TETTEN!!!quote:
Stop eens met quoten manquote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef shifto het volgende:
Mensen gaan dadelijk nog vragen waarom ik zoveel tabbladen open heb met foto's van een meisje
Bereiding kreeg inderdaad wat minpuntjes, goed gezien. De snijwijze, presentatie en het mondgevoel haalden deze dish echter naar boven tot een dikke voldoende!quote:
Kan je lekker al datquote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bereiding kreeg inderdaad wat minpuntjes, goed gezien. De snijwijze, presentatie en het mondgevoel haalden deze dish echter naar boven tot een dikke voldoende!
Met een beetje vers brood!quote:
Deze was van die week zomer laatst.quote:Op maandag 16 april 2012 16:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb je je nou omgekleed of is 1 foto ouder?
Dafuq kom jij vandaan, 1903?quote:Op maandag 16 april 2012 16:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Met een beetje vers brood!Lekker hoor, spekvet!
'83quote:
Ahquote:Op maandag 16 april 2012 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Deze was van die week zomer laatst.
Zij is zo'n kjoet autistje.quote:
Ja.quote:
Nee, link!?quote:Op maandag 16 april 2012 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja.. Had je dat filmpje ook gezien waar ze een mop vertelt?
Ja. Als ik ooit van mijn geloof flikker en akkoord ga met een trio, dan met haar. Of Gwen.quote:
Deal.quote:Op maandag 16 april 2012 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Als ik ooit van mijn geloof flikker en akkoord ga met een trio, dan met haar. Of Gwen.
Oh sorry, ik had duidelijk moeten maken dat het Crutch, Hara en een vrouw betreft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dag ging wel snel vandaag trouwens, lekker gevoel dat de maandag erop zit![]()
Idem ....quote:Op maandag 16 april 2012 16:45 schreef Crutch het volgende:
Ik heb echt geen fuck gedaan vandaag.![]()
Ga maar naar huis denk ik.
Hier welquote:Op maandag 16 april 2012 16:45 schreef Crutch het volgende:
ik heb ook echt niets gedaanquote:Op maandag 16 april 2012 16:45 schreef Crutch het volgende:
hoho! Doe eens een paar euro's hierheen schuiven... Dan ben ik ook weg!quote:
Idem!quote:Op maandag 16 april 2012 16:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
hoho! Doe eens een paar euro's hierheen schuiven... Dan ben ik ook weg!
ik fap altijd voor hemquote:Op maandag 16 april 2012 16:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
/lurking in the shadows
[ afbeelding ]
Doe je dat op je verwarming?quote:Op maandag 16 april 2012 16:53 schreef Cici het volgende:
Zo, mijn verwarming is weer gefixt!
ZO maar ff koken..
quote:Op maandag 16 april 2012 16:59 schreef sawadie het volgende:
Het wordt hier bijna een kopie van 9gag ongeveer
quote:Op maandag 16 april 2012 16:59 schreef sawadie het volgende:
Het wordt hier bijna een kopie van 9gag ongeveer
Eten gvd al bijna klaar he vrouwmensch!?quote:
Kip ligt al uren te marineren, paprika is gesneden, saus is gemixed. Als ik zeg dat ik zin in burrito's heb, heb ik echt ZIN in burrito'squote:Op maandag 16 april 2012 17:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Eten gvd al bijna klaar he vrouwmensch!?Ik vertrek rond half
Sgoeie, ik whatsapp nog wel als ik in de auto zitquote:Op maandag 16 april 2012 17:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kip ligt al uren te marineren, paprika is gesneden, saus is gemixed. Als ik zeg dat ik zin in burrito's heb, heb ik echt ZIN in burrito's![]()
Ik ga wel nog even een toetje halen om de tijd te doden, geen hopjesvla though, die hadden ze niet
Meme-lovequote:
*insert Crutch met trollface*quote:Op maandag 16 april 2012 17:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Sgoeie, ik whatsapp nog wel als ik in de auto zit
[..]
Meme-loveNiemand komt tussen ons Hara
Crutchquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Crutch
Skv
Murdera
Shifto
Je staat nog best hoog!
MAg ik ook in de top 5?quote:Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Crutch
Skv
Murdera
Shifto
Je staat nog best hoog!
Sure, ik ben kwaadste niet.quote:Op maandag 16 april 2012 17:11 schreef sawadie het volgende:
[..]
MAg ik ook in de top 5?Plaats 5 is goed genoeg!
Onder crutch.quote:Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Crutch
Skv
Murdera
Shifto
Je staat nog best hoog!
En toen was ik 3equote:Op maandag 16 april 2012 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onder crutch.Dan sta ik er liever niet in.
Straks sodemieter ik helemaal uit die top.quote:Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Crutch
Skv
Murdera
Shifto
Je staat nog best hoog!
quote:
Wtf is er mis met Crutch?!quote:Op maandag 16 april 2012 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onder crutch.Dan sta ik er liever niet in.
Ben je mal.quote:Op maandag 16 april 2012 17:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Straks sodemieter ik helemaal uit die top.
Ik mag niet eten vandaag omdat er bloed uit komt. En dat hebben jullie het over burrito's.
Best honger.
IDDQDquote:Op maandag 16 april 2012 17:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben je mal.
Je kan best wat yoghurt eten
Of was dat IDDKFA?quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 17:21 schreef Harajuku. het volgende:
Dag Shifto, eet smakelijk
A moment on the lips..
Neen, blijkbaar niet, ik had nooit gedacht dat je een Crutch-hater zou zijnquote:
En key cards.quote:
Hij heeft mijn liedje uit de OP geëdit.quote:Op maandag 16 april 2012 17:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neen, blijkbaar niet, ik had nooit gedacht dat je een Crutch-hater zou zijn
Oh god, ben je zo kleinzerig?quote:Op maandag 16 april 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij heeft mijn liedje uit de OP geëdit.
En geen chick meer die voor je kookt.quote:Op maandag 16 april 2012 17:26 schreef SicSicSics het volgende:
Ik wil ook naar huis, eten, maar mijn computer is nog niet klaar!
Ik word geregeerd door machines.
Ja.quote:Op maandag 16 april 2012 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh god, ben je zo kleinzerig?Het komt allemaal daar door?
Moet je doen zodra hij voor de deur staat!quote:Op maandag 16 april 2012 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
Henk komt zo terug, even mijn haar losgooien
Dan whip ik het back and forth.quote:Op maandag 16 april 2012 17:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Moet je doen zodra hij voor de deur staat!
Kusje.quote:Op maandag 16 april 2012 17:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja.![]()
En jij geeft me geen kusje op mijn auwie.
Ouch! En vanavond de eerste keer alleen eten! En zometeen de laptop op de bijrijdersstoel van de leaseauto over de A10 en A1 naar huis filen.quote:
Eerste keer vanavond, echt? Nu voel ik me lulligquote:Op maandag 16 april 2012 17:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ouch! En vanavond de eerste keer alleen eten! En zometeen de laptop op de bijrijdersstoel van de leaseauto over de A10 en A1 naar huis filen.Mijn leven is nu al een drama.
Ja lekker bezig jij, bied eens gauw je excuses aanquote:Op maandag 16 april 2012 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eerste keer vanavond, echt? Nu voel ik me lullig
quote:Op maandag 16 april 2012 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
quote:
Yup. Eerste keer vanavond. Ik hoef geen zout in het eten te doen; mijn tranen zullen het zilt doen smaecken!quote:Op maandag 16 april 2012 17:31 schreef Harajuku. het volgende:
Gebruik van het woord zilt.quote:Op maandag 16 april 2012 17:32 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Yup. Eerste keer vanavond. Ik hoef geen zout in het eten te doen; mijn tranen zullen het zilt doen smaecken!
Maargeeft niet. Word ik hard van en ik moet er toch een keer aan!
Want dan zou alles beter zijn!quote:Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef SicSicSics het volgende:
En het is niet zo dat ik nooit in mijn eentje heb gegeten. Dus...
Ik wou alleen dat ik al een rebound had!
Dat wil iedereen hier.quote:Op maandag 16 april 2012 17:33 schreef SicSicSics het volgende:
En het is niet zo dat ik nooit in mijn eentje heb gegeten. Dus...
Ik wou alleen dat ik al een rebound had!
Naaperquote:Op maandag 16 april 2012 17:39 schreef Skv het volgende:
OMG OMG OMG
Ik kom er net achter dat je standaard een PI in kan stellen. Nu heb ik het blije meneertje.
Sommige hebben dat al.quote:
Zij die het eerst springen komen ook het eerst op de grondquote:
Moest je mijn geluk nou bashen jongen!quote:Op maandag 16 april 2012 17:51 schreef sawadie het volgende:
[..]
Zij die het eerst springen komen ook het eerst op de grond
Jaja, stukje levenswijsheid van mijn kant!
Maar geniet ervan, volgens mij komt het helemaal goed!
Das mooiquote:Op maandag 16 april 2012 17:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Moest je mijn geluk nou bashen jongen!
Flikker
Wij zijn super happy voorlopig en we zien wel hoe het eindigd.
Geen verwachtingen verder van beide kanten haha
Mijne ook!quote:
Wat mis ik?quote:Op maandag 16 april 2012 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
Henk komt zo terug, even mijn haar losgooien
Dan wordt het tijd voor een bedrijfsongeval.quote:Op maandag 16 april 2012 18:44 schreef muhahaha het volgende:
ppffff werklaptop aanzetten duurt 10 minuten
quote:Op maandag 16 april 2012 18:47 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een bedrijfsongeval.
Welnee, tijd voor pauzequote:Op maandag 16 april 2012 18:47 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd voor een bedrijfsongeval.
Ga poepe dan!quote:Op maandag 16 april 2012 19:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van plan als ik weer wat minder vol zit
Werk jezelf maar lekker in het zweetquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 19:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat ben ik ook van plan als ik weer wat minder vol zit
quote:
quote:Op maandag 16 april 2012 19:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kan nog nietThere I sat, broken hearted. Came to shit, only farted
Falcon punch helptquote:Op maandag 16 april 2012 19:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 19:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Op eigen verantwoordelijkheid na die burrito's, zeker als ik met mijn rug richting de muur staquote:
Hij slaat op haar been ofzo en zij doet panisch over haar buik?quote:
Teveel voetbal gekeken.quote:Op maandag 16 april 2012 19:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij slaat op haar been ofzo en zij doet panisch over haar buik?WAZ MET HAAR
Op haar been?quote:Op maandag 16 april 2012 19:10 schreef shifto het volgende:
[..]
Hij slaat op haar been ofzo en zij doet panisch over haar buik?WAZ MET HAAR
WAZ MET HEMquote:Op maandag 16 april 2012 19:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op haar been?Hij breekt haar schaambot.
Ik zag alleen SM voorspel, hij stelt zich aanquote:Op maandag 16 april 2012 19:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kuthoer gaf hem een duw.
Hij is nog te netjes gebleven naar mijn smaak.
Hij gaat er in mee, hij laat zijn romantische kant zien.quote:Op maandag 16 april 2012 19:12 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zag alleen SM voorspel, hij stelt zich aan
Hij snapt het dan niet denk ikquote:Op maandag 16 april 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij gaat er in mee, hij laat zijn romantische kant zien.
Ik waardeer het gebaar, maar nee!quote:
Ik heb er stiekem wel een, maar ik vind het nog te vroeg. Dus ik laat het even. Dat klinkt alleen niet mannelijk, dus ik loop er niet mee te koop.quote:
Baasheid confirmed.quote:Op maandag 16 april 2012 19:15 schreef SicSicSics het volgende:
Ik heb er stiekem wel een, maar ik vind het nog te vroeg. Dus ik laat het even. Dat klinkt alleen niet mannelijk, dus ik loop er niet mee te koop.
Of toch...
Ik vind het eigenlijk enorm gay!quote:
Nee! Niet zo gay!quote:
Jij bent er ook 1?quote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
We willen je graag opnemen in onze praatgroep.
Is dat er zo eentje waar we naakt met elkaar praten?quote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb vandaag lijken gezienquote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:
Ja, "praten" ja.quote:Op maandag 16 april 2012 19:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is dat er zo eentje waar we naakt met elkaar praten?
quote:Op maandag 16 april 2012 19:51 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb vandaag lelijken gezien
Eckte bazen gaan naar de begraafplaats om over hun *urges* te pratenquote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ja, "praten" ja.
We meeten elke nacht om 12 uur in het mortuarium.
nope snijzaal practicum, heb onder andere een doormidden gesneden hoofd+torso gezien/aangeraakt/geobserveerdquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 19:54 schreef SicSicSics het volgende:
Was het een chick? Dan telt het als rebound!
Het eerste practicum op de snijzaal van begin dit jaar was een stuk enger, nu kijk ik er een stuk klinischer tegen aan..quote:Op maandag 16 april 2012 19:58 schreef thatday het volgende:
Ik denk dat ik een paar nachten niet zou slapen dan
nja moet ook wel.. je kan moeilijk gaan staan rouwen bij elk lijk. :pquote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Het eerste practicum op de snijzaal van begin dit jaar was een stuk enger, nu kijk ik er een stuk klinischer tegen aan..
nu filter ik als het ware de gedachte, het was een persoon eruit en zie ik het als een preparaat. klinkt freaky, en dat is het eig ook :p
Goede zaak! Wat doe je voor opleiding, wat ga je worden, vertel me meer over de lijken.quote:Op maandag 16 april 2012 20:00 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Het eerste practicum op de snijzaal van begin dit jaar was een stuk enger, nu kijk ik er een stuk klinischer tegen aan..
nu filter ik als het ware de gedachte, het was een persoon eruit en zie ik het als een preparaat. klinkt freaky, en dat is het eig ook :p
Lang, vermoeiend en nu voel ik me kutquote:
Blegh gauw wat chocola naar binnen kiepen, de dag is bijna omquote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Lang, vermoeiend en nu voel ik me kut. Is precies 1 jaar geleden dat ik 'wat' met m'n ex kreeg, mweh.
![]()
.
Hij doet biomedische wetenschappen, voor zover ik weetquote:Op maandag 16 april 2012 20:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede zaak! Wat doe je voor opleiding, wat ga je worden, vertel me meer over de lijken.
Biomedische Wetenschappen en wat ik ga worden, I´m not sure yet..quote:Op maandag 16 april 2012 20:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goede zaak! Wat doe je voor opleiding, wat ga je worden, vertel me meer over de lijken.
Hoe komen ze eraan? Roadkill?quote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Biomedische Wetenschappen en wat ik ga worden, I´m not sure yet..
En het waren niet alleen lijken, ook losse armen, benen etc.. zeer interessant iig
Ja ik ga zo maar eens een ijsje eten denk ik, om de pijn te verzachtenquote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Blegh gauw wat chocola naar binnen kiepen, de dag is bijna om![]()
pluspunten voor jouquote:Op maandag 16 april 2012 20:07 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Hij doet biomedische wetenschappen, voor zover ik weet
Ben en Jerry Cookie Doughquote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja ik ga zo maar eens een ijsje eten denk ik, om de pijn te verzachten
Ja, hij is onvoorstelbaar speciaal voor mij, en ik zal hem dan ook nooit vergeten. Het is idd bijna 4 maanden geledenquote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef thatday het volgende:
Je eerste vriendje? Dat is wel speciaal enzo, maar later denk je wss: jezus wat stelde het eigenlijk voor?
Hoelang is het nu bij jou uit? Ik denk dat het bij ons een beetje tegelijk was.. 4 maanden ong nu?
nope meestal zijn het oude mensen die lang in het ziekenhuis hebben gelegen en daarom iets terug willen doen en dus hun lichaam ter beschikking stellen aan de wetenschap.. meestal geen verkeersslachtoffers omdat hun lichaam te veel trauma(schade) hebbenquote:
Dacht ik ook na mijn eerste vriendje (3 jaar), maar als ik hem zie doet hij me helemaal niks meer.. ook totaal geen aantrekkingskracht. Wel gek/jammer, maar snap echt niet wat ik in hem zag toen?quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, hij is onvoorstelbaar speciaal voor mij, en ik zal hem dan ook nooit vergeten. Het is idd bijna 4 maanden geleden.
B&Jquote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik kan kiezen tussen een Magnum en B&J Cookie Dough..
Beide natuurlijk, zware dag ditdatquote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef ovoxo het volgende:
[..]
B&J!quote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ok tof!quote:Op maandag 16 april 2012 20:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Biomedische Wetenschappen en wat ik ga worden, I´m not sure yet..
En het waren niet alleen lijken, ook losse armen, benen etc.. zeer interessant iig
Hou je van spanningen?quote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef thatday het volgende:
[..]
Dacht ik ook na mijn eerste vriendje (3 jaar), maar als ik hem zie doet hij me helemaal niks meer.. ook totaal geen aantrekkingskracht. Wel gek/jammer, maar snap echt niet wat ik in hem zag toen?
Mijn laatste ex (2e pas ;p) was echt een klootzak (maar stiekem wel een hele lieve) en bij hem denk ik ook wel dat het gevoel nooit weg zal gaan. Omdat het een relatie met heeel veel spanningen was, very intense.
Ja bij ons was er veel spanning, misschien veel te veel, denk ik. Het was altijd intens en nouja, hij blijft gewoon een 'stuk' van mij en ik vind het niet erg. Stiekem hoop ik dat het ooit nog goed komt maar ach, ik zie wel wat er gebeurdquote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef thatday het volgende:
[..]
Dacht ik ook na mijn eerste vriendje (3 jaar), maar als ik hem zie doet hij me helemaal niks meer.. ook totaal geen aantrekkingskracht. Wel gek/jammer, maar snap echt niet wat ik in hem zag toen?
Mijn laatste ex (2e pas ;p) was echt een klootzak (maar stiekem wel een hele lieve) en bij hem denk ik ook wel dat het gevoel nooit weg zal gaan. Omdat het een relatie met heeel veel spanningen was, very intense.
mn eerste ex pikte gewoon alles dus ik zocht onbewust wel naar uitersten ja. Alleen ging een beetje ten koste van mijn gesteldheid dus toen heb ik hem gedumpt. En nu denk ik: whyyyyyyyyyyhyyyy. Maar goed, dat vergeten we mooi.. tijd voor een biertje /ventmodusquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef thatday het volgende:
[..]
blablabla. tijd voor een biertje /ventmodus
Een dag zonder ruzie is een dag niet geleefd.quote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef thatday het volgende:
[..]
mn eerste ex pikte gewoon alles dus ik zocht onbewust wel naar uitersten ja. Alleen ging een beetje ten koste van mijn gesteldheid dus toen heb ik hem gedumpt. En nu denk ik: whyyyyyyyyyyhyyyy. Maar goed, dat vergeten we mooi.. tijd voor een biertje /ventmodus
Ja, sinds ik geen contact meer heb wel iets beter. Mis gewoon iemand om me heen nog steeds. Denk ook nog wel elke dag eraan omdat alles heel raar gelopen is tussen ons sinds het uit is. Ff wennen I guess. Potentiele rebound maar afgekapt want daar ben ik niet echt aan toe. (en hij was 10 jaar ouder mmz)quote:Op maandag 16 april 2012 20:13 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja bij ons was er veel spanning, misschien veel te veel, denk ik. Het was altijd intens en nouja, hij blijft gewoon een 'stuk' van mij en ik vind het niet erg. Stiekem hoop ik dat het ooit nog goed komt maar ach, ik zie wel wat er gebeurd. Gaat met jou ook al een stuk beter, denk ik?
.
hoe gaat het trouwens verder met jou na het nieuws van vorige weekquote:Op maandag 16 april 2012 20:14 schreef thatday het volgende:
[..]
mn eerste ex pikte gewoon alles dus ik zocht onbewust wel naar uitersten ja. Alleen ging een beetje ten koste van mijn gesteldheid dus toen heb ik hem gedumpt. En nu denk ik: whyyyyyyyyyyhyyyy. Maar goed, dat vergeten we mooi.. tijd voor een biertje /ventmodus
Motto van mijn ex.. toen dacht ik: doe normaal tegen me. En nu denk ik: Tsja, hoort er bij en mis ik het zelfs.quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een dag zonder ruzie is een dag niet geleefd.
Popjequote:
Ik word waarschijnlijk gebeld voor invalwerk maar misschien dat ik eerst nog ga reizen nu het nog kanquote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
hoe gaat het trouwens verder met jou na het nieuws van vorige week
al ideeën voor wat je volgend jaar gaat doen, werken of studeren?
Nouja opzich komt het allemaal goed, maar sommige dingen blijven je gewoon bij. En een rebound is niet zo handig, al spreek ik nu voor mezelf.quote:Op maandag 16 april 2012 20:15 schreef thatday het volgende:
[..]
Ja, sinds ik geen contact meer heb wel iets beter. Mis gewoon iemand om me heen nog steeds. Denk ook nog wel elke dag eraan omdat alles heel raar gelopen is tussen ons sinds het uit is. Ff wennen I guess. Potentiele rebound maar afgekapt want daar ben ik niet echt aan toe. (en hij was 10 jaar ouder mmz)
Beterschapquote:Op maandag 16 april 2012 20:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Popje
Het gaat wel oké, ik heb er nog steeds niet aan durven zitten met mijn tong en heb net weer 300 mg Ibuprofen opgeslurpt. En een bakje soep. Heb hongerMisschien straks nog een bakje soep ofzo.
Wel waar. beetje rebounden is oké, als je er maar niet te serieus mee wordt. Rondscharrelen is prima.quote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nouja opzich komt het allemaal goed, maar sommige dingen blijven je gewoon bij. En een rebound is niet zo handig, al spreek ik nu voor mezelf.
Dank je!quote:
Ik wil wel ruzie met je maken hoor.quote:Op maandag 16 april 2012 20:16 schreef thatday het volgende:
[..]
Motto van mijn ex.. toen dacht ik: doe normaal tegen me. En nu denk ik: Tsja, hoort er bij en mis ik het zelfs.
maaaaaaaarjaaaaaa shit happened, i'm free enzo
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarom.quote:Op maandag 16 april 2012 20:09 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja, hij is onvoorstelbaar speciaal voor mij.
Ja het rotste is gewoon dat hij echt een dikke asshole was, en ik alleen dát zag. En achteraf zie ik mijn eigen fouten ook beter in. Niet alles is goed te praten maar achteraf kan ik bepaald gedrag van hem wel verklaren en zou ik er iets mee kunnen. Alleen nu is het te laat en is hij me helemaal zat.quote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nouja opzich komt het allemaal goed, maar sommige dingen blijven je gewoon bij. En een rebound is niet zo handig, al spreek ik nu voor mezelf.
Ik wil gvd ook gewoon mijn deel haat ok?quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil wel ruzie met je maken hoor.
Zoveel haat te geven. Zal harajuku me wel moeten delen.
Welke?quote:Op maandag 16 april 2012 20:19 schreef Skv het volgende:
[..]
Dank je!
Ik slinger zo mijn derde film van vandaag maar aan.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik wil gvd ook gewoon mijn deel haat ok?
Ik zou de kans grijpen en reizen! nu kan het indd nog en heb je nog relatief weinig verplichtingen, het wordt alleen maar moeilijker..quote:Op maandag 16 april 2012 20:18 schreef thatday het volgende:
[..]
Ik word waarschijnlijk gebeld voor invalwerk maar misschien dat ik eerst nog ga reizen nu het nog kanleuk dat je het onthouden hebt!
Oejjj nee dat zou ik ook niet pikken. What the hell. Maar goed, wat weten wij verder nou.. gevoel vs verstand is altijd oorlogquote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarom.
Kennelijk vind je het leuk wanneer iemand je uitscheldt voor kankerhoer e.d., wanneer het weekend niet door kan gaan met je vriendje omdat je in het ziekenhuis ligt. Nou ja, ieder zijn of haar ding natuurlijk.
Heb Trainspotting en Pi gezien. Nu ga ik voor Intouchables.quote:
Jij krijgt geen haat, enkel mijn agressie wanneer ik je op elk stukje van je lichaam uitwoon.quote:Op maandag 16 april 2012 20:20 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik wil gvd ook gewoon mijn deel haat ok?
Heb je source code al gezien? Vind het wel een goede filmquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb Trainspotting en Pi gezien. Nu ga ik voor Intouchables.
Bitch maak me niet geil, ik stap zo die auto inquote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij krijgt geen haat, enkel mijn agressie wanneer ik je op elk stukje van je lichaam uitwoon.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch maak me niet geil, ik stap zo die auto in
Spot ik nou een beetje homo trekjes, Mur?quote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij krijgt geen haat, enkel mijn agressie wanneer ik je op elk stukje van je lichaam uitwoon.
Als ik shifto in zn reet neuk is hij de homo, niet ik.quote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Spot ik nou een beetje homo trekjes, Mur?
Doe het en zet het op pornhubquote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moment even de camera pakken (ik woon om de hoek)
quote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moment even de camera pakken (ik woon om de hoek)
Hoeft niet te ontkennen, dit is het internet maar, niet het cafe om de hoek met die homo hatersquote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik shifto in zn reet neuk is hij de homo, niet ik.
Nee, want jouw lul gaat zeker niet in z'n kont ofzo. En je geniet er zeker niet van.quote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dafaq am i readingquote:Op maandag 16 april 2012 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Moet altijd met mijn gezicht naar boven liggen hoor dus zit wel snorquote:Op maandag 16 april 2012 20:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, want jouw lul gaat zeker niet in z'n kont ofzo. En je geniet er zeker niet van.
Yes. Die was ook wel tof inderdaad!quote:Op maandag 16 april 2012 20:22 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Heb je source code al gezien? Vind het wel een goede film
Vertellen dat je iemand in de kont hebt geneukt is heel iets anders dan vertellen dat iemand je in jouw kont heeft geneukt. Bij de eerste kun je je vrienden nog imponeren.quote:Op maandag 16 april 2012 20:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nee, want jouw lul gaat zeker niet in z'n kont ofzo. En je geniet er zeker niet van.
Ja heerlijk joh, vooral als muhahaha het gaat filmen en dan ineens mee wil doen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Moet altijd met mijn gezicht naar boven liggen hoor dus zit wel snor![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Vertellen dat je iemand in de kont hebt geneukt is heel iets anders dan vertellen dat iemand je in jouw kont heeft geneukt. Bij de eerste kun je je vrienden nog imponeren.
quote:Op maandag 16 april 2012 20:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 20:26 schreef WasMachinator het volgende:
ze maken van je sterretje een donut
Dat laatste klinkt bekendquote:Op maandag 16 april 2012 20:11 schreef thatday het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2012 20:26 schreef WasMachinator het volgende:
ze maken van je sterretje een donut
ooh das een hele fijne van de AHquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 20:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt bekendVrouwen en klootzakken met een klein hartje
Onze positie is ook niet makkelijk hoor, altijd geïrriteerd zijn om niks enzoquote:Op maandag 16 april 2012 20:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik dacht dat onze taak was??quote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Onze positie is ook niet makkelijk hoor, altijd geïrriteerd zijn om niks enzo
Denken dat klootzakken een klein hartje hebbenquote:Op maandag 16 april 2012 20:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan is het goed.quote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
We houden er juist van, snuggereDat is het probleem
Klopt, ze denken dat het zo makkelijk is, maar altijd agressief en asociaal zijn is ook niet makkelijk. Dat is hard werk en consequent blijven.quote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef shifto het volgende:
[..]
Onze positie is ook niet makkelijk hoor, altijd geïrriteerd zijn om niks enzo
Zolang ze iig geen kleine piemel hebben is het wel bestquote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat klootzakken een klein hartje hebben
Een wat?quote:Op maandag 16 april 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat klootzakken een klein hartje hebben
quote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zolang ze iig geen kleine piemel hebben is het wel best![]()
quote:Op maandag 16 april 2012 20:31 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zolang ze iig geen kleine piemel hebben is het wel best![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |