Nja maar het is al wel kut dat je daar trucjes voor nodig hebtquote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jawel, ik heb trucjes (make-up en tieten groter laten lijken) om ouder te lijkentrue story
L0tquote:
AMENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:
1 Goedenavond voor jouquote:
Dat is waar maar ik denk dat ik over een paar jaar wel weer ouder lijk en dat het niet meer nodig is.quote:Op zondag 15 april 2012 21:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nja maar het is al wel kut dat je daar trucjes voor nodig hebt
Mannen laten zich wat dat betreft graag een hoop wijsmaken. "oh 21 en ze ziet er zo jong uit? Fine by me, ik stel geen vragen meer."quote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Vaseline_ het volgende:
20/21 lijkt me sterk afgaande op jouw beschrijving van jezelf
Mij? :$quote:
Ja true. Mond dicht en neuken maarquote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mannen laten zich wat dat betreft graag een hoop wijsmaken. "oh 21 en ze ziet er zo jong uit? Fine by me, ik stel geen vragen meer."
Hoe oud ben je dan? Zeg dat ik niet meer de oudste hier ben!!quote:Op zondag 15 april 2012 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar fijn dat ik wel jeugdig overkom in mijn posts.
Ben al aan het teruglezen maar zo te zien niks bijzonders.quote:
Kwam omdat jij er niet wasquote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben al aan het teruglezen maar zo te zien niks bijzonders.
Ik ben niet boven de 40 jaar, dus helaaschquote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Zeg dat ik niet meer de oudste hier ben!!
Had wel belangrijkere dingen te doen.quote:
Flink gaan roken en drugs gebruiken, works like a muthafucka.quote:Op zondag 15 april 2012 21:34 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik denk dat ik over een paar jaar wel weer ouder lijk en dat het niet meer nodig is.
Oh ja? Wattan? :$quote:
Dat weet jij ook wel, Dqodje.quote:
Daymit. *uncross vingers.quote:Op zondag 15 april 2012 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet boven de 40 jaar, dus helaasch
6 kusjes godverpoepquote:
Mooi, geen rellen gemist dus.quote:Op zondag 15 april 2012 21:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ben al aan het teruglezen maar zo te zien niks bijzonders.
8 hoor.quote:
Ik ben de tel kwijt.. Dan had ik er 7, jij had er iig eentje meerquote:
Vast wel, alleen geen noemenswaardige, alleen wat moddergegooi wss.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
De bekende scène met de armen gestrekt vooraan de Titanic
Er zijn dagen bij dat ik me wel boven de 40 voel.quote:
Deze scene vind ik veel leuker.quote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
De bekende scène met de armen gestrekt vooraan de Titanic
The usual dus?quote:Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vast wel, alleen geen noemenswaardige, alleen wat moddergegooi wss.
Ik zie er met de juiste make-up en hoge hakken écht als 20/21 uit hoor dus wat jij zegt klopt niet.quote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mannen laten zich wat dat betreft graag een hoop wijsmaken. "oh 21 en ze ziet er zo jong uit? Fine by me, ik stel geen vragen meer."
Ja.quote:
We want picsquote:Op zondag 15 april 2012 21:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik zie er met de juiste make-up en hoge hakken écht als 20/21 uit hoor dus wat jij zegt klopt niet.
Da's Poseidon.quote:
Maar die vond ik wel leuker. Mia Maestro en Emmy Rossumquote:
Dat geloof ik wel, maar je bent het niet en mijn stelling is dus dat mannen zich dat vaak niet eens afvragen als het gaat om een neukkans.quote:Op zondag 15 april 2012 21:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik zie er met de juiste make-up en hoge hakken écht als 20/21 uit hoor dus wat jij zegt klopt niet.
Dan is t toch niet meer zo leuk om er jongens mee voor de gek te houden?quote:Op zondag 15 april 2012 21:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
quote:
We waren gister bijna bij jullie langs geweest.quote:
Ik moet m nog een keer kijken. Ik ga m op mn lijstje zettenquote:Op zondag 15 april 2012 21:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar die vond ik wel leuker. Mia Maestro en Emmy Rossum
Oh nee, toch niet weer een topic vol met vrouwelijke ongemakken.quote:Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn dagen bij dat ik me wel boven de 40 voel.
O, zei ze daarom toch...quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We waren gister bijna bij jullie langs geweest.
Moet je doen. Is wel hoop spektakel enzo, maar als je dat leuk vind, kun je hem wel waaderen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet m nog een keer kijken. Ik ga m op mn lijstje zetten
Ik voel me vaker 20 dan 40 hoorquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oh nee, toch niet weer een topic vol met vrouwelijke ongemakken.
Omdat ik de vitale informatie niet bij me hadquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, zei ze daarom toch...
Waarom ben je dan niet langs gekomen? Hadden we echt niet erg gevonden!
Bonnie moest eten en we hadden jullie adres niet.quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, zei ze daarom toch...
Waarom ben je dan niet langs gekomen? Hadden we echt niet erg gevonden!
Nee hoor, nu voel ik me topfitquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oh nee, toch niet weer een topic vol met vrouwelijke ongemakken.
Maar wel je telefoon toch?quote:Op zondag 15 april 2012 21:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat ik de vitale informatie niet bij me had
Ik niet, want m'n oor is nog niet beterquote:Op zondag 15 april 2012 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor, nu voel ik me topfit
Volgende maand zijn we wss weer in de buurtquote:
.....quote:
Okquote:Op zondag 15 april 2012 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgende maand zijn we wss weer in de buurt
Ook wel eens gedaan, 2 maanden geleden nog op het station tegen zo'n kakker van 28. Nummers uitgewisseld en alles en best leuke gesprekken gehad maar toen hij op mijn facebook zag dat ik 18 ben wilde hij geen contact meer omdat ik had gelogen over mijn leeftijd.quote:Op zondag 15 april 2012 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan is t toch niet meer zo leuk om er jongens mee voor de gek te houden?
Het is juist leuker als het echt wel duidelijk is da je dat niet haalt en je ze erin laat trappen.
Nee hoor, dat hangt van de persoon af, niet de leeftijdquote:Op zondag 15 april 2012 21:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik lieg ook wel om interessanter over te komen ofzo, 18 is een leeftijd waarbij mensen vinden dat je een naïef kind bent, zoiets. 21/22 niet.
Oh echt ik heb het juist omgekeerd, als ik met mensen praat in de club denken ze altijd dat ik 20/21 ben en als ik zeg dat ik 18 ben geloven ze dat niet. Maar dan word ik ook niet gedisst oid, nooit zelfs.quote:Op zondag 15 april 2012 21:53 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ook wel eens gedaan, 2 maanden geleden nog op het station tegen zo'n kakker van 28. Nummers uitgewisseld en alles en best leuke gesprekken gehad maar toen hij op mijn facebook zag dat ik 18 ben wilde hij geen contact meer omdat ik had gelogen over mijn leeftijd.
Ik lieg ook wel om interessanter over te komen ofzo, 18 is een leeftijd waarbij mensen vinden dat je een naïef kind bent, zoiets. 21/22 niet.
Oh dan blijven wij wel uit de buurt.quote:Op zondag 15 april 2012 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ok![]()
Ik ben hier dan ook in de buurt.Toeval!
Dat ook.quote:Op zondag 15 april 2012 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hangt van de persoon af, niet de leeftijd
Grapjequote:
Sommige mensen van "mijn leeftijd" zijn ook tenenkrommend naief.. Ik zelf soms ook wel btwquote:
In welk opzicht?quote:Op zondag 15 april 2012 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze vinden mij nog steeds naief moest daar nog bij.
Kutwijf, die Celinequote:Op zondag 15 april 2012 22:01 schreef BobbyB het volgende:
Ik zit nu serieus half Titanic te kijken. Gelukkig gaat ie bijna zinken.
quote:
Ik geloof graag dat mensen allemaal lief en aardig zijn en heb het nooit in de gaten als een man iets van me wilquote:
Nja, dat heb ik ook wel.. Maar is dat naief? Een beetje "goed vertrouwen" in iemand vind ik niet direct naiefquote:Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat mensen allemaal lief en aardig zijn en heb het nooit in de gaten als een man iets van me wil![]()
Nou ja, nooit... Ik heb het in elk geval minder vaak in de gaten dan dat het zo is.
Lijkt me echt super chill om ouder te lijken van jezelfquote:Op zondag 15 april 2012 21:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh echt ik heb het juist omgekeerd, als ik met mensen praat in de club denken ze altijd dat ik 20/21 ben en als ik zeg dat ik 18 ben geloven ze dat niet. Maar dan word ik ook niet gedisst oid, nooit zelfs.
Dat is wel zo maar toch denk ik wel dat veel mensen leeftijd ook wel mee rekenen. Onbewust.quote:Op zondag 15 april 2012 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hangt van de persoon af, niet de leeftijd
Ik vind mezelf ook niet naief, maar sommige andere mensen wel.quote:Op zondag 15 april 2012 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nja, dat heb ik ook wel.. Maar is dat naief? Een beetje "goed vertrouwen" in iemand vind ik niet direct naief
Anyway, ff brb![]()
Ahja, drank en niet logisch nadenken hequote:Op zondag 15 april 2012 22:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Lijkt me echt super chill om ouder te lijken van jezelfBen jaloers.
Waar ik op doel is dat echt leuke en knappe mannen van 28 (en ouder) die levenservaring hebben, goede studie hebben afgerond, sociaal leven hebben en alles gewoon goed voor elkaar hebben echt geen meisje van 18 willen om serieus mee te zijn zegmaar. Maar op jongens van mijn leeftijd val ik echt niet.
Soms lieg ik daarom wel eens. Maar uiteindelijk leidt het eigenlijk nergens naar toe. En soms lieg ik ook wel eens omdat ik me gewoon verveel en wil testen (bij sukkels).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |