Drama altijd, dat soort meuk.quote:
kijk mij 10 euro in de kermisapparaat gegooid hebbenquote:
Alleen (als ik af ga op jouw avatar) hebben jouw inteelt pauper matties allemaal dolce & banana fake shizzle die als ze echt waren maar een paar honderd euro warenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Goed verwoord, al heb ik zelf iphone 4s dus ook mooie telefoon maar vind horloges echt belangrijk als accessoire laat toch wel beetje verschil zien tussen wannabe en de echte echte
Soms vergis ik mij in mijn eerste oogopslag. Het verloop is dan zo:quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
kijk mij 10 euro in de kermisapparaat gegooid hebben
nah onzin, je hebt tegenwoordig hele goede rolex replica's voor weinig geld. een échte kenner die er wat tijd aan besteedt ziet dan misschien dat ie nep is. maar iemand als jij en ik die dat ding even hebben bekeken kunnen daar echt niet zo gauw uit op maken of die fake is of nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:58 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou excuse me hoor, maar je ziet het van een afstand. Ik zat al eens naast iemand die een neppe omhad en die zag die van mij en toen ging het overhemdje er bij hem wel snel overheen.
Zie je zo aan de drager.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:42 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
nah onzin, je hebt tegenwoordig hele goede rolex replica's voor weinig geld. een échte kenner die er wat tijd aan besteedt ziet dan misschien dat ie nep is. maar iemand als jij en ik die dat ding even hebben bekeken kunnen daar echt niet zo gauw uit op maken of die fake is of niet
Mijn usericon, avatar is een blauw bedenksel gecreëerd door ene filmregisseur, is anders zelf gedesigned en verder doe ik geen fake shit dan haal ik nog liever niksquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:40 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]
Alleen (als ik af ga op jouw avatar) hebben jouw inteelt pauper matties allemaal dolce & banana fake shizzle die als ze echt waren maar een paar honderd euro waren
Ja maar wel mooi toch, helemaal als ze zien dat jij ziet dat ie nep isquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Soms vergis ik mij in mijn eerste oogopslag. Het verloop is dan zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:51 schreef SunTzu het volgende:
Dit topic herinnert mij om een Hilfiger horloge te kopen.
Is dat zo? Ik was een paar maanden geleden in de winkel en vond het echt een super mooi horloge maar verder geen ervaringsverhalen gehoord van mensen over de kwaliteit. Hiervoor heb ik altijd eigenlijk neppe Breitlings en nog een ander merk gehad waar ik de naam niet meer van weet maar die dingen gingen altijd na een paar maanden stuk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:51 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
[..]kun je beter een casio van 15 euro kopen heb je meer waar voor je geld. neemt niet weg dat ik dat een goed (kleding) merk vind. Maar van die 'merk' horloges zijn 99 van de 100 keer prut. Althans, zit gewoon een cheapass uurwerk in.
5 jaar geleden heb ik er één gekocht. Draag hem al 3 jaar niet meer.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:51 schreef SunTzu het volgende:
Dit topic herinnert mij om een Hilfiger horloge te kopen.
Waarom draag je 'm niet meer?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:56 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
5 jaar geleden heb ik er één gekocht. Draag hem al 3 jaar niet meer.
Ben nu aan het sparen voor een Omega.
Moet je een duur horloge bezeten hebben om ze mooi te vinden? De klacht is dat mensen een Rolex al snel ordinair vinden, terwijl Rolex prachtige modellen maakt. Ik ben het met die klacht eens. Mag het?quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:40 schreef DeX090 het volgende:
Godverdomme wat trekt dit topic wannabes aan.Ik weet 100% zeker dat een flink aantal lui die hier post, nog nooit een duur horloge van dichtbij heeft gezien, laat staan ooit zal bezitten. Ik geloof best dat er een paar tussen zitten die er wel echt verstand van hebben, dat blijkt ook wel uit de posts. Het merendeel heeft echter geen flauw idee. Ik ben zelf ook geen horlogefan, maar de ultieme triestheid van sommige lui hier is hilarisch en triest tegelijk.
Omdat een rolex uurwerktechnisch kwalitatief rondjes om die omega rent.quote:Op woensdag 18 april 2012 01:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Waarom een Rolex kopen als je voor dat geld ook een Omega Speedmaster Professional kan kopen.
[ afbeelding ]
Ik was in de veronderstelling dat je om een alternatief vroeg.quote:Op dinsdag 17 april 2012 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? En? Dat is een chinese prullywatch, geen rolex.
Heerlijk die reacties van een liefhebber, kenner en expert.quote:Op woensdag 18 april 2012 08:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat een rolex uurwerktechnisch kwalitatief rondjes om die omega rent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |