Ja dat is nog een extra redenquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:14 schreef ohnikua het volgende:
We Are Beautiful, We Are Doomed![]()
Kim Campesinos![]()
![]()
#eensquote:Op dinsdag 17 april 2012 16:21 schreef MrStokey het volgende:
Ik ook, dat zijn er alvast 2, dus een goede reden om ze te boeken
Ik denk dat deze of volgende week wel wat namen krijgen inderdaad. Meestal komt een groot lijstje dance-namen pas in juni.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Orbital mag zeker langskomenfijne dance naam.
Zoiezo verwacht ik de volgende lichting wel wat X-Ray & Bravo achtige namen.
vorig jaar kieperden ze er een zwik namen uit op 28 april. Dance namen meestal wat later jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:05 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ik denk dat deze of volgende week wel wat namen krijgen inderdaad. Meestal komt een groot lijstje dance-namen pas in juni.
Doet het live eigenlijk altijd wel goed.quote:
hmmm, ik vind over het algemeen poppunkbands die op hun 40e nog steeds vooral bezig zijn met fuck en andere vieze woordjes roepen, en smeken om een circle pit, een beetje iets zieligs hebben. less then jake zag ik een paar jaar terug op pukkelpop, en hoewel de nummers best okee zijn, vond ik het optreden om die reden, tsja, zielig dusquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:58 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Doet het live eigenlijk altijd wel goed.
quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:17 schreef rioolheffing het volgende:
Waar blijven die fucking naaaaaammmeeeeennnn aaaaaaaaaaah
quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vorig jaar kieperden ze er een zwik namen uit op 28 april. Dance namen meestal wat later ja
heb ze twee keer gezien en hoewel ik hun op cd niet echt de moeite waard vind, vnd ik ze live best goed. Misschien ook omdat ik gezien de cd's er niet veel van verwacht steeds.quote:Op dinsdag 17 april 2012 18:06 schreef ohnikua het volgende:
[..]
hmmm, ik vind over het algemeen poppunkbands die op hun 40e nog steeds vooral bezig zijn met fuck en andere vieze woordjes roepen, en smeken om een circle pit, een beetje iets zieligs hebben. less then jake zag ik een paar jaar terug op pukkelpop, en hoewel de nummers best okee zijn, vond ik het optreden om die reden, tsja, zielig dus
edit: vooral omdat het geforceerd overkwam op mij. 40 jarigen die zich echt nog 20 voelen en dat uitstralen, heb ik minder/geen moeite mee
Rats on Rafts als voorprogramma gezien, dat was me toch slecht.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:31 schreef indiaantje89 het volgende:
En Rats on Rafts of Kenginston verwacht ik ook wel trouwens
Zo kunnen we aan de gang blijven gaan.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat zou dan al de 3e zijn die op herhaling komt (Skrillex, Ben Howard, Jungle By Night).
Niet dat het geen fijn bandje is, maar hoeft niet voor mij op herhaling te komen. Laat dan nog maar bijvoorbeeld een Roosbeef nog een keer komen.
Ik wil gewoon nieuwe toffe namen.quote:
Je hebt Skrillex voor de tweede keer geboekt. Vorig jaar ontplofte de Bravo al.
“Die is nog veel groter geworden in de tussentijd. Ik was in Paradiso met mijn zoon, die is helemaal Skrillex-mad, en de zaal stond van beneden tot boven te dampen. Het water kwam van het plafond af. Er is echt wel wat aan de hand met die act. Die moet gewoon naar de Alpha. We doen het niet vaak, een act twee jaar achter elkaar boeken, maar als het goed doorgroeit, dan kan het prima.”
De manager van JBN zegt dat het niet klopt.quote:Op woensdag 18 april 2012 10:05 schreef Luni het volgende:
Jungle by Night ook geboekt als ik het goed hoorde op 3FM, ze speelden live bij Chiel.
twitter:boostyboy twitterde op woensdag 18-04-2012 om 11:00:52@lowlover dat hoorde ik ook, maar dat klopt niet. Maar wie weet met een beetje druk op de ketel ;-) reageer retweet
Ik zie niets?quote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef theodoor9 het volgende:
Bah, misleidend berichtje van lowlands op facebook
:s viese honde moete 1 keer stoer doenn :s:squote:Op woensdag 18 april 2012 12:59 schreef theodoor9 het volgende:
Bah, misleidend berichtje van lowlands op facebook
Wat een storend gedoe zeg. Een nietszeggende naam waarschijnlijk voor in de Juliet ofzo en dan roepen van de daken alsof je de surpriseact van Depeche Mode hebt ontrafeld....quote:Op woensdag 18 april 2012 17:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach heeft http://twitter.com/#!/Lowlandscamping weer iets om hun ego mee te strelen
Ja, vroeger toen ik dat nog deed was het leuker. Wat een kneuzenkermis is dat zegquote:Op woensdag 18 april 2012 18:04 schreef portie het volgende:
[..]
Wat een storend gedoe zeg. Een nietszeggende naam waarschijnlijk voor in de Juliet ofzo en dan roepen van de daken alsof je de surpriseact van Depeche Mode hebt ontrafeld....
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 18-04-2012 om 18:19:02De geruchten vliegen je op internet om de oren... Sommige zijn waar, andere niet. Morgen weer nieuwe, officieel bevestigde #LL12 namen! reageer retweet
quote:Op woensdag 18 april 2012 18:20 schreef Memento-Mori het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 18-04-2012 om 18:19:02De geruchten vliegen je op internet om de oren... Sommige zijn waar, andere niet. Morgen weer nieuwe, officieel bevestigde #LL12 namen! reageer retweet
Dat toontje ookquote:Op woensdag 18 april 2012 17:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Ach heeft http://twitter.com/#!/Lowlandscamping weer iets om hun ego mee te strelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |