Zelfde gebeurde bij Vettel, alleen paar rondjes laterquote:Op zondag 15 april 2012 10:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dipje? Kimi's banden waren volledig aan gort, anders kun je niet op 2 rondes tijd 12 posities terugvallen.
Ook iets over een trein zei Hamilton.quote:Op zondag 15 april 2012 10:49 schreef k_man het volgende:
Hamilton: did you do any overtaking
Rosberg: nope!
Klopt.quote:Op zondag 15 april 2012 10:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Daar staan dus Webber, Barrichello, Trulli & Button nog voor.
Ja dat Massa-gekut voor de positie van Alonso. (maar een streepje tussen massa en gekut)quote:
Schumacher ook maar 1.quote:Op zondag 15 april 2012 10:55 schreef kepler het volgende:
Coureurs zonder punten:
HRT
Marussia
Caterham
Massa![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 10:55 schreef kepler het volgende:
Coureurs zonder punten:
HRT
Marussia
Caterham
Massa![]()
Ja, dat is ook niet heel denderendquote:
Ik zou elke beker hoe lelijk ook thuis neerzetten. Midden op tafel. Zodat iedereen hem kon zien.quote:Op zondag 15 april 2012 10:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik zou hem thuis niet willen neerzetten.
Maar Alonso staat toch maar mooi 3e bij de constructeurs achter McLaren en RBR.quote:Op zondag 15 april 2012 10:55 schreef kepler het volgende:
Coureurs zonder punten:
HRT
Marussia
Caterham
Massa![]()
Prachtige beelden van die monteur iddquote:Op zondag 15 april 2012 10:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, dat is ook niet heel denderendMaar vandaag was niet de schuld van Schumacher
Alonso GP F1-teamquote:Op zondag 15 april 2012 10:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar Alonso staat toch maar mooi 3e bij de constructeurs achter McLaren en RBR.
Zet ze maar lekker in het TJ de grote GP winnaar museum hier in Rotterdam. Lijkt me toffer dan thuis die lelijke zooi. Ook paar mooie foto's en mijn wagens in dat museum en een kartbaan.quote:Op zondag 15 april 2012 10:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zou elke beker hoe lelijk ook thuis neerzetten. Midden op tafel. Zodat iedereen hem kon zien.
Sterker nog, ik zou mijn interieur aanpassen zodat het zou matchen met die lelijke kutbeker die ik won tijdens een Grand Prix.
precies want aan Massa heeft hij geen bal in die titelstrijd.quote:Op zondag 15 april 2012 10:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Maar Alonso staat toch maar mooi 3e bij de constructeurs achter McLaren en RBR.
ja, want de stand in WCC klotpe ook niet, bij hun stond Ferrari als 2dequote:Op zondag 15 april 2012 11:02 schreef Nober het volgende:
McLaren 55 punten, volgens mij maakt de BBC een fout.
Dat was de tussenstand van 2011 na drie races.quote:Op zondag 15 april 2012 11:02 schreef Nober het volgende:
McLaren 55 punten, volgens mij maakt de BBC een fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |