Nee, juist zoveel mogelijk verschillende, maar wel alleen films die je kunt tonen in de videotheek zelf (het TV scherm achter was hetzelfde als degene in de zaak, dus dan ga je geen bloederige horror o.i.d aanzetten, daar zijn niet alle klanten van gediendquote:
Allebij een half doen dan?quote:Op maandag 16 april 2012 18:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Late reactie is laat, maar ik las keiharde tepeltjes actie. Hihihihihihi. En ik had ook een bonuspunt kunnen verdienen
Ik doe niet aan keiharde tepeltjesactie met mannen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Late reactie is laat, maar ik las keiharde tepeltjes actie. Hihihihihihi. En ik had ook een bonuspunt kunnen verdienen
Weet je hoe nomnom?quote:Op maandag 16 april 2012 18:53 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan keiharde tepeltjesactie met mannen.
quote:Op maandag 16 april 2012 19:25 schreef lezzer het volgende:
DP heeft eigenlijk een raar idee van lesbiënnes. Waarom zouden wij weten hoe nomnom?
quote:
Een geur van pret die je niet kan verdragen?quote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef mittiverdini het volgende:
Veel lesbies op Fok zeg. Hier zit een luchtje aan.
Trek je niks aan van Kanoquote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef mittiverdini het volgende:
Ben je lekkerder dan je UI? Zeg ja please?quote:Op maandag 16 april 2012 21:41 schreef mittiverdini het volgende:
quote:Op maandag 16 april 2012 07:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil vooral dat mijn douche het gaat doen...
quote:
Niet in deze bewoording hoor. Mannenlichaamsdelen moet je niet met vrouwennamen benoemenquote:Op maandag 16 april 2012 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gekkies.
Echt.
Nomnom. Vooral op van die getrainde mannentietjes.
Erik, lill back up, please?
Ik ben niet vertrokken vanmorgen. Pas om kwart voor 9 de deur uit gegaan en ik ben er nu alweer in.quote:
Nee dit hielp inderdaad enorm!quote:Op dinsdag 17 april 2012 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee maar anders werd het zo'n wellustige zin waarvan ik dacht dat de lesbeaus er onpasselijk van zouden worden
Ik geloof dat het nu nog erger was...quote:
Geeft niks, ik denk dat je op dit moment beter af bentquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:03 schreef lezzer het volgende:
Ik denk dat ik iets mis in de voorgaande conversatie
Ik denk bij Bubbles altijd aanquote:
ik moet dat maar weer eens kijkenquote:
In dat soort shows is het me te absurd, maar Engelse standup is wel heel gaaf.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Engelse humor altijd een beetje... ik moet er aan wennen.
Maar ik vond de serie Miranda wel hilarisch. Zo flauw.
Ik maak vanavond zelf nasi (ok, met een pakje van Honig, maar toch)quote:
Dat doet me aan dit denkenquote:Op dinsdag 17 april 2012 18:08 schreef LizzyAdam het volgende:
Albert Heijn bami.
Bakkes en ik laten onze telefoons elkaar uitschelden voor pauperpot
quote:
ict mensen lijken (voor buitenstaanders) altijd ingewikkelde dingen te doenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:31 schreef lezzer het volgende:
Ik weet niet eens een Italiaans schoenenmerk...
Ict-mannetje doet ingewikkelde dingen hier...
Ik probeer altijd te leren van wat ze doen. Altijd handig.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:36 schreef Abby79 het volgende:
[..]
ict mensen lijken (voor buitenstaanders) altijd ingewikkelde dingen te doen(blijft leuk om dingen in te stellen/programmeren waarbij de persoon naast je denkt "wtf, hoe deed je dat?")
*vraagt zich opeens af wat jij doet voor werk*quote:Op woensdag 18 april 2012 11:10 schreef lezzer het volgende:
Nou, wel dus. Ik kan hier niemand alleen laten in deze ruimte....
Oh, da's ook niet lekker...quote:Op woensdag 18 april 2012 11:10 schreef lezzer het volgende:
Nou, wel dus. Ik kan hier niemand alleen laten in deze ruimte....
Oooooh, een extern iemand... dat had ik niet begrepenquote:Op woensdag 18 april 2012 12:02 schreef lezzer het volgende:
Ik bedoel dus dat ik niet iemand van extern alleen kan laten in dat kantoor hè, niet dat onze medewerkers niks zelf kunnen
Ik was toevallig de enige op kantoor (gelukkig maar met een niet werkende verbinding).
Ze print mijn paint-tekeningen uit en verkoopt ze dan voor veel geld.quote:Op woensdag 18 april 2012 11:17 schreef Abby79 het volgende:
[..]
*vraagt zich opeens af wat jij doet voor werk*
Kun je nog eens wat maken? Mijn voorraad droogt een beetje opquote:Op woensdag 18 april 2012 13:37 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ze print mijn paint-tekeningen uit en verkoopt ze dan voor veel geld.
quote:Op woensdag 18 april 2012 16:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Kun je nog eens wat maken? Mijn voorraad droogt een beetje op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:05 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb er extra m'n best op gedaan, zodat jij fijn naar GC kan.
quote:
quote:
Dat heb ik al, hoef jij niet meer te doen.quote:Op donderdag 19 april 2012 08:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wacht, even mijn haar kort en pittig knippen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 11:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze is beheerder van de grootste collectie hummeltjes ter wereld, en al haar servers en databases staan in dezelfde hal als deze beeldjes.
Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |