Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
FFUUUquote:Op zondag 15 april 2012 19:42 schreef Reemi het volgende:
De Rossi for sure.Mijn meest scorende CM, net ook weer tegen Fuszy.
Guarin.quote:Op zondag 15 april 2012 19:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar goed, ik ga denk ik gewoon voor de Rossi (beestenschot!) en dan zet ik wel iemand anders in mijn budget Serie A team.
Normale mensen zetten wel een verdedigende speler op de centrale CM positie though.quote:Op zondag 15 april 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind Cassano ook erg fijn op CM positie
Zal wel stom klinken maar hij veroverd toch wel aardig wat ballen bij mijquote:Op zondag 15 april 2012 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normale mensen zetten wel een verdedigende speler op de centrale CM positie though.
Inderdaad, 29 sliding tackle 36 standing tackle en 25 marking.quote:Op zondag 15 april 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind Cassano ook erg fijn op CM positie
kijk je via stream?quote:
klinkt inderdaad stom.quote:Op zondag 15 april 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal wel stom klinken maar hij veroverd toch wel aardig wat ballen bij mij
Hell yesquote:
Nice, wil je nu een appel?quote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef Toefjes het volgende:
Haha, die poule van Reeemi, hij +15, de andere 2 -7 en -8. Hoe bedoel je oppermachtigIk heb gewoon gelijkgespeeld tegen deze man
fixed ya postquote:Op zondag 15 april 2012 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent te bijdehand voor een 14-jarig ventje
Zo goed ben ik niet hoor, ik ben keihard afgedroogd door Lindgren. vorige week.quote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef Toefjes het volgende:
Haha, die poule van Reeemi, hij +15, de andere 2 -7 en -8. Hoe bedoel je oppermachtigIk heb gewoon gelijkgespeeld tegen deze man
Skeere tijden G..quote:
Is het zo erg?quote:Op zondag 15 april 2012 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent vandaag te bijdehand voor een 14-jarig ventje
Met Hoeveel? Die zit in mijn poule..quote:Op zondag 15 april 2012 19:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet hoor, ik ben keihard afgedroogd door Lindgren. vorige week.
Het machtsverschil was niet zo groot als de score zei. Vind ik wel jammer, maar hij heeft wel verdiend gewonnen.quote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb Toefjes gewoon eens met 7-0 afgedroogd
pak maar een appelquote:Op zondag 15 april 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is echt waar hoorquote:
Appels zijn echt smerigquote:
Vreselijk, je wilt er eigenlijk toch 5 maken maar het duurt allemaal zó lang.quote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mensen die na 30 FIFA minuten en een 2-0 stand voor mij hun controller al wegleggen.![]()
had Reemi dat maar gedaanquote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mensen die na 30 FIFA minuten en een 2-0 stand voor mij hun controller al wegleggen.![]()
Met zijn custom tactiek heb je toch z'n hele elftal op je rug, scoren lukt alsnog nietquote:
Hij scoorde gewoon twee prima goals hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met zijn custom tactiek heb je toch z'n hele elftal op je rug, scoren lukt alsnog niet
Had ik niet zoveel moeite mee. Ik kwam in de eerste wedstrijd nog op 2-0quote:Op zondag 15 april 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met zijn custom tactiek heb je toch z'n hele elftal op je rug, scoren lukt alsnog niet
Wat heeft hij dan? Full press?quote:Op zondag 15 april 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi was dat, ik helemaal te waus met maat. Hij zei: zullen we fifa doen? Ik: ja, kom, er is een 14 jarig ventje dat graag van me wilt winnen, denk dat we hem nu zijn zin kunnen geven. Uiteindelijk was mn maat alleen maar bezig om jouw Robinho te schoppen, want hij werd agressief van hem, en ik lag languit te lachenquote:Op zondag 15 april 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Top, mijn PSN is Walmquote:Op zondag 15 april 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
Vorig topic vroeg iemand voor een wedstrijdje in Poule B: Ik kan zo eventueel wel.
En GJE er maar over opscheppen telkens.quote:Op zondag 15 april 2012 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi was dat, ik helemaal te waus met maat. Hij zei: zullen we fifa doen? Ik: ja, kom, er is een 14 jarig ventje dat graag van me wilt winnen, denk dat we hem nu zijn zin kunnen geven. Uiteindelijk was mn maat alleen maar bezig om jouw Robinho te schoppen, want hij werd agressief van hem, en ik lag languit te lachen
quote:Op zondag 15 april 2012 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi was dat, ik helemaal te waus met maat. Hij zei: zullen we fifa doen? Ik: ja, kom, er is een 14 jarig ventje dat graag van me wilt winnen, denk dat we hem nu zijn zin kunnen geven. Uiteindelijk was mn maat alleen maar bezig om jouw Robinho te schoppen, want hij werd agressief van hem, en ik lag languit te lachen
Lol. de leukste goal was dat wij aftrapten, onze spelers over elkaar heen lazerden, wij een lachkick kregen, en toen we weer keken had GJE alweer gescoordquote:Op zondag 15 april 2012 20:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
En GJE er maar over opscheppen telkens.
Ik heb nog wel 120k voor je.quote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef Fuszy het volgende:
Eigenlijk wil een fucking vet team bouwen en wil ik nog een keer een Ronaldo hebben, maar ik kom heel misschien op de 500k als ik alles verkoop
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |