Ons bed staat 6 maanden na dato nog steeds omhoog op bierkratten...quote:
Ook Malm hier, maar dat werkt dus wel met klossen? Ik heb echt geen idee hoe die constructie in elkaar zit.quote:Op maandag 16 april 2012 13:35 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ons bed staat 6 maanden na dato nog steeds omhoog op bierkratten...![]()
![]()
Niet alleen omdat we te lui zijn om ze eronder vandaan te halen, maar ook omdat het prettig is een hoog bed, en omdat zo het bed even hoog is als de wieg waarin J. ligt, dat is ook wel handig.
Eigenlijk vind ik de Malm-IKEA bedden dus gewoon te laag
quote:Op maandag 16 april 2012 13:35 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ons bed staat 6 maanden na dato nog steeds omhoog op bierkratten...![]()
![]()
Niet alleen omdat we te lui zijn om ze eronder vandaan te halen, maar ook omdat het prettig is een hoog bed, en omdat zo het bed even hoog is als de wieg waarin J. ligt, dat is ook wel handig.
Eigenlijk vind ik de Malm-IKEA bedden dus gewoon te laag
Gewoon op bierkratten zetten.quote:Op maandag 16 april 2012 13:38 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ook Malm hier, maar dat werkt dus wel met klossen? Ik heb echt geen idee hoe die constructie in elkaar zit.
Jeetje, continu voor de hand liggende dingen die ik me écht nog niet gerealiseerd hadquote:Op maandag 16 april 2012 13:30 schreef kaatjejannie het volgende:
Het gaat niet alleen om bed verschonen, maar ook om je controles.
En een thermometer in je aars steken.quote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jeetje, continu voor de hand liggende dingen die ik me écht nog niet gerealiseerd hadEr gaat straks iemand dagelijks mijn onderkant inspecteren
Daar was bij ons geen tijd voor haha, pas na de ks ging het bed omhoog. Ik heb wel vanuit het ziekenhuis gedirigeerd dat er hoe dan ook bruine kratjes moesten komenquote:Op maandag 16 april 2012 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gewoon op bierkratten zetten.
Ik had ze voor de vorm nog ingepakt in een leuk inpakpapiertje, zag er prima uit.
had ik.ook gedaan bij Amberquote:Op maandag 16 april 2012 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gewoon op bierkratten zetten.
Ik had ze voor de vorm nog ingepakt in een leuk inpakpapiertje, zag er prima uit.
Tegen mij zei ze dat ze zo handig waren om de olie in de auto mee bij te vullen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Enfermera het volgende:
Heerlijk die verhalen over wat er gebeurd na de bevalling. XD Ik had ook zo'n 'ohja'-momentje toen de mevrouw van Moeders Voor Moeders kwam. Zij zei; ja, die kannetjes zijn ook handig voor na je bevalling. Ik zo; hoezo? Zij zo; nou, als bevallen bent heb je toch een wond, en hechtingen.. en plassen is dan niet zo fijn, dus dan is het handig om een kannetje te vullen met water.Om te spoelen.
Ja, ik verheug me er nu al op!![]()
Gewoon onder de douche! Tijd om eindelijk eens die kleine gastendoekjes te gebruiken. Na het plassen gewoon meteen afspoelen, nooit gedoe met of het water warm of koud is, en als het echt pijn doet gewoon plassen tijdens het douchen.quote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Enfermera het volgende:
Heerlijk die verhalen over wat er gebeurd na de bevalling. XD Ik had ook zo'n 'ohja'-momentje toen de mevrouw van Moeders Voor Moeders kwam. Zij zei; ja, die kannetjes zijn ook handig voor na je bevalling. Ik zo; hoezo? Zij zo; nou, als bevallen bent heb je toch een wond, en hechtingen.. en plassen is dan niet zo fijn, dus dan is het handig om een kannetje te vullen met water.Om te spoelen.
Dat heeft de mijne nooit gedaan!quote:Op maandag 16 april 2012 13:41 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
En een thermometer in je aars steken.
Ik kon echt alleen maar piesen onder de douche met de douchekop op m'n onderkantje ( nogmaalsquote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Enfermera het volgende:
Jaaaaaaaa!!!!!! Weer een kans voor het poep-putje verhaal!quote:Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Enfermera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |