Beetje respect graagquote:Op maandag 16 april 2012 08:56 schreef star_gazer het volgende:
En doe eens ophouden met ons verticaal minder gezegende mensen 'kabouter' te noemen. Ik heb heul geen baard en puntmuts
Verhuis naar Italië.quote:Op maandag 16 april 2012 12:36 schreef dustbrain het volgende:
ik ben iets van 183.Was liever 190 geweest! Die Hollanders zijn ook zo lang man.
Ik ken hem van het bodybuild topic, stelletje kut-ecto's. Ik lift meer dan jullie wegen ja.quote:Op maandag 16 april 2012 12:31 schreef Nikmans het volgende:
Neem je een voorbeeld aan Ricko, die is ook kort van stuk maar compenseert met een overdosis mannelijkheid
Fucking lelijk,bij mij in de christelijke gemeenschap is er eentje die zo loopt met haar 1m60quote:Op maandag 16 april 2012 03:53 schreef star_gazer het volgende:
Hallo dames van Fok!
Hierbij een klacht van mij.
Sedert enige tijd (goed, een flinke hoeveelheid tijd) valt het mij op dat veel dames zich voorzien van zogenaamde 'platform wedges'. Voor de leken onder ons die zulks niet dagelijks zien op de zolderkamer: een 'platform wedge', ookwel 'plateauzool' in het Nederlands, is een damesschoen met een hoge hak waaronder een fikse verhoging is aangebracht. Omdat een plaatje meer zegt dan 1000 woorden enzo, geef ik hieronder een duidelijk voorbeeld:
[ afbeelding ]
De bedoeling van een hoge hak is overduidelijk het automatisch aanspannen en daarmee beter tentoonspreiden van een puik achterwerk. Daar is niets mis mee. Maar dat plateau? moet een vrouw van 1m70 er nu echt uitzien als een slungel van 1m90?
Dames, deze jongen houdt van fraaie damesbips, dus hoge hakken zijn primaMaar is het nu echt nodig jezelf middels zo'n plateau tot in de stratosfeer te verheven, zodat een potige knul van maarliefst 1m74 een verrekijker nodig heeft om je gezicht te zien? Hè? Hè? Is dat nou echt nodig?
Hou daar eens heel snel mee op
Groetjes en kusjes.
Ps. hierbij een bonusfoto van Calimero, omdat hij weet wat ik doormaak.
[ afbeelding ]
Christelijke gemeenschap en dan stiletto's, die gaat brandenquote:Op maandag 16 april 2012 19:38 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Fucking lelijk,bij mij in de christelijke gemeenschap is er eentje die zo loopt met haar 1m60
quote:
1.60 is fucking kleinquote:Op maandag 16 april 2012 19:14 schreef Poepje-miauw het volgende:
1.65 vind ik ook best lang idd, ik ben geeneens 1.60 en ik ben al aardig lang. Je denkt toch niet dat ik met mijn reuzelichaam op hakken ga lopen , pfff
Een man hoort ook langer te zijn. Vind dat altijd raar staan als je een stelletje ziet en de vrouw is langer dan de man.quote:Op maandag 16 april 2012 19:49 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee ik kan daar niet mee leven, een man die veel kleiner is.
En toch vind ik het een afknapper als een vrouw bijna net zo groot is als ik ben of zelfs groter, zelfs al draagt ze enorme hakken. En dan ben ik met mijn 1,94 niet bepaalt klein te noemen.quote:Op maandag 16 april 2012 20:53 schreef Superslechterik het volgende:
TS heeft een Calimero complex en offert ook nog eens zijn nachtrust op om naar vrouwen schoenen te kijken op het internet en zich daar vervolgens heel druk om te gaan maken.
Ik vind het ook fijn als een dame wat kleiner is en blijft.quote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef beertje-mij het volgende:
ik vind dat je helemaal gelijk hebt ik draag zelf ook wel eens hakken maar sommige meiden overdrijven.....
ik ben 1,77 m en vind het fijn om kleiner dan een jongen te blijven.
knuffelbeer snap?
ik denk dat meiden het doen om sexy gevonden te worden.
Ze is de middelste dochter van de dominee/predikant/pastoor.quote:Op maandag 16 april 2012 19:48 schreef Piethur het volgende:
[..]
Christelijke gemeenschap en dan stiletto's, die gaat branden
Show me your C walk op 12+cm heels dan!!quote:
Die schoenen zijn lelijk, en ik snap sowieso niet dat vrouwen langer zouden willen lijken dan ze zijn.quote:Op maandag 16 april 2012 03:53 schreef star_gazer het volgende:
Hallo dames van Fok!
Hierbij een klacht van mij.
Sedert enige tijd (goed, een flinke hoeveelheid tijd) valt het mij op dat veel dames zich voorzien van zogenaamde 'platform wedges'. Voor de leken onder ons die zulks niet dagelijks zien op de zolderkamer: een 'platform wedge', ookwel 'plateauzool' in het Nederlands, is een damesschoen met een hoge hak waaronder een fikse verhoging is aangebracht. Omdat een plaatje meer zegt dan 1000 woorden enzo, geef ik hieronder een duidelijk voorbeeld:
[ afbeelding ]
De bedoeling van een hoge hak is overduidelijk het automatisch aanspannen en daarmee beter tentoonspreiden van een puik achterwerk. Daar is niets mis mee. Maar dat plateau? moet een vrouw van 1m70 er nu echt uitzien als een slungel van 1m90?
Dames, deze jongen houdt van fraaie damesbips, dus hoge hakken zijn primaMaar is het nu echt nodig jezelf middels zo'n plateau tot in de stratosfeer te verheven, zodat een potige knul van maarliefst 1m74 een verrekijker nodig heeft om je gezicht te zien? Hè? Hè? Is dat nou echt nodig?
Hou daar eens heel snel mee op
Groetjes en kusjes.
Ps. hierbij een bonusfoto van Calimero, omdat hij weet wat ik doormaak.
[ afbeelding ]
Echt he. Je moet gewoon staand kunnen seksen zonder dat hij op zijn tenen hoeft te staan.quote:Op maandag 16 april 2012 19:49 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee ik kan daar niet mee leven, een man die veel kleiner is.
Maar daar is toch niks mis mee? Met sexy zijn?quote:Op maandag 16 april 2012 20:59 schreef beertje-mij het volgende:
ik vind dat je helemaal gelijk hebt ik draag zelf ook wel eens hakken maar sommige meiden overdrijven.....
ik ben 1,77 m en vind het fijn om kleiner dan een jongen te blijven.
knuffelbeer snap?
ik denk dat meiden het doen om sexy gevonden te worden.
Deze is wel OK!!quote:Op dinsdag 17 april 2012 03:25 schreef Nober het volgende:
Overigens TS, bedacht mij ineens een oplossing voor je lengte, New Rocks schoenen.
[ afbeelding ]
Of heb je al hoge hakken gekocht?
Ik wil ze ook dragen, maar 2.10 is ook wat overdrevenquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:21 schreef RadioSlut het volgende:
Wat zou ik graag hakken willen dragen
Alleen ga ik dan richting de 1.90
Zijn jullie woudreuzen of zo ik ben maar 1.85.quote:Op maandag 16 april 2012 19:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een man hoort ook langer te zijn. Vind dat altijd raar staan als je een stelletje ziet en de vrouw is langer dan de man.
ik ben 1.94quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:21 schreef Trannellius het volgende:
Sowieso, mensen onder de 1.95....
Driewerf
Tja, dat wordt dan een gevalletje plateauzolen.. Het is niet anders.quote:
Ik heb inlegzooltjesquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Tja, dat wordt dan een gevalletje plateauzolen.. Het is niet anders.
Fuck hij heeft ons door.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Zijn jullie woudreuzen of zo ik ben maar 1.85.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |