Dit dus.quote:Op zondag 15 april 2012 20:38 schreef FoXje het volgende:
Hoop dat die Michonne niet teveel fanta gaat worden ..
Fanta?quote:Op zondag 15 april 2012 20:38 schreef FoXje het volgende:
Hoop dat die Michonne niet teveel fanta gaat worden ..
Tja, past tot nu toe niet echt binnen de serie. Een chick met 2 ontarmde zombie's, 2 zwaarden en een cape.quote:Op maandag 16 april 2012 10:45 schreef Stefan het volgende:
Mensen zijn bang dat ze een fantasyfiguur gaar worden, waar dat op gebaseerd wordt is me een raadsel, Michone is net 2 seconden in beeld geweest
Die zwaarden zijn gewoon geniaal, spaart kogel en maakt geen lawaaiquote:Op maandag 16 april 2012 11:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Tja, past tot nu toe niet echt binnen de serie. Een chick met 2 ontarmde zombie's, 2 zwaarden en een cape.
Nee, iedereen is al besmet, en komt terug als ze sterven. Een beet/krab zorgt er echter voor dat je sterft door open wond i.c.m. infectie, waardoor je dus sneller resurrect.quote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef xminator het volgende:
2 ontarmde zombies naast haar, die kunnen haar toch gewoon bijten.
Heb van de week seizoen 1 tm 2 gekeken. Dus wat ik begrijp de mensen zijn al besmet, als ze dood gaan wordt het virus actief. Maar ook dus wanneer ze gekrabt/gebeten worden door een geïnfecteerde? Ze zijn toch al besmet, beetje dubbelop?
Als ik het goed heb waren hun onderkaken ook professorisch gedemonteerd.quote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef xminator het volgende:
Heb van de week seizoen 1 tm 2 gekeken. Dus wat ik begrijp de mensen zijn al besmet, als ze dood gaan wordt het virus actief. Maar ook dus wanneer ze gekrabt/gebeten worden door een geïnfecteerde? Ze zijn toch al besmet, beetje dubbelop?
Onderkaken waren eraf en krabben konden ze ook nietquote:Op maandag 16 april 2012 12:11 schreef xminator het volgende:
In de comic werd het aannemelijk gebracht, de zombies houden andere zombies op een afstand. Overigens is t niet zo dat ze er continu mee gaat rondlopen.quote:Op maandag 16 april 2012 12:22 schreef ems. het volgende:
Dus het waren zelfbewuste zombies?
Eerlijk gezegd vond ik dat gedeelte maar niets en niet bij de serie passen.
Usa topique?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:17 schreef SwaPore het volgende:
Lol, spoilers alom
Of telt het niet als epi al is geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |