quote:De 47e editie van de Amstel Gold Race wordt verreden vanaf de start in Maastricht en de finish in Valkenburg op de beruchte helling de Cauberg. We verrijden 260,4 km op 15 april
De Hellingen
In totaal worden er 32 hellingen aangedaan, waaronder de: Cauberg, Keutenberg, Eyserbosweg, Fromberg en de Gulperberg. De steilste en zwaarste helling is de Eyserbosweg, met een gemiddeld stijgings percentage van 8,8% tot het maximum stijgingspercetagen van 16,2%. Hij is ook nog eens meer dan een kilometer lang.
twitter:adpertijs twitterde op zondag 15-04-2012 om 18:00:10'KNWU werkt nog aan de uitslag", meldt woordvoerder #agr. Benieuwd waar ze Mollema plaatsen. reageer retweet
twitter:TourDeJose twitterde op zondag 15-04-2012 om 18:04:01Jury is still checking the official #AGR results. I wonder what's up reageer retweet
Hermans matig, maar dat was enigszins verwacht, maar waar Bakelants na het goede seizoensbegin mee bezig is, is me ook een raadsel. Horner was in Baskenland al niet echt best en Frank en Andy gooien meer dan ooit alles op de Tour. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 15 april 2012 18:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Qua superteams die niets presteren, vind ik dat Radioshack ook wel het stokje aan het overnemen is van BMC.
Een postduif is al onderweg.quote:Op zondag 15 april 2012 17:59 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
officiele uitslag amstel gold race al bekend ..?
Wel pech voor Van Avermaet dat hij zich nog maar eens kon wegcijferen voor een ander, als je Gasparotto, Voeckler en Vanendert in de top 5 ziet, dan zie ik dat Van Avermaet ook nog wel doen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:07 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hermans matig, maar dat was enigszins verwacht, maar waar Bakelants na het goede seizoensbegin mee bezig is, is me ook een raadsel. Horner was in Baskenland al niet echt best en Frank en Andy gooien meer dan ooit alles op de Tour. Onbegrijpelijk.
Niet alleen pech mijn inziens. Hij had zich in de Brabantse Pijl moeten bewijzen, hij reed daar goed maar niet goed genoeg, niet exceptioneel. Had daar meer van hem verwacht. Als hij daar wint is hij hier wellicht kopman.quote:Op zondag 15 april 2012 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wel pech voor Van Avermaet dat hij zich nog maar eens kon wegcijferen voor een ander, als je Gasparotto, Voeckler en Vanendert in de top 5 ziet, dan zie ik dat Van Avermaet ook nog wel doen.
Goed, misschien in LBL. Wie weet is Evans dan wat beter/alerter en kan die dan het werk doen.
je bent me net voor!quote:
Ze zullen hem wel verneuken, Fabio Felline style.quote:Op zondag 15 april 2012 18:25 schreef TheArt het volgende:
Favilli, wat rijdt die een bazenvoorjaarDat wordt een wereldtopper over een paar jaar.
Kroon met zijn goede benen het verkeerde wiel gekozenquote:22 Alejandro VALVERDE BELMONTE ESP MOV 32 +22
23 Karsten KROON NED SAX 36 +22
24 Joaquin RODRIGUEZ OLIVER ESP KAT 33 +22
Toch eindigt hij tussen de topfavorieten.quote:Op zondag 15 april 2012 18:34 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Kroon met zijn goede benen het verkeerde wiel gekozen
Laat die nu net vandaag de Giro dell'Appennino hebben gewonnenquote:Op zondag 15 april 2012 18:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze zullen hem wel verneuken, Fabio Felline style.
Ik had het wat vroeger moeten zeggen.quote:Op zondag 15 april 2012 18:40 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Laat die nu net vandaag de Giro dell'Appennino hebben gewonnen
Net te lang gewacht toen bleek dat Valverde het niet kon!quote:Op zondag 15 april 2012 18:34 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Kroon met zijn goede benen het verkeerde wiel gekozen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |