Ik zei volgens mij iets in de trent van "Op FOK! heb je meer praatjes", maar was lief bedoeld. Ik weet dat Jalees vrij rustig is en dat ben ik zelf ook IRL. Leuke meid om erbij te hebben, that's for surequote:Op zondag 15 april 2012 23:45 schreef Rucky het volgende:
@Jaleese net wat Papabear zegt: Je bent een toffe meid.
Rucky, ik vind jou ook onwijs tof, maar het word nu echt tijd dat je mn naam goed gaat schrijven hoor!!!quote:Op zondag 15 april 2012 23:45 schreef Rucky het volgende:
@Jaleese net wat Papabear zegt: Je bent een toffe meid.
Iedereen die ik heb ontmoet is anders dan ik dacht. Ik ben er ondertussen wel aan gewend.quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Schijnbaar kom ik op het forum nogal 'druk' over
quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Jij was de eerste die erover begon jaquote:Op zondag 15 april 2012 23:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zei volgens mij iets in de trent van "Op FOK! heb je meer praatjes", maar was lief bedoeld. Ik weet dat Jalees vrij rustig is en dat ben ik zelf ook IRL. Leuke meid om erbij te hebben, that's for sure
Ik mis De OfficeCommumicator praatjes welquote:Op zondag 15 april 2012 23:48 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik zei volgens mij iets in de trent van "Op FOK! heb je meer praatjes", maar was lief bedoeld. Ik weet dat Jalees vrij rustig is en dat ben ik zelf ook IRL. Leuke meid om erbij te hebben, that's for sure
Sorrie jaleesa.quote:Op zondag 15 april 2012 23:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Rucky, ik vind jou ook onwijs tof, maar het word nu echt tijd dat je mn naam goed gaat schrijven hoor!!!
Nieuwe ronden, nieuwe kansen. Helaas niet naast de deur, maar het kan altijd erger, zullen we maar zeggenquote:Op zondag 15 april 2012 23:50 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ghehe ik heb laatst wel een diagnose gesteld bij een FOK!ker :p
Nieuwe meet!
Het is je vergeven....quote:
Haha wie weet wel meer naast de deur tegen die tijdquote:Op zondag 15 april 2012 23:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nieuwe ronden, nieuwe kansen. Helaas niet naast de deur, maar het kan altijd erger, zullen we maar zeggen
je hebt daar dus niet op de tafels staan dansen?quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nope, wel met ballen gegooid!quote:Op zondag 15 april 2012 23:52 schreef gomi het volgende:
[..]
je hebt daar dus niet op de tafels staan dansen?
Echt wel!!!!quote:Op zondag 15 april 2012 23:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik mis De OfficeCommumicator praatjes wel
Uuuuuuh.. die snap ik effe nietquote:Op zondag 15 april 2012 23:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha wie weet wel meer naast de deur tegen die tijd
Helaas, ex jaquote:Op zondag 15 april 2012 23:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Echt wel!!!!
Ja, Jaleesa is tevens een ex-collega van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |