Ach kom op, hiphop voor peutersquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:03 schreef indiaantje89 het volgende:
De Avonduren klinkt ook erg gaaf trouwens!
Vind het wel grappig, mij interesseert het niet of ze neuken, drugs gebruiken of bier drinken.quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:54 schreef febster het volgende:
[..]
Ach kom op, hiphop voor peuters. Die kerel heeft nog nooit geneukt, laat staan bier gedronken of drugs gebruikt.
Ja dat denk ik inderdaad ook. Verwacht alleen dat Skrillex de echte headliner is dus van 10 tot 11 in de alpha met Kasabian ervoor als sterke co-headliner.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:34 schreef portie het volgende:
Setlist =/= Line-up.
Zaterdag zal Skrillex wel de alpha spelen na de headliner. Zal dan wel kasabian zijn na al die keren toch ? Foos op zondag was al logisch en daar draait het ook op uit. Begin er steeds meer zin in te krijgen
Wel grappig. Was vorig jaar nog nooit naar LL geweest (en was ook lang onzeker of ik zou gaan) en vond al sinds begin dat jaar 'plage'van Crystal fighters een lekker nummer. Die heb ik echt veel gedraaid. Dacht toen ook echt bij mezelf 'dat zou wel eens op LL kunnen staan'..(terwijl ik LL verder helemaal niet kende)...en ze kwamen erquote:Op donderdag 19 april 2012 16:21 schreef WeezerButler het volgende:
Django Django is toch wel mijn lievelingsplaat van 2012 so far. Beetje Hot Chip on acid.
Tja, of ze boeken vrij consequent de bands met alternatieve hitjes en 90% van de Lowlandsgangers draait nou net dat soort nummers grijs.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:54 schreef bulbjes het volgende:
Dus als de traditie zich voortzet heb ik elk eerste kwartaal van het jaar wel een nummer wat ik grijsdraai waarvan de artiest vervolgens op Lowlands komt
Echt?quote:Op maandag 23 april 2012 08:30 schreef Da hopman het volgende:
En zojuist bevestigd bij Giel! Of Man and Monsters.
Heerlijk... zaterdagmiddag... zonnetje.... feestje!
Bovenstaand (Of monsters and men) is mijn grijsdraai nummer van t moment, dus ik doe met je meequote:Op zaterdag 21 april 2012 00:54 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Wel grappig. Was vorig jaar nog nooit naar LL geweest (en was ook lang onzeker of ik zou gaan) en vond al sinds begin dat jaar 'plage'van Crystal fighters een lekker nummer. Die heb ik echt veel gedraaid. Dacht toen ook echt bij mezelf 'dat zou wel eens op LL kunnen staan'..(terwijl ik LL verder helemaal niet kende)...en ze kwamen er(sindsdien is 'follow' mn favoriet
).
Dit jaar heb ik dat met 'default' van Django Django....een nummer wat ik erg veel afspeel....en die staan dit jaar ook op LL.
Dus als de traditie zich voortzet heb ik elk eerste kwartaal van het jaar wel een nummer wat ik grijsdraai waarvan de artiest vervolgens op Lowlands komt
Ook weer erg leuk.quote:Op maandag 23 april 2012 08:30 schreef Da hopman het volgende:
Ik zit nu toch ook al over de 10 namen die ik best graag wil gaan zienquote:Op maandag 23 april 2012 09:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Gaan erg veel moeilijke keuzes worden....
Ik wil bijna alle namen wel checken wat er nu staat![]()
Klacht: teveel goede namen![]()
Niiiiice..quote:Op maandag 23 april 2012 08:30 schreef Da hopman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |