Rose had net al een gele moeten hebben.quote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Komt zo meteen dus nog die rode kaart voor de Graafschap
Ah, duidelijk. Het moet dus vooral zo inhoudsloos mogelijk zijn hier.quote:Op zondag 15 april 2012 14:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ja caland dit topic is voor de 'oeh en 'aahs' en 'goaaaaaaaaaalllllllll' 'ajax de beste'
Een of ander teefje speelt bij ajax 'Anita'. Problem?quote:Op zondag 15 april 2012 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ene scheidsrechter genaamd Smet fluit VIT-ADO
Onzin Caland, dat weet jij ook. Het moet over de wedstrijden gaan die gespeeld worden, dat kan ook inhoudelijk zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Het moet dus vooral zo inhoudsloos mogelijk zijn hier.
Just a normal day in that fastcookpan.quote:
Nee, ook niet. Wat is je punt?quote:Op zondag 15 april 2012 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alsof FC GRO - RODA een toffe pot was
Alle echte supporters zitten hier op FOK!quote:
Bunnikside gaat volgens Paul nog wel los op Foekequote:Op zondag 15 april 2012 14:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou haal de ME busjes maar vast uit de garage
quote:Op zondag 15 april 2012 14:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Just a normal day in that fastcookpan.
quote:Op zondag 15 april 2012 07:51 schreef Paul het volgende:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren, zoek voor de lol op #utrproat of foeke booyop twitter ;-)
https://twitter.com/#!/ri(...)511632850944/photo/1twitter:Leeuwenheart twitterde op vrijdag 13-04-2012 om 18:17:12Toch goed dat Foeke Booy aan hardlopen doet #bozesupporters #beprepared reageer retweet
twitter:Tijger030 twitterde op donderdag 12-04-2012 om 19:50:44Tip voor Foeke Booy : STAP GWN OP LUL! reageer retweet
twitter:GinoHoeff twitterde op donderdag 12-04-2012 om 23:52:33We kunnen wouters niets verwijten, het materiaal is gewoon dramatisch goed gedaan foeke booy en scouts #donderop reageer retweet
quote:Op zondag 15 april 2012 07:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Had graag gewild, maar had mijn ouders beloofd om ergens anders heen te gaan met ze. Foutje. En vind het flauw om dat te cancellen. Want ik had graag er heen gegaan om mee actie te voeren. Ik kan je alvast zeggen, bunnikside komt met witte zakdoekjes en Foeke rot op. En er komen nog veel meer acties vanmiddag met o.a. spandoeken en meer. Gewoon ff eredivisie live checken. Komt goed. Ik vertrouw op de supporters. Iedereen is heel boos van de supporters van FC Utrecht. Extreem boos. En de maat is vol, ja, er komen acties aan.
Idd. Utrecht bakt er eigenlijk het hele seizoen al niks van.quote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef Caland het volgende:
Dat contract van Wouters was toch onlangs nog verlengd? Ben benieuwd op basis van wat precies.
quote:
Niet dat Wouters daar zo hoofdschuldig aan is. Maar het is toch ook totaal geen hoofdtrainer, zo'n eeuwige assistent.quote:Op zondag 15 april 2012 14:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd. Utrecht bakt er eigenlijk het hele seizoen al niks van.
Bahquote:Op zondag 15 april 2012 14:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh wond op het hoofd. overal bloed
Hij straalt echt 0,0 uit. Hadden ze nog beter die kale kunnen houden.quote:Op zondag 15 april 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet dat Wouters daar zo hoofdschuldig aan is. Maar het is toch ook totaal geen hoofdtrainer, zo'n eeuwige assistent.
www.eredivisielive.nlquote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
die reclames tegenwoordig bij sopcast zijn wel hekelig.
Die presteerde nauwelijks beter met 10x beter materiaal.quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij straalt echt 0,0 uit. Hadden ze nog beter die kale kunnen houden.
Beggars can't be choosers.quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hij straalt echt 0,0 uit. Hadden ze nog beter die kale kunnen houden.
hmm nergens last van...quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef napoleonfour het volgende:
nah, waarom zou ik utrecht venlo aanschaffenquote:
goeie grap!quote:Op zondag 15 april 2012 14:56 schreef Wilskracht het volgende:
De Joden worden kampioen dat klopt ook wel want in Israel zal er ook wel een club kampioen worden.
Nah, ze weten wel dat dat er dik inzit.quote:Op zondag 15 april 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
Dat Ajax wil geen kampioen worden of wel?
Ja, ik. Enorm saai.quote:Op zondag 15 april 2012 14:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand die Vitesse - ADO kijkt? Al wat gebeurt?
De Leeuw gaat hetzelfde doen als Boukhari gister deed, gelijkmaker in de 93e minuutquote:Op zondag 15 april 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
Denk het wel eigenlijk. Waarom zou je als je speler geen kampioen willen worden, denk jij?quote:Op zondag 15 april 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
Tis nog niet echt boeiend atm. Eigenlijk alleen bij Utrecht - VVV.quote:
Blijft echt geen 1 hoorquote:Op zondag 15 april 2012 15:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De Leeuw gaat hetzelfde doen als Boukhari gister deed, gelijkmaker in de 93e minuut
Nee denk het niet, wat heb je eraanquote:Op zondag 15 april 2012 14:59 schreef Geo4kant het volgende:
Jawel, soort Sparta thuis van paar jaar geleden (met verschil dat ajax nu al gescoord heeft).quote:
We zullen zien.quote:Op zondag 15 april 2012 15:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jawel, soort Sparta thuis van paar jaar geleden (met verschil dat ajax nu al gescoord heeft).
Ik zag inderdaad al veel bekende namen op teletekst staan.quote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niks, in het nieuws stond dat de trainer spelers rust zou geven maar daar is niks van waar
Maar Tedje doet wel mee.quote:
Hij denkt, 5 wedstrijden al een cleansheet. Weg ermeequote:Op zondag 15 april 2012 15:03 schreef Wilskracht het volgende:
Vermeer denkt ook die kampioensrace moet wel een beetje spannend blijven.
Volgend seizoen Jesper er in en die negert op de bank a.u.b.quote:Op zondag 15 april 2012 15:04 schreef Quisho het volgende:
Vermeer had al te lang niet meer geblunderd, was weer ff nodig.
Thuis tegen Excelsior vonden ze het nog te koud.quote:Op zondag 15 april 2012 15:05 schreef Dven het volgende:
Hoerig publiek heeft Ajax ook voor een gedeelte. Vijf minuutjes wat minder en er wordt gelijk gefloten. Kansloos volk
Ik hoop het maar denk het niet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:06 schreef FL_Freak het volgende:
De Graafschap komt zowaar gewoon in de 16 van 020. Misschien toch een mini wonder vanmiddag?
quote:
Zou leuk zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 15:06 schreef FL_Freak het volgende:
De Graafschap komt zowaar gewoon in de 16 van 020. Misschien toch een mini wonder vanmiddag?
Was niks aan de hand, bij korfbal is dat misschien een overtreding.quote:Op zondag 15 april 2012 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Braamhaar begint met een lekkere comeback van zijn blessure
Al de Graafschap er 1 maakt schiet Ajax er weer 3 in.quote:Op zondag 15 april 2012 15:06 schreef FL_Freak het volgende:
Denk dat je aan tennitus lijdt best vervelend hoor zo'n constante piep in je oren en welke wedstrijd kijk jij trouwens? 5 minuten wat minder?quote:Op zondag 15 april 2012 15:05 schreef Dven het volgende:
Hoerig publiek heeft Ajax ook voor een gedeelte. Vijf minuutjes wat minder en er wordt gelijk gefloten. Kansloos volk
Aardige comeback daarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |