Komt wel goed...quote:Op maandag 16 april 2012 16:22 schreef LaLouchi het volgende:
Jep..
Dus ik moet tegen mezelf zeggen.. Los...
Klopt ga het ook niet doen..quote:Op maandag 16 april 2012 16:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Komt wel goed...
bekijk het gewoon zo, je hebt al een uur de drang, en nog niets gedaan... zonde om dat uur weg te gooien door wel wat te doen ;-)
"als jij spijt wil betuigen, dan weet je me te vinden"quote:Op maandag 16 april 2012 16:25 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Klopt ga het ook niet doen..
Komt gwn ook omdat hij gisteren zei.als je wil praten of wat wil vragen hoor ik het wel..
Nee,quote:
Dat is een aanname doen! dat is vals. We kennen hem niet en ik denk dat Lalouchi moet doen wat haar hart haar ingeeft, niet wat wij zeggen dat gedaan moet worden Daarnaast mogen wij niet aannemen wat hij eigenlijk bedoelt. kan ook geheel andersom zijn omdat hij nog wel degelijk van haar houdt. We zijn er simpelweg niet bij geweest!quote:Op maandag 16 april 2012 16:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"als jij spijt wil betuigen, dan weet je me te vinden"
Mickeys, niet boos worden (A)quote:Op maandag 16 april 2012 17:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat is een aanname doen! dat is vals. We kennen hem niet en ik denk dat Lalouchi moet doen wat haar hart haar ingeeft, niet wat wij zeggen dat gedaan moet worden Daarnaast mogen wij niet aannemen wat hij eigenlijk bedoelt. kan ook geheel andersom zijn omdat hij nog wel degelijk van haar houdt. We zijn er simpelweg niet bij geweest!
Das niet eerlijk he, zo kunnen wij nooit gericht advies gevenquote:Op maandag 16 april 2012 17:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mickeys, niet boos worden (A)
Dat was een grap, dat zij dat tegen hem gezegd had kunnen hebben.
Er zit meer achter dit verhaal dan hier in het topic... maar dat was privé besproken
quote:Op maandag 16 april 2012 17:25 schreef sawadie het volgende:
[..]
Das niet eerlijk he, zo kunnen wij nooit gericht advies geven
Die horen erbij helaas...Het is voor mij ook net een achtbaan, ik zou er zo graag uit stappen, maar moet nog een paar ritjes ben ik bangquote:Op maandag 16 april 2012 17:27 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb ook weer een dramatisch slechte dag![]()
positieve is, dat ik gisteren na 6 weken voor het eerst een redelijk goede rustige dag had.
Ik word niet boos, maar ik merk, mogelijk dat jij het niet ziet, dat LaLouchi dingen voor waar aanneemt. Het zijn letters in een bericht waarbij je niet kunt zien of het een grap is. Je post het wel openbaar.quote:Op maandag 16 april 2012 17:14 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Mickeys, niet boos worden (A)
Dat was een grap, dat zij dat tegen hem gezegd had kunnen hebben.
Er zit meer achter dit verhaal dan hier in het topic... maar dat was privé besproken
Met mij gaat het naar omstandigheden goed. Slecht geslapen en druk zoekende naar ander werk, morgen naar de advocaat/mediator. Laat het gelaten allemaal op mij afkomen en voel me behoorlijk rustig.quote:Op maandag 16 april 2012 17:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe is het verder met jou mickeys?
uiteindelijk worden het 6 weken goede dagen en dan een keer een terugslag dagje. en daarna worden die 6 weken 6 maanden etc etc. Helemaal vergeten zul je het nooit, maar beter dan nu word het heus wel!quote:Op maandag 16 april 2012 17:27 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb ook weer een dramatisch slechte dag![]()
positieve is, dat ik gisteren na 6 weken voor het eerst een redelijk goede rustige dag had.
ja precies... lekker laten gebeuren... morgen je druk om maken om hoe je je dan voelt.quote:Op maandag 16 april 2012 17:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Met mij gaat het naar omstandigheden goed. Slecht geslapen en druk zoekende naar ander werk, morgen naar de advocaat/mediator. Laat het gelaten allemaal op mij afkomen en voel me behoorlijk rustig.
En met jou? Date was leuk geweest had ik gelezen
ja, bedanktquote:Op maandag 16 april 2012 17:37 schreef Mickeys het volgende:
uiteindelijk worden het 6 weken goede dagen en dan een keer een terugslag dagje. en daarna worden die 6 weken 6 maanden etc etc. Helemaal vergeten zul je het nooit, maar beter dan nu word het heus wel!
je kan het zelf initiëren met de kans op een kut gevoel.quote:Op maandag 16 april 2012 18:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja, bedanktgeduld hebben is lastig..
(*&^^%$ wat trek ik dit slecht. Gewoon 0 communicatie of uitleg, direct uit z'n leven gebannen, algehele boycot.![]()
Ik hoop stiekem dat ik net als Lalouchi nog de kans krijg om weer in gesprek te raken. Maar hoe lang gaat dat in hemelsnaam duren
Snap ik LaLouchi, maar ik weet ook dat je heel erg jong bent en ineens alleen met een hele grote verantwoordelijkheid (jullie dochter) er doorheen moet zien te komen.quote:Op maandag 16 april 2012 18:13 schreef LaLouchi het volgende:
@mickeys, ik neem niet alles aan.voor waar hoor. Wel neem ik veel advies ter harte, er zijn gewoon dingen die ik.niet snap en jullie misschien wel. Ik weet ook wel dat jullie hem niet kennen, maar vind het fijn dat ik op jullie terug kan vallen om advies te vragen. Ik denk niet dat jullie alles weten, maar meningen van buitenstaanders zijn nu erg fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |