Ik zie blanke, autochtone NLe kinderen een hele, hele kleine minderheid vormen. Dat vind ik slecht.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zie allemaal vrolijke kinderen die naar school gaan. Wat is je punt hiermee?
Dat is The Situation, accepteer het.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zie blanke, autochtone NLe kinderen een hele, hele kleine minderheid vormen. Dat vind ik slecht.
Dat mag jij vinden, wat wil je dat er aan gedaan wordt?quote:Op donderdag 19 april 2012 13:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik zie blanke, autochtone NLe kinderen een hele, hele kleine minderheid vormen. Dat vind ik slecht.
Tja, dat schijnt het enige mogelijke te zijn he? Iedere maatregel ertegen wordt toch verboten door de EU.quote:
Grenzen volledig dicht voor migratie uit niet-Westerse landen + actief remigratiebeleid.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, wat wil je dat er aan gedaan wordt?
Maar de "zwarte" mensen hier krijgen ook kinderen en die kinderen ook weer kinderen etc. etc. en ze krijgen gemiddeld meer kinderen dan de "witte" mensen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:06 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Grenzen volledig dicht voor migratie uit niet-Westerse landen + actief remigratiebeleid.
Zou jij je kinderen trouwens als enige zonder hoofddoek op school doen?
De 'zwarte' krijgen nog steeds meer kinderen + er is een netto-migratie aan de gang. Wil je soms ontkennen dat er een toename van allochtonen en een afname van autochtonen is?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Maar de "zwarte" mensen hier krijgen ook kinderen en die kinderen ook weer kinderen etc. etc. en ze krijgen gemiddeld meer kinderen dan de "witte" mensen.
Dat was niet de vraag. Ik vraag of jij het prettig vindt je dochter op een school te doen (5 jaar oud he?) waar ze het enige meisje zonder hoofddoek is. En de voertaal op het schoolplein is geen NLs maar Arabisch en Turks.quote:Waarom zou mijn kind een hoofddoek om moeten?
ontkennen ontkennen ontkennen..........quote:
Ik ontken niks maar ik zie het probleem eerlijk gezegd niet zo, je creëert een probleem.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De 'zwarte' krijgen nog steeds meer kinderen + er is een netto-migratie aan de gang. Wil je soms ontkennen dat er een toename van allochtonen en een afname van autochtonen is?
[..]
Dat was niet de vraag. Ik vraag of jij het prettig vindt je dochter op een school te doen (5 jaar oud he?) waar ze het enige meisje zonder hoofddoek is. En de voertaal op het schoolplein is geen NLs maar Arabisch en Turks.
Mag niet. Je MOET dit een fantastische, prachtige ontwikkeling vinden. Wie wil er nou geen minderheid in eigen stad/regio/land zijn?quote:
Wat is precies het probleem?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
ontkennen ontkennen ontkennen..........
Het gaat er niet om dat men zegt dat deze mensjes eng zijn. Het gaat er niet om dat ze niemand bedreigen oid.....het enige wat wordt aangegeven is dat de allochtonen de overhand krijgen. Daar gaan we dan 'grappen' over maken onder het mom 'schokkend'. Maar niemand zegt dat het schokkend is....maar blijf gewoon maar ontkennend en 'verontwaardigd' reageren.... de foto's liegen niet. Tel de blanke!.
Owww ja shit, ff vergeten. Ook leuk dat men nog steeds tracht te ontkennen dat dit gaande is. Dat zeggen ze dan vanaf het platteland want daar is het niet zichtbaar.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:19 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mag niet. Je MOET dit een fantastische, prachtige ontwikkeling vinden. Wie wil er nou geen minderheid in eigen stad/regio/land zijn?
Vreselijkquote:Op donderdag 19 april 2012 13:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Basisscholen Den Haag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Minderheid in eigen land zijn.quote:
Absoluut.quote:
Minderheid in eigen land? Van wie is "dit" land?quote:Op donderdag 19 april 2012 14:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Minderheid in eigen land zijn.
Geef nog eens antwoord op de vorige vraag trouwens. En eerlijk aub.
Allochtonen zijn ook Nederlanders dus ik zie geen probleem en 'de overhand krijgen' klinkt wel zeker alsof die mensen eng zijn.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
ontkennen ontkennen ontkennen..........
Het gaat er niet om dat men zegt dat deze mensjes eng zijn. Het gaat er niet om dat ze niemand bedreigen oid.....het enige wat wordt aangegeven is dat de allochtonen de overhand krijgen. Daar gaan we dan 'grappen' over maken onder het mom 'schokkend'. Maar niemand zegt dat het schokkend is....maar blijf gewoon maar ontkennend en 'verontwaardigd' reageren.... de foto's liegen niet. Tel de blanke!.
Donkere kinderen! Duivelsgebroed!quote:
In ieder geval niet van mensen met dubbel paspoort die zichzelf als Marokaan/Turk/Surinamer beschouwen.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Minderheid in eigen land? Van wie is "dit" land?
Haha, ja vast. Maar in de praktijk zit ze zeker op een blank, grissstelijke school in een dorp?quote:Antwoord staat er al: Waarom niet? Dus ja, ik zou mijn dochter naar school brengen zonder hoofddoek.
Iedereen met een andere huidskleur steriliseren.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ben je nog van plan er wat aan te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |