Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Wat denk je dat ik net heb gedaan?quote:Op maandag 16 april 2012 13:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo, kun je je nu eindelijk uitleven met je scheermesje![]()
![]()
Voorzichtig beginnen met oefenen nu?
Wond ziet er haske rustig uit iddquote:Op maandag 16 april 2012 13:43 schreef indaha het volgende:
De wond ziet er wel rustig uit, moet je nu de vacoped gebruiken?
foto?quote:Op maandag 16 april 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
Statusupdate; twee ontstoken wonden.
Nee, heb het net verbonden. Er zit een grijswittige pus overheenquote:
T-Mobile is via het netwerk van KPN toch? Ik weet dat KPN netwerkproblemen heeft... Sowieso mobiel internet problemen.quote:Op maandag 16 april 2012 14:17 schreef Qwea het volgende:
iemand hier t-mobile?
Krijg 9vd 10x geen verbidjng met bellen
Geeen idee, ik weet alleen dat ik prima internet heb, maar 9 vd 10x niet kan bellenquote:Op maandag 16 april 2012 14:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, heb het net verbonden. Er zit een grijswittige pus overheen.
[..]
T-Mobile is via het netwerk van KPN toch? Ik weet dat KPN netwerkproblemen heeft... Sowieso mobiel internet problemen.
Dan weet ik niet waar het aan ligtquote:Op maandag 16 april 2012 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geeen idee, ik weet alleen dat ik prima internet heb, maar 9 vd 10x niet kan bellen
sterkte!!!!!quote:Op maandag 16 april 2012 14:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Tomboooo![]()
Zo, ik ga naar de tandarts, es kijken hoe fijn het voelt als er een pen je wortelkanaal ingedraaid wordt![]()
Laterrrz
Ja heb ik. En nul problemen met bellen, vandaag niet (al paar keer gebeld) en laatste tijd ook niet eigenlijk. Bijna nooit.quote:Op maandag 16 april 2012 14:17 schreef Qwea het volgende:
iemand hier t-mobile?
Krijg 9vd 10x geen verbidjng met bellen
Hmm. Afijn, ligt het aan m'n aaifoonquote:Op maandag 16 april 2012 14:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heb ik. En nul problemen met bellen, vandaag niet (al paar keer gebeld) en laatste tijd ook niet eigenlijk. Bijna nooit.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Oognip het volgende:
Stage gehaald!!!ik ben zo blij
Het bleek ook weer dat ik alle negatieve dingen aandik en de positieve dingen vergeet...
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 april 2012 14:57 schreef Oognip het volgende:
Stage gehaald!!!ik ben zo blij
Het bleek ook weer dat ik alle negatieve dingen aandik en de positieve dingen vergeet...
Hij is fijnquote:Op maandag 16 april 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag.
Statusupdate; twee ontstoken wonden.
Dat vond ik toen ook het rotst idd, dat stalen (?) dunne ding dat ze om je kies frottenquote:Op maandag 16 april 2012 15:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Gefeliciteerd Oognip![]()
![]()
Tandarts viel mee; het allervervelendste was dat bandje wat ze om je kies draaien en wat dan zo lekker in je tandvlees port
Nou he?quote:
Ik was ook al even geneigd tot een tukje, maar moet straks weer terug naar het werk (ik moet nog even wennen aan ochtend en avond werken...quote:Op maandag 16 april 2012 15:53 schreef tombolafan het volgende:
Pffff ik ben moe en ik heb trek in sushi...
En de kindjes slapen nu dus ik ga zo ff liggen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |