X-men First Class was wel goed geweestquote:Op dinsdag 17 april 2012 12:41 schreef RanTheMan het volgende:
apollo 13
sleepers
x-men
mystic river
crazy stupid love
a few good men
Ik zou het niet weten...quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:53 schreef RanTheMan het volgende:
welke film heb ik dit weekend gezien, die geinspireerd is op onderstaand filmpje:
Ik heb hem ff opgezocht maar de film zegt me helemaal niets...quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:02 schreef RanTheMan het volgende:
beide niet
het is een film van 2012
* overigens maakt het ontbreken van geluid niet uit in deze
hij is best wel slecht, maar dat maakt hem echt epic in mijn optiek, zeker ook als je op de hoogte bent van de hype rond bovenstaande filmpje van een paar jaar terugquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:06 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb hem ff opgezocht maar de film zegt me helemaal niets...
Maar dit is wel een must see als ik de trailer zo bekijk
daar zit ie niet inquote:
Hmm.... het is wel druk hier...quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:40 schreef RanTheMan het volgende:
tevens is het de nieuwste film van ron perlman![]()
yeahquote:
Ik heb alleen de trailer gezien, maar sprak me wel zeer aanquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:55 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
yeahIk vond het het kijken wel waard, ik dacht dat het met Sam alleen maar kon tegen vallen...
Bad Assquote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef RanTheMan het volgende:
nou omdat jij het al opgezocht hebt, en niemand t antwoord weet (is ook pas 13 april in premiere gegaan in de us, de film die ik zoek) ga ik maar verder met een volgende vraag...
Heb alleen nog maar divx gevonden om te downloadenquote:
ik heb ook de divx gezien, maar een uitstekende kwaliteitquote:Op dinsdag 17 april 2012 14:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb alleen nog maar divx gevonden om te downloadenmaar wil em ook zien!
hier geef ik je gewoon tussendoor nog een punt voor:quote:
Nee volgens mij niet....quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:20 schreef RanTheMan het volgende:
is dat die inspecteur uit transporter, die oudere man?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat 2e plaatje doet me aan The Fifth element denken. en de laatste kan ik niet zien
quote:Op dinsdag 17 april 2012 15:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar de titel vind ik wel passen.
Tja, het merendeel begint dan ook met dezelfde basisquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:23 schreef RanTheMan het volgende:
het klinkt zo slecht.... Bijna house of wax verhaaltje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |