TETTEN!!!quote:
Stop eens met quoten manquote:Op maandag 16 april 2012 16:29 schreef shifto het volgende:
Mensen gaan dadelijk nog vragen waarom ik zoveel tabbladen open heb met foto's van een meisje
Bereiding kreeg inderdaad wat minpuntjes, goed gezien. De snijwijze, presentatie en het mondgevoel haalden deze dish echter naar boven tot een dikke voldoende!quote:
Kan je lekker al datquote:Op maandag 16 april 2012 16:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bereiding kreeg inderdaad wat minpuntjes, goed gezien. De snijwijze, presentatie en het mondgevoel haalden deze dish echter naar boven tot een dikke voldoende!
Met een beetje vers brood!quote:
Deze was van die week zomer laatst.quote:Op maandag 16 april 2012 16:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Heb je je nou omgekleed of is 1 foto ouder?
Dafuq kom jij vandaan, 1903?quote:Op maandag 16 april 2012 16:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Met een beetje vers brood!Lekker hoor, spekvet!
'83quote:
Ahquote:Op maandag 16 april 2012 16:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Deze was van die week zomer laatst.
Zij is zo'n kjoet autistje.quote:
Ja.quote:
Nee, link!?quote:Op maandag 16 april 2012 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja.. Had je dat filmpje ook gezien waar ze een mop vertelt?
Ja. Als ik ooit van mijn geloof flikker en akkoord ga met een trio, dan met haar. Of Gwen.quote:
Deal.quote:Op maandag 16 april 2012 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja. Als ik ooit van mijn geloof flikker en akkoord ga met een trio, dan met haar. Of Gwen.
Oh sorry, ik had duidelijk moeten maken dat het Crutch, Hara en een vrouw betreft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dag ging wel snel vandaag trouwens, lekker gevoel dat de maandag erop zit![]()
Idem ....quote:Op maandag 16 april 2012 16:45 schreef Crutch het volgende:
Ik heb echt geen fuck gedaan vandaag.![]()
Ga maar naar huis denk ik.
Hier welquote:Op maandag 16 april 2012 16:45 schreef Crutch het volgende:
ik heb ook echt niets gedaanquote:Op maandag 16 april 2012 16:45 schreef Crutch het volgende:
hoho! Doe eens een paar euro's hierheen schuiven... Dan ben ik ook weg!quote:
Idem!quote:Op maandag 16 april 2012 16:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
hoho! Doe eens een paar euro's hierheen schuiven... Dan ben ik ook weg!
ik fap altijd voor hemquote:Op maandag 16 april 2012 16:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
/lurking in the shadows
[ afbeelding ]
Doe je dat op je verwarming?quote:Op maandag 16 april 2012 16:53 schreef Cici het volgende:
Zo, mijn verwarming is weer gefixt!
ZO maar ff koken..
quote:Op maandag 16 april 2012 16:59 schreef sawadie het volgende:
Het wordt hier bijna een kopie van 9gag ongeveer
quote:Op maandag 16 april 2012 16:59 schreef sawadie het volgende:
Het wordt hier bijna een kopie van 9gag ongeveer
Eten gvd al bijna klaar he vrouwmensch!?quote:
Kip ligt al uren te marineren, paprika is gesneden, saus is gemixed. Als ik zeg dat ik zin in burrito's heb, heb ik echt ZIN in burrito'squote:Op maandag 16 april 2012 17:04 schreef shifto het volgende:
[..]
Eten gvd al bijna klaar he vrouwmensch!?Ik vertrek rond half
Sgoeie, ik whatsapp nog wel als ik in de auto zitquote:Op maandag 16 april 2012 17:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
Kip ligt al uren te marineren, paprika is gesneden, saus is gemixed. Als ik zeg dat ik zin in burrito's heb, heb ik echt ZIN in burrito's![]()
Ik ga wel nog even een toetje halen om de tijd te doden, geen hopjesvla though, die hadden ze niet
Meme-lovequote:
*insert Crutch met trollface*quote:Op maandag 16 april 2012 17:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Sgoeie, ik whatsapp nog wel als ik in de auto zit
[..]
Meme-loveNiemand komt tussen ons Hara
Crutchquote:
quote:Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Crutch
Skv
Murdera
Shifto
Je staat nog best hoog!
MAg ik ook in de top 5?quote:Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Crutch
Skv
Murdera
Shifto
Je staat nog best hoog!
Sure, ik ben kwaadste niet.quote:Op maandag 16 april 2012 17:11 schreef sawadie het volgende:
[..]
MAg ik ook in de top 5?Plaats 5 is goed genoeg!
Onder crutch.quote:Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Crutch
Skv
Murdera
Shifto
Je staat nog best hoog!
En toen was ik 3equote:Op maandag 16 april 2012 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onder crutch.Dan sta ik er liever niet in.
Straks sodemieter ik helemaal uit die top.quote:Op maandag 16 april 2012 17:10 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Crutch
Skv
Murdera
Shifto
Je staat nog best hoog!
quote:
Wtf is er mis met Crutch?!quote:Op maandag 16 april 2012 17:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Onder crutch.Dan sta ik er liever niet in.
Ben je mal.quote:Op maandag 16 april 2012 17:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Straks sodemieter ik helemaal uit die top.
Ik mag niet eten vandaag omdat er bloed uit komt. En dat hebben jullie het over burrito's.
Best honger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |