twitter:NobleF1 twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 09:09:30Pastor Maldonado is set for a five-place grid penalty, after it was announced he will use a new gearbox today reageer retweet
twitter:adamcooperf1 twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 09:06:51#F1 Lewis Hamilton has a new one but no penalty because you are allowed a 'free' change the race after a penalty reageer retweet
Eén keer in 't jaar mag je een bak zonder straf wisselen. Daar hebben ze vorig weekend niet voor gekozen, dit keer wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat van Lewis snap ik niet helemaal. Omdat ie vorige race een nieuwe bak heeft gestoken moest ie 5 plaatsen achteruit. Maar omdat ze deze race weer een nieuwe bak steken, en in de vorige race een gridstraf heeft gehad, dan moet dat deze race niet?
Wad dat voor iets
Ben ik die enige die vipbox niet kan bereiken?? (error 404)quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:26 schreef Sinister-D- het volgende:
ooh btw: FP3
http://www.vipbox.tv/watc(...)e-stream-online.html
Zoals ik het lees krijg je niet nogmaals straf wanneer je nogmaals een 'reparatie' uitvoert.quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat van Lewis snap ik niet helemaal. Omdat ie vorige race een nieuwe bak heeft gestoken moest ie 5 plaatsen achteruit. Maar omdat ze deze race weer een nieuwe bak steken, en in de vorige race een gridstraf heeft gehad, dan moet dat deze race niet?
Wad dat voor iets
Vast niet de enige, maar ik heb nergens last vanquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:40 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ben ik die enige die vipbox niet kan bereiken?? (error 404)
Misschien dat je voor iedere reparatie 1 herkansing hebt, dus bij een derde keer krijg je wel weer strafquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:43 schreef Sinister-D- het volgende:
Maar ze hebben een volledige nieuwe bak gezet de vorige race, en nu weer. Zo kan je wel elke race een nieuwe gaan steken vanaf nu zonder straf. Dat zou dan een behoorlijk gat in de regels zijn. Repareer de eerste race je bak, accepteer de straf, en vanaf de tweede race ga je dat dan gewoon elke keer doen zonder straf omdat het elke keer een ''reparatie'' betreft
http://argent.fia.com/web(...)51BC12579C8002D2DEC/$FILE/1-2012%20SPORTING%20REGULATIONS%2009-03-2012.pdfquote:28.6 For the purposes of this Article only, an Event will be deemed to comprise P3, the qualifying
practice session and the race.
a) Each driver may use no more than one gearbox for five consecutive Events in which his
team competes. Should a driver use a replacement gearbox he will drop five places on
the starting grid at that Event and an additional five places each time a further gearbox
is used.
Any replacement gearbox must be fitted with the same gear ratios that were declared
under d) below and will only be required to complete the remainder of the Event in
question. Any change to the gear ratios declared under d) below will incur a further five
grid place penalty. In either case a new five race sequence may start at the following
Event.
Unless the driver fails to finish the race (or is unable to start the race for reasons other
than a penalty imposed by the stewards) the gearbox fitted to the car at the end of the
Event must remain in it for the remainder of the five race sequence. Any driver who
failed to finish the race at the first, second, third or fourth of the five Events for reasons
which the technical delegate accepts as being beyond the control of the team or driver,
may start the following Event with a different gearbox without a penalty being incurred.
A gearbox will be deemed to have been used once the car’s timing transponder has
shown that it has left the pit lane.
Als ik het goed lees klopt het dus niet wat Adam Cooper schrijftquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:59 schreef Sinister-D- het volgende:
Van de officiële FIA site:
http://argent.fia.com/web(...)51BC12579C8002D2DEC/$FILE/1-2012%20SPORTING%20REGULATIONS%2009-03-2012.pdf
Kan geen posts edittenKrijg wel het scherm om te wijzigen, maar kan m'n gewijzigde post niet bevestigen
Edit: en nu staat de wijziging toch in m'n post![]()
Ze schijnen last van de wind te hebben las ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:56 schreef sanger het volgende:
Zou McLaren verstoppertje spelen of hebben ze hier echt de snelheid niet te pakken? Of concentreren ze zich op de racepace omdat ze weten dat het met de kwali snelheid toch wel goed zit?
Snap niet dat hij het hier niet doetquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:42 schreef D. het volgende:
[..]
Vast niet de enige, maar ik heb nergens last van
Trek je de Duitse RTL niet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:22 schreef Tarado het volgende:
Voor het eerst sinds een eeuwigheid weer F1 op RTL7 kijken
Ik dacht het niet, zal zo even kijkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:26 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Trek je de Duitse RTL niet?
Wtf , een vogel vol tegen Nico's helm geknald ?
Das beter als een veer van een BrawnGPquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:26 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Trek je de Duitse RTL niet?
Wtf , een vogel vol tegen Nico's helm geknald ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |