abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119608267
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:04 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

misschien moet ik het systeem doorverkopen :P wordt ik ook verkoper van systemen maar volgens copyright mag dat niet. :'(

ik heb trouwens een beter systeem gevonden kijk hier

http://www.quantmania.nl/rendementen

800% over 12 jaar dus 50% per jaar is dit te goed om waar te zijn? wie kent Hans van der helm??? :? :? :? is pas live sinds vorig jaar dus minder alng dan andere systeem ik weet niet of ik het kan vertrouwen.

wat ik bedoelde het systeem staat nu op 8% winst. dus je kan zeggen dit is correlatie of je kan zeggen het systeem werkt. ik hou mn hart vast
Je moet bij jezelf afvragen, als jij 66.000 per jaar kunt verdienen.

Waarom heb je dan 150,- per half jaar van andere klanten nodig? ... voor al die moeite(!)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_119609197
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 18:04 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

misschien moet ik het systeem doorverkopen :P wordt ik ook verkoper van systemen maar volgens copyright mag dat niet. :'(

ik heb trouwens een beter systeem gevonden kijk hier

http://www.quantmania.nl/rendementen

800% over 12 jaar dus 50% per jaar is dit te goed om waar te zijn? wie kent Hans van der helm??? :? :? :? is pas live sinds vorig jaar dus minder alng dan andere systeem ik weet niet of ik het kan vertrouwen.

wat ik bedoelde het systeem staat nu op 8% winst. dus je kan zeggen dit is correlatie of je kan zeggen het systeem werkt. ik hou mn hart vast
Ik kan aan de hand van koersinformatie uit het verleden ( of dat nu 12, 5 of 1 jaar is) ook een aantal parameters ontwikkelen en dan het systeem van parameters kiezen met het beste rendement gedurende die periode. Dit zegt natuurlijk niets over een edge.

Geloof toch niet in dit soort sprookjes...
pi_119610749
Elk weldenkend mens kan toch niet geloven dat er iemand is die een systeem heeft bedacht die rekening houdt met werkelijk alle externe factoren die zich in de toekomst voor kunnen doen.

Van een onverwachte crisis tot een alien invasie.. allemaal verwerkt in zijn systeem.
pi_119619659
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 14:17 schreef 123dudeguys het volgende:
Hallo allemaal, ik heb op internet een trading systeem gevonden dat 10% per jaar verdient. Deze kost 1500 euro en ik denk erover deze te kopen. Is dit te goed om waar te zijn of wat denken jullie? :? Het systeem bestaat al een aantal jaren, ik wist van het bestaan af in 2010. De maker zei in 2011 zelfs meer dan 10% winst, dus het lijkt te werken zelfs als je vooruit test.
10% winst zeg je? Het systeem is: "verkoop dit systeem weer door voor 1650 euro".

Wat moet je nou toch voor randdebiel zijn om te geloven dat zoiets echt is. Je snapt gewoon niet dat mensen hier nog in trappen. Maar ja, kennelijk zijn er nog steeds goedgelovige sukkels met teveel eurotekens in hun ogen die voor zulke evidente onzin vallen :')
  zondag 25 november 2012 @ 23:51:47 #55
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_119625709
Ik heb een systeem gevonden waarmee je 100% van je spaargeld in handen houdt.

Dat systeem heet: Calvinisme. Je weet wel dat ding waar ze in het zuiden van Europa niet van gehoord hebben.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_119646551
quote:
0s.gif Op zondag 25 november 2012 22:03 schreef Akziom het volgende:

[..]

10% winst zeg je? Het systeem is: "verkoop dit systeem weer door voor 1650 euro".

Wat moet je nou toch voor randdebiel zijn om te geloven dat zoiets echt is. Je snapt gewoon niet dat mensen hier nog in trappen. Maar ja, kennelijk zijn er nog steeds goedgelovige sukkels met teveel eurotekens in hun ogen die voor zulke evidente onzin vallen :')
Dit is de curve voor de SPY

Ik heb toen getest op EWN via yahoo gratis data. Let wel volgens mij heeft niemand dit eerder gedaan.

Dit kan toch geen toeval zijn! 8)7 8)7 8)7
pi_119646599
Waarom niet?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_119646636
There is no such thing as free money.

:')
Even a broken clock is right twice a day.
pi_119646869
pff met een HYIP kun je makkelijk 60% per maand verdienen (en kwijtraken)
  maandag 26 november 2012 @ 19:30:02 #60
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_119648393
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:42 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik heb toen getest op EWN via yahoo gratis data. Let wel volgens mij heeft niemand dit eerder gedaan.
[ afbeelding ]
De algoritme van dit systeem is ontwikkeld met behulp van backtesting. Oftewel: je ontwerpt een basissysteem en je sleutelt net zo lang aan de variabelen totdat er een goed rendement ontstaat op basis van de historische beurskoersen. Zet er een goede computer achter en zo'n systeem heb je snel gevonden.

Dit staat ook bekend als curvefitting en datamining bias. Een dergelijk ontwikkeld systeem is in de praktijk waardeloos. Het is geoptimaliseerd voor 1 specifieke variant van de marktkoersen, namelijk de variant zoals die zich de afgelopen X jaar heeft gerealiseerd. Wat betreft de toekomst staat de belegger echter voor een eindeloos aantal varianten en het is maar de vraag hoe het systeem in sommige daarvan zal reageren.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 27 november 2012 @ 00:54:42 #61
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_119663176
TS ik heb ook een goed systeem voor je, meer dan 400% rendement per jaar, te koop via marktplaats
pi_119677853
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 18:42 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, whatever. Laat eens de grafiek voor 2013 zien.

En dan kijken we volgend jaar of je gelijk had.

Ik gok van niet.
pi_119684309
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2012 19:30 schreef monkyyy het volgende:

[..]

De algoritme van dit systeem is ontwikkeld met behulp van backtesting. Oftewel: je ontwerpt een basissysteem en je sleutelt net zo lang aan de variabelen totdat er een goed rendement ontstaat op basis van de historische beurskoersen. Zet er een goede computer achter en zo'n systeem heb je snel gevonden.

Dit staat ook bekend als curvefitting en datamining bias. Een dergelijk ontwikkeld systeem is in de praktijk waardeloos. Het is geoptimaliseerd voor 1 specifieke variant van de marktkoersen, namelijk de variant zoals die zich de afgelopen X jaar heeft gerealiseerd. Wat betreft de toekomst staat de belegger echter voor een eindeloos aantal varianten en het is maar de vraag hoe het systeem in sommige daarvan zal reageren.
backtesting is altijd curvefitting maar als ik test op een gecorreleerde index dat andere componenten heeft als de SPY en nog steeds 10% per jaar is het systeem toch wel robuust dan is het veel minder curvefitted toch??? :o :o :o
pi_119684344
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 16:49 schreef Akziom het volgende:

[..]

Ja, whatever. Laat eens de grafiek voor 2013 zien.

En dan kijken we volgend jaar of je gelijk had.

Ik gok van niet.
dit topic is van april ik kan de curve laten zien vanaf april ik ben al 6 maanden bezig met de forward test.
  dinsdag 27 november 2012 @ 20:04:43 #65
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_119685129
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:47 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

backtesting is altijd curvefitting maar als ik test op een gecorreleerde index dat andere componenten heeft als de SPY en nog steeds 10% per jaar is het systeem toch wel robuust dan is het veel minder curvefitted toch??? :o :o :o
Oh oke, gefeliciteerd.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_119694406
quote:
dit topic is van april ik kan de curve laten zien vanaf april ik ben al 6 maanden bezig met de forward test.
Ja maar die had je TOEN moeten laten zien he, het is nu november. De kunst is om een grafiek te laten zien die te toekomst met redelijke nauwkeurigheid weergeeft. Het verleden is iets minder moeilijk.

quote:
Iets wat met zulk wollig taalgebruik moet worden omschreven kan natuurlijk geen zuivere koffie zijn.

Kun je niet gewoon eens een duidelijke, gekwantificeerde, verifieerbare prognose geven? Bijvoorbeeld "de AEX staat eind mei 2013 boven de 400" ofzo, of "de goudprijs bereikt voor februari ¤45/gram". In plaats van alles te verhullen met nietszeggende nonsens.
pi_119718741
Is dit weer een ander systeem dan dat uit dit AEX / Geheime economische formule die de markt voorspelt topic?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_119719080
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:08 schreef ender_xenocide het volgende:
Is dit weer een ander systeem dan dat uit dit AEX / Geheime economische formule die de markt voorspelt topic?
Lijkt me wel. Want het gebruik van 2 systemen verhoogt natuurlijk de kans ;')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_119752965
ik weet niet of dit al gezegd is, ik ga nl niet alle reacties lezen (sorry hiervoor, maar daar heb ik geen zin in) maar even als voorbeeld:

jij en 1000 anderen kopen dit systeem voor 1500 euro, dat betekent dat de eigenaar hierover 1,5 miljoen euro krijgt. hiervan moet hij in het komende jaar dus 150.000 euro aan dividenten uitkeren. dan houdt hij dus nog dik 1,3 miljoen euro over. daar koopt hij allemaal dure dingen voor, en raadt eens? het volgende jaar is dat systeem helemaal van de aardbodem verdwenen. hoe kan dat nou? misschien is het zelfs ook wel weg voordat je ooit iets van je geld hebt teruggezien... hoe dan ook, dit zou beteken dat je je geld pas na 10 jaar terug hebt, en zo lang houdt zo'n oplichter het natuurlijk nooit uit... niet doen dus
pi_119754925
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:08 schreef ender_xenocide het volgende:
Ja dit systeem is technische analyse dat andere is fundamentele analyse gebaseerd of inputten van FED data in een perfecte formule. blijkbaar kan FED data gerevised worden maanden later waardoor een voorspelling verkeerd wordt.
pi_119754987
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 17:48 schreef Jeroen44 het volgende:
ik weet niet of dit al gezegd is, ik ga nl niet alle reacties lezen (sorry hiervoor, maar daar heb ik geen zin in) maar even als voorbeeld:

jij en 1000 anderen kopen dit systeem voor 1500 euro, dat betekent dat de eigenaar hierover 1,5 miljoen euro krijgt. hiervan moet hij in het komende jaar dus 150.000 euro aan dividenten uitkeren. dan houdt hij dus nog dik 1,3 miljoen euro over. daar koopt hij allemaal dure dingen voor, en raadt eens? het volgende jaar is dat systeem helemaal van de aardbodem verdwenen. hoe kan dat nou? misschien is het zelfs ook wel weg voordat je ooit iets van je geld hebt teruggezien... hoe dan ook, dit zou beteken dat je je geld pas na 10 jaar terug hebt, en zo lang houdt zo'n oplichter het natuurlijk nooit uit... niet doen dus
Het systeem is al sinds 2009 te koop. Sinds 2010 SPY 5-1-9% EWN 6-23-9%.

je zou denken dat het systeem stopt met werken... :? :? :?
pi_119756467
Waarom is de formule perfect en wat is het stoppen met werken van systemen?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 28 december 2012 @ 00:18:20 #73
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_120846472
kickje
pi_120847891
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:18 schreef leolinedance het volgende:
kickje
Do tell why :)
pi_120880866
ALs zo een systeem zou bestaan, dan hoop ik dat alle pensioenfondsen per direct instappen, mijn beste rendement op mijn pensioen is de 750 euro die ik volgende week terugkrijg omdat ze me jarenlang genaaid hebben met te hoge kosten (met 5 procent rente).
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')