niemand zit hier op jouw mening te wachten...quote:Op maandag 16 april 2012 13:02 schreef Sala-adin het volgende:
Ik hoop dat jullie de 2e plek halen en in vcl uitgeschakeld worden, meer buit voor ons wat over blijft plus een leuke 2e plek voor jullie. Win-win situatie zeg ik je
Ik hoop dat we de Poulefase halen en 50% van de CLrecettes van jullie afpakken.quote:Op maandag 16 april 2012 13:02 schreef Sala-adin het volgende:
Ik hoop dat jullie de 2e plek halen en in vcl uitgeschakeld worden, meer buit voor ons wat over blijft plus een leuke 2e plek voor jullie. Win-win situatie zeg ik je
Ik hoop dat je hier nooit meer postquote:Op maandag 16 april 2012 13:02 schreef Sala-adin het volgende:
Dat is net als hopen dat Feijenoord kampioen wordtquote:Op maandag 16 april 2012 13:10 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hier nooit meer post
Vorig seizoenquote:Op maandag 16 april 2012 13:11 schreef DonRaja het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk geleden dat we er 2 in de poulefase hadden?
4-2quote:Op maandag 16 april 2012 13:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat is net als hopen dat Feijenoord kampioen wordt
blijkbaar...quote:Op maandag 16 april 2012 13:12 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat is net als hopen dat Feijenoord kampioen wordt
Lijkt me fakequote:Op maandag 16 april 2012 13:13 schreef JohanBoskamp het volgende:
Dag medekameraden. Na veel meelezen eindelijk geregistreerd.
Ergens op een forum werd het nieuwe uitshirt gepost. Ik wil hem jullie niet onthouden
[ afbeelding ]
Lijkt mij nicequote:Op maandag 16 april 2012 13:13 schreef JohanBoskamp het volgende:
Ergens op een forum werd het nieuwe uitshirt gepost. Ik wil hem jullie niet onthouden
[ afbeelding ]
v- halsjesquote:Op maandag 16 april 2012 13:13 schreef JohanBoskamp het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 16 april 2012 13:16 schreef Muto het volgende:
Welkom trouwens, JohanBoskamp.
Ik weet niet of dat het shirt zal zijn, maar het is inderdaad donkerblauw dit jaar.
Hij schijnt toch echt officieel te zijn. Ik ving eerder al geruchten op dat het donkerblauw zou zijn en meerdere mensen bevestigen nu dat het de officiële is. Ik zou er zeer content mee zijn! Weereens wat anders dan dat lichtblauwe. Daarnaast. Hoeveelste werden we toen we voor de laatste keer een donkerblauw uitshirt hadden?quote:
Maten van mij hadden via via al een foto gezien een paar maanden geleden. Bovendien verscheen het vorige week ook al op FRFC1908.quote:
Foto overtuigd mij totaal niet. Die hals is erg lomp, logo ziet er vaag uit en er zit geen zwart randje rond het ASR logoquote:Op maandag 16 april 2012 13:17 schreef JohanBoskamp het volgende:
[..]
Hij schijnt toch echt officieel te zijn. Ik ving eerder al geruchten op dat het donkerblauw zou zijn en meerdere mensen bevestigen nu dat het de officiële is. Ik zou er zeer content mee zijn! Weereens wat anders dan dat lichtblauwe. Daarnaast. Hoeveelste werden we toen we voor de laatste keer een donkerblauw uitshirt hadden?
FUCKING MOOIquote:Op maandag 16 april 2012 13:13 schreef JohanBoskamp het volgende:
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op maandag 16 april 2012 13:16 schreef Muto het volgende:
Welkom trouwens, JohanBoskamp.
Ik weet niet of dat het shirt zal zijn, maar het is inderdaad donkerblauw dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |