Dat kun je pas verwachten als er ook daadwerkelijk wat is. En dan bedoel ik meer als "Ik vind haar wel leuk, misschien vind ze mij ook wel leuk".quote:Op zondag 15 april 2012 21:56 schreef strawberry_hill het volgende:
Niet meerdere opties openhouden als ik iemand leuk vind is het helemaal en niet half,verwacht ik ook van de ander.
Dank uquote:
Kan alsnogquote:Op zondag 15 april 2012 22:03 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik verwachtte een verwijdering van de TC link, wat is deze.
IK ZAL EENS OP JOU POEPEN JUNG +die achtergrondquote:Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik al gezien dat hij er niet meteen aan dacht.
Dit is incorrect en is verdere een loze uitspraak zonder enige onderbouwing.quote:
Kree heeft jouw om een date gevraagd? Je durfde nog geen fatsoenlijk antwoord te geven. Betreffende je vraag geen flauw idee doet dat er toe dan?quote:Op zondag 15 april 2012 21:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Welke fokster heb jij al op date gevraagd?
Dit bedoel ik met mijn eerdere opmerking, de stuurman staat aan wal en roept hoe het allemaal niet moet. Maar de stuurman presteert zelf uiterst weinig, anders dan hele avonden op TC zitten. De weg die zeker tot een forever alone status leidt.quote:Op zondag 15 april 2012 21:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ik op een forever-alone status af steven wil nog niet zeggen dat ik een firefox wil zijn. Sorry hoor, maar de ene kneuzenmanier met de andere vervangen is niet de oplossing. Ik ga gewoon lekker door met de weg die ik een tijd terug in geslagen ben. Dat jij daar verder weinig van weet, omdat ik er weinig over vertel, zal me dan verder een zorg zijn.
Wel wat weinig consequent inderdaad. Ik had meer verwachtquote:Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik al gezien dat hij er niet meteen aan dacht.
Als het niet wederzijds is kan je iemand anders zoeken.Daarna dus,niet tijdens zo denk ik erover.Dus niet alle vrouwen doen dat om terug te komen op een eerdere post uit het voorgaande topicquote:Op zondag 15 april 2012 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kun je pas verwachten als er ook daadwerkelijk wat is. En dan bedoel ik meer als "Ik vind haar wel leuk, misschien vind ze mij ook wel leuk".
Ik moest er een kwartier geleden nog om huilen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
IK ZAL EENS OP JOU POEPEN JUNG +die achtergrond
Wa?quote:Op zondag 15 april 2012 22:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
IK ZAL EENS OP JOU POEPEN JUNG +die achtergrond
Heeft newbie op jou zitten poepen?quote:Op zondag 15 april 2012 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest er een kwartier geleden nog om huilen.
Je weet niet eens of je iemand op date heb gevraagd of niet?quote:Op zondag 15 april 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Kree heeft jouw om een date gevraagd? Je durfde nog geen fatsoenlijk antwoord te geven. Betreffende je vraag geen flauw idee doet dat er toe dan?
quote:Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft newbie op jou zitten poepen?
Veel succes.quote:Op zondag 15 april 2012 22:04 schreef Faxie het volgende:
Heb dr gevraagd of ze wat wilde doen met koninginnedagEven afwachten....
Wat ik wel weet, is dat het stoppen van daten minder veel effect heeft dan waar ik mee bezig ben. Dus voorlopig onderneem ik een stuk meer dan jij.quote:Op zondag 15 april 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Dit bedoel ik met mijn eerdere opmerking, de stuurman staat aan wal en roept hoe het allemaal niet moet. Maar de stuurman presteert zelf uiterst weinig, anders dan hele avonden op TC zitten. De weg die zeker tot een forever alone status leidt.
Ja ik kom er net achter.quote:Op zondag 15 april 2012 22:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jammer, en trouwens ik had het over de tinychat, hoe die er nu uit ziet.
De wereld is groter dan fok, misschien is dat een stelregel om te onthouden.quote:Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je weet niet eens of je iemand op date heb gevraagd of niet?
Stuurluimannetje dat je bent.
Maar jij zit hem nu de hele tijd te "corrigeren". Waarom?quote:Op zondag 15 april 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit is incorrect en is verdere een loze uitspraak zonder enige onderbouwing.
[..]
Kree heeft jouw om een date gevraagd? Je durfde nog geen fatsoenlijk antwoord te geven. Betreffende je vraag geen flauw idee doet dat er toe dan?
[..]
Dit bedoel ik met mijn eerdere opmerking, de stuurman staat aan wal en roept hoe het allemaal niet moet. Maar de stuurman presteert zelf uiterst weinig, anders dan hele avonden op TC zitten. De weg die zeker tot een forever alone status leidt.
Onthou dat zelf dan ook eensquote:Op zondag 15 april 2012 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De wereld is groter dan fok, misschien is dat een stelregel om te onthouden.
Waar ben je mee bezig?quote:Op zondag 15 april 2012 22:11 schreef twi het volgende:
[..]
Wat ik wel weet, is dat het stoppen van daten minder veel effect heeft dan waar ik mee bezig ben. Dus voorlopig onderneem ik een stuk meer dan jij.
Jazeker, doe er eens wat mee zou ik zeggen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De wereld is groter dan fok, misschien is dat een stelregel om te onthouden.
donkere vrouwenquote:Op zondag 15 april 2012 22:09 schreef debeterebob het volgende:
Stawberry je bent ook wel een apart geval zeg
zelfhulp
Fokkers die misbruik proberen te maken van kwetsbare vrouwen.
Wat doe jij hier?quote:Op zondag 15 april 2012 22:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Maakt het uit? Ik vermaak me nu wel tot 12 uurquote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die strawberry hill, wat is dat voor een karikatuur?
Negerin, groen haar, 6 studies niet afgerond, kan dm's van fokkers niet handelen... Zo iets?quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die strawberry hill, wat is dat voor een karikatuur?
wat wil je daarmee zeggen je kan zoveel aanhalen als je wilt wat juist aantoont dat je niks anders hebt,moddergooien doe ik niet aan.Dit betekent niet dat mijn mening ineens minder waard is dit is devaluatiequote:Op zondag 15 april 2012 22:09 schreef debeterebob het volgende:
Stawberry je bent ook wel een apart geval zeg
zelfhulp
Fokkers die misbruik proberen te maken van kwetsbare vrouwen.
DADADADUMMMM!!!!quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig?
ja vieze cliffhanger...
Waarschijnlijk een keer naar de sportschool in de week of zoietsquote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waar ben je mee bezig?
ja vieze cliffhanger...
Ik dacht dat we antwoorden aan het eisen waren, dus ik doe ook meequote:Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef twi het volgende:
[..]
Anderen advies geven hoe ze aan een vrouw moeten komen. Oh, wacht.
Leef je uitquote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik wilde trouwens iets vragen, maar omdat jullie zo in discussie zijn, verschuif ik het telkens.![]()
Vraag maar jijquote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik wilde trouwens iets vragen, maar omdat jullie zo in discussie zijn, verschuif ik het telkens.![]()
Wat een comeback, durf je al tegen kree nee te zeggen of ben je nog wat moed aan het verzamelen?quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jazeker, doe er eens wat mee zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |