Hmm laat maar. In de war met iemand andersquote:
Stiekem denk ik dit:quote:
Joh, Dilemmatje. Is heerlijk manquote:Op zondag 15 april 2012 20:04 schreef Wessiej het volgende:
Tja, de ene ben ik in Amsterdam, de andere in het stadion. Weet niet wat ik liever heb
Doelsaldo dat er nog aangaat?quote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef honkeytonk het volgende:
Stel Ajax kan op een bepaald moment alleen nog maar worden ingehaald door alles te verliezen en op doelsaldo. Dan worden ze nog niet gehuldigd toch?
klopt. Je bent dan namelijk nog steeds te achterhalen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef honkeytonk het volgende:
Stel Ajax kan op een bepaald moment alleen nog maar worden ingehaald door alles te verliezen en op doelsaldo. Dan worden ze nog niet gehuldigd toch?
Wanneer? 29 april? 2 mei? 6 mei?quote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het gebeurt. Maar dan is het nog niet officieel dus nog geen huldiging toch?
Jawel.quote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef Self-Catering het volgende:
Komt Kolbeinn nog wat aan spelen toe voor het einde?
Nog zo'n weekend en we zijn kampioen toch?quote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef wolferl het volgende:
Kunnen we nog niet zo'n weekend krijgen?
Dat alle concurrenten punten morsen en wij met de volle mep ervan door gaan.
Nog twee volgens mij. Want het gat kan maximaal 9 punten worden en dan heeft dan wel AZ of Feyenoord nog een theoretische kans op de titel.quote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nog zo'n weekend en we zijn kampioen toch?
(Ik roep dit zonder naar de stand te kijken)
Want zonder die pot zou Ajax kansloos zijn?quote:
Nee, wijsneus. Komt gewoon lekker uit zo.quote:Op zondag 15 april 2012 20:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Want zonder die pot zou Ajax kansloos zijn?
Uiteindelijk speelt iedereen tegen elkaar dus moet dit geen zak uitmaken. Als je die twee potjes tegen Feyenoord gewonnen had ipv gelijk+verlies was je er volgende week al geweest...
Klopt.quote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef honkeytonk het volgende:
Doe een plaatje om het te vieren.quote:Op zondag 15 april 2012 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh Ajax is zo goed al kampioen, toetertjes!
Ja mooi man, als het goed gaat kijk ik ze allemaal.quote:Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
Ik geniet in tijden als deze extra van praatprogramma's.
Ik ookquote:Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef heloef het volgende:
Ik geniet in tijden als deze extra van praatprogramma's.
Soms wel 10 spelers.quote:
Zolang Groningen en VVV maar gewonnen worden is het goedquote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Self-Catering het volgende:
Groningen wordt wel gewonnen. Twente wordt anders.
Als ze net zo lopen te voetballen als tegen NAC wordt het heel makkelijk.quote:Op zondag 15 april 2012 21:35 schreef Self-Catering het volgende:
Groningen wordt wel gewonnen. Twente wordt anders.
quote:Op zondag 15 april 2012 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Heeft iemand nog een screenshot van teletekstp818 na Feyenoord en dus die 6de plek?Daar werd toentertijd zoveel mee getrolled en toch kan ik het niet terugvinden.
Vooral die verdediging is om te huilen.quote:Op zondag 15 april 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze net zo lopen te voetballen als tegen NAC wordt het heel makkelijk.
Vroeger hoorde je dat nooit.quote:Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef honkeytonk het volgende:
Alle kinderen uit mijn klas noemen ons kampioen van de armoeden enzo, want die zijn voor fc Twente en PSV. Maar dan bedenk ik mij gewoon dat het een belediging tegen henzelf is. Want die 2 clubs zijn nog slechter dan kampioen van de armoede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |