Dat is gewoon zijn Hair-duct hóórquote:Op maandag 16 april 2012 19:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Nog iets wat ik tegenkwam (terwijl ik nog naar die verdomde wielmoer aan het zoeken ben)
Zo warm was het niet in China dat Rosberg extra koeling nodig hadVerklaart wel waarom die zonder ook maar een zweet druppeltje op zijn voorhoofd te hebben op het podium stond.
Maaar, Schumacher heeft 'm niet![]()
[ afbeelding ]
en nu?quote:
ik zie nu een Mercedes met een sleuf ja.quote:
Nee, denk dat je McLaren niet moet uitvlakken...die ontwikkelen hun wagen gedurende het jaar het beste. Ik zet mijn geld op Button of Hamilton dit jaar qua WK.quote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef Nober het volgende:
Maar nu we hebben gezien dat Mercedes het ook in de race kan (niet alleen in de kwalificatie) kunnen we ons dan opmaken voor Schumachers achtste titel? Aangezien Ross Brawn's doelen zijn dat Rosberg zijn eerste GP wint (streep erdoor) en dat Michael zijn achtste titel zal winnen.
Tot nu toe heeft Merceds dus de grootste stap gemaakt. Dat is wat telt.quote:Op maandag 16 april 2012 20:25 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Nee, denk dat je McLaren niet moet uitvlakken...die ontwikkelen hun wagen gedurende het jaar het beste. Ik zet mijn geld op Button of Hamilton dit jaar qua WK.
Of de eerste titel van Rosberg, aangezien Schumacher op 1 punt staatquote:Op maandag 16 april 2012 20:03 schreef Nober het volgende:
Maar nu we hebben gezien dat Mercedes het ook in de race kan (niet alleen in de kwalificatie) kunnen we ons dan opmaken voor Schumachers achtste titel? Aangezien Ross Brawn's doelen zijn dat Rosberg zijn eerste GP wint (streep erdoor) en dat Michael zijn achtste titel zal winnen.
Daarom is het ook jammer dat Schumacher uitviel, ik denk toch niet dat hij niet iets geprobeerd zou hebben om voorbij Rosberg te komenquote:Op maandag 16 april 2012 22:04 schreef kepler het volgende:
[..]
Of de eerste titel van Rosberg, aangezien Schumacher op 1 punt staat
Ik denk/hoop dat Schumacher in Bahrein iig op het podium komtquote:Op maandag 16 april 2012 22:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom is het ook jammer dat Schumacher uitviel, ik denk toch niet dat hij niet iets geprobeerd zou hebben om voorbij Rosberg te komen
Ik ben al vergeten hoe dat circuit is, wel een stukje warmer dan China dus kan het weer heel anders liggenquote:Op maandag 16 april 2012 22:33 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat Schumacher in Bahrein iig op het podium komtIk wil de oude man wel eens weer zien springen
Alsjeblieft.quote:Op maandag 16 april 2012 22:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben al vergeten hoe dat circuit is, wel een stukje warmer dan China dus kan het weer heel anders liggen
Thanks, nu weet ik waarom ik het zo snel vergeten wasquote:
Ach, hopen kan altijdquote:Op maandag 16 april 2012 22:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben al vergeten hoe dat circuit is, wel een stukje warmer dan China dus kan het weer heel anders liggen
Wat een geweldige race trouwens in 2006, Alonso nét voor Schumacher de pits uit en met Räikkönen op drie vanaf de laatste plek geloof ik en Rosberg met de snelste raceronde.quote:Op maandag 16 april 2012 22:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Thanks, nu weet ik waarom ik het zo snel vergeten was
Natuurlijk, ik zou het geweldig vindenquote:Op maandag 16 april 2012 22:48 schreef kepler het volgende:
[..]
Ach, hopen kan altijdNiemand had verwacht dat Ferrari dit jaar een race zou winnen
Ik weet niet wat die sensor registreert, maar ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat die sensor pas groen licht geeft wanneer de wheelnut is aangedraaid.quote:Op maandag 16 april 2012 16:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja zo een systeem werkt toch niet?
Ik bedoel technisch is het toch zeker wel mogelijk om dat lampje op groen te knallen zodra alle 4 de wheelguns ppprrrrrrrr gedaan hebben?
Dat lijkt mij een veel grotere kans dat alle wielen daadwerkelijk vastzitten dan alleen maar detecteren of een wheelgun erop gestaan heeft.
Er zijn zoveel manieren, het kan ook zijn dat het signaal komt op het moment dat de wheelgun teruggetrokken wordt, zolang we dat niet weten blijft het toch speculeren, ik verwacht wel wat uitleg in de komende BBC uitzendingquote:Op dinsdag 17 april 2012 02:07 schreef vosss het volgende:
Nouja ik snap het niet.
Als iets een signaal moet geven als aan voorwaarde X voldaan is dan geeft zo een ding toch niet vanzelf het signaal als helemaal niet voldaan is aan voorwaarde X?
Dat is hetzelfde als dat die lamp bij 3 keer X uit zichzelf zegt okay eik heb ik 4 keer X nodig, maar ik ga nu alvast op groen!?
quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:33 schreef Tarado het volgende:
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken
[ afbeelding ]
Vind het nog steeds een raar gezicht, die Chinezen op de tribune met vlaggen van andere landen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:33 schreef Tarado het volgende:
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken
[ afbeelding ]
De komende 2 races kan ik niet live zien.quote:Op dinsdag 17 april 2012 08:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn zoveel manieren, het kan ook zijn dat het signaal komt op het moment dat de wheelgun teruggetrokken wordt, zolang we dat niet weten blijft het toch speculeren, ik verwacht wel wat uitleg in de komende BBC uitzending
Zeker doen wequote:Op dinsdag 17 april 2012 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
De komende 2 races kan ik niet live zien.
Mocht er nog iets over verteld worden plemp het ff neer hier, want ik ben wel benieuwd hoe dat nou precies werkt en waarom het fout ging
Maak anders een nieuw topicquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:21 schreef Tarado het volgende:
2012 FORMULA 1 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX
F1 Fanatic - F1 information - F1 circuits - Bahrain International Circuit – track information
Bahrain International Circuit – track information
Circuit information
Lap data
Lap length 5.412km (3.363 miles)
Race laps 57
Race distance 308.238km (191.53 miles)
Pole position Left-hand side of the track
Lap record* 1’31.447 (213.055 kph) by Pedro de la Rosa, 2005
Fastest lap 1’29.527 (217.624 kph) by Mark Webber, 2005
DRS zone/s (race) Pit straight
Car performance
Full throttle 70%
Downforce level Medium
Gear changes per lap 52
Fuel use per lap 2.7kg
Strategy
Pit lane time loss 22 seconds
2012 prime tyre**: Medium
2012 option tyre**: Soft
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Practice 1 Fri 09:00
Practice 2 Fri 13:00
Practice 3 Sat 10:00
Qualifying Sat 13:00
Race Sun 14:00
Stream voor FP's: http://www.vipbox.tv/sports/formula-1.html
Noord-Korea heeft ook ervaringen met huursupporters.quote:Op dinsdag 17 april 2012 10:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vind het nog steeds een raar gezicht, die Chinezen op de tribune met vlaggen van andere landen.
Chinezen op de tribune tijdens het WK.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Noord-Korea heeft ook ervaringen met huursupporters.
Expres niet gedaan omdat het nu in de reeks blijft en alle F1 liefhebbers het in hun MYAT hebben, volgende topic wordt China gewoon veranderd in Bahreinquote:
Maar kan je wel reeksenquote:Op vrijdag 20 april 2012 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Expres niet gedaan omdat het nu in de reeks blijft en alle F1 liefhebbers het in hun MYAT hebben, volgende topic wordt China gewoon veranderd in Bahrein
Let niet op mijn paint-skillsquote:Op vrijdag 20 april 2012 10:36 schreef Maver24 het volgende:
Moeten jullie mij even op de hoogte stellen, welk stuk was dat dan wat er eerst dus wel en nu niet aanzit ?
Volgens mij reed die Sauber van Kobayashi met veel brandstof, en die Torro Rosso's weet ik niet, maar die zijn niet vooruit te branden op dit circuit als ik het zo bekijk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:51 schreef sanger het volgende:
Caterham lijkt de aansluiting enigzins gevonden te hebben vooralsnog
Omdat er in 2010 minder inhaalacties op dat circuit waren dan het jaar ervoor, terwijl er op andere circuits meer werd ingehaald. Dus hebben ze de slinger eruit gehaald omdat die layout blijkbaar niet bevordelijk was voor de entertainmentwaarde van de race.quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:39 schreef Burnie88 het volgende:
Waarom rijden ze dit jaar weer op het korte circuit???
twitter:jaf1tweets twitterde op vrijdag 20-04-2012 om 12:42:13Force India 'limit' Bahrain Grand Prix practice over safety concerns http://t.co/a6j8u5uw #f1 #guardian reageer retweet
Bij vorige topics werd er toch door een mod een nieuwe geopend voor de volgende race, die wel onderdeel van de bestaande reeks is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |