo goed ontvangen.
Dat natuurlijk ook niet, alleen moet hij flink veranderen. Hij is gehaald omdat hij een goed schot had en een goed tactisch inzicht. Alleen is het tegelijkertijd een opgefokt mannetje waardoor hij vaker het team in de problemen brengt. Als hij zich ondergeschikt aan het elftal wil en kan maken en eens goed mee gaat verdedigen is het een goede speler. Alleen moet hij dat eerst eens gaan doen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:28 schreef Helpmefok het volgende:
Strootman is een overrated kutmongool die bij Sparta had motte blijven.
Clasie > Anita > Strootman.
PUNT. UIT.
410 is niet de huidige vak410 hequote:Op maandag 16 april 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vak401 zit ik volgens mij, ben effe kwijt waar ik zit
Lijkt me niet, hij had het nooit over Lodeiroquote:Op maandag 16 april 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is ook weg
Misschien is hij een dubbelaccount van Ghadaffi of Contador
Nee, was laatst in het MUZ forum. Hij had alleen geen zin meer in discussies hier. Vooral de PSV'ers hebben allemaal een plaat voor hun kop en bij Twente moet je ook niet over voetbal gaan praten, want dan is het na 3 posts massaal: 'ga terug naar je eigen topic'.quote:Op maandag 16 april 2012 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is ook weg
Misschien is hij een dubbelaccount van Ghadaffi of Contador
'k zie wel. Wel een tekstverslagje misschien.quote:Op maandag 16 april 2012 19:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Overigens ajacied422, ik verwacht een foto en tekstverslag van je 1e x in de ArenA
Ben je nog nooit geweest?quote:Op maandag 16 april 2012 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend seizoen ook sowieso naar een pot van Ajax. Hopelijk blijven we komend jaar weer 'ns ongeslagen in het eigen huis. Hebben we eigenlijk verloren in het geniale inhaaljaar onder Martin Troll?
Nee. Nog nooit. Een keer naar een rondleiding geweest. (2008). Toen was de selectie op trainingskamp in Engeland.quote:
En dan zeiken over mijquote:Op maandag 16 april 2012 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgend seizoen ook sowieso naar een pot van Ajax. Hopelijk blijven we komend jaar weer 'ns ongeslagen in het eigen huis. Hebben we eigenlijk verloren in het geniale inhaaljaar onder Martin Troll?
PSV zeik ik gerust af. Behalve als ze een goed steuntje bieden aan Ajax met een wedstrijd die zeer important is.quote:Op maandag 16 april 2012 19:33 schreef Helpmefok het volgende:
AJACIED422 nog nooit in het stadion geweest![]()
.
Vanaf nu neem ik geen enkele post meer serieus van hem die sfeer vergelijkt tussen supporters, tenzij hij PSV'ers afzeikt.
ergens snap ik het wel dat ie nog nooit is geweestquote:Op maandag 16 april 2012 19:33 schreef Helpmefok het volgende:
AJACIED422 nog nooit in het stadion geweest![]()
.
Vanaf nu neem ik geen enkele post meer serieus van hem die sfeer vergelijkt tussen supporters, tenzij hij PSV'ers afzeikt.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Nog nooit. Een keer naar een rondleiding geweest. (2008). Toen was de selectie op trainingskamp in Engeland.
Waar woon je eigenlijk?quote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV zeik ik gerust af. Behalve als ze een goed steuntje bieden aan Ajax met een wedstrijd die zeer important is.
PSV'ers hebben natuurlijk écht een baksteen voor hun kop, Twentenaren en Feijenoorders hebben gelijk mits de insteek trollen is. Anders staan iig. de Feijenoorders wel open voor discussie, toch Ajacied422 / Steventje?quote:Op maandag 16 april 2012 19:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, was laatst in het MUZ forum. Hij had alleen geen zin meer in discussies hier. Vooral de PSV'ers hebben allemaal een plaat voor hun kop en bij Twente moet je ook niet over voetbal gaan praten, want dan is het na 3 posts massaal: 'ga terug naar je eigen topic'.
Ach. Mijn vader wil toch nooit. Die is voor de insecten van Rotjeknor-Zuidquote:Op maandag 16 april 2012 19:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ergens snap ik het wel dat ie nog nooit is geweest
Hij is net 14 en woont niet om de hoek van de ArenA
Ik ben opgegroeid in de omgeving en zodoende ging ik rond mijn 7e met mijn pa en vanaf mijn 12e met vrienden
Maarja ik hoefde maar 10minuten te reizen ofzo
Slimme vaderquote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach. Mijn vader wil toch nooit. Die is voor de insecten van Rotjeknor-Zuid
En dan zit je dit ook nog eens niet meequote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach. Mijn vader wil toch nooit. Die is voor de insecten van Rotjeknor-Zuid
Ik kom gerust in het Feyenoord topic. Zie je ook aan mijn poststats daarquote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV'ers hebben natuurlijk écht een baksteen voor hun kop, Twentenaren en Feijenoorders hebben gelijk mits de insteek trollen is. Anders staan iig. de Feijenoorders wel open voor discussie, toch Ajacied422 / Steventje?
071.quote:
Met de kakkies is er leuk te discusseren jaquote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
PSV'ers hebben natuurlijk écht een baksteen voor hun kop, Twentenaren en Feijenoorders hebben gelijk mits de insteek trollen is. Anders staan iig. de Feijenoorders wel open voor discussie, toch Ajacied422 / Steventje?
En 8 keer naar PSV, 4 keer naar Twente, 2 keer naar Heerenveen en 8 keer naar Feijenoord... Omdat hij toen nog steeds niet zeker was wie kampioen werd.quote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dan zeiken over mij
Ik ben dit jaar een keer of 6 naar Ajax geweest.
Zit je vlak bij Stevenquote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Kans is heel groot dat ik er ook bij ben tegen Grunn. Vak 129.
Nee.quote:Op maandag 16 april 2012 19:30 schreef Helpmefok het volgende:
Nou jongens komop. Ik heb een aanzetje gedaan tot PSV pesten (hoewel redelijk serieus ook nog). Doen jullie er een schepje bovenop?
Zwaai je wel naar mij dan>?quote:Op maandag 16 april 2012 19:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Kans is heel groot dat ik er ook bij ben tegen Grunn. Vak 129.
Niemand pikt mijn Firefox1 bash op.quote:Op maandag 16 april 2012 19:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En 8 keer naar PSV, 4 keer naar Twente, 2 keer naar Heerenveen en 8 keer naar Feijenoord... Omdat hij toen nog steeds niet zeker was wie kampioen werd.
Dit was niet in de ArenA maar bij Ado zelfquote:Op maandag 16 april 2012 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanochtend heb ik een verhaal gehoord van zo'n trommeljosti die zogenaamd voor ADO is. Weten jullie wanneer Vak410 vuurwerk had gehaald bij die politieke josti's uit 070 waarbij het vuurwerk afgestoken werd in de ArenA en allemaal ADO-kleuren door het stadion schoot?
yeah en dan glippen in de meer en olympisch he? Was altijd goedte doen daarquote:Op maandag 16 april 2012 19:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ergens snap ik het wel dat ie nog nooit is geweest
Hij is net 14 en woont niet om de hoek van de ArenA
Ik ben opgegroeid in de omgeving en zodoende ging ik rond mijn 7e met mijn pa en vanaf mijn 12e met vrienden
Maarja ik hoefde maar 10minuten te reizen ofzo
Nee dat moet je niet doen, brengt ongelukquote:Op maandag 16 april 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn vriendin wil zondag ook mee
Alsof ik daar op zit te wachten
vrouwen en voetbal
behalve jojoortje dan natuurlijk he
Ik haalde gewoon kaartjesquote:Op maandag 16 april 2012 19:40 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en dan glippen in de meer en olympisch he? Was altijd goedte doen daar
Zekerquote:Op maandag 16 april 2012 19:40 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en dan glippen in de meer en olympisch he? Was altijd goedte doen daar
Ze gaat ook niet meequote:Op maandag 16 april 2012 19:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee dat moet je niet doen, brengt ongeluk
psssst! club kaartje kopuh? Ik heb ze van alle clubs uit de eredivisie.quote:Op maandag 16 april 2012 19:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En 8 keer naar PSV, 4 keer naar Twente, 2 keer naar Heerenveen en 8 keer naar Feijenoord... Omdat hij toen nog steeds niet zeker was wie kampioen werd.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niemand pikt mijn Firefox1 bash op..
bij de arena heb ik t nooit gedaan. Wel een keertje mijn neefje en een vriendje van hem naar binnen gesneakt.quote:Op maandag 16 april 2012 19:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik haalde gewoon kaartjes
ArenA ben ik wel vaak gratis naar binnen gegaan
Was in het begin dat je je moest legitimeren op Zuid
Stond altijd een dikke rij en dan ging ik naar de zijkant, klopte op de deur en dan kwam er beveiliging
Gewoon een lul verhaal dat je je id was vergeten en niet weer in de rij wo gaan staan, ff id laten checken en je mocht zo doorlopen![]()
omdat je zwolle vergat. Daar zat hij van t weekend immers alquote:Op maandag 16 april 2012 19:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niemand pikt mijn Firefox1 bash op..
Ik hoor wel vaak verhalen van die gasten van oude f over vroeger en over sneaken in olympische stadion, geniaal die verhalenquote:Op maandag 16 april 2012 19:43 schreef gomi het volgende:
[..]
bij de arena heb ik t nooit gedaan. Wel een keertje mijn neefje en een vriendje van hem naar binnen gesneakt.
PECquote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef gomi het volgende:
[..]
omdat je zwolle vergat. Daar zat hij van t weekend immers al
Dat dachten we ook van de Graafschapquote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
AJA-ZWO wordt zo'n opkrikpotje komend seizoen
yeah mijn broer deed dat ook in europa idd. Ik mocht niet mee omdat ik te jong was.quote:Op maandag 16 april 2012 19:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaak verhalen van die gasten van oude f over vroeger en over sneaken in olympische stadion, geniaal die verhalen![]()
Maar ook europese tripjes zwartrijdend met de trein en zonder kaartje voor de wedstrijd en nog lam worden ook![]()
quote:Luciano Narsingh kan daarentegen wel op de interesse rekenen van Ajax. Ook Lasse Schöne staat in de belangstelling, maar de Deense middenvelder komt alleen in beeld als Nicolai Lodeiro of Ismail Aissati aan het eind van dit seizoen zal vertrekken.
Honkeytonk, kom op gast. Groningen is pauperslecht als wat. Vooral in de uitwedstrijden.quote:Op maandag 16 april 2012 19:49 schreef honkeytonk het volgende:
Als wij niet van Groningen winnen kan het nog spannend worden... En ik herinner mij de uitwedstrijd nog wel
Jammer dat zoiets al onmogelijk wordt gemaakt tegewoordig eigelijkquote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah mijn broer deed dat ook in europa idd. Ik mocht niet mee omdat ik te jong was.
of in de meer, 2e helft naar M gaan en daar gewoon ergens neerploffen. Maar was echt te belachelijk makkelijk toen. Wel. Goed gelachen altijd
Groningen.quote:Op maandag 16 april 2012 19:49 schreef honkeytonk het volgende:
Als wij niet van Groningen winnen kan het nog spannend worden... En ik herinner mij de uitwedstrijd nog wel
Laatste 8 wedstrijden, 7 verloren.quote:
yups, beetje glipppen hoort erbij als je jong bent vind ik.quote:Op maandag 16 april 2012 19:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jammer dat zoiets al onmogelijk wordt gemaakt tegewoordig eigelijk
De eerste gesprekken zijn begonnen geloof ik. Ideale 12e man.quote:Op maandag 16 april 2012 19:51 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Aissatti is mij wel meegevallen trouwens. Speelde zijn beste wedstrijden voor Ajax de laatste tijd. Vooral zijn goal tegen Heerenveen was ziek. Kunnen we hem niet houden tegen een gereduceerd salaris?
idd van mij mag hij ook blijven. Goede 12 manquote:Op maandag 16 april 2012 19:51 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Aissatti is mij wel meegevallen trouwens. Speelde zijn beste wedstrijden voor Ajax de laatste tijd. Vooral zijn goal tegen Heerenveen was ziek. Kunnen we hem niet houden tegen een gereduceerd salaris?
Ik zeg wel niks meer, maar ik ben als de dood dat we geen kampioen meer worden. Dan ga ik kapot hier. Daar zorgen mijn vrienden wel voorquote:Op maandag 16 april 2012 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Honkeytonk, kom op gast. Groningen is pauperslecht als wat. Vooral in de uitwedstrijden.
Wat is deze?quote:Op maandag 16 april 2012 19:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zeg wel niks meer, maar ik ben als de dood dat we geen kampioen meer worden. Dan ga ik kapot hier. Daar zorgen mijn vrienden wel voor
Ja dat dusquote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, beetje glipppen hoort erbij als je jong bent vind ik.
Lief dagboekquote:Op maandag 16 april 2012 19:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zeg wel niks meer, maar ik ben als de dood dat we geen kampioen meer worden. Dan ga ik kapot hier. Daar zorgen mijn vrienden wel voor
4 wedstrijden waarvan 2 thuis en 6punten voor en een dik doelsaldoquote:Op maandag 16 april 2012 19:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als Ajax dit laat liggen... neemt niemand ze ooit nog serieus.quote:Op maandag 16 april 2012 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als wij nu geen kampioen worden, dan durf ik 2 maanden het huis niet meer uit.
Als we geen kampioen worden....ga ik voor een alcohol probleem.quote:Op maandag 16 april 2012 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als wij nu geen kampioen worden, dan durf ik 2 maanden het huis niet meer uit.
Dat nam 90% van Nederland ze toch al niet, half februari.quote:Op maandag 16 april 2012 19:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Ajax dit laat liggen... neemt niemand ze ooit nog serieus.
ik in beide gevallenquote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Als we geen kampioen worden....ga ik voor een alcohol probleem.
Dan doe ik mee.quote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Als we geen kampioen worden....ga ik voor een alcohol probleem.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef BrokenArrow het volgende:
Ik denk dat Feyenoord kampioen wordt
Blij dat de halve medische staf weggaat.quote:Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)et-meer-in-actie.htm
Volgens seizoen beste kansen hoor als Kuijtje komt en Guidetti blijft. Ook gaan er geruchten dat Drenthe in het vliegtuig naar Rotterdam zit en Schöne bij ons tekent want basisplaats.quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 20:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Volgens seizoen beste kansen hoor als Kuijtje komt en Guidetti blijft. Ook gaan er geruchten dat Drenthe in het vliegtuig naar Rotterdam zit en Schöne bij ons tekent want basisplaats.
Ik ben er niet bang voor, ik heb er zin inquote:
Als van Persie ook komt dan heb je een goed kansquote:Op maandag 16 april 2012 20:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Volgens seizoen beste kansen hoor als Kuijtje komt en Guidetti blijft. Ook gaan er geruchten dat Drenthe in het vliegtuig naar Rotterdam zit en Schöne bij ons tekent want basisplaats.
Guidetti blijft niet en Kuijt komt zeker niet. Daarnaast gaat Van Geel het wel verneuken bij jullie net zoals hij hier deed.quote:Op maandag 16 april 2012 20:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bruno Martins Indiquote:
29 april wat zou dat fucking baas zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 20:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben er niet bang voor, ik heb er zin in
Van Geel is een god als hij geen centen heeft.quote:Op maandag 16 april 2012 20:04 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Guidetti blijft niet en Kuijt komt zeker niet. Daarnaast gaat Van Geel het wel verneuken bij jullie net zoals hij hier deed.
Het grote Feijenoordtopic #886: Balotelli bij Feijenoord.quote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van Geel is een god als hij geen centen heeft.
Die hebben we niet.
Kortom, Geeltje blijft voorlopig een god.
Trouwens, jullie vergeten dat Geel OOK BIJ JULLIE eindigde met een POSITIEVE 'rep'. Meer erin dan eruit, echte TD die Geel.
Het is niet onaannemelijk dat Guidetti een jaar extra komt bij ons als we vCL halen. Uit vrij betrouwbare bron weet ik dat Kuijt bij vCL tekent bij Feijenoord (een van de belangrijkste supporters binnen Feijenoord, met HEEL veel in-club knowledge, liet dat weten).
Daarnaast kan Schöne ook zomaar lukken. Alleen Drentje zal een utopie zijn.
Ja wat.quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het grote Feijenoordtopic #886: Balotelli bij Feijenoord.
Kuijt heeft 40 clubs beloofd dat hij ooit terug zal keren, maar hij zoekt gewoon een club die een paar miljoen per jaar neerlegt.quote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Van Geel is een god als hij geen centen heeft.
Die hebben we niet.
Kortom, Geeltje blijft voorlopig een god.
Trouwens, jullie vergeten dat Geel OOK BIJ JULLIE eindigde met een POSITIEVE 'rep'. Meer erin dan eruit, echte TD die Geel.
Het is niet onaannemelijk dat Guidetti een jaar extra komt bij ons als we vCL halen. Uit vrij betrouwbare bron weet ik dat Kuijt bij vCL tekent bij Feijenoord (een van de belangrijkste supporters binnen Feijenoord, met HEEL veel in-club knowledge, liet dat weten).
Daarnaast kan Schöne ook zomaar lukken. Alleen Drentje zal een utopie zijn.
vd Laan moet zijn bakkus houden, als er geen officiele huldiging komt dan is ie er wel onofficieelquote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
29 april wat zou dat fucking baas zijn.
Alleen hopen dat die burgemeester niet zo vreemd gaat doen.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Dat grasveld naast de arena is ook prima voor de huldiging, als het maar niet op die parkeerplaats is.
Nogmaals, als je je baseert op onderbuikgevoelens heb je geen recht van spreken. Ik denk dat ik er iets meer over te zeggen heb.quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Kuijt heeft 40 clubs beloofd dat hij ooit terug zal keren, maar hij zoekt gewoon een club die een paar miljoen per jaar neerlegt.
p2 staat een circus nu en dat grasveld past hooguit 2000 man opquote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Dat grasveld naast de arena is ook prima voor de huldiging, als het maar niet op die parkeerplaats is.
je hebt het over fatsoenlijke en komt met poulsen aanquote:Op maandag 16 april 2012 20:12 schreef S0nic het volgende:
Ajax moet echt een fatsoenlijke linksback halen , Poulsen misschien?
Kuijt komt niet in de zomer, is al meerdere keren gezegd en ook door zijn zaakwaarnemerquote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nogmaals, als je je baseert op onderbuikgevoelens heb je geen recht van spreken. Ik denk dat ik er iets meer over te zeggen heb.
Quote mij maar 1 september als Kuijt dan niet bij ons zit.
Boilesen en Blind?quote:Op maandag 16 april 2012 20:12 schreef S0nic het volgende:
Ajax moet echt een fatsoenlijke linksback halen , Poulsen misschien?
Ik ben echt van hem onder de indruk geraakt dit afgelopen jaar. Sterk,snel,dynamisch en technisch ook vrij goed. Noem eens wat andere namen dan?quote:Op maandag 16 april 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je hebt het over fatsoenlijke en komt met poulsen aan
Pietersquote:Op maandag 16 april 2012 20:13 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik ben echt van hem onder de indruk geraakt dit afgelopen jaar. Sterk,snel,dynamisch en technisch ook vrij goed. Noem eens wat andere namen dan?
Huldiging in de circustent, dat zou pas origineel zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
p2 staat een circus nu en dat grasveld past hooguit 2000 man op
Boilesen weeeeer geblesseerdquote:
Dijks?quote:Op maandag 16 april 2012 20:13 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Die linksback van de A1 leek ook wel aardig tegen Liverpool. Is dat iets voor volgend jaar?
Wat we nu hebben is goed genoegquote:Op maandag 16 april 2012 20:13 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik ben echt van hem onder de indruk geraakt dit afgelopen jaar. Sterk,snel,dynamisch en technisch ook vrij goed. Noem eens wat andere namen dan?
quote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Huldiging in de circustent, dat zou pas origineel zijn.
koppers heeft op mij een zeer goede induk gemaakt jaquote:
Weet je niet, die jongen heeft als zoveel blessures gehad ook in de A1, kan zomaar einde van zijn carriere worden zoquote:
Dat zou ik echt geweldig vinden.quote:Op maandag 16 april 2012 20:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vd Laan moet zijn bakkus houden, als er geen officiele huldiging komt dan is ie er wel onofficieel
Zelfs de Boer gaf er al aan maling aan te hebben wat hij vindt
Dijks volgens mij. Een lange gast. In Engeland waren ze erg onder de indruk van hem, Fischer en Ligeon.quote:
Hij is nu al de held van heel Amsterdam vanwege wat ie met Ajax heeft gedaan maar dit zou hem onsterfelijk makenquote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Dat zou ik echt geweldig vinden.
Frankie die de bus laat stoppen midden op het Leidse terwijl vd Blablabla het verboden heeft.
Ligeonquote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Dijks volgens mij. Een lange gast. In Engeland waren ze erg onder de indruk van hem, Fischer en Ligeon.
Lekker laten gaanquote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef S0nic het volgende:
Tevens is Poulsen transfervrij, maar zal waarschijnlijk naar Engeland willen.
En dan mag volgend seizoen Anita daar weer gaan spelen omdat Koppers en Blind weer falenquote:
Altijd maar van het slechtste uitgaanquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef S0nic het volgende:
[..]
En dan mag volgend seizoen Anita daar weer gaan spelen omdat Koppers en Blind weer falen
Maar als hij wegvalt moet je Blind weer opstellen. Hij werd zelfs helemaal weggespeeld door een spelertje van VVV.quote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Altijd maar van het slechtste uitgaan
Ik zie het wel positief in, zeker als Koppers zich zo door ontwikkeld
Pieters halenquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef S0nic het volgende:
[..]
En dan mag volgend seizoen Anita daar weer gaan spelen omdat Koppers en Blind weer falen
Dijks komt er ook aanquote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Maar als hij wegvalt moet je Blind weer opstellen. Hij werd zelfs helemaal weggespeeld door een spelertje van VVV.
Hij heeft een goed dansjequote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot jij eens op met je totaal onzinnige posts.
Ja, volgens mij wordt die Dijks wel een goeie. Blind moeten ze echt een weg gaan doen aan Groningen ofzo.quote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dijks komt er ook aan
Boilessen zal niet altijd geblesseerd blijven
Hoop van niet maar ben echt bang dat het iets chronisch wordt zoquote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dijks komt er ook aan
Boilessen zal niet altijd geblesseerd blijven
Daarnaast is Blind beter.quote:Op maandag 16 april 2012 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hihi. Zo'n trolletje van FC Subsidie hoef ik niet in het Amsterdamse shirt te zien
Nee maar Pieters is wel een prutser, een beetje gaan dansen terwijl er bij een teamgenoot een paar tanden uitliggen.quote:
Nééééquote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef TakAFCA het volgende:
Vanavond ben ik trouwens op TV. 10 uur op RTL 7!
Wel allemaal kijken hé!
Voetbalfans?quote:Op maandag 16 april 2012 20:35 schreef TakAFCA het volgende:
Vanavond ben ik trouwens op TV. 10 uur op RTL 7!
Wel allemaal kijken hé!
Al iets gelekt?quote:Op maandag 16 april 2012 20:42 schreef J2T het volgende:
http://ajax.nl/
nieuw uitshirt is al te bestellen.
Nee Voetbalfans maar voordat ik mijn reputatie kan redden het was een garp.quote:Op maandag 16 april 2012 20:41 schreef OverRated het volgende:
[..]
Voetbalfans?edit: nee, dat is SBS6 zeker. Vi?
Ja net als de beker huldiging 2 jaar geleden.quote:Op maandag 16 april 2012 20:43 schreef honkeytonk het volgende:
Huldiging in de ArenA? Dus dan rijden ze helemaal vanuit Enschede naar de ArenA en mag iedereen de ArenA dan in?
Dan ben ik erbij:)quote:Op maandag 16 april 2012 20:44 schreef J2T het volgende:
[..]
Ja net als de beker huldiging 2 jaar geleden.
Dat grasveld naast de arena kunnen wel 50.000 mensen op.quote:Op maandag 16 april 2012 20:45 schreef J2T het volgende:
Mocht Ajax kampioen worden tegen FCT is p2 geen mogelijkheid vanwege de Cirque du Soleil.
quote:Vertonghen stevent af op Gouden Schoen, Eriksen strijdt voor zilver
16 april 2012
De opmars van Ajax heeft ook zijn gevolgen voor het Voetballer van het Jaarklassement. De strijd om de Gouden Schoen wordt inmiddels gedomineerd door Jan Vertonghen. De verdediger gaat onbedreigd aan kop met vijf punten voorsprong.
Ajax Netwerk
Op een gedeelde tweede plaats staan Christian Eriksen en Jordy Clasie. Eriksen is de laatste weken de snelste stijger in het klassement. Het tweetal wordt op de voet gevolgd door Rasmus Elm met slechts een half punt achterstand. El Ahmadi en Mertens volgen op twee punten.
Dan kan je het net zo goed in de Arena doen...quote:Op maandag 16 april 2012 20:46 schreef PaulieWalnuts het volgende:
[..]
Dat grasveld naast de arena kunnen wel 50.000 mensen op.
Tribunes ook opengooien.quote:Op maandag 16 april 2012 20:47 schreef honkeytonk het volgende:
Met 50000 mensen is nooit iedereen erin. Zoek dan een grotere plaats. Zal wel net zo'n massale opkomst als vorig jara worden
En hem dan mooier maken dan het Oranje shirt nuquote:
Leidsepleinquote:Op maandag 16 april 2012 20:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan moeten we een eind komen ja, toch vind ik het jammer dat het Museumplein niet meer mag
Ditquote:
Stadhuisplein in Eindhoven.quote:Op maandag 16 april 2012 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Als het maar een plein is + we de schaal hebben
Coolsingelquote:
Dan breekt er een burgeroorlog uitquote:
Ja, gezellig hossen met de Mocro'squote:
Wat ongelooflijk triestquote:Eerder heeft PSV al geprobeerd om Ricardo van Rhijn te halen, maar die koos voor een contract bij Ajax. Ook Yener Arica, Jody Lukoki en Stefano Denswil hebben vanuit Eindhoven een contract aangeboden gekregen.
Gebeurt overal, wij doen het ookquote:
Dat het overal gebeurt, dat weet ik. Dat vind ik niet erg. Maar dat Brands dan zo vreselijk hypocriet ons gaat beschuldigen, dat had ik niet verwacht. Pure zwartmakerij dit. Dit is een teken dat hij een beetje gefrustreerd is:)quote:Op maandag 16 april 2012 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gebeurt overal, wij doen het ook
Maar alle talenten kiezen voor Ajaxomdat Cruijff en de Boer.
Jaloezie.quote:Op maandag 16 april 2012 21:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat het overal gebeurt, dat weet ik. Dat vind ik niet erg. Maar dat Brands dan zo vreselijk hypocriet ons gaat beschuldigen, dat had ik niet verwacht. Pure zwartmakerij dit. Dit is een teken dat hij een beetje gefrustreerd is:)
psv is al weken kampioen iddquote:Op maandag 16 april 2012 21:21 schreef honkeytonk het volgende:
Die wedstrijd op 29 april tegen Twente wordt ook wel erg gehyped. De kampioenswedstrijd is immers toch al gespeeld
Dat dus, de wedstrijd tegen Twente kan dan wel leuk zijn, maar uiteindelijk hebben we wel de punten nodig om nog 2e te worden zodat wij naast PSV ook een kans maken op CL voetbalquote:
Capaciteiten genoeg, zolang hij ze maar in dienst stelt van het plan Cruijffquote:Op maandag 16 april 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Net Hans Wijers bij Nieuwsuur, komt over als een hele slimme, rustige gast. Kan natuurlijk niet oordelen of hij geschikt is als commissaris, maar het leek er wel op.
Ging overigens niet over Ajax..![]()
Klopt. Maar als ze er deze keer niet uitkomen, dan ligt het toch echt bij Cruijff. Met de commissarisen die ze nu op het oog hebben moet het gewoon lukken.quote:Op maandag 16 april 2012 22:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Capaciteiten genoeg, zolang hij ze maar in dienst stelt van het plan Cruijff
3 maal scheepsrecht, dus zal wel moeten ja.quote:Op maandag 16 april 2012 22:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Maar als ze er deze keer niet uitkomen, dan ligt het toch echt bij Cruijff. Met de commissarisen die ze nu op het oog hebben moet het gewoon lukken.
O tot wanneer hebben we? Moet het ook nog even doen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:58 schreef TakAFCA het volgende:
Morgen eindelijk uitkaart ophalen.
Edit: Foto maken ik bedoel. .
1 of 10 mei dacht ik.quote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
O tot wanneer hebben we? Moet het ook nog even doen.
quote:De kans is groot dat de toekomst van Lasse Schöne voorlopig in Nederland ligt. De middenvelder van NEC voerde al een gesprek met Ajax-coach Frank de Boer en hield daar een goed gevoel aan over, zo meldt De Telegraaf dinsdag.
"Maar ik kan dat bevestigen noch ontkennen", benadrukt zaakwaarnemer Rob Groener in gesprek met het dagblad. De zekerheid van Champions League-voetbal lijkt de 25-jarige Deens international een dezer dagen definitief over de Ajax-streep te trekken, waar ook Schalke 04, Feyenoord en FC Twente belangstelling toonden.
Schöne beschikt over een aflopend contract en werd voornamelijk met een vertrek naar het buitenland in verband gebracht. De middenvelder, die sinds 2005 in Nederland speelt en naast NEC ook voor De Graafschap en sc Heerenveen uitkwam, moet in Amsterdam onder meer de concurrentie aangaan met landgenoot Christian Eriksen. Hij heeft aangegeven in de zomer nog niet te willen vertrekken bij Ajax.
quote:Als Ajax dit seizoen kampioen wordt, zal de huldiging van de voetballers plaatshebben in het Arena-gebied. Dat gebeurt dan in of rondom het stadion. Parkeerplaats P2 is geen optie, omdat daar de tenten van Cirque Du Soleil staan. Dat meldt AD Sportwereld.
Na de rellen vorig jaar op het Museumplein is het voor burgemeester Van der Laan uitgesloten dat de festiviteiten in de stad zullen zijn. De kans bestaat dat Ajax op 29 april, uit bij FC Twente, al kampioen wordt. Het is zeer de vraag of het onthaal een dag later zal plaatshebben, in verband met Koninginnedag. Waarschijnlijker is 3 mei, de dag na het duel met VVV.
Hij schijnt ter verbreding van de selectie aangetrokken te worden, niet voor een basisplaats in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ben geen grote fan van Schone, maar de technische staf zal wel plannen met hem hebben.
oudquote:Op dinsdag 17 april 2012 08:45 schreef Geo4kant het volgende:
Mclaren, Cocu, Jans, Koeman en Verbeek staan met de schaal bij de kassa..
Vraagt het kassameisje: "Is het een cadeautje?"
Ik dacht dat ze Raiola er inmiddels niet meer bij wilden bij Ajax. Ik word in ieder geval niet blij van zijn betrokkenheid. Doorgaans betekent dat slecht nieuws.quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Raiola erkent overigens de interesse in Narsingh. Clubs moeten er nu zelf uitkomen
Dan geen Narsingh gok ik.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Raiola er inmiddels niet meer bij wilden bij Ajax. Ik word in ieder geval niet blij van zijn betrokkenheid. Doorgaans betekent dat slecht nieuws.
eensch, echter valt en staat alles met duidelijkheid... Duidelijk je grens aangeven en dan moet het geen probleem zijn...quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:49 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze Raiola er inmiddels niet meer bij wilden bij Ajax. Ik word in ieder geval niet blij van zijn betrokkenheid. Doorgaans betekent dat slecht nieuws.
7 miljoen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:39 schreef Lemsterr het volgende:
Is er al bekend hoeveel er betaald moet worden voor Narsingh?
Zelf ook ons steentje bijgedragen... sulejmaniquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:24 schreef Geo4kant het volgende:
PSV heeft de markt verziekt, niet aan mee doen.. Nasingh 7 miljoen, Bas Dost 10ga gauw weg.
True.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zelf ook ons steentje bijgedragen... sulejmani
Doet dat Heerenveen altijd, zodra Ajax langskomt willen ze ineens 3 keer zoveel. En niet alleen heerenveen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:24 schreef Geo4kant het volgende:
PSV heeft de markt verziekt, niet aan mee doen.. Nasingh 7 miljoen, Bas Dost 10ga gauw weg.
bronquote:Op dinsdag 17 april 2012 07:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Raiola erkent overigens de interesse in Narsingh. Clubs moeten er nu zelf uitkomen
Tja opzich is dat ook niet raar.. net als Utrecht deed bij PSV, je weet dat ze veel geld hebben.. en als ze echt interesse tonen.. Hoog inzettenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef muzas het volgende:
[..]
Doet dat Heerenveen altijd, zodra Ajax langskomt willen ze ineens 3 keer zoveel. En niet alleen heerenveen.
Het is wat de gek ervoor geeft, het was wel een iets andere tijd maar 10-12 had toch wel wat redelijker geweest, het grootste probleem is dat hij nu misschien 5 miljoen oplevert als het meezitquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:30 schreef Lemsterr het volgende:
Sulejmani was destijds wel 16 miljoen waard hoor.
Geef ze ook geen ongelijk. Het is alleen onwijs irritant. Maar ajax had toch besloten niet meer zulke grote bedragen uit te geven tenzij het echt een jong toptalent is oid? Maar dan nog is 10 miljoen echt té veel.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja opzich is dat ook niet raar.. net als Utrecht deed bij PSV, je weet dat ze veel geld hebben.. en als ze echt interesse tonen.. Hoog inzetten
Wat heb je tegen Schöne? Enorm goede voetballer. Enige nadeel is dat je met de punt naar achter moet voetballen i.p.v. naar voren zoals nu met Eriksen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:38 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Interesse Moisander is uit de lucht gegrepen
Laat dat ook voor Lasse gelden aub
Maar dat met Feyenoord was ook gewoon stom, je kan toch wel zo'n mafketel vinden die in Rotterdam woont en naar het stadion gaatquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:39 schreef Helpmefok het volgende:
Och jongens, dat voetbalfans. Jammer dat supporters van de mooiste clubs van Nederland zich hiertoe geleend hebben.
Hoewel die Feijenoorder een ingehuurd iemand schijnt te zijn geweest die al 5 jaar niet in De Kuip was geweest
Ik heb niks tegen die jongenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Schöne? Enorm goede voetballer. Enige nadeel is dat je met de punt naar achter moet voetballen i.p.v. naar voren zoals nu met Eriksen?
"Belangrijke" supporters hebben juist altijd gewaarschuwd om niet aan dit soort onzin mee te doen. Daarom zaten we ook als enige club niet in het "eerste seizoen".quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar dat met Feyenoord was ook gewoon stom, je kan toch wel zo'n mafketel vinden die in Rotterdam woont en naar het stadion gaat
Laat maar wegblijven als Raiola zijn zaakwaarnemer is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 07:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Tja wel begrijpelijk het is ook geen documentaire wat ze maken..quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
"Belangrijke" supporters hebben juist altijd gewaarschuwd om niet aan dit soort onzin mee te doen. Daarom zaten we ook als enige club niet in het "eerste seizoen".
Nu lukte dat weer, dus hebben ze een of andere debiel uit Zwolle gepakt.
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:48 schreef Roland. het volgende:
Gaat onze held Chivu ooit nog terugkeren?
[ afbeelding ]
*klap*quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Laat maar wegblijven als Raiola zijn zaakwaarnemer is.
Gore pizzabakker.
Zou hij bij het motorrijden ook nooit dat riempje vast maken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:48 schreef Roland. het volgende:
Gaat onze held Chivu ooit nog terugkeren?
[ afbeelding ]
Welke personen uit die fans shit is wel serieus te nemenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die van gister neemt toch ook niemand serieus?die waren er 15 mei niet eens bij en gaan in volledige Ajax outfit met gezonde spanning naar Noordwijk - Ajax
om dan danny blind een cd te geven
![]()
Agovvquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Welke personen uit die fans shit is wel serieus te nemen
Die met die koeien was dat tochquote:
Die van Ajax was ook dieptriest toenquote:Op dinsdag 17 april 2012 10:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jabloednerveus omdat hij met een koe het veld op mocht
Maar hij is gratis, dus het risico kan je nemen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen die jongen
Ik vind hem alleen een overbodige kracht en meer een breedte aankoop dan een vaste basisspeler en die hebben we , naar mijn inziens, niet nodig
Andersom. Op dit moment spelen we namelijk met de punt naar achteren met in die punt Anita als CVM. Schöne speelt nu bij NEC als het mannetje in de as van het veld, dus met de punt naar voren. Hoewel je niet zo maar iedereen ergens kan neerzetten, is dat verschil het probleem imo niet. De rol van Eriksen moet hij over kunnen nemen, ook als het met de punt naar achteren blijft. Als je goed kan voetballen ben je niet beperkt tot maar 1 rol.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat heb je tegen Schöne? Enorm goede voetballer. Enige nadeel is dat je met de punt naar achter moet voetballen i.p.v. naar voren zoals nu met Eriksen?
Ik vond die van AZ grappig met die vrouwen. Zegt er 1 bloedserieus dat ze de haat kon zien in de ogen van Ajacieden tov Kaasklappers. Volgens mij zag ze geen haat, maar:quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die van Ajax was ook dieptriest toen
Met die pa en zoon
Ja maar die was gewoon echt zielig dat wijfquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond die van AZ grappig met die vrouwen. Zegt er 1 bloedserieus dat ze de haat kon zien in de ogen van Ajacieden tov Kaasklappers. Volgens mij zag ze geen haat, maar:
Haar dochter was een beetje dik, maar wel lekkerquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar die was gewoon echt zielig dat wijf
Eerst wel in een tunneltje zingen met je tokkie dochter en vriendin: Alle joden zijn homo en dan zo zielig doen
Die van AZ, wat een achterlijke kamper wijven waren datquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vond die van AZ grappig met die vrouwen. Zegt er 1 bloedserieus dat ze de haat kon zien in de ogen van Ajacieden tov Kaasklappers. Volgens mij zag ze geen haat, maar:
Merk meteen weer dat je surinaams bentquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Haar dochter was een beetje dik, maar wel lekker
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Picsquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind alleen plaatjes van die oude met bril...![]()
ik ookquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind alleen plaatjes van die oude met bril...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |