SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Doe jij dat?quote:Op zondag 15 april 2012 00:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Succes met je geboorteregister op te vragen.
En djalabaquote:Op zondag 15 april 2012 00:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Kun je de kosten voor het bijhouden van je baard declareren?
Lol nee, maar ik kan het je wel heeeeeeeeeel errug moeilijk maken.quote:Op zondag 15 april 2012 00:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Doe jij dat?![]()
Zulks nutteloos werk wat ook geautomatiseerd gedaan kan worden.
Welke gemeente? Dan zal ik het jou is moeilijk makenquote:Op zondag 15 april 2012 00:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lol nee, maar ik kan het je wel heeeeeeeeeel errug moeilijk maken.
Geen gemeente jonge, hogeropquote:Op zondag 15 april 2012 00:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Welke gemeente? Dan zal ik het jou is moeilijk maken
Dat soort mensen werkt er dus op de gemeente. Niet meewerken, dingen kwijt raken, pesterijen etc.quote:Op zondag 15 april 2012 00:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lol nee, maar ik kan het je wel heeeeeeeeeel errug moeilijk maken.
Nooit meegemaakt.quote:Op zondag 15 april 2012 00:50 schreef NeoRetro het volgende:
[..]
Dat soort mensen werkt er dus op de gemeente. Niet meewerken, dingen kwijt raken, pesterijen etc.
Abi, affetquote:Op zondag 15 april 2012 00:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit. Moet ook gecontroleerd worden.
wat?quote:Op zondag 15 april 2012 00:52 schreef msnk het volgende:
Waar ben je bang voor man, geen ficus of advocaat. Laat 'm maar zwaaien met zijn rekenmachientje.
Aai over de snor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 april 2012 00:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Aai over de snor.
Heb ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet echt into wie-wie is en hun hele geschiedenis. Vandaar dat ik het niet weet.quote:
Jup, met Irakeesje.quote:Op zondag 15 april 2012 01:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben niet echt into wie-wie is en hun hele geschiedenis. Vandaar dat ik het niet weet.
Uitgehuwelijkt?
Joods complot?quote:Op zondag 15 april 2012 01:08 schreef Bilge het volgende:
Wanneer je Irakeesje omgekeerd leest ontstaan er grappige Turkse woorden.
Weet je familie het?quote:Op zondag 15 april 2012 01:06 schreef NeoRetro het volgende:
Mijn oma bood van de zomer aan een meisje voor mij te vinden op de yayla.
Maar ik kan het toch geen familie aan doen... als atheïst zijnde.
Whehequote:Op zondag 15 april 2012 01:08 schreef Bilge het volgende:
Hoornaar bedoel je?quote:Op zondag 15 april 2012 01:08 schreef Bilge het volgende:
Ik heb een reis gemaakt van Trabzon naar Baku via Batoemi, Tbilisi, Yerevan en Qax. Het was echt heel tof. Ik kan het zeker aanraden! Vooral Georgië is echt super. Ik heb 2 weken in Turkije gezeten, 1,5 week Georgie, 1 week Armenie en 2 weken Azerbeidzjan.quote:Op zondag 15 april 2012 01:07 schreef Ayca het volgende:
@Neo Wat deed je in Azerbaycan?Hoe was het? Pics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |