abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 april 2012 @ 17:16:30 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110356976

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoelt voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
---------------------------

SPOILER: 2012 Challenge
Deze OP vind je hier
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 15 april 2012 @ 17:44:23 #2
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_110357816
Het is FOK!
We zullen zien, zei de blinde.
pi_110357827
Mr.Mo gaat niet mee lopen, heeft last van z'n knie, dus is beter van niet.
Dus ik ga me zo alleen in die 6km storten. Ben voornemens om het op een heel rustig tempo te gaan doen en te zien waar 't scheepje strandt. Ben benieuwd!
Ja doei.
pi_110357897
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
Dus ik ga me zo alleen in die 6km storten. Ben voornemens om het op een heel rustig tempo te gaan doen en te zien waar 't scheepje strandt. Ben benieuwd!
Gewoon een tempo aannemen waarbij je de afstand kunt uitlopen.. dat geeft je een voldaan gevoel!
  zondag 15 april 2012 @ 17:48:19 #5
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_110357961
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:44 schreef motorbloempje het volgende:
Veel succes!

Vorige week last van knie gehad. Een hele week niet gelopen om te herstellen. En dus net weer lekker 5km gelopen.

Bij TT dacht ik aan "Run Forrest, run" :')

Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_110358724
Heb er net 8.5 km op zitten, en ik ben nu de 100 km gepasseerd in de challenge *O* .
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_110359466
Fuck yeah!

6km in 35.30 --> 10.15km per uur *O* *O* :7

Ging echt súper lekker en hád nog wel een km erbij kunnen pakken denk ik als ik wilde, maar heb mezelf ingehouden: rustig opbouwen en geen risico's nemen!
Ja doei.
  zondag 15 april 2012 @ 18:50:22 #8
342418 VKV
Plausibel
pi_110360159
Het waait best wel hard ;(
pi_110360250
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:50 schreef VKV het volgende:
Inderdaad, dat hield mij ook een beetje tegen! Ben toch gegaan, 3 kilometer gelopen (gem. 9,96 km per uur) w/ In mei wil ik gaan opbouwen naar de vier kilometer.. Of misschien even een wandelpauze tussendoor en dan vijf km doen, ofzo.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_110360333
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb er net 8.5 km op zitten, en ik ben nu de 100 km gepasseerd in de challenge *O* .
^O^
Ja doei.
pi_110360341
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Inderdaad, dat hield mij ook een beetje tegen! Ben toch gegaan, 3 kilometer gelopen (gem. 9,96 km per uur) w/ In mei wil ik gaan opbouwen naar de vier kilometer.. Of misschien even een wandelpauze tussendoor en dan vijf km doen, ofzo.
^O^
Ja doei.
pi_110360344
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Fuck yeah!

Ging echt súper lekker en hád nog wel een km erbij kunnen pakken denk ik als ik wilde, maar heb mezelf ingehouden: rustig opbouwen en geen risico's nemen!
Netjes! *O*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 15 april 2012 @ 18:56:18 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110360365
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Goed zo :).

Kwam het door het vriendje dat je harder ging dan anders? :). En was je moe of viel het mee?
Niet meer actief op Fok!
pi_110360458
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Goed zo :).

Kwam het door het vriendje dat je harder ging dan anders? :). En was je moe of viel het mee?
Buiten schijn ik altijd harder te gaan dan op de loopband, maar voelt wel lekker. Merkte dat ik in het begin iets te hard van stapel ging, toen mijn tempo aangepast en ging het prima! Kwam niet door m'n vriend dat ik harder ging, die laat ik altijd gewoon voor me uit lopen (wij pakken een pad heen en terug, dus we komen elkaar vanzelf wel weer tegen en op het eind maakt hij nog een klein lusje om samen met mij te eindigen! _O- )

Maar ik ben blij dat ik nu 'echte' hardloopschoenen heb gekocht, wát een verschil qua demping ook. Had het gevoel dat ik vloog in het begin! :D
pi_110360552
Dat doen wij ook, als we samen lopen: ik her en der een lusje zodat we ongeveer gelijk eindigen.
Maar ik moet zeggen dat ik het alleen lopen vandaag wel héél erg lekker vond :@ dus ik ga voorstellen om voortaan wel gewoon gelijk van huis te vertrekken, maar verder gewoon alleen te lopen, want gewoon 'onbezorgd' blik op oneindig (en het verkeer :') ) en gaan is echt wel héél fijn moet ik zeggen.
Ja doei.
  zondag 15 april 2012 @ 19:01:36 #16
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110360585
Het is niet voor niets dat ik alleen loop ;).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 15 april 2012 @ 19:02:08 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_110360603
*O* voor iedereen die zo vreselijk goed bezig is *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door uniekhoorn op 15-04-2012 19:26:24 (zag er iid raar uit) ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_110360616
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
*O* voor iedereen die zo vreselijk goed bezig zijn *O*
JA DANKU!

*)
Ja doei.
  zondag 15 april 2012 @ 19:05:20 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_110360708
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:02 schreef uniekhoorn het volgende:
*O* voor iedereen die zo vreselijk goed bezig zijn is *O*
:P.

Het waaide wel echt hard zeg, ik moest op bepaalde stukken echt tegen de wind in zwoegen :% .
Niet meer actief op Fok!
pi_110360783
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:50 schreef VKV het volgende:
Gewoon heen tegen de wind in en dan het laatste stuk met de wind mee de pas erin! 8-)
Ja doei.
pi_110360804
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Het is niet voor niets dat ik alleen loop ;).
Oh, ik heb er geen problemen mee! Maar misschien ben ik degene die onbewust mijn vriend 'belemmert'? :P

Even nagevraagd en hij heeft er geen problemen mee, vindt 'ie wel gezellig! :D
  zondag 15 april 2012 @ 19:33:02 #22
342418 VKV
Plausibel
pi_110361771
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Gewoon heen tegen de wind in en dan het laatste stuk met de wind mee de pas erin! 8-)
Even omkleden en dan ga ik het weer trotseren :P
pi_110362360
Het is FOK!ers.
pi_110362769
Wat een toppers allemaal! MvM en Rob, super. Zo gaaf om mee te lopen in die marathon, zelfs al is het de 5km. Heel stoer! ^O^

En iedereen die voor zichzelf heeft gelopen. *O*

Ik ga morgen weer.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_110362964
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
Fuck yeah!

^O^

Ik loop ook liever alleen, alleen de hond neem ik wel eens mee :P .
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')