abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 april 2012 @ 13:34:20 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110393261
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

Nijnepijn
Nytar

December: Vulpenballetje
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
  maandag 16 april 2012 @ 13:34:32 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110393274
Onderkantjes dus. ;)
En wat een enorm lange lijst met zwangeren. :o
pi_110393291
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:21 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vond het héérlijk zo'n hoog bed!
Ons bed staat 6 maanden na dato nog steeds omhoog op bierkratten... :D :D
Niet alleen omdat we te lui zijn om ze eronder vandaan te halen, maar ook omdat het prettig is een hoog bed, en omdat zo het bed even hoog is als de wieg waarin J. ligt, dat is ook wel handig.

Eigenlijk vind ik de Malm-IKEA bedden dus gewoon te laag :{
  maandag 16 april 2012 @ 13:36:36 #4
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_110393359
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:21 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vond het héérlijk zo'n hoog bed!
Ik vond het met een ks iets minder. . .
pi_110393423
Ik vond het ook wel lekker zo'n hoog bed de vorige keer!
Maar ja, nu waterbed, succes met op klossen zetten :')

Jipster die Malm bedden zijn inderdaad erg laag, maar tegenwoordig hebben ze een hogere versie zag ik laatst!! _O_

Maar goed, hopelijk kopen wij voor de jongens geboren worden nog een nieuwe boxspring. Ookal zal ik niet thuis bevallen, ik hoop wel weer snel thuis te zijn en dan in en uit een waterbed krabbelen met eventuele hechtingen zie ik niet zo zitten. Plus dat twee baby's voedingen geven snachts ook niet ideaal is als je niet eens rechtop kunt gaan zitten in je bed.
Dus... belastingdienst schiet eens op, ik wil een nieuw bed!! 8-)
pi_110393427
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:35 schreef Jipster het volgende:

[..]

Niet alleen omdat we te lui zijn om ze eronder vandaan te halen, maar ook omdat het prettig is een hoog bed, en omdat zo het bed even hoog is als de wieg waarin J. ligt, dat is ook wel handig.

Ook Malm hier, maar dat werkt dus wel met klossen? Ik heb echt geen idee hoe die constructie in elkaar zit.
  maandag 16 april 2012 @ 13:38:12 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110393437
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:35 schreef Jipster het volgende:

[..]

:Y Wij hebben er al heel lang een balkje onder liggen, cm of 5 ofzo. Is net wat prettiger.
  maandag 16 april 2012 @ 13:38:43 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110393459
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:38 schreef Mangostine het volgende:

[..]

Ook Malm hier, maar dat werkt dus wel met klossen? Ik heb echt geen idee hoe die constructie in elkaar zit.
Gewoon op bierkratten zetten. :Y
Ik had ze voor de vorm nog ingepakt in een leuk inpakpapiertje, zag er prima uit. :Y
pi_110393480
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:30 schreef kaatjejannie het volgende:
Het gaat niet alleen om bed verschonen, maar ook om je controles.
Jeetje, continu voor de hand liggende dingen die ik me écht nog niet gerealiseerd had :D Er gaat straks iemand dagelijks mijn onderkant inspecteren :+

Wat betreft eten: ik eet regelmatig spiegeleieren en heb een tijdje terug nog toastjes met zalm gegeten. Ook van die dingen waar ik totaal niet bij stil heb gestaan, is niet eens bij me opgekomen dat dat 'slecht' kon zijn. Terwijl ik de 'standaard' dingen overigens wel doe (of niet doe, dus :+): geen rood vlees eten enzo (roken en drinken deed ik toch al niet), kattenbak niet verschonen, etc.
pi_110393552
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Jeetje, continu voor de hand liggende dingen die ik me écht nog niet gerealiseerd had :D Er gaat straks iemand dagelijks mijn onderkant inspecteren :+

En een thermometer in je aars steken.
pi_110393618
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik had ze voor de vorm nog ingepakt in een leuk inpakpapiertje, zag er prima uit. :Y
Daar was bij ons geen tijd voor haha, pas na de ks ging het bed omhoog. Ik heb wel vanuit het ziekenhuis gedirigeerd dat er hoe dan ook bruine kratjes moesten komen :D die vallen nml niet zo op bij ons bruine Malm-bed.. :7
pi_110393660
:) ik ben ook weer thuis. Klossen heb ik me nog niet mee bezig gehouden. Ik denk dat we die eronder schuiven op het moment dat het echt moet en echt niet al weken vantevoren :P

Centerparcs was fijn :) Echt lekker, er even tussenuit. Alleen jammer dat ik zo'n beetje vol continu last heb van maagzuur }:| Het is echt niet leuk meer. Zwemmen was daardoor ook niet fijn..
Maar straks 30 weken echo, weer even naar ons meisje spieken *O*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 16 april 2012 @ 13:43:45 #13
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_110393665
Och Sorbo, die thermometer had ik verdrongen _O-
Vreselijk vond ik dat, hele gebied deed sowieso al zeer door de hechtingen en met al dat bloed erbij enzo.. Kwam ze er nog even lekker met die thermometer in 2x per dag :')
Van de kraam na de 2e bevalling mocht ik onder de tong tempen.
.... met gevoel voor drama....
pi_110393673
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

had ik.ook gedaan bij Amber :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 16 april 2012 @ 13:44:27 #15
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_110393693
Heerlijk die verhalen over wat er gebeurd na de bevalling. XD Ik had ook zo'n 'ohja'-momentje toen de mevrouw van Moeders Voor Moeders kwam. Zij zei; ja, die kannetjes zijn ook handig voor na je bevalling. Ik zo; hoezo? Zij zo; nou, als bevallen bent heb je toch een wond, en hechtingen.. en plassen is dan niet zo fijn, dus dan is het handig om een kannetje te vullen met water. :+ Om te spoelen.

Ja, ik verheug me er nu al op! :+ :')
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_110393784
En ja Sorbo, ik ben wel eens uit mijn bed gevallen. Ik ben van het slaapwandelen, en was als de dood dat ik dan even vergeten was dat mijn bed hoog stond.
*poef* nu is het weg
pi_110393786
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:44 schreef Enfermera het volgende:
Heerlijk die verhalen over wat er gebeurd na de bevalling. XD Ik had ook zo'n 'ohja'-momentje toen de mevrouw van Moeders Voor Moeders kwam. Zij zei; ja, die kannetjes zijn ook handig voor na je bevalling. Ik zo; hoezo? Zij zo; nou, als bevallen bent heb je toch een wond, en hechtingen.. en plassen is dan niet zo fijn, dus dan is het handig om een kannetje te vullen met water. :+ Om te spoelen.

Tegen mij zei ze dat ze zo handig waren om de olie in de auto mee bij te vullen.
pi_110393860
Oh trouwens, nog maar anderhalve week piesen voor MvM. Ergens toch wel fijn dat ik daarna weer ongecompliceerd op de pot kan hangen. :)
  maandag 16 april 2012 @ 13:49:34 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_110393930
quote:

Gewoon onder de douche! Tijd om eindelijk eens die kleine gastendoekjes te gebruiken. Na het plassen gewoon meteen afspoelen, nooit gedoe met of het water warm of koud is, en als het echt pijn doet gewoon plassen tijdens het douchen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110393939
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:41 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

En een thermometer in je aars steken.
Dat heeft de mijne nooit gedaan!
pi_110393973
Over Zalm gesproken. Mijn vk zei dat je zalm ook maar niet teveel van kon eten, net als met tonijn.

Wat ik het meeste mis, doe ik ook weer mijn standaard broodje na de bevalling is gerookte zalm ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110394032
quote:

Ik kon echt alleen maar piesen onder de douche met de douchekop op m'n onderkantje ( nogmaals :') ) gericht. En ik had alleen maar een schaafwondje.. Niet zo fris, maar ik pleurde er gewoon regelmatig een plens chloor achteraan.
  maandag 16 april 2012 @ 13:52:07 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110394042
quote:

Jaaaaaaaa!!!!!! Weer een kans voor het poep-putje verhaal! *O*

Er was ooit een user die eig. alleen in de badkuip wilde plassen na de bevalling, veel makkelijker dan getrut met een kannetje etc. op de wc. (Wat ik overigens geheel deel, plassen in bad for the win).
Maar toen de kraam zei 'en hoe dacht je dat dan te gaan doen als je moet poepen?' zei ze 'nou, dat prak ik dan wel door het putje'. :o :D

Sorry, ik blijf het echt een prachtig verhaal vinden en ik moet er steeds weer om grinniken. :') :@
Sommige dingen ontgroei je nooit. :P
pi_110394046
quote:
0s.gif Op maandag 16 april 2012 13:49 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Dat heeft de mijne nooit gedaan!
Mazzelaar!
pi_110394052
Ik raak wel lichtelijk in paniek bij de gedachte dat de kraam na een week weg is, dat mijn vent dan weer aan het werk gaat, en dat ik dan naar de wc moet.

Dat eerste moment dat je je kind onbeheerd achterlaat :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')