De ene mens stinkt meer dan de andere. Dat jij een uur in de wind stinkt wil niet zeggen dat dat bij hun ook zo is.quote:Op maandag 23 april 2012 13:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja en die zweetgeur maakt het er voor de bestuurders vast ook niet prettiger op
Weinig aandacht in de media ook voor PE, niks geen DWDD of interviews met de kandidaten, jammer.
quote:Op maandag 23 april 2012 13:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De ene mens stinkt meer dan de andere. Dat jij een uur in de wind stinkt wil niet zeggen dat dat bij hun ook zo is.
Maakt geen bal uit joh. Ik kom dagelijks bij een sportschool luiwammes.quote:Op maandag 23 april 2012 14:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ga zelf eens keertje met 38 graden in de thermo, winterjas, muts en handschoentjes daar rondrennen en je zweet je suf.
Trek de volgende dag die doorweekt gezweette kleding aan en ook jij stinkt een uur in de wind
Oud zweet stinkt gewoon, en niet alleen bij de waggelende mensenquote:Op maandag 23 april 2012 14:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maakt geen bal uit joh. Ik kom dagelijks bij een sportschool luiwammes.
Eens, al vond ik de Filippijnen al wel wat meer het 'Peking Express'-gevoel geven. Beetje laat, maar ja.quote:Op maandag 23 april 2012 10:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik sta er in ieder geval niet van te kijken. Het programma mist de spanning, die er voorheen wel in zat. Het is allemaal zo mak en zo tam. Bovendien heb ik ook nog niet echt een favoriet duo, terwijl ik dat destijds al wel had na een aflevering of vier. En die presentator kan me nou ook niet echt boeien...
ohhhh... jaquote:Op maandag 23 april 2012 20:59 schreef Eenskijken het volgende:
Ik vind het ook jammer dat ze geen overzicht meer geven van de kaart waar iedereen op dat moment is. Hoewel ik betwijfel of dat in de vorige edities wel allemaal eerlijk weergeven werd, het gaf toch meer het race gevoel
Ja. Vorige week duurde het ook even voordat hij online stondquote:Op zondag 29 april 2012 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moest even denken, maar voor jou bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |