Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
FFUUUquote:Op zondag 15 april 2012 19:42 schreef Reemi het volgende:
De Rossi for sure.Mijn meest scorende CM, net ook weer tegen Fuszy.
Guarin.quote:Op zondag 15 april 2012 19:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar goed, ik ga denk ik gewoon voor de Rossi (beestenschot!) en dan zet ik wel iemand anders in mijn budget Serie A team.
Normale mensen zetten wel een verdedigende speler op de centrale CM positie though.quote:Op zondag 15 april 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind Cassano ook erg fijn op CM positie
Zal wel stom klinken maar hij veroverd toch wel aardig wat ballen bij mijquote:Op zondag 15 april 2012 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Normale mensen zetten wel een verdedigende speler op de centrale CM positie though.
Inderdaad, 29 sliding tackle 36 standing tackle en 25 marking.quote:Op zondag 15 april 2012 19:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind Cassano ook erg fijn op CM positie
kijk je via stream?quote:
klinkt inderdaad stom.quote:Op zondag 15 april 2012 19:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zal wel stom klinken maar hij veroverd toch wel aardig wat ballen bij mij
Hell yesquote:
Nice, wil je nu een appel?quote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef Toefjes het volgende:
Haha, die poule van Reeemi, hij +15, de andere 2 -7 en -8. Hoe bedoel je oppermachtigIk heb gewoon gelijkgespeeld tegen deze man
fixed ya postquote:Op zondag 15 april 2012 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent te bijdehand voor een 14-jarig ventje
Zo goed ben ik niet hoor, ik ben keihard afgedroogd door Lindgren. vorige week.quote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef Toefjes het volgende:
Haha, die poule van Reeemi, hij +15, de andere 2 -7 en -8. Hoe bedoel je oppermachtigIk heb gewoon gelijkgespeeld tegen deze man
Skeere tijden G..quote:
Is het zo erg?quote:Op zondag 15 april 2012 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je bent vandaag te bijdehand voor een 14-jarig ventje
Met Hoeveel? Die zit in mijn poule..quote:Op zondag 15 april 2012 19:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zo goed ben ik niet hoor, ik ben keihard afgedroogd door Lindgren. vorige week.
Het machtsverschil was niet zo groot als de score zei. Vind ik wel jammer, maar hij heeft wel verdiend gewonnen.quote:Op zondag 15 april 2012 19:48 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik heb Toefjes gewoon eens met 7-0 afgedroogd
pak maar een appelquote:Op zondag 15 april 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is echt waar hoorquote:
Appels zijn echt smerigquote:
Vreselijk, je wilt er eigenlijk toch 5 maken maar het duurt allemaal zó lang.quote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mensen die na 30 FIFA minuten en een 2-0 stand voor mij hun controller al wegleggen.![]()
had Reemi dat maar gedaanquote:Op zondag 15 april 2012 19:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mensen die na 30 FIFA minuten en een 2-0 stand voor mij hun controller al wegleggen.![]()
Met zijn custom tactiek heb je toch z'n hele elftal op je rug, scoren lukt alsnog nietquote:
Hij scoorde gewoon twee prima goals hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met zijn custom tactiek heb je toch z'n hele elftal op je rug, scoren lukt alsnog niet
Had ik niet zoveel moeite mee. Ik kwam in de eerste wedstrijd nog op 2-0quote:Op zondag 15 april 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met zijn custom tactiek heb je toch z'n hele elftal op je rug, scoren lukt alsnog niet
Wat heeft hij dan? Full press?quote:Op zondag 15 april 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi was dat, ik helemaal te waus met maat. Hij zei: zullen we fifa doen? Ik: ja, kom, er is een 14 jarig ventje dat graag van me wilt winnen, denk dat we hem nu zijn zin kunnen geven. Uiteindelijk was mn maat alleen maar bezig om jouw Robinho te schoppen, want hij werd agressief van hem, en ik lag languit te lachenquote:Op zondag 15 april 2012 19:53 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Top, mijn PSN is Walmquote:Op zondag 15 april 2012 19:59 schreef Toefjes het volgende:
Vorig topic vroeg iemand voor een wedstrijdje in Poule B: Ik kan zo eventueel wel.
En GJE er maar over opscheppen telkens.quote:Op zondag 15 april 2012 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi was dat, ik helemaal te waus met maat. Hij zei: zullen we fifa doen? Ik: ja, kom, er is een 14 jarig ventje dat graag van me wilt winnen, denk dat we hem nu zijn zin kunnen geven. Uiteindelijk was mn maat alleen maar bezig om jouw Robinho te schoppen, want hij werd agressief van hem, en ik lag languit te lachen
quote:Op zondag 15 april 2012 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi was dat, ik helemaal te waus met maat. Hij zei: zullen we fifa doen? Ik: ja, kom, er is een 14 jarig ventje dat graag van me wilt winnen, denk dat we hem nu zijn zin kunnen geven. Uiteindelijk was mn maat alleen maar bezig om jouw Robinho te schoppen, want hij werd agressief van hem, en ik lag languit te lachen
Lol. de leukste goal was dat wij aftrapten, onze spelers over elkaar heen lazerden, wij een lachkick kregen, en toen we weer keken had GJE alweer gescoordquote:Op zondag 15 april 2012 20:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
En GJE er maar over opscheppen telkens.
Ik heb nog wel 120k voor je.quote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef Fuszy het volgende:
Eigenlijk wil een fucking vet team bouwen en wil ik nog een keer een Ronaldo hebben, maar ik kom heel misschien op de 500k als ik alles verkoop
quote:
Met de komende TOTY crash zou het best kunnen dat hij in prijs gaan dalen. Beetje handelen nog en dan heb je hem.quote:Op zondag 15 april 2012 20:01 schreef Fuszy het volgende:
Eigenlijk wil een fucking vet team bouwen en wil ik nog een keer een Ronaldo hebben, maar ik kom heel misschien op de 500k als ik alles verkoop
quote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef Fuszy het volgende:
Een keertje toefjes lief aankijken zat voeren en dan 1 miljoen kopen voor een tientje haha
quote:Op zondag 15 april 2012 20:06 schreef Fuszy het volgende:
Een keertje toefjes lief aankijken en dan 1 miljoen kopen voor een tientje haha
Morgen ?quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 20:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]CR7 is rond de 770K op dit moment, heb je 300K nodig. Geloof dat 12,50 per 100K een gangbare prijs is, maar for you special price, 10 euro per 100K
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]Is wel voordeliger dan pakjes kopen.
twijfel...Trolololol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent voor Chelsea?quote:Op zondag 15 april 2012 20:15 schreef Tim86 het volgende:
Bale kneus, waarom schiet je die bal erin
Anders rood en een pingel, dat lijkt me iets beter. Gewoon lekker laten rollen joh
quote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand een potje voor het toernooi?
Nee, beter lezen, al had je mijn edit wellicht gemist.quote:
Zit je in poule 1?quote:Op zondag 15 april 2012 20:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Iemand een potje voor het toernooi?
Aha, zag je edit inderdaad nietquote:Op zondag 15 april 2012 20:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, beter lezen, al had je mijn edit wellicht gemist.
Ik sta eigenlijk wel boven jouquote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
https://docs.google.com/s(...)lBVeFU4MHNhQlE#gid=1
Kijk die Reemi eens gaan
Maarten kan pas vanaf dinsdag, GJE morgen en ik rond 10 uur.quote:
Top!quote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even aan de foon, kan over een half uurtje
Zo!quote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
https://docs.google.com/s(...)lBVeFU4MHNhQlE#gid=1
Kijk die Reemi eens gaan
Jij hebt 1 goal minder tegen gehadquote:
Half uur. Even.quote:Op zondag 15 april 2012 20:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even aan de foon, kan over een half uurtje
'Heb je niet teveel biertjes gedronken in Duitsland Toefjes!?!!?'quote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Half uur. Even.
Mama Toefjes aan de telefoon.
Nee, hij heeft er 1 meer gescoord.quote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij hebt 1 goal minder tegen gehad
Krasic of IF Pepe of Maggioquote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef BlaBla87 het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#dLPg6RNMbdlQK
Suggestief voor RM?
IF Pepe, die kan meeverdedigen en heeft een heerlijke voorzet. Tevens Sneijder vervangen door De Rossi of (IF) Vidal.quote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef BlaBla87 het volgende:
Suggestief voor RM?
Aangezien je met 3 verdedigers speelt zou ik gaan voor IF Pepe of IF Maggio, zijn ook verdedigend sterk.quote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef BlaBla87 het volgende:
Suggestief voor RM?
Luc castaignos.quote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef BlaBla87 het volgende:
Suggestief voor RM?
3*quote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef BlaBla87 het volgende:
Ik zat zelf idd te denken aan IF pepe iig nog 4* skills
Zijn er alleen weinig op t moment @ xbox
3* skillquote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef BlaBla87 het volgende:
3* skills.quote:Op zondag 15 april 2012 20:22 schreef BlaBla87 het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij heeft IF Pepe 3* skills
10 uur lukt denk ik niet bij mij, dan wordt het morgen.quote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maarten kan pas vanaf dinsdag, GJE morgen en ik rond 10 uur.
Dutch heb ik nog niet gezien en waar Reemi is weet ik niet.
quote:Op zondag 15 april 2012 20:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Volgens mij heeft IF Pepe 3* skills
Zo is dat, moeder voor allesquote:Op zondag 15 april 2012 20:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Half uur. Even.
Mama Toefjes aan de telefoon.
Jou ook al?quote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef Kamikazie het volgende:
IF pepe heeft toch 3* skills? Stoereboii DM'de mij dat
Jij spreekt stiekem met de boii af achter het csquote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef Kamikazie het volgende:
Ik zou hem reporten. Dat hij durft je aan te spreken.quote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef Kamikazie het volgende:
Even lekker schijten na de maaltijd, daar kan je hem meer mee vergelijken.quote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef Kamikazie het volgende:
Hij vroeg ook of hij dan ook tot die GMTA hoorde, of toch de mosterd na de maaltijd.
Dat doe ik sowieso bij iedereen die mij aanspreekt. Bij deze ben jij dus ook gewaarschuwd!quote:Op zondag 15 april 2012 20:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zou hem reporten. Dat hij durft je aan te spreken.
Mosterd uit een potje is beterquote:Op zondag 15 april 2012 20:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier. Voor jou. Voor na de maaltijd.
Ik wacht op een banquote:Op zondag 15 april 2012 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso bij iedereen die mij aanspreekt. Bij deze ben jij dus ook gewaarschuwd!
edit: tweemaal zelfs, jij durft!
edit: driemaal, shit just got real!
Na TOTY? Je gaat dus nog maanden wachten?quote:Op zondag 15 april 2012 20:27 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga na de toty een team maken.
4-3-2-1 en lavezzi moet er inzitten(misschien later ibra maar die kan ik lang niet betalen).
Budget 100k.
Ik heb nu een team, verkoop ik over een week of 2.quote:Op zondag 15 april 2012 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Na TOTY? Je gaat dus nog maanden wachten?
quote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb nu een team, verkoop ik over een week of 2.
Las ergens eind april
Nee joh, eerst moeten alle grote competities af zijn gelopen en dan gaan ze iedere week 1 TOTY uitbrengen..die TOTY's zelf releasen neemt dus ook nog 1,5 maand in ofzoquote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb nu een team, verkoop ik over een week of 2.
Las ergens eind april
Hoef je niet lang te wachten, omdat ik in zoveel verschillende topics post ken ik veel mods etc.quote:
Godver haha, achja maakt verder niet uit. Voordat de eerste toty uitkomt verkoop ik team, en dan hopen dat serie a en bpl enzosnel komen!quote:Op zondag 15 april 2012 20:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, eerst moeten alle grote competities af zijn gelopen en dan gaan ze iedere week 1 TOTY uitbrengen..die TOTY's zelf releasen neemt dus ook nog 1,5 maand in ofzo
Wij hebben al gespeeld? En nee heb hoofdpijn en is hier bezoek.quote:Op zondag 15 april 2012 20:34 schreef Toefjes het volgende:
Zo, ik kan voor de competitie spelen.. Wie? Marcie? Lindgren?
Ik wil welquote:Op zondag 15 april 2012 20:34 schreef Toefjes het volgende:
Zo, ik kan voor de competitie spelen.. Wie? Marcie? Lindgren?
Zelf kloten is toch leuker?quote:Op zondag 15 april 2012 20:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Godver haha, achja maakt verder niet uit. Voordat de eerste toty uitkomt verkoop ik team, en dan hopen dat serie a en bpl enzosnel komen!
Kan je team bouwen?
Haha, die reacties in dat verjaardagstopic, zo van: check zn postgeschiedenis. en dan de smileysquote:Op zondag 15 april 2012 20:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoef je niet lang te wachten, omdat ik in zoveel verschillende topics post ken ik veel mods etc.
Je moet 2x tegen elkaar. beterschap trouwens.quote:Op zondag 15 april 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wij hebben al gespeeld? En nee heb hoofdpijn en is hier bezoek.
Blijkt dat we 2 keer moeten. 1 keer thuis , 1 keer uitquote:Op zondag 15 april 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op zondag 15 april 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Opzich, maar ben bpl zat, wil nu lavezzi (dus serie A) met nog een competitie, maar weet niet welkequote:
Jullie spelen niet in dezelfde poulequote:Op zondag 15 april 2012 20:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sta je al in mijn lijst? Zo niet: PSN: Klaas_Toefjes
Sorryquote:
Hoe wil je dat gaan doen? 4-3-3 of?quote:Op zondag 15 april 2012 20:40 schreef StijnDa het volgende:
Ik bouw in Fifa 12 nog een ziek Liga BBVA teamOver een/twee maanden ofzo
Met Ronaldo en Messi
4-3-2-1. Zonde van Ronaldo anders.quote:Op zondag 15 april 2012 20:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoe wil je dat gaan doen? 4-3-3 of?
Jaa en met een goed middenveld en een goede verdediging!quote:Op zondag 15 april 2012 20:40 schreef StijnDa het volgende:
Ik bouw in Fifa 12 nog een ziek Liga BBVA teamOver een/twee maanden ofzo
Met Ronaldo en Messi
Messi spits, wie op rechts? Wat voor middenveld? Zoveel vragen! Geef gewoon een futhead team dat is veel leuker om te zien!quote:
Misschien Hybrid ik hem wel... Maar best prima spelers hoorquote:Op zondag 15 april 2012 20:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jaa en met een goed middenveld en een goede verdediging!
Oh nee wacht...
http://www.futhead.com/12/squad/487199quote:Op zondag 15 april 2012 20:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Opzich, maar ben bpl zat, wil nu lavezzi (dus serie A) met nog een competitie, maar weet niet welke
Das niet slim, dan vervang je de beste kant van het elftal uit BBVA (aanval) en houd je de mindere dingen over van de BBVA (verdediging + cheap middenveldje)quote:Op zondag 15 april 2012 20:43 schreef marcie216 het volgende:
Ja maak dat futteam even, kan ik de lw vervangen voor lavezzi, andere spits, en goedkopere opties. Maak ik een serie a liga bbva team
quote:Op zondag 15 april 2012 20:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Messi spits, wie op rechts? Wat voor middenveld? Zoveel vragen! Geef gewoon een futhead team dat is veel leuker om te zien!
http://futhead.com/12/squad/487219 Zoietsquote:Op zondag 15 april 2012 20:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jaa en met een goed middenveld en een goede verdediging!
Oh nee wacht...
Ja zoiets maar is nog steeds bpl, wil liever liga bbva of bundesliga.quote:Op zondag 15 april 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/487199
Zoiets?
quote:Op zondag 15 april 2012 20:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
http://futhead.com/12/squad/487219 Zoiets
Hoezo alleen lw niet, kan spits en rw tog gwn uit bbvaquote:Op zondag 15 april 2012 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Das niet slim, dan vervang je de beste kant van het elftal uit BBVA (aanval) en houd je de mindere dingen over van de BBVA (verdediging + cheap middenveldje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |