Ja, dat snapte ik ook niet helemaalquote:Op maandag 16 april 2012 06:41 schreef r3gi3boy het volgende:
Hoe groot is 25m2? Wat ben je, 10 jaar oud ofzo?
Redelijk fors, ik woon alleen, en betaal per maand 90 euro, inclusief transportkosten.quote:Op maandag 16 april 2012 08:25 schreef blomke het volgende:
25m² is een ruime studentenkamer, prima om te starten.
Stookkosten kan je heel laag houden, maar je zit altijd ng met de vaste kosten bij een gas- en elektriciteitsaansluiting. Die ¤120,- van NUON zal een gemiddelde tussen een gezin en een éénpersoonshuishouden zijn; voor de eerste vind ik het tamelijk laag, voor de laatste fors.
Tweepersoons huishouden in een eensgezinswoning ,60 euro voor gas en electraquote:Op maandag 16 april 2012 17:16 schreef cvboer het volgende:
[..]
Redelijk fors, ik woon alleen, en betaal per maand 90 euro, inclusief transportkosten.
Jullie kunnen tegen elkaar kruipen, das niet eerlijk.quote:Op maandag 16 april 2012 18:28 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Tweepersoons huishouden in een eensgezinswoning ,60 euro voor gas en electra
Water is vaak zo'n klein bedrag ten opzichte van de rest dat mensen het niet eens vermelden.quote:Op maandag 16 april 2012 22:11 schreef crimescene het volgende:
Betalen jullie nooit geen water ? Dat zie ik in dit soort topics er nooit bijstaan namelijk. Bij mij staat het er toch echt bij hoor, op de maandelijkse rekening(voorschot) Ik woon alleen en betaal 120 euro in de maand voor gas, stroom en water.
Water valt voor mij niet onder stookkosten, ik betaal een paar tientjes, +/- 35 euro per 3 maanden of zo.quote:Op maandag 16 april 2012 22:11 schreef crimescene het volgende:
Betalen jullie nooit geen water ? Dat zie ik in dit soort topics er nooit bijstaan namelijk. Bij mij staat het er toch echt bij hoor, op de maandelijkse rekening(voorschot) Ik woon alleen en betaal 120 euro in de maand voor gas, stroom en water.
Wat is er mis met een thermostaatkraan op je radiator? Dat is ongeveer 3 minuten werk en dan kun je regelen wat je wilt. Dat kun je gewoon zelf doen. Sterker nog: je kunt er zelfs radiografische thermostaatknoppen opzetten zodat bijv. alle radiatoren in je woonkamer reageren op een centrale thermostaat net als bij een CV.quote:Op maandag 16 april 2012 23:02 schreef Nightanimal het volgende:
Blokverwarming is kut, je kan de radiator alleen maar aan/uit draaien, niet temperatuur regelen en vaak zit er een nachtstand op dat hij zachter gaat draaien. Dus kom je verkleumd thuis in de winter 's nachts kan je niet eens een beetje warmte creeëren.Gelukkig binnenkort eigen HR ketel.Van dat gezeik af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |