Het is Twente hè, scheelt niet veel tegenwoordig maar tochquote:
Stel je voor dat iemand die is overleden aan kanker hier mee leest. Doe normaal man.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand die is overleden aan kanker hier mee leest. Doe normaal man.²
quote:
He! M'n cavia is overleden aan meelezen!quote:Op zondag 15 april 2012 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stel je voor dat iemand die is overleden aan kanker hier mee leest. Doe normaal man.²
[..]
[..]
Wel meer ook. Die moet gewoon lekker bij twente blijven, en dan lekker duitsland of engeland gaan ontdekken.quote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Luuk kan niveau-Ajax wel aan denk ik ...
In dit geval niet. Wat een onsportieve kwal is dat zeg.quote:Op zondag 15 april 2012 22:41 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Kan je dat niet even normaal zeggen proleet?
Hij zit al in het buitenlandquote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik weet niet of De Jong al naar het buitenland moet...
Ajax heeft straks weer een paar centen liggen hoorquote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Wel meer ook. Die moet gewoon lekker bij twente blijven, en dan lekker duitsland of engeland gaan ontdekken.
Hij is toch te duur voor Ajax.
Leuk, geen club die hem nu wilt in de PLquote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef Evertjan het volgende:
Douglas is Nederlander geworden zodat hij makkelijk in de PL kan spelen
quote:Op zondag 15 april 2012 22:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan iemand mij dat verhaal van Leeds vertellen waar Jack het over had?
Ze vragen 10+ miljoen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Ajax heeft straks weer een paar centen liggen hoor
Die hoeven niet op.quote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Ajax heeft straks weer een paar centen liggen hoor
Munsterman vraagt speciaal voor Ajax 30 miljoenquote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
CL inkomsten alleen al zijn toch het dubbele?
Veel leesplezier: http://en.wikipedia.org/wiki/Leeds_United_A.F.C.quote:
In Nederland maak je grotere kans om als matige verdediger internationaal te spelen dan in Brazilliequote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Die Douglas is altijd maar een hele matige verdediger geweest
Spits er bij kan ook geen kwaad. Al hebben ze wederom de meest superieure aanval van de hele ED. En dan is de helft nog geblesseerdquote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef muzas het volgende:
[..]
Die hoeven niet op.
Koop liever narsinghghg en een goeie verdediger.
Als commentator vind ik hem best ok.quote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef Tyron het volgende:
Zondag, 19.00 uur:
Presentatie: Tom Egbers
ADO Den Haag - Feyenoord
Commentaar: Jeroen Grueter
AZ - VVV-Venlo
Commentaar: Arno Vermeulen
Nou... Ik vind het trio Asaidi, Dost en Narsinghghgng ook wel erg mooi hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Spits er bij kan ook geen kwaad. Al hebben ze wederom de meest superieure aanval van de hele ED. En dan is de helft nog geblesseerd
En maar wapperen met die handjesquote:
tegen de kleintjes kunnen die best mee hoorquote:Op zondag 15 april 2012 22:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou... Ik vind het trio Asaidi, Dost en Narsinghghgng ook wel erg mooi hoor.
Hij moet de bal gewoon klemvast hebben.quote:
Als je kijkt bij Heerenveen renderen die ook niet super. En daar spelen ze nog met goaltjesdief bij uitstek Bas Dost ook.quote:Op zondag 15 april 2012 22:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Nou... Ik vind het trio Asaidi, Dost en Narsinghghgng ook wel erg mooi hoor.
Alsjeblieft niet. Goede speler, maar een irritante jankerd. Die hoef ik niet in het NL elftal.quote:
Pieters is idd een stuk beter als linksbackquote:Op zondag 15 april 2012 22:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Goede speler, maar een irritante jankerd. Die hoef ik niet in het NL elftal.
Ze hebben al een vervanger gehaald, Bjelland ofzo?quote:Op zondag 15 april 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd wat Twente nu weer gaat halen als deze vertrekken, afgelopen jaar toch weer goede spelers gehaald.
Wie?quote:Op zondag 15 april 2012 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
Ben benieuwd wat Twente nu weer gaat halen als deze vertrekken, afgelopen jaar toch weer goede spelers gehaald.
En dat is er standaard als eerste bij als Barcelona wintquote:Op zondag 15 april 2012 22:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Goede speler, maar een irritante jankerd. Die hoef ik niet in het NL elftal.
Oh zeker, hoef ze ook niet alledrie naar amsterdam te hebben. Maar die Narsingh lijkt me wel wat bij ajax.quote:Op zondag 15 april 2012 22:48 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Als je kijkt bij Heerenveen renderen die ook niet super. En daar spelen ze nog met goaltjesdief bij uitstek Bas Dost ook.
Denk dat die a la Suljemani verzuipen in Amsterdam. Daarbij hebben die allebei ook nog een doorlopend contract dus zullen ze ook wel de hoofdprijs voor vragen niet?
Ja, ze doen er alles aan om niet over Feyenoord te praten.quote:
Stop maar met voetbal kijken, dit heeft geen zin meer.quote:Op zondag 15 april 2012 22:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ach wat Feyenoord deed is competitievervalsing. Arme Excelsiorquote:Op zondag 15 april 2012 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ze doen er alles aan om niet over Feyenoord te praten.²
Ik vind siggy beter, maar mensen zeggen dat hij maar 10 wedstrijden per jaar kan spelen.quote:
met Verheijen nietquote:Op zondag 15 april 2012 22:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind siggy beter, maar mensen zeggen dat hij maar 10 wedstrijden per jaar kan spelen.
Ze wilden Feyenoord helpen met 5 miljoen waarvoor nog dankquote:Op zondag 15 april 2012 22:51 schreef OProg het volgende:
Die beelden van Lens, dan vraag ik me toch meer af waarom ze dan Wijnaldum wilden, hij in den beginne op de bank zat terwijl PSV bagger is achterin wat veel meer prio had.
quote:
Feyenoord pesten.quote:Op zondag 15 april 2012 22:51 schreef OProg het volgende:
Die beelden van Lens, dan vraag ik me toch meer af waarom ze dan Wijnaldum wilden, hij in den beginne op de bank zat terwijl PSV bagger is achterin wat veel meer prio had.
Morgen een vraag naar VI sturen:quote:Op zondag 15 april 2012 22:50 schreef Geo4kant het volgende:
Die rode kaart wordt effe gemompeldmotherfuckers.. gewoon uitlichten dat die kloothommel 4 wedstrijden krijgt of is het niet interessant genoeg, want is Toivonen niet.
Supporters kopen Guidettiquote:Op zondag 15 april 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Volgend jaar weer 9e als Guidetti weg is.
Komt er niet door ..quote:Op zondag 15 april 2012 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Morgen een vraag naar VI sturen:
Johan, als Toivonen een overtreding had gemaakt zoals Moisander op Hutchinson, hoe had je dan gereageerd?
Dat zeker daarvoor dank, maar echt slim aankopen zit er niet achter.quote:Op zondag 15 april 2012 22:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze wilden Feyenoord helpen met 5 miljoen waarvoor nog dank
Volgend jaar geen CL en geen gemeente meer om op terug te vallen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor het geld dat we er voor kregen wil ik het geen pesten noemen.quote:
Klopt, vanuit psv kant is het een hele vreemde aankoopquote:Op zondag 15 april 2012 22:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat zeker daarvoor dank, maar echt slim aankopen zit er niet achter.
Kom je altijd bij mij mee aan maar mij heb je er niet meequote:Op zondag 15 april 2012 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend jaar geen CL en geen gemeente meer om op terug te vallen.
Op dit moment kan het een nuttige aankoop zijn wil hij financieel ook een beetje mee werken. Beter dan een niet bewezen spits kopen voor veel geld.quote:Op zondag 15 april 2012 22:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Speelt Feyenoord weer eens goed, gaan ze bejaarden terughalen.
Voorspelbaar inderdaad.. maarja is wel te begrijpen sowieso omdat ze op papier een makkelijk programma hebben (maarja RKC.. )quote:Op zondag 15 april 2012 22:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wie word er tweede Waterkneus?
PSV____!
Idd, de vervanger hebben ze al gehaald een of ander kneusje van Exelsior met nog slechtere stats dan die Fernandezquote:Op zondag 15 april 2012 22:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze hadden gevraagd wie word er kampioen dat hij alsnog PSV had gezegdquote:Op zondag 15 april 2012 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voorspelbaar inderdaad.. maarja is wel te begrijpen sowieso omdat ze op papier een makkelijk programma hebben (maarja RKC.. )
Gast, waarom zet je jezelf zo voor lul?quote:Op zondag 15 april 2012 22:56 schreef Das-Phantom het volgende:
[..]
Idd, de vervanger hebben ze al gehaald een of ander kneusje van Exelsior met nog slechtere stats dan die Fernandez![]()
Hij zegt toch niks..quote:Op zondag 15 april 2012 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Dit kan die gast toch beter niet vertellen over Holleeder
quote:
Nee maar volgens mij hebben die lui uberhaupt iets van een beroepsgeheim toch?quote:
speelt hij in het Belgisch elftal ookquote:Op zondag 15 april 2012 22:59 schreef BrokenArrow het volgende:
verthongen zou wel goed zijn als linksback
Ik heb het niet over zijn kwaliteiten. Maar voor mij hoef je zo'n speler niet te naturaliseren (hypothetisch natuurlijk)quote:Op zondag 15 april 2012 22:48 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Pieters is idd een stuk beter als linksback
Bij hun vind ik het ook irritant als het gebeurd. Zoals je ziet wel eens bij Mascherano of Busquets. En zo vind ik het ook irritant als Di Maria of Ronaldo, of Xabi Alonso of wie dan ook schwalbes lopen te maken of om kaarten vragen of wat dan ook.quote:Op zondag 15 april 2012 22:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat is er standaard als eerste bij als Barcelona wint
Want?quote:Op zondag 15 april 2012 22:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stop maar met voetbal kijken, dit heeft geen zin meer.
De terugspeelbal van hem was wel een bazenactie...quote:Op zondag 15 april 2012 22:59 schreef Evertjan het volgende:
Braafheid in de WK finale is nog altijd de grootste grap!
Zijn treintje naar Duitsland liep op een zeldzaam dood spoor.quote:Op zondag 15 april 2012 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Braafheid moet spelen omdat hij de WK-finale heeft gespeeld...
Braafheidquote:Op zondag 15 april 2012 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Braafheid moet spelen omdat hij de WK-finale heeft gespeeld...
Vind je het gek, hij zit naast Vermeulen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:01 schreef Shreyas het volgende:
Ongelofelijk wat zit Waterreus er verzuurd bij deze avond
Altijd al gedacht dat Mertens een homo isquote:Op zondag 15 april 2012 23:01 schreef Doublepain het volgende:
Jetro werd genaaid door driesje in valencia
Hij zal het dan wel goed doen in de kleedkamer. Daar kijken die jonge jongens tegenop.quote:Op zondag 15 april 2012 23:01 schreef Evertjan het volgende:
ik zeg Johan Derksen als veteraan nog wel een rentree maken in het voetbal
ach, klein detail he....quote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef Zorro het volgende:
Willems is een goede linksback, maar hij moet alleen nog leren verderdigen.
WTF?
quote:Op zondag 15 april 2012 22:53 schreef Tyron het volgende:
Dost naar FeyenoordHij heeft een Ajax pyama man.
ze zijn nu nog bezig met hem te leren hoe te schieten.quote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef Zorro het volgende:
Willems is een goede linksback, maar hij moet alleen nog leren verderdigen.
WTF?
Ik vind het echt raar ja dat hij niet eens genoemd wordtquote:Op zondag 15 april 2012 23:03 schreef Slobeend het volgende:
Als ze Buttner, Willems en Blind noemen, noem dan ook BMI.
Dat is precies wat er eigenlijk wordt gezegd.quote:Op zondag 15 april 2012 23:03 schreef Gramulanion het volgende:
Hij is slecht, maar wel 18 jaar, dus hij moet in Oranje.
quote:Op zondag 15 april 2012 23:03 schreef muzas het volgende:
[..]
Dirk Kuijt moeten ze op schiphol op een toilet opsluiten als ze vertrekken.
Die heeft Numan ook niet doen vergeten.quote:
Degraderen met het ekquote:Op zondag 15 april 2012 23:04 schreef OProg het volgende:
Gezien de logica in dit programma wil ik Niels Fleuren van VVV voorstellen. Die heeft ervaring om met degradatiedruk om te gaan!
naar: navigatie, zoekenquote:
Maakt niet uit. Logica zit er toch niet meer achter.quote:
Jawel, Zwolle won met 4-1quote:
Met Numan erbij vs Brazilië hadden we in '98 de wereldtitel gepakt.quote:Op zondag 15 april 2012 23:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Numan was echt altijd een verademing in Oranje. Misschien wel het geheim van Bergkamp-lichting.²
Die loopt overal waar hij niet hoort met zijn rotterdamse kutkoppie.quote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Die staat ook linksbackkenkernerd.
winnaar v/d winner isquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 23:06 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Met Numan Bogarde erbij vs Brazilië hadden we in '98 de wereldtitel gepakt.
Zeker. Zoals Numan dat toernooi speelde. Ook opbouwend geweldig.quote:Op zondag 15 april 2012 23:06 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Met Numan erbij vs Brazilië hadden we in '98 de wereldtitel gepakt.
Dat zeggen we allemaal elke weekquote:Op zondag 15 april 2012 23:10 schreef BrokenArrow het volgende:
Ik ga dit programma nooit meer kijken adios
Zijn 'Wat waren dat voor een rare taferelen dan? De commercieel directeur onder de douche' was stiekem wel grappigquote:Op zondag 15 april 2012 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Elke keer dat kijken of ze wel lachen van Jack, na een grap.
Jij ook al?quote:Op zondag 15 april 2012 23:10 schreef BrokenArrow het volgende:
Ik ga dit programma nooit meer kijken adios
Stiekem zijn we hier allemaal masochisten.quote:Op zondag 15 april 2012 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij ook al?
Ik kijk hem ook tig keer niet meer o wacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |