maar je komt nog wel lekker gezellig klagen over vrouwen?quote:Op maandag 16 april 2012 07:35 schreef star_gazer het volgende:
[..]
In Nederland wel ja, maar daar heb ik gelukkig niks meer te zoeken.
Nee. Alleen over vrouwen langer dan 1m65 die plateauzolen dragen. Die heb je hier ookquote:Op maandag 16 april 2012 08:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar je komt nog wel lekker gezellig klagen over vrouwen?
Dit topic gaat dan ook niet over jouquote:Op maandag 16 april 2012 07:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben maar 1,60 dus niks mis met hakkenjij bent klein ts
Of niet! Al die kabouters die daar niet mee om kunnen gaanquote:Op maandag 16 april 2012 08:34 schreef Bootje84 het volgende:
Vrouwen van 1.80+ mogen van mij ook hakken dragen hoor!
Dit.quote:Op maandag 16 april 2012 08:40 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Of niet! Al die kabouters die daar niet mee om kunnen gaan
Jammer dat sleehakken er gewoon voor zorgen dat de schoen eruitziet als een lompe boot. Zie echt veel liever gewoon een dunne hak, dat is veel mooier.quote:
Doe ik graagquote:Op maandag 16 april 2012 08:47 schreef Bootje84 het volgende:
Kabouters moeten maar een Aziaatje scoren..
Die draag ik ook liever.quote:Op maandag 16 april 2012 08:55 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
Jammer dat sleehakken er gewoon voor zorgen dat de schoen eruitziet als een lompe boot. Zie echt veel liever gewoon een dunne hak, dat is veel mooier.
quote:
Ik heb geen paddenstoelquote:Op maandag 16 april 2012 08:59 schreef sinepedraap het volgende:
TS ga lekker terug naar je paddenstoel of zo
Dan zie ik blauwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
quote:Op maandag 16 april 2012 08:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die draag ik ook liever.![]()
Verder zou ik liever klompen willen dragen dan sleehakken.
quote:Op maandag 16 april 2012 09:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dan zie ik blauwMaar ben je daar dan ook zo klein? Aangezien Nederland toch best een land is waar wat langere mensen wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
Het is hier niet zo erg als in Nederland. Ben hier nog wel aan de kleine kant, maar val hier nog wel onder de categorie 'normaal'.quote:Op maandag 16 april 2012 09:06 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Maar ben je daar dan ook zo klein? Aangezien Nederland toch best een land is waar wat langere mensen wonen.
Gewoon schoene met dikke zolen kopen. Of elke dag een uurtje aan de traptrede hangen met gewichten aan je poten.quote:Op maandag 16 april 2012 09:16 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het is hier niet zo erg als in Nederland. Ben hier nog wel aan de kleine kant, maar val hier nog wel onder de categorie 'normaal'.
quote:Op maandag 16 april 2012 09:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Gewoon schoene met dikke zolen kopen. Of elke dag een uurtje aan de traptrede hangen met gewichten aan je poten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |