Ok, thnxquote:Op zondag 15 april 2012 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Latin heeft ook langzame dansen. Zoals dus een rumba.
Hetero dusquote:Op zondag 15 april 2012 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz. Ik denk van niet. Gewoon een slappe glijder Romeo.
Dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 15 april 2012 21:01 schreef Kimbell het volgende:
Misschien eet Vincent van twee walletjes? Het is niet altijd of-of
beter dan met Issuebellequote:
Ze heet ook Min Hee Bervoets.quote:Op zondag 15 april 2012 21:05 schreef HalloLobbes het volgende:
Moet toch wel even wennen hoor aan Min Hee. Je velwacht eigenlijk dat Lestaulant Sambal Bai Chinese Nedellands maal zij spleekt met zo'n Vlaamse accent dat zij eigenlijk zo in K-Dlie kan zingen en dansen.
Wel wat minder. Wel tranenquote:
Lekkere kerels... ik ben tevredenquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:08 schreef WillemijnB het volgende:
Je oma leeft nog gewoon en zit zes meter verderop in de zaal. Jank niet zo man!
Weer een nieuwe figurant.quote:Op zondag 15 april 2012 21:09 schreef Burner82 het volgende:
Maar hoe heet die jongen in het midden nou? Is hij wel eens aan het woord geweest in de bootcamp?
staat dat niet ergens op de site?quote:Op zondag 15 april 2012 21:09 schreef Burner82 het volgende:
Maar hoe heet die jongen in het midden nou? Is hij wel eens aan het woord geweest in de bootcamp?
Vast wel, maar ik dacht dat er wel iemand was die dat als parate kennis hadquote:
Misschien is hij wel die stagiair van vorig seizoen die zo zat te klooien tijdens de SYTYCD shows. Vaste forumposters kennen hem/haar wel....quote:
Zou kunnen, nu hebben ze weer een nieuwe stagiair denk.quote:Op zondag 15 april 2012 21:12 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Misschien is hij wel die stagiair van vorig seizoen die zo zat te klooien tijdens de SYTYCD shows. Vaste forumposters kennen hem/haar wel....
Wel mooi dat ze van die random mensen zo toevoegen. Bijna niemand heeft het door.quote:Op zondag 15 april 2012 21:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou kunnen, nu hebben ze weer een nieuwe stagiair denk.
Jens dusquote:
Liveshows zonder gekloot is als, euh, dansers zonder knie-problemenquote:Op zondag 15 april 2012 21:12 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Misschien is hij wel die stagiair van vorig seizoen die zo zat te klooien tijdens de SYTYCD shows. Vaste forumposters kennen hem/haar wel....
Inderdaad, dus hij is dus die nieuwe stagiair.....quote:Op zondag 15 april 2012 21:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze van die random mensen zo toevoegen. Bijna niemand heeft het door.
die stagiairquote:Op zondag 15 april 2012 21:18 schreef HalloLobbes het volgende:
[..]
Inderdaad, dus hij is dus die nieuwe stagiair.....
quote:Op zondag 15 april 2012 21:20 schreef HalloLobbes het volgende:
DenDen de Stier....Ik denk dat hij het nu helemaal BULLSHIT vindt dat hij geruild is door Thom.
QFT.. Sowieso alle jongens shirt uit...quote:Op zondag 15 april 2012 21:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik haar die petjes zo hoog op je hoofd. Denden. Doe af.
Ik haat trouwens ook t-shirts. Denden. Doe uit.
quote:Op zondag 15 april 2012 21:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik haar die petjes zo hoog op je hoofd. Denden. Doe af.
Ik haat trouwens ook t-shirts. Denden. Doe uit.
Ik heb 't idee dat Lieke dit nog even vermeldt omdat Rinus vorig jaar toch wel erg populair was en Thom op deze manier misschien extra stemmen kan krijgen?quote:
Ja, maar ging vooral om die laatste zin: Zijn grote liefde... Dat voegt toch niks toe?quote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ik heb 't idee dat Lieke dit nog even vermeldt omdat Rinus vorig jaar toch wel erg populair was en Thom op deze manier misschien extra stemmen kan krijgen?
Ik zou mijn dartpijl ook wel in de bullseye willen gooienquote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef HalloLobbes het volgende:
Die Lieke...die zou maar altegraag onder die stierenbroek willen kijken
Mja, Lieke.quote:Op zondag 15 april 2012 21:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar ging vooral om die laatste zin: Zijn grote liefde... Dat voegt toch niks toe?
Jawel, de domme stier spelen....heel slim van Thom om het zo te spelen. Dan had ie net zo goed Raoul kunnen houden. Want met Denden als stier dan was Raoul een dolle stier.quote:
Van Denden of van Liekequote:Op zondag 15 april 2012 21:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou mijn dartpijl ook wel in de bullseye willen gooien
In close-up vond ik hem tegenvallen...quote:Op zondag 15 april 2012 21:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou mijn dartpijl ook wel in de bullseye willen gooien
En Rinus en Thom zijn een setjequote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ik heb 't idee dat Lieke dit nog even vermeldt omdat Rinus vorig jaar toch wel erg populair was en Thom op deze manier misschien extra stemmen kan krijgen?
Ja, maar moet dat zo benadrukt worden?quote:
Alleen alle dansen in de eigen stijl...quote:
Mja. Dat aching iedere aflevering benadrukt te moeten worden.quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al vanaf 't begin van dit seizoen?
Ja. Mij. En een halfnaakte denden.quote:
Zo irritant.... Beetje van: Kijk: HOMO'S !!!quote:Op zondag 15 april 2012 21:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Dat aching iedere aflevering benadrukt te moeten worden.
Dat is zonder relatie ook wel te zien bij thomquote:Op zondag 15 april 2012 21:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zo irritant.... Beetje van: Kijk: HOMO'S !!!
Wat?! Waar?!quote:Op zondag 15 april 2012 21:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij Rinus twijfelde ik wel hoorquote:Op zondag 15 april 2012 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is zonder relatie ook wel te zien bij thom
Je weet toch dat mijn gaydar kapot is?? Alleen bij Jaakko gaat die afquote:Op zondag 15 april 2012 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 april 2012 21:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Mij. En een halfnaakte denden.
Ik heb mijn schuur deur weer open. Michael ontsnapte al bijna.
alle mannelijke choreografen.quote:
Ja maar dacht herhaal het nog even, voordat Lieke het vergeet...quote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Dat wisten we toch al vanaf 't begin van dit seizoen?
We leven toch in 2012.quote:Op zondag 15 april 2012 21:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Grapjas.quote:
twitter:ElsCoolen twitterde op zondag 15-04-2012 om 21:29:30OMG Hysterische Rinus @tudb in het publiek haha. Wie zou nou toch de rustigste zijn in het huishouden van @TeamThomTUDB? reageer retweet
Oh vind het bij Thom wel meevallen..quote:Op zondag 15 april 2012 21:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus dan moet je maar nutteloze dingen erbij halen?quote:
Dan straft onmiddellijk!!quote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]Goddomme, ik besluit ook eens af te haken!
quote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef HalloLobbes het volgende:
Tjonge jonge weer drama van Jaako. Wat wordt het volgende week? Oh ja, de gemiste strafschop van OLA TOIVONEN.
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef HalloLobbes het volgende:
Tjonge jonge weer drama van Jaako. Wat wordt het volgende week? Oh ja, de gemiste strafschop van OLA TOIVONEN. Dansen kan die vent niet maar zichzelf voor de kop slaan wel.
Niet janken is geen drama = geen show he...quote:Op zondag 15 april 2012 21:39 schreef Ang3l het volgende:
Awwwww. Lievvvvv.
En nu stop. Niet gaan janken hoor.
Alsof hij het heeft meegemaakt....quote:
De mysterie met Alana wordt langzaam ontrafeltquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:41 schreef HalloLobbes het volgende:
Oei, wat kijkt Jaakko vals. Als hij op het veld zou staan dan zou ie Min Hee een doodschop verkopen à la OLA.
Mja. Mij gaat t meer om de dans. Een emotie is mooi om te zien, maar als t om de 5 min gebeurt dan komt t fake over en kan het me juist irriteren dan aantrekken.quote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Niet janken is geen drama = geen show he...
Ja. Ik draag de duo penotti liefdes-tweeling van Vincent.quote:
Iedereen wil zware ingetogen dansen doen, zodat de emotie eraf spat. Vervolgens leven de dansers zich in, en gaan janken. Daarna gebeurd dat dus om de 5 minuten....quote:Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Mij gaat t meer om de dans. Een emotie is mooi om te zien, maar als t om de 5 min gebeurt dan komt t fake over en kan het me juist irriteren dan aantrekken.
Het zijn dansers.quote:Op zondag 15 april 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
Jongens, studeer gewoon die dans in het is godverdorie geen BFF clubje dat je aan het bouwen bent.
Ik zou er al 3 om hebben gebracht met m'n blote handen. Niet als ze jou zouden zijn natuurlijk, maar ieder ander wel.quote:
Iedereen die intensief samenwerkt is zo... Dan komen er spanningenquote:
Ik dacht dat de rode BH's moesten afleiden?quote:Op zondag 15 april 2012 21:48 schreef Cee het volgende:
Die random mensen achter bij de deuropening met hun trainingspakkies leiden zo af.
quote:
En dat Denden het podium op zou komen...quote:Op zondag 15 april 2012 21:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de rode BH's moesten afleiden?
Nah, die rent gewoon op Ang3l afquote:Op zondag 15 april 2012 21:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En dat Denden het podium op zou komen...
Ja. Lichamelijk expressief en emotioneel. T blijft een soort theater.quote:
come to papa my little bullquote:
Ja maar op wie moest ie jagen dan. Op Kalilah met rode BH of Lizzy met rode haarquote:Op zondag 15 april 2012 21:49 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En dat Denden het podium op zou komen...
En terechtquote:Op zondag 15 april 2012 21:51 schreef Burner82 het volgende:
Sow, ff een veeg uit de pan voor het team, veer in de reet voor Michel...
Ik dacht, laat ik jou eens een plezier doenquote:
Dank uquote:Op zondag 15 april 2012 21:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik jou eens een plezier doen
Soms moet er ergens een verzoeningsoffer gebracht wordenquote:Op zondag 15 april 2012 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dank u
Al zou ik wel schrikken als ie zo op me af zou stormen. Hij kan me zo doormidden breken denk ik.
hihi het straalde er van af dat het niet spontaan en gemeend was.quote:Op zondag 15 april 2012 21:54 schreef Ang3l het volgende:
Dat was GEEN gemeende knuffel! Dat zouden zelfs burner en ik beter kunnen
Je bedoelt het Centrum hier op de spreekwoordelijke hoek? Ohhh heel veel leuke hertjes daar!quote:Op zondag 15 april 2012 21:56 schreef Ang3l het volgende:
Ow Cee! Wist je trouwens dat ik nu sinds een half jaar lessen Modern volg bij t Centrum voor de Kunsten? Ik hoop een hertje op te kunnen duikelenMag jij er een dansje mee wagen op de bruiloft
(incl alle herten uit het schuurtje)
Ik vrees dat de meeste hier onze voorgeschiedenis niet kennen... Maar laat ik het zo zeggen... Ang3l en ik zouden lijken op het titanic paar in vergelijking met dit ...quote:Op zondag 15 april 2012 21:54 schreef Ang3l het volgende:
Dat was GEEN gemeende knuffel! Dat zouden zelfs burner en ik beter kunnen
Vertel vertelquote:Op zondag 15 april 2012 21:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik vrees dat de meeste hier onze voorgeschiedenis niet kennen... Maar laat ik het zo zeggen... Ang3l en ik zouden lijken op het titanic paar in vergelijking met dit ...
Ga maar 7 jaar Homo-forum doorlezenquote:
Niet en plein publicquote:
En raoul 1.5 meter hoger dan de restquote:Op zondag 15 april 2012 22:06 schreef Kimbell het volgende:
het begin was mooi, dat licht en de schaduwen
Was echt te klassiek klassiek klassiek...quote:
Ja, moeilijk om iets anders te doen met zijn 2.50 meterquote:Op zondag 15 april 2012 22:07 schreef livelink het volgende:
Raoel zo ver mogelijk achteraan. En zelfs de lift werd niet aan de jongens overgelaten.
Ik vond het leuk dat Thom nog positieven dingen hadquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef gobbledigook het volgende:
Ik vind Thom wel echt een held eigenlijk :p
Alana bedoel je?quote:Op zondag 15 april 2012 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Dans en seks zijn onlosmakelijk met elkaa verbonden. Was dat een hint naar vincent en dat mokkel?
Die ja.quote:
doe jij dat niet dan?quote:Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef Burner82 het volgende:
We weten iig waar Thom op let tijdens het stappen
Wie niet... Wat was vincent's uitleg? (ik verstond zijn uitleg echt niet.... )quote:
Het was een leuke routine voor goedemorgen Nederland.quote:Op zondag 15 april 2012 22:18 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben de enige die het gewoon leuk vond om te kijken?
Nee hoor, ik vond 'm ook leuk!quote:Op zondag 15 april 2012 22:18 schreef Burner82 het volgende:
Ik ook!quote:
Vincent is ook niet zo verstaanbaar.quote:Op zondag 15 april 2012 22:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wie niet... Wat was vincent's uitleg? (ik verstond zijn uitleg echt niet.... )
Ik vond het ook leuk!quote:Op zondag 15 april 2012 22:18 schreef Burner82 het volgende:
Veel verder kom ik ook niet in mijn danskennis... Dus goed zatquote:Op zondag 15 april 2012 22:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het was een leuke routine voor goedemorgen Nederland.
Dat is best moeilijk... en heeft te weinig jongensquote:
Die was best baas..quote:Op zondag 15 april 2012 22:21 schreef WillemijnB het volgende:
Nou ja, het was in ieder geval niet zo erg als de bliphop van vorig jaar.
Bij jazz mag je lachenquote:Op zondag 15 april 2012 22:22 schreef Burner82 het volgende:
Jazz is gewoon modern met jamie cullum of john mayor?
Geen idee... Ik kijk maar naar 1 iemandquote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef WillemijnB het volgende:
Echt, kan iemand niet een zak over die kop van Saartje trekken? Haar 'acteren' is echt vreselijk om naar te kijken!
Bring It On Team Min Hee, with Spirit Fingers...quote:Op zondag 15 april 2012 22:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is best moeilijk... en heeft te weinig jongens
Het is sowieso wel een lelijk hobbitje. Je zou dr bijna de weg naar mordor wijzen.quote:Op zondag 15 april 2012 22:23 schreef WillemijnB het volgende:
Echt, kan iemand niet een zak over die kop van Saartje trekken? Haar 'acteren' is echt vreselijk om naar te kijken!
Of haar laten killen door de Uruk Haiquote:Op zondag 15 april 2012 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is sowieso wel een lelijk hobbitje. Je zou dr bijna de weg naar mordor wijzen.
loopt standaard uit, vooral in de begin shows... uur uitlopen kan bestquote:Op zondag 15 april 2012 22:24 schreef Aspergermeisje het volgende:
Komt er nu nog een uitslag? Het zou nu toch al afgelopen moeten zijn?
Wel zonder ring he...quote:Op zondag 15 april 2012 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is sowieso wel een lelijk hobbitje. Je zou dr bijna de weg naar mordor wijzen.
Jens heeft fans?quote:
Lekkerste van de showquote:
Die ring geeft denden aan mijquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 22:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naja, minimaal 1quote:
Yo Yo gubari of zoietsquote:Op zondag 15 april 2012 22:26 schreef HalloLobbes het volgende:
Die Min Hee is not amused met al die kritiek. Kijk haar toch eens vals kijken. Geef haar een ijzeren bal met ketting en zij gaat al haar collega choreografen genadeloos killen als die Aziaat uit Kill Bill.
Denk ik ookquote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef roos85 het volgende:
Team Michel vs team Jaakko..
Michel exit...
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 15-04-2012 om 21:34:04#tudb #TeamThom #teamvincent Moeder van @ADHDenden is zo gelukkig dat ze hier naast me tranen heeft!!! Top! reageer retweet
twitter:DeDDDD twitterde op zondag 15-04-2012 om 21:38:58Stem Team Thom, het enige team dat niet huilt ! reageer retweet
quote:Op zondag 15 april 2012 22:30 schreef WillemijnB het volgende:
Leuke (re)tweets van Rinus:twitter:TeamRinus twitterde op zondag 15-04-2012 om 21:34:04#tudb #TeamThom #teamvincent Moeder van @ADHDenden is zo gelukkig dat ze hier naast me tranen heeft!!! Top! reageer retweet
twitter:DeDDDD twitterde op zondag 15-04-2012 om 21:38:58Stem Team Thom, het enige team dat niet huilt ! reageer retweet
Ja, het is eng, maar dat vind ik ook...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |