Hmm laat maar. In de war met iemand andersquote:
Stiekem denk ik dit:quote:
Joh, Dilemmatje. Is heerlijk manquote:Op zondag 15 april 2012 20:04 schreef Wessiej het volgende:
Tja, de ene ben ik in Amsterdam, de andere in het stadion. Weet niet wat ik liever heb
Doelsaldo dat er nog aangaat?quote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef honkeytonk het volgende:
Stel Ajax kan op een bepaald moment alleen nog maar worden ingehaald door alles te verliezen en op doelsaldo. Dan worden ze nog niet gehuldigd toch?
klopt. Je bent dan namelijk nog steeds te achterhalen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:05 schreef honkeytonk het volgende:
Stel Ajax kan op een bepaald moment alleen nog maar worden ingehaald door alles te verliezen en op doelsaldo. Dan worden ze nog niet gehuldigd toch?
Wanneer? 29 april? 2 mei? 6 mei?quote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het gebeurt. Maar dan is het nog niet officieel dus nog geen huldiging toch?
Jawel.quote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef Self-Catering het volgende:
Komt Kolbeinn nog wat aan spelen toe voor het einde?
Nog zo'n weekend en we zijn kampioen toch?quote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef wolferl het volgende:
Kunnen we nog niet zo'n weekend krijgen?
Dat alle concurrenten punten morsen en wij met de volle mep ervan door gaan.
Nog twee volgens mij. Want het gat kan maximaal 9 punten worden en dan heeft dan wel AZ of Feyenoord nog een theoretische kans op de titel.quote:Op zondag 15 april 2012 20:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nog zo'n weekend en we zijn kampioen toch?
(Ik roep dit zonder naar de stand te kijken)
Want zonder die pot zou Ajax kansloos zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |