Daarom gewoon nektasje dragen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:46 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als je ergens lang zit is het nog al irritant om volle broekzakken te hebben.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Heel Fok!? En wat is Fok! eigenlijk?
Maar goed ontopic:
Waarom is het trouwens wel ok om met een duur horloge te 'pimpen' maar als iemand een dikke bak rijdt wordt er gelijk met compensatie gegooid?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:10 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Een horloge valt wat minder op natuurlijk. Daarnaast weten de meeste mensen niet eens wat een dure horloge is. Bij auto's is dit bij het grote publiek bekend.
Gewoon heuptasje, dat kan gewoon hoor.quote:
Dus dan stroop je je mouw op zodra je indruk moet maken ergens? Kan ik net zo goed een zeil over mijn Aston trekken.quote:
Schitterend horloge inderdaad. Wat he b je er voor neergelegd? Rond de 600 is zo een toch minimaal he?quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:16 schreef FruitenCo het volgende:
Alsof wij horloge-dragers ook maar iets geven om jullie meningen.Horloges moet men voor mannen zien als een sieraad als voor vrouwen oorbellen, kettingen, en ringen. Ik draag zelf een Tissot PRC 200, prachtig klokje.
Vroegah was die 310. Heb hem zelf ook nog ergens liggen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
Schitterend horloge inderdaad. Wat he b je er voor neergelegd? Rond de 600 is zo een toch minimaal he?
COnsider me interestedquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vroegah was die 310. Heb hem zelf ook nog ergens liggen.
Inderdaad, de prijs ligt ergens rond de E300.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Vroegah was die 310. Heb hem zelf ook nog ergens liggen.
Picca met boekjes en doosje plz.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:04 schreef DutchSpike het volgende:
Ik heb een Rolex Day-Date, beat that motherfuckers.
Alleen draag ik hem niet, want daar is ie echt té duur voor, alleen op speciale gelegenheden.
M.a.w. het horloge was te duur en eigenlijk kon je hem niet betalen?quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:04 schreef DutchSpike het volgende:
Alleen draag ik hem niet, want daar is ie echt té duur voor, alleen op speciale gelegenheden.
Heb de horloge niet thuis liggen man. En ofcourse heb ik die Presidential Bracelette met het kroontje en Rolex aan de binnenkant. Alleen dat ding moet je gewoon niet dragen overdag, of op stap.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:07 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Picca met boekjes en doosje plz.![]()
Met president band?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:04 schreef DutchSpike het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:15 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Heb de horloge niet thuis liggen man. En ofcourse heb ik die Presidential Bracelette met het kroontje en Rolex aan de binnenkant. Alleen dat ding moet je gewoon niet dragen overdag, of op stap.
tuurlijk posten de gene met dikke rolexen op het internet, zijn helle fora alleen over horloges en ook merk gerichte forra.quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Of je een dikke bak rijdt of een duur horloge hebt maakt niet uit. Het is alleen een beetje triest om op internet een beetje topics te gaan lopen maken waarin vervolgens iedereen laat weten welk model Rolex/Breitling hij of zij heeft...
Mensen die echt met een dikke Rolex om hun pols lopen die zul je dit niet snel op Fok! zien posten
Dat dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:10 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
M.a.w. het horloge was te duur en eigenlijk kon je hem niet betalen?
d'r is hier een heel horloge topic en daar zitten best wel mensen met leuke horlogesquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:02 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Of je een dikke bak rijdt of een duur horloge hebt maakt niet uit. Het is alleen een beetje triest om op internet een beetje topics te gaan lopen maken waarin vervolgens iedereen laat weten welk model Rolex/Breitling hij of zij heeft...
Mensen die echt met een dikke Rolex om hun pols lopen die zul je dit niet snel op Fok! zien posten
dat snap ik dan weer niet. als je iets koopt moet je dragen ook tenzij je echt grote kans hebt dat hij beschadigdquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:04 schreef DutchSpike het volgende:
Zenith bazenmerkquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:35 schreef Adelante het volgende:
Oude Zenith horloges zijn ook gruwelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |