SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LaPo:
Klik op het pijltje links naast de titel van deze topic luiwammes dat je bent!
Ja doh, daarom moet je natuurlijk ook even wachten hequote:Op maandag 16 april 2012 17:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik woonde vorige x al samen na 1 week... de grootste fout van mijn leven
quote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef Pien85 het volgende:
Zal ik binnenkort eens een nieuwe OP in elkaar knutselen? Met mooie header enzo?
soms maakt men fouten omdat alles zo goed voelt...quote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja doh, daarom moet je natuurlijk ook even wachten he
Maar.. een weekquote:Op maandag 16 april 2012 17:56 schreef m1st1g het volgende:
soms maakt men fouten omdat alles zo goed voelt...
liever dat jij het doet dan ik... dan wordt het een baggerzooitjequote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef Pien85 het volgende:
Zal ik binnenkort eens een nieuwe OP in elkaar knutselen? Met mooie header enzo?
Ga ik vanavond fijn even photoshoppenquote:
Dus heb je Cue nou al een PM gestuurd? Je hebt mijn laatste vraag niet beantwoordquote:Op maandag 16 april 2012 17:57 schreef m1st1g het volgende:
[..]
hou het maar erop dat ik jong en onbezonnen was
Nou scheelt toch 8 jaar en.....dan zit je net vóór de kritische leeftijden waarop het daten wat a-relaxter wordt. Ik heb het idee dat ik met een lamp op mijn kop wordt ondervraagd voor een selectie bij de KGB.quote:Op maandag 16 april 2012 17:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben praktisch jouw leeftijd man
Hij noemt me jong
Ik heb vanmiddag 3 beschuitjes met chocoladehagelslag gegeten... SUGAR RUSH FTW!quote:Op maandag 16 april 2012 17:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Spirit82, sinds je weer terug ben, loeit hier in dit topic continu het weeralarm, je bent net een wervelwind.![]()
![]()
Hij klinkt nog niet heel interessantquote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef Spirit82 het volgende:
Dus heb je Cue nou al een PM gestuurd? Je hebt mijn laatste vraag niet beantwoordBen ik nou al die koppelmoeite voor niks aan het doen?! NOU?! HE?!
Lol, twee maanden bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja doh, daarom moet je natuurlijk ook even wachten he
Ja, daar probeer ik nu dus ook enorm voor op te passen...quote:
Ik zat er ook aan te denken de OP te verbeteren. maar headers en ander grafisch pracht, daar dacht ik niet aan. Ik ben benieuwd naar je nieuwe OP.quote:Op maandag 16 april 2012 17:55 schreef Pien85 het volgende:
Heb je klacht wel vaker gehoord en kan het me voorstellen ivm biologische klok. Maar als je iets jonger of iets ouder gaat daten dan?quote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef Harribo het volgende:
[..]
Nou scheelt toch 8 jaar en.....dan zit je net vóór de kritische leeftijden waarop het daten wat a-relaxter wordt. Ik heb het idee dat ik met een lamp op mijn kop wordt ondervraagd voor een selectie bij de KGB.Maar neem het dan maar aan als compliment.
En soms moet je dat juist loslaten en ervan genieten!!quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja, daar probeer ik nu dus ook enorm voor op te passen...
Hoe goed het ook allemaal voelt, ik probeer heel heel heel sterk me gedachte te zetten op: "maar het kan ook misgaan"
maar oh wat is dat soms moeilijk
Hele nieuwe OP bedenken heb ik wel wat hulp bij nodig. Header maken enzo gaat allemaal wel lukkenquote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik zat er ook aan te denken de OP te verbeteren. maar headers en ander grafisch pracht, daar dacht ik niet aan. Ik ben benieuwd naar je nieuwe OP.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus heb je Cue nou al een PM gestuurd? Je hebt mijn laatste vraag niet beantwoordBen ik nou al die koppelmoeite voor niks aan het doen?! NOU?! HE?!
nope ik heb nog geen PM gestuurd.quote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je een auto en val je op jonge blommen met een oosterlijk accent en een pittig karakter die stiekem toch wel heel graag verzorgd willen worden?
Ik heb een godsonmogelijke hekel aan bewegende meuk in headers dus dat komt wel goedquote:Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelieve niet te veel bewegende beelden..![]()
\Maar het wordt vast mooi
Ja jeetje zeg, al die eisen ook die jij stelt... pfff..quote:Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij uitjanken.. niet mijn schuld
quote:Op maandag 16 april 2012 18:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb een godsonmogelijke hekel aan bewegende meuk in headers dus dat komt wel goed
Ja en dat is dus de pest.. die balans heb ik niet.quote:Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En soms moet je dat juist loslaten en ervan genieten!!
Ik heb altijd gezegd.. ben kritischer als het op online dating aankomt.quote:Op maandag 16 april 2012 18:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja jeetje zeg, al die eisen ook die jij stelt... pfff..
M1st1g is vast heel creatief, dat voel ik aan mn water! Hij is wel wat oud, maar op een oude fiets...quote:Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hele nieuwe OP bedenken heb ik wel wat hulp bij nodig. Header maken enzo gaat allemaal wel lukken
de mijne zeker weer ?quote:Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je niet bij mij uitjanken.. niet mijn schuld
Cue, je weet niet wat je mistquote:Op maandag 16 april 2012 18:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[..]
nope ik heb nog geen PM gestuurd.
maar om te antwoorden, ja ik heb een auto, val best op dat oostelijke taaltje en een beetje tegenwicht heb ik wel nodig.
en aandacht c.q. verzorging geef ik graag
Wil je erover praten? Heb je tips nodig?!quote:Op maandag 16 april 2012 18:01 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja en dat is dus de pest.. die balans heb ik niet.
ik voel me jong ... en creatief ?? ik ben ondernemend....quote:Op maandag 16 april 2012 18:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
M1st1g is vast heel creatief, dat voel ik aan mn water! Hij is wel wat oud, maar op een oude fiets...
Doe nou niet zo saai en uitgekouwd man. Wees origineel! Wervelend! Jong! Gooi er wat humor in!quote:Op maandag 16 april 2012 18:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik voel me jong ... en creatief ?? ik ben ondernemend....
Bedoel je met oosters aziatisch? Is Cue een aziatisch vrouwtje?quote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je een auto en val je op jonge blommen met een oosterlijk accent en een pittig karakter die stiekem toch wel heel graag verzorgd willen worden?
Nee, dat heb met me verleden te maken dat ik gewoon altijd voorzichtig ben en rekening hou met doomscenario's.quote:Op maandag 16 april 2012 18:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wil je erover praten? Heb je tips nodig?!
![]()
Cue kan allesquote:Op maandag 16 april 2012 18:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bedoel je met oosters aziatisch? Is Cue een aziatisch vrouwtje?
Ik doe helemaal niet aan daten momenteel maar zou ik dat willen, dan zou ik wel weer het risico nemen dat het zou kan gaan lopen. Nergens van uit gaan dan.quote:Op maandag 16 april 2012 17:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je klacht wel vaker gehoord en kan het me voorstellen ivm biologische klok. Maar als je iets jonger of iets ouder gaat daten dan?
Misschien dat je daarom zo overanalytisch bentquote:Op maandag 16 april 2012 18:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee, dat heb met me verleden te maken dat ik gewoon altijd voorzichtig ben en rekening hou met doomscenario's.
Jaaaaaaaaaa!!!quote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
foto's zal ik straks wel ff in fobo zetten
misschien?quote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien dat je daarom zo overanalytisch bent
Sharing is Caring......quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 18:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Bedoel je met oosters aziatisch? Is Cue een aziatisch vrouwtje?
Maar DAT gaat me niet lukkenquote:
Ben je toevallig een leuke, lange, donkere man? Ik heb nog een heel leuke vriendin van 31 die totaal geen last heeft van rammelende eierstokkenquote:Op maandag 16 april 2012 18:05 schreef Harribo het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet aan daten momenteel maar zou ik dat willen, dan zou ik wel weer het risico nemen dat het zou kan gaan lopen. Nergens van uit gaan dan.
Jonger of ouder?....mmm boven de 40 lokt mij niet zo, jonger dan 30...weet niet of ik daar wel zoveel gemeenschappelijk heb qua levenservaring en indien wel, dan zou dat een optie zijn.
Donker....nee sorry...quote:Op maandag 16 april 2012 18:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ben je toevallig een leuke, lange, donkere man? Ik heb nog een heel leuke vriendin van 31 die totaal geen last heeft van rammelende eierstokken
De suikerrush is uitgewerkt?quote:Op maandag 16 april 2012 18:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ja zeg, ik vul nu al 50% van dit topic... Dan geef ik er ook maar een de brui aan om te gaan kokentoedels!
He balen zeg. Je kunt nog met m1st1g over Cue vechten? Of creabea doen met Pien?quote:
moet ik nog gaan knokken ook ??? dan moet ik fobo van Cue_ idd maar eens gaan checkenquote:Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He balen zeg. Je kunt nog met m1st1g over Cue vechten? Of creabea doen met Pien?
Hoe creabea?quote:Op maandag 16 april 2012 18:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
He balen zeg. Je kunt nog met m1st1g over Cue vechten? Of creabea doen met Pien?
Dat moet je natuurlijk sowieso! En maakt het je mannelijke oerhormonen niet juist wakker als je met een ander om een schone vrouwe moet kissebissen? Ik bedoel, dat een ander haar wil maakt haar toch alleen maar begeerlijker?quote:Op maandag 16 april 2012 18:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
moet ik nog gaan knokken ook ??? dan moet ik fobo van Cue_ idd maar eens gaan checken
Niet alleen voor mannen hoorquote:Op maandag 16 april 2012 18:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk sowieso! En maakt het je mannelijke oerhormonen niet juist wakker als je met een ander om een schone vrouwe moet kissebissen? Ik bedoel, dat een ander haar wil maakt haar toch alleen maar begeerlijker?
Met gezonde concurrentiestrijd heb ik geen probleem en zover ik die vage foto van Cue_ kan beoordelen is ze zeker de moeite waardquote:Op maandag 16 april 2012 18:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat moet je natuurlijk sowieso! En maakt het je mannelijke oerhormonen niet juist wakker als je met een ander om een schone vrouwe moet kissebissen? Ik bedoel, dat een ander haar wil maakt haar toch alleen maar begeerlijker?
Minder werken meer fokkenquote:Op maandag 16 april 2012 18:29 schreef Cinderella_Man het volgende:
kolere...wat een SC....niet meer bij te benen....
foto staat er inmiddels opquote:
hier ga ik zo wel verder meequote:
ik duim met je mee..quote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef Illiberal het volgende:
En ze ziet mijn foto... blijft ze doorpraten? *Wacht in spanning af*
Succesquote:Op maandag 16 april 2012 19:34 schreef Illiberal het volgende:
BattleDate:
"" zegt: ik ben reislustig, voor werk en privé, sport als een malle (zwemmen, hardlopen, fitness), ga graag met vrienden naar festivals, theater, concerten, uit eten, op stap, op reis, lees weleens wat, volg een paar tvseries (heerlijke ontspanning), hou van muziek en theater, kunst, archtectuur, design en mode zijn ook interesses van me... dat dus
Geweldige vent, was ik maar zo cool.
Maargoed, ben weer lekker aan het PaiQ'en, kijken of ik een nieuwe date geregeld krijg.
de spanning word straks ondragelijk...quote:Op maandag 16 april 2012 19:44 schreef Illiberal het volgende:
En ze ziet mijn foto... blijft ze doorpraten? *Wacht in spanning af*
Sorry ik zal even online gaanquote:
Ah nou dan ga je ook GTST kijken, kun je het daar straks met haar over hebben. Zit Ludo er nog in?quote:Op maandag 16 april 2012 19:50 schreef Illiberal het volgende:
Hmm, ze gaat weg om nieuws en gtst te kijken.
en wat zijn dat voor mannen ? te oud / jong of heb je andere eisen ?quote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef eefje801 het volgende:
Bij mij alleen de mannen die ik juist níet wil spreken vandaag. Die niet zoveel zeggen
Ik wacht rustig op een speeddate..
Te stil..andersom bestaat het ookquote:Op maandag 16 april 2012 19:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
en wat zijn dat voor mannen ? te oud / jong of heb je andere eisen ?
Zit jij ook op Paiq?quote:Op maandag 16 april 2012 19:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
en wat zijn dat voor mannen ? te oud / jong of heb je andere eisen ?
Waarom op Paiq kletsen als het ook hier kan?quote:
Daten is iets wat ik de afgelopen jaren te weinig heb gedaan, simpelweg omdat ik te veel werk aannam om niet alleen thuis te zitten.quote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Te stil..andersom bestaat het ookWeinig zeggen, beetje verveelde types die denk ik heel veel online zijn maar bijna nooit echt een date hebben met iemand. Heb niet extreem veel eisen volgens mij. Gewoon een leuk gesprek, na een tijdje over op msn of sms en dan een afspraak. En uiterlijk gezien moet ik iemand wel aantrekkelijk vinden maar dat is echt niet één type.
nee ik zit (nog) niet op paiq.quote:
Das waar.. hier wordt tenminste wat gezegdquote:Op maandag 16 april 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom op Paiq kletsen als het ook hier kan?
Ha ha! Misschien moet je je voorkeuren wat anders invullen? Ik heb sinds mijn nieuwe account minder leuke matches, heb het serieuzer ingevuldquote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef Illiberal het volgende:
Waarom zit je op PaiQ?
Antwoord meisje 1: voor de grap
Antwoord meisje 2: gewoon een beetje kletsen
Ik ga ervan uit dat als je de persoon niet voor je hebt staan / zitten dat er toch niets van komt...quote:Op maandag 16 april 2012 20:01 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Das waar.. hier wordt tenminste wat gezegdIk heb even terug gelezen maar maak je alsjeblieft niet te druk over die dingen die je zei. Echt, als iemand interesse heeft maakt dat allemaal geen hol uit. Als ik nu terug kijk naar exen weet ik ook dat ik toen verliefd was want nu vind ik ze vaak niet meer aantrekkelijk. Dus uiterlijk is sowieso subjectief. En voor wat betreft het praten..gewoon blijven proberen. De kans is gewoon ook niet zo groot. Of eens op een gewone relatiesite?
Brusselquote:Op maandag 16 april 2012 20:02 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zeg, draait er toevallig één of ander scriptje mee op Fok?
Iedere keer als ik het datingsite-topic aanklik schijn ik geredirect te worden naar de SC-''versieren, makkelijk of niet'' reeks. Dáár moeten ze eens wat aan doen. In Den Haag ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |