quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:43 schreef Masselpik het volgende:
Mooi, en als voordeel een waardevaste investering.
toffe klok. Van die rolex klokken zijn tientallen goedkope merkjes die er net zo uit zien maar dan zonder kroontje.quote:
Ja? En?quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:41 schreef mergbot het volgende:
[..]
toffe klok. Van die rolex klokken zijn tientallen goedkope merkjes die er net zo uit zien maar dan zonder kroontje.
mensen die dit zeggenquote:Op maandag 16 april 2012 17:37 schreef wise het volgende:
een duur horloge hebben
gewoon tijd kijken op je telefoon
quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:57 schreef Geelman het volgende:
[ afbeelding ]
Hebbehebbehebbehebbehebbe....
kopen kopen kopenquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Vooral dit is mooi, de 'dial side' van een rolex caliber
[ afbeelding ]
Robijnen glij lagers voor de datumring en zelfs een gelagerde datumpal.
En de automaat, volledig gelagerd
[ afbeelding ]
Prachtig.
Wat kost zoiets leuks?quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:05 schreef Swetsenegger het volgende:
Vooral dit is mooi, de 'dial side' van een rolex caliber
[ afbeelding ]
Robijnen glij lagers voor de datumring en zelfs een gelagerde datumpal.
En de automaat, volledig gelagerd
[ afbeelding ]
Prachtig.
Niet haten op de kampioenen manquote:
Ja, triple axis tourbillon is wel een kunststukje.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:20 schreef GizartFRL het volgende:
Net de site gevonden van een bedrijf waar mijn ex collega nu werkt als "klokjesmaker"
Die maken ook leuk spul:
Als je alleen al hoort dat ze zo een week met een tandwiel bezig zijn dan, is die prijs nog niet zo gek van zo'n kunststuk.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, triple axis tourbillon is wel een kunststukje.
prachtig gedichtquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:33 schreef Gedicht het volgende:
ach ja
dure horloges
uiteindelijk
ga je
toch dood
Nou excuse me hoor, maar je ziet het van een afstand. Ik zat al eens naast iemand die een neppe omhad en die zag die van mij en toen ging het overhemdje er bij hem wel snel overheen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:47 schreef ikWilSpoilersKunnenLezen het volgende:
Het probleem trouwens met Rolexen tegenwoordig is dat de meeste mensen die wij kennen een neppe dragen. Een enkele uitzondering daargelaten
Iedereen zal dus gewoon aannemen dat ie nep is. Dat heb je bij andere merken minder merk ik
Mee eens. Maar niet zulke modellen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:59 schreef Geelman het volgende:
Heerlijk, die prachtige horloges. Een man hoort gewoon een horloge te hebben. Zelf vind ik een horloge belangrijker dan een telefoon. Als je een horloge omdoet, wordt het een deel van je lichaam. Een prachtig stuk techniek dat je voorziet van nuttige informatie en een mooi horloge is een feest voor het oog.
Ook al is het een Japanner, een horloge is een must.
[ afbeelding ]
Goed verwoord, al heb ik zelf iphone 4s dus ook mooie telefoon maar vind horloges echt belangrijk als accessoire laat toch wel beetje verschil zien tussen wannabe en de echte echtequote:Op dinsdag 17 april 2012 21:59 schreef Geelman het volgende:
Heerlijk, die prachtige horloges. Een man hoort gewoon een horloge te hebben. Zelf vind ik een horloge belangrijker dan een telefoon. Als je een horloge omdoet, wordt het een deel van je lichaam. Een prachtig stuk techniek dat je voorziet van nuttige informatie en een mooi horloge is een feest voor het oog.
Ook al is het een Japanner, een horloge is een must.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |