Dat kun je pas verwachten als er ook daadwerkelijk wat is. En dan bedoel ik meer als "Ik vind haar wel leuk, misschien vind ze mij ook wel leuk".quote:Op zondag 15 april 2012 21:56 schreef strawberry_hill het volgende:
Niet meerdere opties openhouden als ik iemand leuk vind is het helemaal en niet half,verwacht ik ook van de ander.
Dank uquote:
Kan alsnogquote:Op zondag 15 april 2012 22:03 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik verwachtte een verwijdering van de TC link, wat is deze.
IK ZAL EENS OP JOU POEPEN JUNG +die achtergrondquote:Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik al gezien dat hij er niet meteen aan dacht.
Dit is incorrect en is verdere een loze uitspraak zonder enige onderbouwing.quote:
Kree heeft jouw om een date gevraagd? Je durfde nog geen fatsoenlijk antwoord te geven. Betreffende je vraag geen flauw idee doet dat er toe dan?quote:Op zondag 15 april 2012 21:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Welke fokster heb jij al op date gevraagd?
Dit bedoel ik met mijn eerdere opmerking, de stuurman staat aan wal en roept hoe het allemaal niet moet. Maar de stuurman presteert zelf uiterst weinig, anders dan hele avonden op TC zitten. De weg die zeker tot een forever alone status leidt.quote:Op zondag 15 april 2012 21:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ik op een forever-alone status af steven wil nog niet zeggen dat ik een firefox wil zijn. Sorry hoor, maar de ene kneuzenmanier met de andere vervangen is niet de oplossing. Ik ga gewoon lekker door met de weg die ik een tijd terug in geslagen ben. Dat jij daar verder weinig van weet, omdat ik er weinig over vertel, zal me dan verder een zorg zijn.
Wel wat weinig consequent inderdaad. Ik had meer verwachtquote:Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik al gezien dat hij er niet meteen aan dacht.
Als het niet wederzijds is kan je iemand anders zoeken.Daarna dus,niet tijdens zo denk ik erover.Dus niet alle vrouwen doen dat om terug te komen op een eerdere post uit het voorgaande topicquote:Op zondag 15 april 2012 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kun je pas verwachten als er ook daadwerkelijk wat is. En dan bedoel ik meer als "Ik vind haar wel leuk, misschien vind ze mij ook wel leuk".
Ik moest er een kwartier geleden nog om huilen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
IK ZAL EENS OP JOU POEPEN JUNG +die achtergrond
Wa?quote:Op zondag 15 april 2012 22:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
IK ZAL EENS OP JOU POEPEN JUNG +die achtergrond
Heeft newbie op jou zitten poepen?quote:Op zondag 15 april 2012 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest er een kwartier geleden nog om huilen.
Je weet niet eens of je iemand op date heb gevraagd of niet?quote:Op zondag 15 april 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kree heeft jouw om een date gevraagd? Je durfde nog geen fatsoenlijk antwoord te geven. Betreffende je vraag geen flauw idee doet dat er toe dan?
quote:Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft newbie op jou zitten poepen?
Veel succes.quote:Op zondag 15 april 2012 22:04 schreef Faxie het volgende:
Heb dr gevraagd of ze wat wilde doen met koninginnedagEven afwachten....
Wat ik wel weet, is dat het stoppen van daten minder veel effect heeft dan waar ik mee bezig ben. Dus voorlopig onderneem ik een stuk meer dan jij.quote:Op zondag 15 april 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit bedoel ik met mijn eerdere opmerking, de stuurman staat aan wal en roept hoe het allemaal niet moet. Maar de stuurman presteert zelf uiterst weinig, anders dan hele avonden op TC zitten. De weg die zeker tot een forever alone status leidt.
Ja ik kom er net achter.quote:Op zondag 15 april 2012 22:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jammer, en trouwens ik had het over de tinychat, hoe die er nu uit ziet.
De wereld is groter dan fok, misschien is dat een stelregel om te onthouden.quote:Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je weet niet eens of je iemand op date heb gevraagd of niet?
Stuurluimannetje dat je bent.
Maar jij zit hem nu de hele tijd te "corrigeren". Waarom?quote:Op zondag 15 april 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit is incorrect en is verdere een loze uitspraak zonder enige onderbouwing.
[..]
Kree heeft jouw om een date gevraagd? Je durfde nog geen fatsoenlijk antwoord te geven. Betreffende je vraag geen flauw idee doet dat er toe dan?
[..]
Dit bedoel ik met mijn eerdere opmerking, de stuurman staat aan wal en roept hoe het allemaal niet moet. Maar de stuurman presteert zelf uiterst weinig, anders dan hele avonden op TC zitten. De weg die zeker tot een forever alone status leidt.
Onthou dat zelf dan ook eensquote:Op zondag 15 april 2012 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De wereld is groter dan fok, misschien is dat een stelregel om te onthouden.
Waar ben je mee bezig?quote:Op zondag 15 april 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Wat ik wel weet, is dat het stoppen van daten minder veel effect heeft dan waar ik mee bezig ben. Dus voorlopig onderneem ik een stuk meer dan jij.
Jazeker, doe er eens wat mee zou ik zeggen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De wereld is groter dan fok, misschien is dat een stelregel om te onthouden.
donkere vrouwenquote:Op zondag 15 april 2012 22:09 schreef debeterebob het volgende:
Stawberry je bent ook wel een apart geval zeg
zelfhulp
Fokkers die misbruik proberen te maken van kwetsbare vrouwen.
Wat doe jij hier?quote:Op zondag 15 april 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Maakt het uit? Ik vermaak me nu wel tot 12 uurquote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die strawberry hill, wat is dat voor een karikatuur?
Negerin, groen haar, 6 studies niet afgerond, kan dm's van fokkers niet handelen... Zo iets?quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die strawberry hill, wat is dat voor een karikatuur?
wat wil je daarmee zeggen je kan zoveel aanhalen als je wilt wat juist aantoont dat je niks anders hebt,moddergooien doe ik niet aan.Dit betekent niet dat mijn mening ineens minder waard is dit is devaluatiequote:Op zondag 15 april 2012 22:09 schreef debeterebob het volgende:
Stawberry je bent ook wel een apart geval zeg
zelfhulp
Fokkers die misbruik proberen te maken van kwetsbare vrouwen.
DADADADUMMMM!!!!quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig?
ja vieze cliffhanger...
Waarschijnlijk een keer naar de sportschool in de week of zoietsquote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig?
ja vieze cliffhanger...
Ik dacht dat we antwoorden aan het eisen waren, dus ik doe ook meequote:Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Anderen advies geven hoe ze aan een vrouw moeten komen. Oh, wacht.
Leef je uitquote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik wilde trouwens iets vragen, maar omdat jullie zo in discussie zijn, verschuif ik het telkens.![]()
Vraag maar jijquote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik wilde trouwens iets vragen, maar omdat jullie zo in discussie zijn, verschuif ik het telkens.![]()
Wat een comeback, durf je al tegen kree nee te zeggen of ben je nog wat moed aan het verzamelen?quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jazeker, doe er eens wat mee zou ik zeggen.
Vraag het aan DigitalGirl, die weet vast 't antwoord.quote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
Vraag raak.quote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
maakt dit mijn principes minder waard dacht het niet.quote:Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Negerin, groen haar, 6 studies niet afgerond, kan dm's van fokkers niet handelen... Zo iets?
Vertel!!quote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
Antwoorden eisen?quote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat we antwoorden aan het eisen waren, dus ik doe ook mee
Eigenlijk vraag ik me af wat je doelen zijn en wat voor figuur je bent.quote:Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
wat wil je daarmee zeggen je kan zoveel aanhalen als je wilt wat juist aantoont dat je niks anders hebt,moddergooien doe ik niet aan.Dit betekent niet dat mijn mening ineens minder waard is dit is devaluatie
Nee hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 22:15 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
maakt dit mijn principes minder waard dacht het niet.
Had ie zo'n grote piemel?quote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef Sneezeechu het volgende:
En ik heb weer mijn buik vol van Aziaten... Was leuk voor even
Ik ook van jouquote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
En waarom dan wel?quote:Op zondag 15 april 2012 22:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eigenlijk vraag ik me af wat je doelen zijn en wat voor figuur je bent.
Gast, waarom beantwoord jij mijn vragen niet?quote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat een comeback, durf je al tegen kree nee te zeggen of ben je nog wat moed aan het verzamelen?
Gezellig, maar nee.quote:Op zondag 15 april 2012 22:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vroeg me af wie er over 2 weken tijd heeft om gezellig in Leiden te stappen.
Waarschijnlijk wel, welke dag?quote:Op zondag 15 april 2012 22:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Lees anders eens terug, had je ook niet de moeite te hoeven doen na te denken over wat ik zou zeggen/doen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat een comeback, durf je al tegen kree nee te zeggen of ben je nog wat moed aan het verzamelen?
Ben wel een beetje benieuwd naar je eigenlijk.quote:
Vraag je me om een date?quote:Op zondag 15 april 2012 22:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vast wel.quote:Op zondag 15 april 2012 22:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
"Groot geschapen."quote:Op zondag 15 april 2012 22:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Een aziaat, ja vast
Jij bent de enige groot geschapen aziaat.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ben wel een beetje benieuwd naar je eigenlijk.
Nog niet eerder gezien hier.
En principes goedzo, ik hou er van.
Twi je hebt beterebob nog niet beantwoord...quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig?
ja vieze cliffhanger...
Jij hebt mij nog niet beantwoord.quote:Op zondag 15 april 2012 22:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Twi je hebt beterebob nog niet beantwoord...
Gewoon ergens in een tentje wat drinken.quote:Op zondag 15 april 2012 22:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er ook aan wat je verstaat onder stappen Max
Hij vroeg je wel mee uit... je kunt zeggen wat je wilt maar kreequote:Op zondag 15 april 2012 22:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn matigste naamtopic ooit.
Moet lukken, ik woon toch maar twee stations verderop.quote:Op zondag 15 april 2012 22:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Misschien wel, even kijken wie er komen en of ik al wat te doen heb dan (ik vier mijn kinderpartijtje dan ook ergens, dus).quote:Op zondag 15 april 2012 22:15 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk. Zolang het niet tot een uur of 6 's ochtends dansen ergens is, dat houd ik niet vol lolquote:Op zondag 15 april 2012 22:18 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Gewoon ergens in een tentje wat drinken.
Als kutkloon er is ben ik er ook.quote:Op zondag 15 april 2012 22:19 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Misschien wel, even kijken wie er komen en of ik al wat te doen heb dan (ik vier mijn kinderpartijtje dan ook ergens, dus).
quote:Op zondag 15 april 2012 22:18 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Twi je hebt beterebob nog niet beantwoord...
Jij bent best wel onbeleefd zeg.quote:Op zondag 15 april 2012 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gast, waarom beantwoord jij mijn vragen niet?
Als het in leiden is dan ga ik er serieus over denken om ook eens te komen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:19 schreef firefly3 het volgende:
Stappen in Leiden lijkt me ook wel een keertje gaaf! Op een zaterdag?
Tekenend dat jij onder de indruk kan zijn van zoiets.quote:Op zondag 15 april 2012 22:19 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hij vroeg je wel mee uit... je kunt zeggen wat je wilt maar kree.
Gaaf!quote:Op zondag 15 april 2012 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
Als het in leiden is dan ga ik er serieus over denken om ook eens te komen.
Lijkt me best lachen eigenlijk
Dat gaat de mensen van hier verder geen donder aan.quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig?
ja vieze cliffhanger...
Helemaal waarquote:Op zondag 15 april 2012 22:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heey Joysa, is het waar dat ze op de Floriade geen patat hebben?
oei te ver voor mij.quote:Op zondag 15 april 2012 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben momenteel alleen in voor meets in omgeving Zwolle.
Zwollequote:Op zondag 15 april 2012 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
Dan kom je niet. Opgelost.quote:Op zondag 15 april 2012 22:22 schreef firefly3 het volgende:
Uitgaan > meets. Bij een meet is het meer een praatgroepje. (Overdag dan:P)
Tekenend dat de meeste mensen hier niet zijn om te helpen maar om te slowchatten. De titel van het topic heeft niets van doen met de daadwerkelijke inhoud.quote:Op zondag 15 april 2012 22:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tekenend dat jij onder de indruk kan zijn van zoiets.
Dan naar een stapmeet gaan.quote:Op zondag 15 april 2012 22:22 schreef firefly3 het volgende:
Uitgaan > meets. Bij een meet is het meer een praatgroepje. (Overdag dan:P)
Is Zwolle een beetje leuk, want ik kom daar echt nooit.quote:Op zondag 15 april 2012 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
Maar niemand woont daar dus ik heb pech
Er staat slowchat in de titelquote:Op zondag 15 april 2012 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tekenend dat de meeste mensen hier niet zijn om te helpen maar om te slowchatten. De titel van het topic heeft niets van doen met de daadwerkelijke inhoud.
quote:
Er staat SC in de topictitel, lijkt me aardig lading dekkend.quote:Op zondag 15 april 2012 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tekenend dat de meeste mensen hier niet zijn om te helpen maar om te slowchatten. De titel van het topic heeft niets van doen met de daadwerkelijke inhoud.
Alleen vertellen als je daar behoefte aan hebt. En ik kan wel begrijpen dat je geen zin hebt je hele ziel en zaligheid op een internetforum te plempen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dat gaat de mensen van hier verder geen donder aan.
Dat is waar, maar daarom ook het serieuze topicquote:Op zondag 15 april 2012 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Een beetje, maar ook wel klein.quote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Is Zwolle een beetje leuk, want ik kom daar echt nooit.
Have funquote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik open er dezer dagen een KLB-topic over.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
42quote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef strawberry_hill het volgende:
wat is de gemiddelde leeftijd hier?
12quote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef strawberry_hill het volgende:
Tussen de 16 en 30 jaar ofzo?quote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef strawberry_hill het volgende:
20+ sowiesoquote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef strawberry_hill het volgende:
27.5 cm.quote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef strawberry_hill het volgende:
64.quote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef strawberry_hill het volgende:
Je moet nog antwoorden.quote:Op zondag 15 april 2012 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij en je piemel obsessie.quote:
Ja, het is te erg. Ik weet het. Ik ga maar douchen en slapen.quote:
Nee, ik ben groot geschapen voor een Aziaat. Meer niet.quote:
Precies, er zijn helemaal geen vrouwen op FOK!quote:Op zondag 15 april 2012 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik haal het gemiddelde omlaag. Hoewel, vrouwen op FOK! zijn hoax he.
Klopt. Jij bent ook een man. Daarom klikt het zo goed met Newbie.quote:Op zondag 15 april 2012 22:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik haal het gemiddelde omlaag. Hoewel, vrouwen op FOK! zijn hoax he.
Het is pas half 11! Je moet zeker heel vroeg op he?quote:Op zondag 15 april 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is te erg. Ik weet het. Ik ga maar douchen en slapen.
[..]
Nee, ik ben groot geschapen voor een Aziaat. Meer niet.
Inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 22:26 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Precies, er zijn helemaal geen vrouwen op FOK!
Doettie niet. Tis een kinderachtig ventje dat alles op anderen projecteert lijkt me.quote:
Wat is je leeftijd eigenlijk strawberry?quote:Op zondag 15 april 2012 22:27 schreef strawberry_hill het volgende:
haal maar 1 van mijn topics aan,ik val in de juiste leeftijdscategorie
Altijd jong.quote:Op zondag 15 april 2012 22:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is pas half 11! Je moet zeker heel vroeg op he?
Dus eigenlijk wil hij graag met me op date?quote:Op zondag 15 april 2012 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doettie niet. Tis een kinderachtig ventje dat alles op anderen projecteert lijkt me.
Maakt mij niet uit zolang jij maar op je buik gaat liggen, wrijf een keer over je pener en dan mag je blij zijnquote:Op zondag 15 april 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, het is te erg. Ik weet het. Ik ga maar douchen en slapen.
[..]
Nee, ik ben groot geschapen voor een Aziaat. Meer niet.
Nog altijdquote:Op zondag 15 april 2012 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Jij bent ook een man. Daarom klikt het zo goed met Newbie.
Kies maar digital girl of mijquote:Op zondag 15 april 2012 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil hij graag met me op date?
Weet ik, maar ik dacht ik doe hem eens naquote:Op zondag 15 april 2012 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Doettie niet. Tis een kinderachtig ventje dat alles op anderen projecteert lijkt me.
Klopt. Ik ben ook kei lief.quote:
Wat?quote:Op zondag 15 april 2012 22:27 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit zolang jij maar op je buik gaat liggen, wrijf een keer over je pener en dan mag je blij zijn
Dat wil hij vast. Maar hij durft niet. Bang dat hij een blauwtje loopt en dan moet hij volgens zichzelf jou een trut en slet vinden. Teveel onzekerheid en zulks.quote:Op zondag 15 april 2012 22:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil hij graag met me op date?
Wat is jonmg? Hoe oud ben je strawberry hill?quote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef strawberry_hill het volgende:
jong.Aangezien mijn topics zijn aangehaald weten jullie dat zelf ook. ooit aan internetdaten gedaan?
Dat is een zwaktebod twi, als je werkelijk waar overtuigd bent dat dit zijn vruchten gaat afwerpen op versier gebied dan schroom je niet om dat te delen met een ander en hun zo te helpen. In plaats daarvan maak je firefly belachelijk.quote:Op zondag 15 april 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Dat gaat de mensen van hier verder geen donder aan.
Is zinloos. Je kunt energie beter richten op mensen die het waard zijn lijkt me.quote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik dacht ik doe hem eens na
Ja, en nu een vriend daardoorquote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef strawberry_hill het volgende:
jong.Aangezien mijn topics zijn aangehaald weten jullie dat zelf ook. ooit aan internetdaten gedaan?
Er staat nog een vraag voor je open.quote:Op zondag 15 april 2012 22:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is een zwaktebod twi, als je werkelijk waar overtuigd bent dat dit zijn vruchten gaat afwerpen op versier gebied dan schroom je niet om dat te delen met een anderen en hun zo te helpen. In plaats daarvan maak je firefly belachelijk.
23 hoe oud ben jij?quote:Op zondag 15 april 2012 22:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is jonmg? Hoe oud ben je strawberry hill?
Dat de maat van jou lulletje mij weinig kan boeien dus bekje open ontvangen slikken en klaar of op je buik met je kont in de lucht, snap je hem nuquote:
Nee. Wel eens een keer gedate met een meisje van hier. Das alles.quote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef strawberry_hill het volgende:
Creepquote:Op zondag 15 april 2012 22:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat de maat van jou lulletje mij weinig kan boeien dus bekje open ontvangen slikken en klaar of op je buik met je kont in de lucht, snap je hem nu
Je bent de dominante partij?quote:Op zondag 15 april 2012 22:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat de maat van jou lulletje mij weinig kan boeien dus bekje open ontvangen slikken en klaar of op je buik met je kont in de lucht, snap je hem nu
quote:Op zondag 15 april 2012 22:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is een zwaktebod twi, als je werkelijk waar overtuigd bent dat dit zijn vruchten gaat afwerpen op versier gebied dan schroom je niet om dat te delen met een ander en hun zo te helpen. In plaats daarvan maak je firefly belachelijk.
serieus?vertel altijd goed tips en tricks van een proquote:Op zondag 15 april 2012 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en nu een vriend daardoor
FOK! is net een datingsite.
Top, opzoek naar een bottom?quote:Op zondag 15 april 2012 22:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Kutkloon het is bijna je verjaardagquote:Op zondag 15 april 2012 22:28 schreef kutkloon7 het volgende:
kut, ik mag eigenlijk niet zoveel zuupen (antibiotica), dus als ik ga stappen wordt het waarschijblijk lame
Ze hoefde niet zoveel te doen hoor, ze kreeg twee jongens op haar af en koos er vervolgens 1.quote:Op zondag 15 april 2012 22:32 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
serieus?vertel altijd goed tips en tricks van een pro
quote:Op zondag 15 april 2012 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kutkloon het is bijna je verjaardag
Je verjaardag gaat zomaar niet voorbij
Want de jarige ben jij
Daarom ben ik ook zo blij
En zingen we hiep hiep hoera
Kutkloon, het is bijna je verjaardag
Met een welgemeende wens
Voor een heel bijzonder mens
En krijg jij je eigen liedje van mij
Toen ik gistermorgenvroeg
Mijn agenda opensloeg
En ik zag de datum met jou naam erbij
Nou toen wist ik het meteen
Mijn excuses iedereen
Maar voor die dag zet ik alles opzij
Want de jarige ben jij
Daarom ben ik ook zo blij.
Zingen we hiep hiep hoera
Met een welgemeende wens
En krijg jij een eigen liedje van mij
Die je niet vergeten mag
Dus hij staat op de kalender dik gestift
Zonder waar wanneer en hoe
Maar dat doet er ook niet toe
Want jij staat in mijn geheugen geschrift
Want de jarige ben jij
Met een welgemeende wens
ik noemde mezelf jong.Vroeg me af hoe oud jullie zijnquote:Op zondag 15 april 2012 22:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan noem je ons jong? of lees ik het verkeerd?
Ah, dan snap ik hem weer.quote:Op zondag 15 april 2012 22:33 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik noemde mezelf jong.Vroeg me af hoe oud jullie zijn
We praatten over hentaiporno en schreven een erotisch verhaal, en toen gingen we daten.quote:Op zondag 15 april 2012 22:32 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
serieus?vertel altijd goed tips en tricks van een pro
Er zitten er die aardig wat ouder zijn dan jijquote:Op zondag 15 april 2012 22:33 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik noemde mezelf jong.Vroeg me af hoe oud jullie zijn
Wuuut?!?quote:Op zondag 15 april 2012 22:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kutkloon het is bijna je verjaardag
Want de jarige ben jij
Daarom ben ik ook zo blij
En zingen we hiep hiep hoera
Met een welgemeende wens
En krijg jij je eigen liedje van mij
Toen ik gistermorgenvroeg
Mijn agenda opensloeg
En ik zag de datum met jou naam erbij
Nou toen wist ik het meteen
Mijn excuses iedereen
Maar voor die dag zet ik alles opzij
Want de jarige ben jij
Met een welgemeende wens
Die je niet vergeten mag
Dus hij staat op de kalender dik gestift
Zonder waar wanneer en hoe
Maar dat doet er ook niet toe
Want jij staat in mijn geheugen geschrift
Want de jarige ben jij
Met een welgemeende wens
Bummer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wuuut?!?
Dankjewel mfn! [ afbeelding ]
Ze maakt echt geen grap.quote:
Is het bijna je verjaardag?quote:Op zondag 15 april 2012 22:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wuuut?!?
Dankjewel mfn! [ afbeelding ]
Toch leuk, een Fok!stel?quote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt waar, het was een beetje ongebruikelijk, maar wel de waarheid.
Als je een vrouw bent zeg je dat je wil neuken.quote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef strawberry_hill het volgende:
ok hebben jullie advies dan?Hoe gaat dat bij jullie?
Beetje lief lachen en dan willen ze met me trouwen enzo.quote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef strawberry_hill het volgende:
Internetdaten? Ik ben er niet zo´n ster in.quote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef strawberry_hill het volgende:
Advies over dating bedoel je?quote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef strawberry_hill het volgende:
Heul niet.quote:Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet toch, bijna iedereen is jarig in maart en april
Oh internetdaten, ik dacht irl.quote:Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Internetdaten? Ik ben er niet zo´n ster in.
Ik wil je best eens persoonlijke advies op maat geven hoorquote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef strawberry_hill het volgende:
Dit jaquote:Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als je een vrouw bent zeg je dat je wil neuken.
Als je een man bent ga je wanhopig alle vrouwen DMmen en hier huilen wanneer het niet lukt.
Ik zag daten en een ster in één zin en dacht GAY!quote:Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Internetdaten? Ik ben er niet zo´n ster in.
Post hier eens leuke pics dan, misschien reageert er wel iemand.quote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef strawberry_hill het volgende:
Trouwen?quote:Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beetje lief lachen en dan willen ze met me trouwen enzo.
Hey bob, je hebt pasgeleden een note gekregen zag ik? Hoezo dat man?quote:Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zag daten en een ster in één zin en dacht GAY!
quote:Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zag daten en een ster in één zin en dacht GAY!
Ik zeg doen!quote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Post hier eens leuke pics dan, misschien reageert er wel iemand.
ga eens quoten. ik heb telkens geen idee tegen wie je het hebtquote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef strawberry_hill het volgende:
uhm voor een duurzame,lange relatie bedoel ik
1. Of anderhalf uur, het is maar hoe je het bekijkt.quote:
Dankquote:Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
Ik feliciteer je alvast bij deze voor ik het vergeet![]()
Slowchatgrapje in Feedback. Ik ben gewoon irritant.quote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey bob, je hebt pasgeleden een note gekregen zag ik? Hoezo dat man?
Alvast gefeliciteerd.quote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
1. Of anderhalf uur, het is maar hoe je het bekijkt.
[..]
Dank
Je weet nooit wanneer het een duurzame lange relatie wordt he.quote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef strawberry_hill het volgende:
uhm voor een duurzame,lange relatie bedoel ik
sneez zou je serieus nemen. Denk ik?quote:Op zondag 15 april 2012 22:38 schreef strawberry_hill het volgende:
waarom nemen jullie mij niet serieus
Ik neem je serieus, maar je negeert mequote:Op zondag 15 april 2012 22:38 schreef strawberry_hill het volgende:
Ik neem je serieus hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 22:38 schreef strawberry_hill het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Oké, ik zal het anders formuleren. De mensen van hier waar ik wel enigszins een hoge pet van op heb, weten genoeg over me. Dan heb ik niet de behoefte om dat nog eens in een slowchat te gooien, omdat DigitalGirl het zo graag wil weten.quote:Op zondag 15 april 2012 22:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat is een zwaktebod twi, als je werkelijk waar overtuigd bent dat dit zijn vruchten gaat afwerpen op versier gebied dan schroom je niet om dat te delen met een ander en hun zo te helpen. In plaats daarvan maak je firefly belachelijk.
Het is MLIG niet.quote:
Hoi schatjequote:
quote:Op zondag 15 april 2012 22:40 schreef Joysa het volgende:
[..]Wie is dat? is dat een meid of een jongen zie het verschil nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 22:40 schreef Joysa het volgende:
[..]eww nee ik ben minmaal 2 punten knapper,ik heb nu ander haar,niet zoveel piercings en een minder grof gezicht maar waar komt die behoefte om anderen belachelijk te maken vandaan?Zit je niet zo lekker in je vel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
Postpakketje is ontploft in zijn gezicht wist je dat niet?quote:Op zondag 15 april 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar is mlig trouwens? Mis hem wel een beetje
Ik niet, alsjeblieft zeg.quote:Op zondag 15 april 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar is mlig trouwens? Mis hem wel een beetje
Waarom zou je andere mannen in dit topic niet op weg helpen? Bedoel firefly is er van overtuigd dat hij mensen kan helpen, moeten wij dan vervolgens terug gaan zitten en hem uitlachen en belachelijk maken? Of biedt je een alternatief en put je daar uit eigen ervaring.quote:Op zondag 15 april 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Oké, ik zal het anders formuleren. De mensen van hier waar ik wel enigszins een hoge pet van op heb, weten genoeg over me. Dan heb ik niet de behoefte om dat nog eens in een slowchat te gooien, omdat DigitalGirl het zo graag wil weten.
Laat eens een foto zien dan!quote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
eww nee ik ben minmaal 2 punten knapper,ik heb nu ander haarniet zoveel piercing en een minder grof gezicht
Ik dacht dat je bedoelde: Maar hoe is het met jouw MLIG?quote:
Ik vertel zat jongere jongens in het topic dat ze mijn (oorspronkelijke) pad niet moeten volgen, omdat ik het tien jaar eerder had moeten doen. En voor de rest zit ik hier gewoon voor de lol, moet je ook eens doen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom zou je andere mannen in dit topic niet op weg helpen? Bedoel firefly is er van overtuigd dat hij mensen kan helpen, moeten wij dan vervolgens terug gaan zitten en hem uitlachen en belachelijk maken? Of biedt je een alternatief en put je daar uit eigen ervaring.
Het is nooit te laat kerel. Been there, done that, got the T-shirtquote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vertel zat jongere jongens in het topic dat ze mijn pad niet moeten volgen, omdat ik het tien jaar eerder had moeten doen. En voor de rest zit ik hier gewoon voor de lol, moet je ook eens doen.
Verdomme twi hoe waar.... dat 10 jaar eerder inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vertel zat jongere jongens in het topic dat ze mijn pad niet moeten volgen, omdat ik het tien jaar eerder had moeten doen. En voor de rest zit ik hier gewoon voor de lol, moet je ook eens doen.
Wat voor drankje is het?quote:
Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen DG; die zouden mijn leven verrijken. En toch ben ik nog geen een anekdote van jou en een vrouw tegengekomen...quote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom zou je andere mannen in dit topic niet op weg helpen? Bedoel firefly is er van overtuigd dat hij mensen kan helpen, moeten wij dan vervolgens terug gaan zitten en hem uitlachen en belachelijk maken? Of biedt je een alternatief en put je daar uit eigen ervaring.
Oh, die bak zelfmedelijden.quote:
DG is misschien wel homo en zit hij nog in de kast wie weetquote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen DG; die zouden mijn leven verrijken. En toch ben ik nog geen een anekdote van jou en een vrouw tegengekomen...
En caramelquote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het ruikt een beetje naar vanille.
Lekkerquote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Theorieën kan je pas bewijzen als je het genoeg in de praktijk hebt getest. Ter vergelijking: Ik heb deze week rond de 50 vrouwen gesproken. En dan nog ben ik voorzichtig om een uitspraak te doen op basis van 1 week, want vrouwen zijn ook weer verschillend. Zelfs per stad heb je al een hele andere cultuur.quote:Op zondag 15 april 2012 22:40 schreef twi het volgende:
[..]
Oké, ik zal het anders formuleren. De mensen van hier waar ik wel enigszins een hoge pet van op heb, weten genoeg over me. Dan heb ik niet de behoefte om dat nog eens in een slowchat te gooien, omdat DigitalGirl het zo graag wil weten.
Toch zie ik je toch weinig advies geven... het vuur voeden in het geval van een "relletje" dat dan weer wel.quote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is nooit te laat kerel. Been there, done that, got the T-shirt
Vertelquote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is nooit te laat kerel. Been there, done that, got the T-shirt
Ik baal zo dat mijn spel gecrashed is. Dat betekend dat ik in de database iets verkeerd ge-edit heb en opnieuw kan installeren -_-quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ooit een keer een avond een halve fles leeggedronken en de volgende ochtend gewoon meegedaan met PMT.quote:
Was je aan het cheaten?quote:Op zondag 15 april 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik baal zo dat mijn spel gecrashed is. Dat betekend dat ik in de database iets verkeerd ge-edit heb en opnieuw kan installeren -_-
Ehmm...?quote:Op zondag 15 april 2012 22:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik baal zo dat mijn spel gecrashed is. Dat betekend dat ik in de database iets verkeerd ge-edit heb en opnieuw kan installeren -_-
Vrouwen die tegen drank kunnenquote:Op zondag 15 april 2012 22:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ooit een keer een avond een halve fles leeggedronken en de volgende ochtend gewoon meegedaan met PMT.
Hij wil graag horen hoe goed andere mannen alle chickies hosselen, zodat hij daarna kan zegggen dat hij dat nooit zal kunnen waardoor hij weer de vrouwen kan beschuldigen dat ze te makkelijk zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen DG; die zouden mijn leven verrijken. En toch ben ik nog geen een anekdote van jou en een vrouw tegengekomen...
Bijpassend glas heb ik niet. Uit wat voor glas drink je 43 eigenlijk??quote:
Deze:quote:Op zondag 15 april 2012 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bijpassend glas heb ik niet. Uit wat voor glas drink je 43 eigenlijk??
Ik gebruik gewoon zo'n glas waar eerst een 1 of ander dessert in heeft gezeten van de appie
Dat klopt. De reden daarvoor is omdat je een onbeleefd ventje bent dat vragen negeert.quote:Op zondag 15 april 2012 22:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Toch zie ik je toch weinig advies geven... het vuur voeden in het geval van een "relletje" dat dan weer wel.
Ik heb denk ik de database vernaggeld en heb geen zin om weer aan de gang te gaan om het spel in windows 7 aan de gang te krijgenquote:
waarom quote je mij als ik je verbeter met de naam?quote:Op zondag 15 april 2012 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb denk ik de database vernaggeld en heb geen zin om weer aan de gang te gaan om het spel in windows 7 aan de gang te krijgen
Laten we het erop houden dat ik te lang in een te liefdeloze relatie heb gezeten die me bijna letterlijk zuur maakte. Toen had ik er genoeg van, heb het roer omgegooid en kijk sindsdien niet meer zo zwaar tegen het leven aan. Chicks dig that, or so it seems.quote:
Halve fles is niet zo moeilijk toch? Zolang je er maar de tijd voor neemtquote:Op zondag 15 april 2012 22:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ooit een keer een avond een halve fles leeggedronken en de volgende ochtend gewoon meegedaan met PMT.
Omdat mijn gedachtes ineens elders waren. Happens to me all the timequote:Op zondag 15 april 2012 22:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
waarom quote je mij als ik je verbeter met de naam?
quote:Op zondag 15 april 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat mijn gedachtes ineens elders waren. Happens to me all the time
Er goed uitzien en een pak dragen helpt ook denk ik.quote:Op zondag 15 april 2012 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik te lang in een te liefdeloze relatie heb gezeten die me bijna letterlijk zuur maakte. Toen had ik er genoeg van, heb het roer omgegooid en kijk sindsdien niet meer zo zwaar tegen het leven aan. Chicks dig that, or so it seems.
Ik ben gewoon handig in het editen van databases van spellen, om zo dingen naar mijn wens te laten verlopen. Alleen dit ene spel draait denk ik niet lekker onder windows 7. OF ik heb iets in de database vernaggelt (bijvoorbeeld een spatie te veel of zo).quote:
Wil je ooit weer een serieuze relatie?quote:Op zondag 15 april 2012 22:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat ik te lang in een te liefdeloze relatie heb gezeten die me bijna letterlijk zuur maakte. Toen had ik er genoeg van, heb het roer omgegooid en kijk sindsdien niet meer zo zwaar tegen het leven aan. Chicks dig that, or so it seems.
Nah. Je goed voelen, dat doet het hem. Een maat van me ziet eruit als een dakloze zwerver, maar die heeft ook geen tekort aan aandacht.quote:Op zondag 15 april 2012 22:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er goed uitzien en een pak dragen helpt ook denk ik.
Nope. Je authenticiteit op het moment bepaald je succes.quote:Op zondag 15 april 2012 22:52 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Er goed uitzien en een pak dragen helpt ook denk ik.
Het is een man toch?quote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde: Maar hoe is het met jouw MLIG?
Alsof ze haar eigen MLIG heeft.![]()
Ik heb ondertussen weer een relatie.quote:Op zondag 15 april 2012 22:53 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Wil je ooit weer een serieuze relatie?
of ben je de eeuwige vrijgezel?
Die zitten allemaal in het westen des landsquote:Op zondag 15 april 2012 22:55 schreef Sneezeechu het volgende:
Zo even mijn irritaties eruit gooien waarom zijn erin Limburg toch zo weinig leuke jongens te vinden...
quote:Op zondag 15 april 2012 22:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope. Je authenticiteit op het moment bepaald je succes.
Idd, ik ken ook iemand die er als een zwerver uit ziet maar massaal vrouwen kan krijgen. Hij zegt hoi en al die knappe vrouwen hangen om hem heen dafuqquote:Op zondag 15 april 2012 22:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah. Je goed voelen, dat doet het hem. Een maat van me ziet eruit als een dakloze zwerver, maar die heeft ook geen tekort aan aandacht.
Naar waar het schijnt welquote:Op zondag 15 april 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die zitten allemaal in het westen des lands
QFTquote:Op zondag 15 april 2012 22:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die zitten allemaal in het westen des lands
Hij zal jouw boekie wel goed gelezen hebbenquote:Op zondag 15 april 2012 22:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Idd, ik ken ook iemand die er als een zwerver uit ziet maar massaal vrouwen kan krijgen. Hij zegt hoi en al die knappe vrouwen hangen om hem heen dafuq
Draag waar je je goed bij voelt.quote:Op zondag 15 april 2012 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hehe, nou voor mij werlkt het in elk geval nietmeer
Om het nader te verklaren: Hoe minder moeite je doet om je gevoelens te verbergen op dat moment, hoe meer ze zich aangetrokken voelt. Het is allemaal expressie van wie je bent, dat bepaald hoe echt je bent en of je niet in de knoop zit met jezelf.quote:
Tenzij je persoonlijkheid gewoon not hot is.quote:Op zondag 15 april 2012 22:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om het nader te verklaren: Hoe minder moeite je doet om je gevoelens te verbergen op dat moment, hoe meer ze zich aangetrokken voelt. Het is allemaal expressie van wie je bent, dat bepaald hoe echt je bent en of je niet in de knoop zit met jezelf.
Ik heb meer dingen van hem geleerd dan andersom denk ik.quote:Op zondag 15 april 2012 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij zal jouw boekie wel goed gelezen hebben
Gisteren in Maastricht..pink party. Was misschien wel wat voor jou geweest.quote:Op zondag 15 april 2012 22:55 schreef Sneezeechu het volgende:
Zo even mijn irritaties eruit gooien waarom zijn erin Limburg toch zo weinig leuke jongens te vinden...
Klopt ook, daar komt zelfontwikkeling bij kijken.quote:Op zondag 15 april 2012 22:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tenzij je persoonlijkheid gewoon not hot is.
Ja, dan moet je maar een of andere Russische schone importerenquote:Op zondag 15 april 2012 22:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tenzij je persoonlijkheid gewoon not hot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |