Maar nog steeds word ik niet serieus genomen in Europa. Zelfs een sollicitatie bij Vitesse wordt gezien als onzin.quote:
dat vond ik wel jammer ja. Ik heb in mijn amateurstatus game een Kroatische subtopper naar de 2e plek geleid, den Bosch kampioen van de Jupiler gemaakt en nog steeds lachten clubs als NEC en Heerenveen me uit.quote:Op zondag 15 april 2012 17:06 schreef PowerData het volgende:
[..]
Maar nog steeds word ik niet serieus genomen in Europa. Zelfs een sollicitatie bij Vitesse wordt gezien als onzin.
Independiente is ook een mooie club, toch?quote:Op zondag 15 april 2012 17:31 schreef PowerData het volgende:
Eche, 18e in de tweede divisie van Spanje, vindt mijn sollicitatie ook onzin..
Ik denk dat ik nog wel even bij Independiente moet blijven.
Succesquote:
Seizoen gaat nu beginnen. Paar onnodige spelers verkocht (voor zover mogelijk) en Van Polen, Joppen en Soukouna ervoor in de plaats gekocht. Daarnaast gratis Birgir Maertens (meteen beste verdediger) en Luigi Bruins opgepikt.quote:Op zondag 15 april 2012 18:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Succes. Ik ben daar ook een game mee begonnen. Helaas pas 1 dag voorbij
Wel iets verder in de voorbereiding met Feyenoord.
quote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ben nu manager van Ajax en Nederland.
Speel ik met Ajax in de CL uit tegen Liverpool, komt de commentator met de interessante mededeling dat de manager van Nederland vandaag ook aanwezig is![]()
Wat is dat voor competitie?!quote:Op zondag 15 april 2012 21:44 schreef Grifte het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat redelijk halverwege, promotie zit er wel in. In silver cup uitgeschakeld al 2e ronde, World League nog maar zien of ik ronde verder kom :p
Heb ik ook veel last van, gewoon net zo lang proberen tot je een game wel leuk vindquote:Op maandag 16 april 2012 11:52 schreef Zenit- het volgende:
Ik hou het weer niet vol met een andere game.Er rust blijkbaar een vloek op de "Nieuw Spel" knop, want ik ben nog nooit verder dan een half seizoen gekomen met een andere club als Shakhtar. Wat heb ik
Zo die is wel heel fijn! Ik zie hier vaak talenten voorbij komen waarvan ik denk: "Daar heb ik er zelf 3 van", maar deze is er wel een om jaloers op te worden.quote:Op maandag 16 april 2012 11:40 schreef dion_v_k het volgende:
Vooruit, nog 1 keer dan:
Zijn afwerken is in 8 maanden tijd van 13 naar 16 gegaan, en zijn snelheid van 12 naar 15.
Dit is echt het beste talent die ik ooit gehad/gezien heb.
Heeft ook meteen mijn sterspeler Jordan Ayew naar de bank verwezen![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |