SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LaPo:
Klik op het pijltje links naast de titel van deze topic luiwammes dat je bent!
Ja doh, daarom moet je natuurlijk ook even wachten hequote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik woonde vorige x al samen na 1 week... de grootste fout van mijn leven
quote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef Pien85 het volgende:
Zal ik binnenkort eens een nieuwe OP in elkaar knutselen? Met mooie header enzo?
soms maakt men fouten omdat alles zo goed voelt...quote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja doh, daarom moet je natuurlijk ook even wachten he
Maar.. een weekquote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef m1st1g het volgende:
soms maakt men fouten omdat alles zo goed voelt...
liever dat jij het doet dan ik... dan wordt het een baggerzooitjequote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef Pien85 het volgende:
Zal ik binnenkort eens een nieuwe OP in elkaar knutselen? Met mooie header enzo?
Ga ik vanavond fijn even photoshoppenquote:
Dus heb je Cue nou al een PM gestuurd? Je hebt mijn laatste vraag niet beantwoordquote:Op maandag 16 april 2012 17:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
hou het maar erop dat ik jong en onbezonnen was
Nou scheelt toch 8 jaar en.....dan zit je net vóór de kritische leeftijden waarop het daten wat a-relaxter wordt. Ik heb het idee dat ik met een lamp op mijn kop wordt ondervraagd voor een selectie bij de KGB.quote:Op maandag 16 april 2012 17:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben praktisch jouw leeftijd man
Hij noemt me jong
Ik heb vanmiddag 3 beschuitjes met chocoladehagelslag gegeten... SUGAR RUSH FTW!quote:Op maandag 16 april 2012 17:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Spirit82, sinds je weer terug ben, loeit hier in dit topic continu het weeralarm, je bent net een wervelwind.![]()
![]()
Hij klinkt nog niet heel interessantquote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef Spirit82 het volgende:
Dus heb je Cue nou al een PM gestuurd? Je hebt mijn laatste vraag niet beantwoordBen ik nou al die koppelmoeite voor niks aan het doen?! NOU?! HE?!
Lol, twee maanden bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja doh, daarom moet je natuurlijk ook even wachten he
Ja, daar probeer ik nu dus ook enorm voor op te passen...quote:
Ik zat er ook aan te denken de OP te verbeteren. maar headers en ander grafisch pracht, daar dacht ik niet aan. Ik ben benieuwd naar je nieuwe OP.quote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef Pien85 het volgende:
Heb je klacht wel vaker gehoord en kan het me voorstellen ivm biologische klok. Maar als je iets jonger of iets ouder gaat daten dan?quote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef Harribo het volgende:
[..]
Nou scheelt toch 8 jaar en.....dan zit je net vóór de kritische leeftijden waarop het daten wat a-relaxter wordt. Ik heb het idee dat ik met een lamp op mijn kop wordt ondervraagd voor een selectie bij de KGB.Maar neem het dan maar aan als compliment.
En soms moet je dat juist loslaten en ervan genieten!!quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, daar probeer ik nu dus ook enorm voor op te passen...
Hoe goed het ook allemaal voelt, ik probeer heel heel heel sterk me gedachte te zetten op: "maar het kan ook misgaan"
maar oh wat is dat soms moeilijk
Hele nieuwe OP bedenken heb ik wel wat hulp bij nodig. Header maken enzo gaat allemaal wel lukkenquote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken de OP te verbeteren. maar headers en ander grafisch pracht, daar dacht ik niet aan. Ik ben benieuwd naar je nieuwe OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |