Hoe vaak heb jij El Clasico's gezien?quote:Op zondag 15 april 2012 00:45 schreef bascross het volgende:
Deze wedstrijd gaat Ronaldo nogmaals tonen hoeveel beter hij is dan Messi.
Jij bent wel de IZanity van het Barcelona kamp he?quote:Op zondag 15 april 2012 00:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij El Clasico's gezien?
Dan weet je toch dat CR altijd hopeloos door de mand valt bij El Clasico's? Hij presteert jack shit tijdens de wedstrijden waar het er om gaat.
Neuh, ik ben wel objectief.quote:Op zondag 15 april 2012 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent wel de IZanity van het Barcelona kamp he?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zondag 15 april 2012 01:25 schreef Anonymousz het volgende:
RM wintEn als Strootman er gaat spelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
misschin welquote:Op zondag 15 april 2012 01:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En als Strootman er gaat spelen?
99,787 (96,636 in Champions League) is dus nooit uitverkocht in CL duels. Blijft overigens het grootste stadion in Europa, 5de wereldwijd.quote:Op zondag 15 april 2012 15:05 schreef TheDutchguy het volgende:
Raar dat ze het stadion niet uitbreidden zodat ze net boven de 100.000 zitten
Dan stapt Mourinho direct op denk ikquote:
Mourinho is dinsdagavond al opgestapt na de 4-0 in München.quote:Op zondag 15 april 2012 18:10 schreef TheFatLady het volgende:
Zou weer eens een keer tijd worden dat Real wint van Barca.
Het zou nu toch eindelijk wel eens mogen gaan lukken na die jarenlange investeringen.
Toch hoop ik uiteraard op een 2-0 voor Barca met een falende CR7
(net als de voorgaande clásicos). Maar het kan alle kanten op.
Goede voetballer, maar tegen Barca mag hij van mij wederom keihard falen.
[..]
Dan stapt Mourinho direct op denk ik
Hoe eerder hoe beter, 4-0 zou ook wel mooi zijnquote:Op zondag 15 april 2012 19:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Mourinho is dinsdagavond al opgestapt na de 4-0 in München.
Haha, en qua doelpunten dus 0-0?quote:Op maandag 16 april 2012 13:39 schreef Joeriii het volgende:
Ik denk 1 - 2, 1 rode kaart voor barca, 2 voor madrid.
trolololoquote:Op maandag 16 april 2012 13:37 schreef Bonkers. het volgende:
Ik denk dat de wedstrijd bol staat van de spanning en het een redelijk saaie 2-0 wordt voor Barcelona.
Op basis waarvanquote:
Deze man weetquote:Op maandag 16 april 2012 13:34 schreef inZanity het volgende:
Mourinho opstappen?
Misschien einde van t seizoen als ie de titel en de CL heeft gepakt
Mourinho
Walgelijke actie van Messi. Daar kwam z'n ware aard naar boven, misselijk ventjequote:
Ja want Pepe is de Moeder Teresa onder de voetballersquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Walgelijke actie van Messi. Daar kwam z'n ware aard naar boven, misselijk ventje
Sowieso:
Pepe
Messi
Dat laatste denk ik niet maar dat Mourinho als trainer van Real Madrid langzamerhandquote:Op zondag 15 april 2012 18:10 schreef TheFatLady het volgende:
Zou weer eens een keer tijd worden dat Real wint van Barca.
Het zou nu toch eindelijk wel eens mogen gaan lukken na die jarenlange investeringen.
Toch hoop ik uiteraard op een 2-0 voor Barca met een falende CR7
(net als de voorgaande clásicos). Maar het kan alle kanten op.
Goede voetballer, maar tegen Barca mag hij van mij wederom keihard falen.
[..]
Dan stapt Mourinho direct op denk ik
[ afbeelding ]
Messiquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Walgelijke actie van Messi. Daar kwam z'n ware aard naar boven, misselijk ventje
Sowieso:
Pepe
Messi
quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef RubenSosa het volgende:
Sierd de Vos als commentator volgens de sport1 website![]()
![]()
Dat rollen is wel het ergste jaquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:15 schreef OProg het volgende:
Voor de neutrale kijken zal het wel weer drama zijn met volop overtredingen en spelers van beide kampen die overal op het veld liggen te rollen.
Sierdquote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef RubenSosa het volgende:
![]()
Roy Makaay zit wel naast 'm.quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:02 schreef RubenSosa het volgende:
![]()
Natuurlijk is er wel spanning. Er komt echt wel weer een keer dat Real wint. Misschien zelfs zaterdag al.quote:Op woensdag 18 april 2012 15:06 schreef Dejannn het volgende:
Wordt weer een makkelijk overwinning voor Barca, wel jammer dat er totaal geen spanning meer is in wie deze confrontaties zal gaan winnen. Het enige spannende aan de wedstrijden is nog bij wie er van Real de stoppen doorslaan en wie er rood krijgt, ook altijd boeiend om te zien of Sergio en Pedro (als hij speelt) nog een paar mooie duikelingen in huis hebben. Volgende ochtend kan je dan weer in de kranten lezen over het heilige Barca en het kwaadaardige Real. Is nu al hetzelfde liedje elke keer sinds 2007, been there done that. Zou graag wat meer onvoorspelbaarheid terugzien in de Clásico's, maar dan moet er bij Real een andere trainer komen.
quote:Op woensdag 18 april 2012 20:08 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel spanning. Er komt echt wel weer een keer dat Real wint. Misschien zelfs zaterdag al.
Trouwens Pedro en Sergio duikelingen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat het schwalbe's zijn kan je echt niet ontkennen.quote:
Doe ik ook niet. Echter is het nogal lachwekkend om er twee van Real,uit te pikken(een van Ronaldo notabene) als er bij Barca wekelijks 11 op het veld staan die niks anders doen de hele wedstrijd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:19 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Dat het schwalbe's zijn kan je echt niet ontkennen.
Gast, overdrijf eens een keer niet manquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Echter is het nogal lachwekkend om er twee van Real,uit te pikken(een van Ronaldo notabene) als er bij Barca wekelijks 11 op het veld staan die niks anders doen de hele wedstrijd.
Huh?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast, overdrijf eens een keer niet man
Je bent een 100% madrileen of niet? Je komt uit Madrid right?
Volgens mij ligt het eerder aan de speler die het doet, niet het team.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Echter is het nogal lachwekkend om er twee van Real,uit te pikken(een van Ronaldo notabene) als er bij Barca wekelijks 11 op het veld staan die niks anders doen de hele wedstrijd.
Wel. Bij Barca is het onderdeel van de clubcultuur.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:50 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het eerder aan de speler die het doet, niet het team.
Er wordt algemeen over gesproken idd ... scheidsen trappen er nooit in want ja Barcaquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wel. Bij Barca is het onderdeel van de clubcultuur.
Ik hoop op een leuke wedstrijd waarin de kwaliteiten van beide elftallen volledig tot uiting komen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Opdat ze morgen dat Madrid maar weer mogen vernederen
Chelsea...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Real met 11 voor de gol aub, anders wordt 't niets.
Ja. Pech. Ik wil gewoon 3 punten en een kampioenschap. Dan maar met antivoetbal en houthakkers als Pepe en Marcelo.quote:
Naja, hopen dat de Spaanse scheids beter kan opletten dan Webbquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Pech. Ik wil gewoon 3 punten en een kampioenschap. Dan maar met antivoetbal en houthakkers als Pepe en Marcelo.
Ja, en alle schwalbes van barca met geel bestraft.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Naja, hopen dat de Spaanse scheids beter kan opletten dan Webb
Ben geen barca fan of madrid fan maar voetbal fan en kan qua voetbal van alletwee de clubs genieten. Als is het absoluut niet hetzelfde qua speelstijl.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik begin van je te houden manquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en alle schwalbes van barca met geel bestraft.
Real doet het af en toe, maar Barca constant. Het is hun handelsmerk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben geen barca fan of madrid fan maar voetbal fan en kan qua voetbal van alletwee de clubs genieten. Als is het absoluut niet hetzelfde qua speelstijl.
Qua schwalbes doen gewoon alletwee de teams het. En wekelijks 11 bij barcelona is natuurlijk overdreven.
Maar kan me kapot ergeren aan di maria maar ook aan pedro bijvoorbeeld. Busquets kan het ook goed maar zie een Xavi of Iniesta dit weer amper doen. Ronaldo doet het ook gewoon te vaak terwijl hij het gewoon niet nodig heeft.
Ik ben absoluut niet objectief als het om Real vs. Barca gaat. Sorryquote:
Zijn allebei net zo ergquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Real doet het af en toe, maar Barca constant. Het is hun handelsmerk.
quote:
Hoe kom je er dan bij dat barcelona het constant doen? Messi bijvoorbeeld zie ik amper schwalbes maken eerlijk gezegd. Het is eerder dat hij op een gegeven moment gewoon stopt met voetballen en wacht op het fluitje van de scheids.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Real doet het af en toe, maar Barca constant. Het is hun handelsmerk.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan bij dat barcelona het constant doen? Messi bijvoorbeeld zie ik amper schwalbes maken eerlijk gezegd. Het is eerder dat hij op een gegeven moment gewoon stopt met voetballen en wacht op het fluitje van de scheids.
Di Maria is toch wel het voorbeeld van een echte schwablekoning. Echt bij elke actie probeert hij het.
Dani Alves heeft er ook wel een handje van trouwens.
Ooit van Busquets en Pedro gehoord?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan bij dat barcelona het constant doen? Messi bijvoorbeeld zie ik amper schwalbes maken eerlijk gezegd. Het is eerder dat hij op een gegeven moment gewoon stopt met voetballen en wacht op het fluitje van de scheids.
Di Maria is toch wel het voorbeeld van een echte schwablekoning. Echt bij elke actie probeert hij het.
Dani Alves heeft er ook wel een handje van trouwens.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
Morgen heerlijk kijken hoe RealBarca klop krijgt.
Je ziet spoken man. Je moet niet zo overdreven doen en gewoon proberen objectief te blijven. Messi is geen figuur dat constant schwalbes loopt te maken. Ja, om erger te voorkomen zal hij vaak vallen. Daarbij zal hij net zoals elke profvoetballer op gunstige momenten makkelijk gaan liggen, dat is een fenomeen dat je overal terugziet.quote:
daar komt ie weer met z'nquote:
Dat kan ie niet. Hij heeft een blinde haat vs alles wat Barça is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je ziet spoken man. Je moet niet zo overdreven doen en gewoon proberen objectief te blijven. Messi is geen figuur dat constant schwalbes loopt te maken. Ja, om erger te voorkomen zal hij vaak vallen. Daarbij zal hij net zoals elke profvoetballer op gunstige momenten makkelijk gaan liggen, dat is een fenomeen dat je overal terugziet.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ooit van Busquets en Pedro gehoord?
Daarnaast - ook Messi maakt schwalbes.
Ik kan er wel om lachen, maar ik lach harder als er geel gegeven wordt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:30 schreef MRN89 het volgende:
[..]Wil je geen schwalbes zien ? Stop met het kijken van voetbal en ga American Football kijken
Ik ook, maargoed dat is met alles, het vragen om een gele kaart..daar irriteer ik me ook mateloos aan. (Ongeacht welke club)quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen, maar ik lach harder als er geel gegeven wordt.
Link eens een paar schwalbes van hem.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef inZanity het volgende:
Messi maakt nooit schwalbes? Loooolzz!!!11!1![]()
Messi is gewoon een onsportieve blaag, die nog eens tamelijk overschat wordt ook.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef inZanity het volgende:
Messi is gewoon een onsportieve blaag, die nog eens tamelijk overschat wordt ook.
Ik erger me inderdaad enorm als ik onze Toyboy dat zie doen in het stadion.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Ik ook, maargoed dat is met alles, het vragen om een gele kaart..daar irriteer ik me ook mateloos aan. (Ongeacht welke club)
En dat doet Barca dus de hele wedstrijd door.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Ik ook, maargoed dat is met alles, het vragen om een gele kaart..daar irriteer ik me ook mateloos aan. (Ongeacht welke club)
Ja precies.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik erger me inderdaad enorm als ik onze Toyboy dat zie doen in het stadion.Of Real, of Barca, of wie dan ook.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dat doet Barca dus de hele wedstrijd door.
De eerste normale post in dit topic over dit onderwerpquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben geen barca fan of madrid fan maar voetbal fan en kan qua voetbal van alletwee de clubs genieten. Als is het absoluut niet hetzelfde qua speelstijl.
Qua schwalbes doen gewoon alletwee de teams het. En wekelijks 11 bij barcelona is natuurlijk overdreven.
Maar kan me kapot ergeren aan di maria maar ook aan pedro bijvoorbeeld. Busquets kan het ook goed maar zie een Xavi of Iniesta dit weer amper doen. Ronaldo doet het ook gewoon te vaak terwijl hij het gewoon niet nodig heeft.
Dat ben ik wel met je eens. Ik zie dat Alexis en Puyol vaak doen. Als scheids moet je daar makkelijk in zijn...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dat doet Barca dus de hele wedstrijd door.
Je reageerde een paar minuten daarvoor op mijn onderstaand bericht:quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ooit van Busquets en Pedro gehoord?
Daarnaast - ook Messi maakt schwalbes.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:37 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dat doen Barca en Real dus de hele wedstrijd door.
Kun jij niet lezen ofzo appel? Niemand zegt hier dat hij NOOIT schwalbes maakt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:34 schreef inZanity het volgende:
Messi maakt nooit schwalbes? Loooolzz!!!11!1![]()
Ok dan heb ik niets gezegd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:41 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Je reageerde een paar minuten daarvoor op mijn onderstaand bericht:
[..]
Mooi filmpje! Er daarmee de discussie inzake messi en schwalbes tot een einde gebracht.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef M.rak het volgende:
[..]
De eerste normale post in dit topic over dit onderwerp. Qua schwalbes is Barcelona denk ik wel wat erger dan Real, maar dat compenseert Real weer door idioten als Pepe en Marcelo het veld op te sturen.
Over Messi die zo veel schwalbes maakt kan ik heel kort zijn:
Ik zeg niet dat hij nooit een schwalbe maakt, maar veel zijn het er niet, zeker niet als je het afzet tegen de overtredingen die op hem gemaakt worden.
Kaarten vragen is wel vreselijk irritant trouwens, van beide kanten. Daar moeten ze echt een consequent tegen optreden, dan is dat zo afgelopen.
Ik ben erg benieuwd of InZanity hier uberhaupt naar zal kijken. Nóg meer ben ik benieuwd of ie hier ook een objectief oordel over kan vellen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef M.rak het volgende:
[..]
De eerste normale post in dit topic over dit onderwerp. Qua schwalbes is Barcelona denk ik wel wat erger dan Real, maar dat compenseert Real weer door idioten als Pepe en Marcelo het veld op te sturen.
Over Messi die zo veel schwalbes maakt kan ik heel kort zijn:
Ik zeg niet dat hij nooit een schwalbe maakt, maar veel zijn het er niet, zeker niet als je het afzet tegen de overtredingen die op hem gemaakt worden.
Kaarten vragen is wel vreselijk irritant trouwens, van beide kanten. Daar moeten ze echt een consequent tegen optreden, dan is dat zo afgelopen.
Wat ook jammer is, als een halve team op de scheids afrent waardoor de scheids vaak onder druk alsnog een kaart geeft, maar het zou eens briljant zijn als de scheids dan de 3,4,5 spelers die om een kaart vragen een gele kaart geeft.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Ik zie dat Alexis en Puyol vaak doen. Als scheids moet je daar makkelijk in zijn...
Ook Carlos, je wilt een kaart. Prima knul géén enkel probleem. Heb je nog een voorkeur voor een kleur? Rood/Geel?????
Filmpje herinnert me er maar weer eens aan hoe bizar goed die jongen eigenlijk kan voetballen. Het valt misschien niet op omdat hij totaal geen overbodige trucjes e.d. gebruikt, maar het is zo ongelofelijk knap. Echt bizar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Mooi filmpje! Er daarmee de discussie inzake messi en schwalbes tot een einde gebracht.
Precies, gewoon consequent een kaart geven aan diegene die vraagt om een kaart, dan is het zo afgelopen met die onzin. Je mag best om uitleg vragen, maar dat kan ook op een normale manier.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:45 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Wat ook jammer is, als een halve team op de scheids afrent waardoor de scheids vaak onder druk alsnog een kaart geeft, maar het zou eens briljant zijn als de scheids dan de 3,4,5 spelers die om een kaart vragen een gele kaart geeft.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Link eens een paar schwalbes van hem.
Is je vriendin ooit met hem vreemd gegaan of wat?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi stelt zich inderdaad nooit aan, flikker toch op man.De onsportiviteit zelve man dat onderkruipseltje
En dat bepaal jij?!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:44 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Er daarmee de discussie inzake messi en schwalbes tot een einde gebracht.
En dat zeg jij?!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het probleem met hem is dat hij gevoed wordt door een blinde haat vs Barcelona en met geen enkele mogelijkheid een objectief oordeel zal vellen.
Is gewoon zeer onsportiefquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:45 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Wat ook jammer is, als een halve team op de scheids afrent waardoor de scheids vaak onder druk alsnog een kaart geeft, maar het zou eens briljant zijn als de scheids dan de 3,4,5 spelers die om een kaart vragen een gele kaart geeft.
Pardon?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is je vriendin ooit met hem vreemd gegaan of wat?
De oogkleppen zijn weer van stalquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?!![]()
[..]
En dat zeg jij?!![]()
[..]
Is gewoon zeer onsportiefJe probeert gewoon doelbewust de scheidsrechter te beinvloeden
Niemand zegt dat hij het NOOIT doet. Probleem is alleen dat jij werkelijk waar álles in extremen moet trekken hier op dit forum, ook wanneer het tegendeel gewoon aantoonbaar is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Messi stelt zich inderdaad nooit aan, flikker toch op man.De onsportiviteit zelve man dat onderkruipseltje
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
die ene inZanity hier is wel een baas hoorzou ie voor Barca zijn?
1 & 4 zijn schwalbes idd. 2 is geen schwalbe maar een domme actie. 3 is gewoon een compilatie van gele kaarten van Messi (goh, die krijgen wel meer spelers toch, gele kaarten?)quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoezo trek ik alles in extremen dan mafkees? Ik zeg alleen dat Messi gewoon een onsportieve voetballer is, ik toon het nog aan met een aantal filmpjes ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niemand zegt dat hij het NOOIT doet. Probleem is alleen dat jij werkelijk waar álles in extremen moet trekken hier op dit forum, ook wanneer het tegendeel gewoon aantoonbaar is.
Heb je jezelf als eens op Borderline laten testen?
Heb je mijn filmpje gezien? Nu vraag ik me af, hoe weet jij dat in die filmpjes van jou de echte Messi te zien is? Los van het feit dat bij een paar van die schwalbes van jou ik het wel mee vind vallen met het duiken, lijk je inderdaad behoorlijk met oogkleppen te kijken.quote:
Oh wel van meerdere hoor. Maar toch het meest van Cristiano Ronaldoquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:54 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Van welke voetballer geniet jij dan op dit moment ?
En als hij schwalbes maakt, of om kaarten vraagt, erger je je daar dan ook aan? Of mag hij dat wel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh wel van meerdere hoor. Maar toch het meest van Cristiano Ronaldo
HAHAquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Oh wel van meerdere hoor. Maar toch het meest van Cristiano Ronaldo
Ja ik heb je nietszeggende filmpje gezien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:55 schreef M.rak het volgende:
[..]
Heb je mijn filmpje gezien? Nu vraag ik me af, hoe weet jij dat in die filmpjes van jou de echte Messi te zien is? Los van het feit dat bij een paar van die schwalbes van jou ik het wel mee vind vallen met het duiken, lijk je inderdaad behoorlijk met oogkleppen te kijken.
Doet ie toch niet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:56 schreef M.rak het volgende:
[..]
En als hij schwalbes maakt, of om kaarten vraagt, erger je je daar dan ook aan? Of mag hij dat wel?
Dan mag je nu antwoord geven op mijn vraagquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:56 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ja ik heb je nietszeggende filmpje gezien.
Uiteraard. Alleen komt het bij Ronaldo zelden (meer) voor. In ieder geval komt het niet in de buurt van wat de 11 van Barcelona wekelijks laten zien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:56 schreef M.rak het volgende:
[..]
En als hij schwalbes maakt, of om kaarten vraagt, erger je je daar dan ook aan? Of mag hij dat wel?
Oowja, stom van mequote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen komt het bij Ronaldo zelden (meer) voor. In ieder geval komt het niet in de buurt van wat de 11 van Barcelona wekelijks laten zien.
Want die ontelbare keren dat hij neer wordt gehaald en niet opzichtig valt doen er even niet toe? Het gaat om de VERHOUDINGEN. De schwalbes tegenover het doorvoetballen zetten. Dan pas kun je een oordeel vellen. Als we het dan toch over oogkleppen hebben is die post van jou daar wel het beste voorbeeld van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoezo trek ik alles in extremen dan mafkees? Ik zeg alleen dat Messi gewoon een onsportieve voetballer is, ik toon het nog aan met een aantal filmpjes ook
Als je goed blijft zoeken, vind je inderdaad iets.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:49 schreef inZanity het volgende:
Dat blijkt maar weer inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
VBL regel 1 is toch dat er met inZanity geen objectieve discussie over Madrid/Barca te houden is?
En we overtreden hem allemaal
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:03 schreef inZanity het volgende:
Nog wat mooie filmpjes. Barca is inderdaad nooit onsportief..
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je goed blijft zoeken, vind je inderdaad iets.
Joh, net als jij gedaan heb, kan ik honderden filmpjes van vallende speler, schandalige overtredingen en onsportief gedrag vinden.
Feit blijft dat Messi, Ronaldo, Barcelona en Real Madrid sieraden van de sport zijn en miljoenen mensen in extase brengen.
Het vervelende is dat deze jongens zó immens onder druk staan, dat een geslaagde valpartij de club miljoenen kan opleveren en mensen zowel vreugde als woede kan brengen. Hoort nou eenmaal bij het moderne voetbal, en zal ook niet minder worden zolang de belangen zo groot blijven.
Geniet lekker van spelers als Messi. Dat doe ik (ondanks mijn aversie tegen Real Madrid) ook van Ronaldo. Die zie ik af toe ballen inschieten waar mijn mond wagenwijd van openstaat.
Ik vind het af en toe heerlijk om in VBL te trollen, maar ik post hier vooral omdat hier -net als ik- vele andere users genieten van het spelletje.
Dat moest er even uit
Wie heb je dat horen zeggen hier?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:03 schreef inZanity het volgende:
[...]
Nog wat mooie filmpjes. Barca is inderdaad nooit onsportief..
Precies. Dan vind ik wat Pepe en Marcelo doen nog wel een graadje erger, iemand een kaart aannaaien is vervelend, iemand een blessure schoppen nog een stuk erger.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:04 schreef onlogisch het volgende:
Tja InZanity...
Als we een filmpje gaan zoeken over de vrienden pepe & Marcello dan kunnen we ook 90 minuten vullen.
Wat, dan hebben we nog voldoende over voor een sequel.
Goede postquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je goed blijft zoeken, vind je inderdaad iets.
Joh, net als jij gedaan heb, kan ik honderden filmpjes van vallende speler, schandalige overtredingen en onsportief gedrag vinden.
Feit blijft dat Messi, Ronaldo, Barcelona en Real Madrid sieraden van de sport zijn en miljoenen mensen in extase brengen.
Het vervelende is dat deze jongens zó immens onder druk staan, dat een geslaagde valpartij de club miljoenen kan opleveren en mensen zowel vreugde als woede kan brengen. Hoort nou eenmaal bij het moderne voetbal, en zal ook niet minder worden zolang de belangen zo groot blijven.
Geniet lekker van spelers als Messi. Dat doe ik (ondanks mijn aversie tegen Real Madrid) ook van Ronaldo. Die zie ik af toe ballen inschieten waar mijn mond wagenwijd van openstaat.
Ik vind het af en toe heerlijk om in VBL te trollen, maar ik post hier vooral omdat hier -net als ik- vele andere users genieten van het spelletje.
Dat moest er even uit
Die stellen zich zelden aan(al vind ik dat Pepe het af en toe doet en daar walg ik ook van) en het komt al helemaal niet in de buurt van wat Barca aan onsportiviteit laat zien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:04 schreef onlogisch het volgende:
Tja InZanity...
Als we een filmpje gaan zoeken over de vrienden pepe & Marcello dan kunnen we ook 90 minuten vullen.
Wat, dan hebben we nog voldoende over voor een sequel.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die stellen zich zelden aan(al vind ik dat Pepe het af en toe doet en daar walg ik ook van) en het komt al helemaal niet in de buurt van wat Barca aan onsportiviteit laat zien.
En waarom precies is dat erger? Een tackle of sliding is onderdeel van het spel en als je daarin over de schreef gaat waord dat (terecht) bestraft met een gele of rode kaart, zoland de scheidsrecheter z'n werk goed doet. Het gene wat Barcelona veelvuldig doet (kaarten vragen, aanstellen, schwalbes maken, zeuren en klagen bij de scheids) is juist proberen de scheidsrechter te misleiden of zelfs te beinvloeden. Dan vind ik dat laatste toch wel een tikkeltje onsportiever, sterker het is wat mij betreft de ergste vorm van spelbederf die je je maar kunt bedenken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:06 schreef M.rak het volgende:
[..]
Precies. Dan vind ik wat Pepe en Marcelo doen nog wel een graadje erger, iemand een kaart aannaaien is vervelend, iemand een blessure schoppen nog een stuk erger.
Ik vond het briljant, in één woord geniaal! Barcelona verslaan door je zelf aan te passen aan de speelstijl van de tegenstander, heerlijk!quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:06 schreef M.rak het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat InZanity trouwens van de wedstrijd van woensdag vond (los van de uitslag), daar was de enige onsportieve figuur op het veld toch echt Drogba.
Dude.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:11 schreef Smoofie het volgende:
Sorry, maar ff serieus, ik ga wel ragen als ik die barca schwalbes zie.
Selectieve verontwaardiging dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
En waarom precies is dat erger? Een tackle of sliding is onderdeel van het spel en als je daarin over de schreef gaat waord dat (terecht) bestraft met een gele of rode kaart, zoland de scheidsrecheter z'n werk goed doet. Het gene wat Barcelona veelvuldig doet (kaarten vragen, aanstellen, schwalbes maken, zeuren en klagen bij de scheids) is juist proberen de scheidsrechter te misleiden of zelfs te beinvloeden. Dan vind ik dat laatste toch wel een tikkeltje onsportiever, sterker het is wat mij betreft de ergste vorm van spelbederf die je je maar kunt bedenken.
[..]
Ik vond het briljant, in één woord geniaal! Barcelona verslaan door je zelf aan te passen aan de speelstijl van de tegenstander, heerlijk!
DI maria is ook zo erg, alleen messi enz komen er altijd mee weg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dude.Die hele wedstrijd staat op zich. Willekeurig welke speler probeert degene met een ander shirtje zo hard mogelijk te naaien. Maak je niet zo druk man.
Mag, maar ik erger me aan zoveel dingen in het voetbal. Maar de liefhebber in mij, kan blijven genieten van acties, doelpunten en teamplay wat voetbal wél zo mooi maakt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Goede post![]()
Ik ben al heel lang geleden gestopt met te genieten van welke Barca speler dan ook. Het voetbal is niet om aan te gluren. Ze hebben het merendeel van de prijzen te danken aan onsportief gedrag en de hulp van de scheidsrechter. En ze worden constant door de hele wereld ernorm opgehemeld en onderachtat. Nee ik kan er niet van genieten. En dat is toch mijn goed recht?
Dus je vindt het niet erg als je iemand het ziekenhuis inschopt, maar een kaart aannaaien kan echt niet? Het meerendeel van wat Pepe in dat filmpje doet hoort echt niet bij voetbal hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
En waarom precies is dat erger? Een tackle of sliding is onderdeel van het spel en als je daarin over de schreef gaat waord dat (terecht) bestraft met een gele of rode kaart, zoland de scheidsrecheter z'n werk goed doet. Het gene wat Barcelona veelvuldig doet (kaarten vragen, aanstellen, schwalbes maken, zeuren en klagen bij de scheids) is juist proberen de scheidsrechter te misleiden of zelfs te beinvloeden. Dan vind ik dat laatste toch wel een tikkeltje onsportiever, sterker het is wat mij betreft de ergste vorm van spelbederf die je je maar kunt bedenken.
Dus, tegen Barca mag het, maar Barca mag het zelf niet? Apartquote:[..]
Ik vond het briljant, in één woord geniaal! Barcelona verslaan door je zelf aan te passen aan de speelstijl van de tegenstander, heerlijk!
Pepe is wel een aap, met zn IQ van 70 en zn hoofd. Respect voor de spelers die zich kunnen inhouden, ik had hem allang ko geslagen/quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uuuuhhh waar precies stelt Pepe zich hier aan of laat ie zich vallen?
Dat dusquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mag, maar ik erger me aan zoveel dingen in het voetbal. Maar de liefhebber in mij, kan blijven genieten van acties, doelpunten en teamplay wat voetbal wél zo mooi maakt.
Als Real Barcelona morgen volledig van de mat spelen, Ronaldo van eigen helft 9 man passeert en scoort, Ozil een briljante assist geeft, of Casillas onmogelijk reddingen heeft verricht, zal de liefhebber in mij met tegenzin genieten
Hier komt het beest in Pepe naar boven, soortgelijk filmpje wat je net van messi liet zien, weet je nog? Die van 23 seconden met die koppen tegen elkaar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uuuuhhh waar precies stelt Pepe zich hier aan of laat ie zich vallen?
Uh waar precies zeg ik dat het mag? LEzen, moeilijk?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:14 schreef M.rak het volgende:
[..]
Dus je vindt het niet erg als je iemand het ziekenhuis inschopt, maar een kaart aannaaien kan echt niet? Het meerendeel van wat Pepe in dat filmpje doet hoort echt niet bij voetbal hoor.
[..]
Nee hoor ik zeg helemaal niet dat het mag. Maar Drogba is ook niet dom die heeft ook de talloze keren dat Barcelona door dat wangedrag succes heeft geboekt mee gekregen gezien en die probeerde ze nu op die manier terug te pakken voor die walgelijke vertoning in 2009, de ultieme troll!quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:14 schreef M.rak het volgende:
[..]
[..]
Dus, tegen Barca mag het, maar Barca mag het zelf niet? Apart. Ik doelde trouwens meer op het feit dat niemand (of bijna niemand, kan niet garanderen dat niemand het deed) om een kaart vroeg.
Vergeet Ramos niet.. in t begin vond ik hem nog wel een goede verdediger.. maar wat heeft die gozer een kort lontjequote:Op zaterdag 21 april 2012 01:16 schreef M.rak het volgende:
[..]
Dat dus. Het is voor Real gewoon zonde dat er spelers als Pepe en Marcelo rondlopen, en een coach als Mourinho. Het is verder namelijk gewoon een prachtige club.
Yup, als er iemand tegen Bayern rood had moeten krijgen...quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:18 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Vergeet Ramos niet.. in t begin vond ik hem nog wel een goede verdediger.. maar wat heeft die gozer een kort lontje
Vind je het gek? Je wint vrijwel alles, en toch ben je de 2e beste club van de wereldquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:18 schreef MRN89 het volgende:
[..]
Vergeet Ramos niet.. in t begin vond ik hem nog wel een goede verdediger.. maar wat heeft die gozer een kort lontje
Het is jammer dat er bij Barcelona een stuk of 20 van die onsportieve spelers rondlopen en zo'n verschrikkelijke trainer, of eigenlijk ook weer niet jammer het is toch al een ontiegelijk lelijke club.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:16 schreef M.rak het volgende:
[..]
Dat dus. Het is voor Real gewoon zonde dat er spelers als Pepe en Marcelo rondlopen, en een coach als Mourinho. Het is verder namelijk gewoon een prachtige club.
Huh? En wie is de beste dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vind je het gek? Je wint vrijwel alles, en toch ben je de 2e beste club van de wereld
Tja. JVC Cuijk gaat er met de prijzen vandoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vind je het gek? Je wint vrijwel alles, en toch ben je de 2e beste club van de wereld
Da's niet helemaal waar, de ultieme troll ben je toch echt zelfquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uh waar precies zeg ik dat het mag? LEzen, moeilijk?
[..]
Nee hoor ik zeg helemaal niet dat het mag. Maar Drogba is ook niet dom die heeft ook de talloze keren dat Barcelona door dat wangedrag succes heeft geboekt mee gekregen gezien en die probeerde ze nu op die manier terug te pakken voor die walgelijke vertoning in 2009, de ultieme troll!
Want? Een beetje treurig om iemand maar gelijk als troll te bestempelen als je de discussie niet aan kunt..quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:22 schreef M.rak het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar, de ultieme troll ben je toch echt zelf.
Bedanktquote:
Voor de rest ben je gelukkig heel objectief.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:20 schreef inZanity het volgende:
[..]
Het is jammer dat er bij Barcelona een stuk of 20 van die onsportieve spelers rondlopen en zo'n verschrikkelijke trainer, of eigenlijk ook weer niet jammer het is toch al een ontiegelijk lelijke club.
Barcelona is en blijft de best voetballende ploeg ter wereld. Vrijwel geen tegenstander te vinden die Barcelona kan vastzetten, en overtuigend van ze weet te winnen.quote:
Niet qua voetbal, maar qua resultaten verschilt de PL niet veel van de Primera.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona is en blijft de best voetballende ploeg ter wereld. Vrijwel geen tegenstander te vinden die Barcelona kan vastzetten, en overtuigend van ze weet te winnen.
Real komt aardig in de buurt (Copa del Rey, waar Real eindelijk beter dan Barcelona was) maar de afgelopen 6 jaar is Barcelona op alle fronten beter.
Vóór de generatie Rijkaard, was Real Madrid (onder aanvoering van Raúl) 10 jaar lang op alle fronten beter.
Ken je klassiekers beste vriend. Ik volg al 16 jaar het buitenlands voetbal, maar wat zowel Barcelona en Real Madrid laten zien is uniek: 2 ploegen die qua voetbal vér boven de rest uitstijgen. Zelfs Manchester United (op papier de grootste club ter wereld) heeft voetballend gezien tegen beide niks in te brengen.
Wanneer snap je het toch een keer?
Wie zegt dat ik objectief ben?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor de rest ben je gelukkig heel objectief.
Mwoah, dan snap je mijn bedoeling niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet qua voetbal, maar qua resultaten verschilt de PL niet veel van de Primera.
Chelsea & Utd worden steeds kampioen, met in 2004 een keertje Arsenal. Voor de rest is het ook alleen maar Utd & Chelsea wat de klok slaat.
Het valt in de PL misschien wat minder op omdat de verschillen qua punten aantal kleiner zijn, maar het wel "typisch" is dat het kwartje altijd die kant op valt.
En dat bepaal jij?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Barcelona is en blijft de best voetballende ploeg ter wereld.
Wanneer snap jij, of misschien beter, wanneer snappen Barca-fans eens dat een mening wat anders is dan een feit? De best voetballende ploeg en al helemaal de mooist voetballende ploeg is iets subjectiefs. Zoiets kun je helemaal niet vaststellen.quote:Wanneer snap je het toch een keer?
ík stel dit mezelf voor al feit. Zelfs Mourinho zal het met me eens zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:44 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dat bepaal jij?
[..]
Wanneer snap jij, of misschien beter, wanneer snappen Barca-fans eens dat een mening wat anders is dan een feit? De best voetballende ploeg en al helemaal de mooist voetballende ploeg is iets subjectiefs. Zoiets kun je helemaal niet vaststellen.
De PL is wellicht leuker, maar sterker? No way José.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mwoah, dan snap je mijn bedoeling niet.
Over de gehele linie gezien, is de PL een stuk sterker (en leuker) dan de PD. De PL kent 5 écht sterke teams. Chelsea, Manchester United, City, Arsenal en stiekem ook Liverpool. Spanje kent er 3. Met Valencia als outsider.
Valencia eindigt 6e in de PL, en Barcelona of Real Madrid worden fluitend kampioen
Mooie post. Geeft alleen aan dat je weet dat niemand Barcelona voetballend kan verslaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben voor Real want underdog en ik ben Barcelona-moe. De manier van voetballen is vrijwel niet te verslaan waardoor tegenstanders, willen ze kans hebben, alleen maar kunnen verdedigen. En ja dan krijg je saaie wedstrijden. Tel daarbij op de schwalbes, het genaai en al die randzaken. Het is alleen jammer dat Real ook Spaans is en dus dezelfde trekjes vertoont. Wat mij betreft gaan beide clubs liever vandaag dan morgen failliet. Ik hoop persoonlijk dus op 22 zware blessures. Bij elk opstootje veer ik op en hoop ik dat ze elkaar helemaal tot moes slaan.
Zegt niets. Vorig jaar waren het de Engelsen. Volgend jaar kan het de Duitsers of Italianen zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De PL is wellicht leuker, maar sterker? No way José.
5 van de 8 ploegen in de 4 halve finales komen uit Spanje.
Denk dat iedereen het daar wel mee eens is. Incidenteel kun je misschien een keer geluk hebben maar de manier van spelen is gewoon een perfecte mix van je tegenstander naaien, zuigen, en goed positiespel. Je kunt daar wel tegen proberen te voetballen maar als je zelf niet net zo goed naait, zuigt en positiespel speelt, verlies je gewoon.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mooie post. Geeft alleen aan dat je weet dat niemand Barcelona voetballend kan verslaan.
Ben ik met je eens, ManU werd gewoon gek getikt door Bilbaoquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De PL is wellicht leuker, maar sterker? No way José.
5 van de 8 ploegen in de 4 halve finales komen uit Spanje.
quote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef inZanity het volgende:
De dag dat Real de titel veilig gaat stellen
Word ook wel een keer tijd om dat pauperploegje met hun anti-voetbal eens keihard af te straffen
Al zal de scheidsrechter Barcelona wel weer aan de zege helpen, zoals gewoonlijk..
Daarom valt er met jou ook niet te discussieren in deze. Snap je m'n punt nu of niet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik objectief ben?
Als het om Barca gaat ben ik absoluut niet objectief
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef inZanity het volgende:
Word tijd dat er weer eens van dat arrogante zooitje ongeregeld gewonnend wordt.
Zou al heel wat zijn als de scheidsrechter een keer niet partijdig is...
Onzin.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zegt niets. Vorig jaar waren het de Engelsen. Volgend jaar kan het de Duitsers of Italianen zijn.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Uiteraard. Alleen komt het bij Ronaldo zelden (meer) voor. In ieder geval komt het niet in de buurt van wat de 11 van Barcelona wekelijks laten zien.
Jij kijkt liever naar Telstar?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:06 schreef inZanity het volgende:
[..]
Goede post![]()
Ik ben al heel lang geleden gestopt met te genieten van welke Barca speler dan ook. Het voetbal is niet om aan te gluren.
Nee sorry,quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nog meer van die hoogstaande argumenten?
Prima. Hou dan ook je mond verder.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:10 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nee sorry,is alles wat ik er van maken kan. Ik heb al je posts nog even gelezen in dit topic en het is een en al domheid.. ik heb ook geen idee wat je nu eigenlijk wil bereiken met je anti-barca gebash.
Je hebt oogkleppen op, een plaat voor je kop. Real = goed, Barca = slecht. Valt niet met jou te discussiëren.
Maar goed je bent dan ook voor Feyenoord en dat publiek staat nou niet echt bekend om hun hoge IQ, dus wat dat betreft kan ik je misschien ook niet zoveel kwalijk nemen.
Om in jouw discussie stijl verder te gaan:quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:13 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prima. Hou dan ook je mond verder.
Nee, dat bepaal ik niet. Maar je komt nogal als een debieltje over op deze manier.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:14 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Om in jouw discussie stijl verder te gaan:
En dat bepaal jij?![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, dat bepaal ik niet. Maar je komt nogal als een debieltje over op deze manier.
Oh ok.. sorryquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:16 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee, dat bepaal ik niet. Maar je komt nogal als een debieltje over op deze manier.
Wat een onzin weer om Feyenoord erbij te betrekken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:10 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nee sorry,is alles wat ik er van maken kan. Ik heb al je posts nog even gelezen in dit topic en het is een en al domheid.. ik heb ook geen idee wat je nu eigenlijk wil bereiken met je anti-barca gebash.
Je hebt oogkleppen op, een plaat voor je kop. Real = goed, Barca = slecht. Valt niet met jou te discussiëren.
Maar goed je bent dan ook voor Feyenoord en dat publiek staat nou niet echt bekend om hun hoge IQ, dus wat dat betreft kan ik je misschien ook niet eens zoveel kwalijk nemen.
Hé.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:10 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Maar goed je bent dan ook voor Feyenoord en dat publiek staat nou niet echt bekend om hun hoge IQ, dus wat dat betreft kan ik je misschien ook niet eens zoveel kwalijk nemen.
Ik heb geen voorkeur voor Barca of Real, ik hou van mooi voetbal. Ik kan genieten van zowel Barca als Realquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:20 schreef bascross het volgende:
Alle Barcarukkers hebben zich weer verzameld.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:20 schreef bascross het volgende:
Alle Barcarukkers hebben zich weer verzameld.
Je zit op iets te wachten wat niet gaat komen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:28 schreef GroenerDanGras het volgende:
Maare inzanity, nu ben je nog steeds niet inhoudelijk ingegaan op m'n post, behalve dan debieltje en dat ik m'n mond moest houden. (erg sterke reactie overigens)
Denk het ook, naja zegt genoegquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zit op iets te wachten wat niet gaat komen.
Onze vegetarische anti-Israël man kan best inhoudelijk reageren hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog niets van gemerktquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Onze vegetarische anti-Israël man kan best inhoudelijk reageren hoor.
Je geeft hem ook niet echt de kans he.quote:
Hoezo? Heeft ie gehad toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je geeft hem ook niet echt de kans he.
Dat hebben ze wel nodig een aanmoediging, Real viel me tegen Bayern toch wel tegen, mede door de angsthazen tactiek van Mourinhoquote:
Waar moet ik inhoudelijk op reageren dan? Op die debiele post van je?quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:28 schreef GroenerDanGras het volgende:
Maare inzanity, nu ben je nog steeds niet inhoudelijk ingegaan op m'n post, behalve dan debieltje en dat ik m'n mond moest houden. (erg sterke reactie overigens)
Wat loop jij nou weer dom te doen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Want? Kwalitatief zijn ze toch juist zéér aan elkaar gewaagdquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:46 schreef Buitendam het volgende:
Maar kwalitatief zou het een stunt zijn als Real ook maar iets kan inbrengen tegen Barca.
Het komt er niet echt uit bij Real tegen Barcaquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Kwalitatief zijn ze toch juist zéér aan elkaar gewaagd
Nee, vind ik niet. Ik vind Barcelona een kwaliteit hebben die Real mist en da's de zesde versnelling. Extra gas geven en een tegenstander overrompelen. Het zou me erg verbazen als het vanavond anders uitpakt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want? Kwalitatief zijn ze toch juist zéér aan elkaar gewaagd
Is dat iets kwalitatiefs dan? Of zou dat niet eerder gewoon een mentale kwestie zijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het komt er niet echt uit bij Real tegen Barca
Wat het is weet ik niet, maar het mentale aspect heeft er inmiddels ook wel mee te maken inderdaad, maar goed dat is ook een kwaliteitquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is dat iets kwalitatiefs dan? Of zou dat niet eerder gewoon een mentale kwestie zijn?
Dan heb je denk ik een hoop van de recentere clasico's niet gezien, of niet goed opgelet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Ik vind Barcelona een kwaliteit hebben die Real mist en da's de zesde versnelling. Extra gas geven en een tegenstander overrompelen. Het zou me erg verbazen als het vanavond anders uitpakt.
Waarom is dat een kwaliteit?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat het is weet ik niet, maar het mentale aspect heeft er inmiddels ook wel mee te maken inderdaad, maar goed dat is ook een kwaliteit
Jawel, ik heb ze nagenoeg allemaal gezien. De enige wedstrijd waarbij ik Real beter vond was toen ze de beker wonnen. Nagenoeg alle andere wedstrijden zie ik Real voor 95% presteren en Barca 100%. Moeilijk uit te leggen, maar ik vind Barca gewoon net iets beter op een bepaald niveau.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een hoop van de recentere clasico's niet gezien, of niet goed opgelet.
Het brein is toch wel heel belangrijk, het is een groot verschil of je een wedstrijd ingaat om te winnen of om de schade te beperken zoals het lijkt bij Real als ze tegen Barca spelenquote:
Mentaal aspect, 4 sure. Kwalitatief zijn ze behoorlijk aan elkaar gewaagd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is dat iets kwalitatiefs dan? Of zou dat niet eerder gewoon een mentale kwestie zijn?
Aangezien je zo zeker bent, zet je volledige spaarrekening maar op Real Madrid dan! Wordt je nog rijk ook..quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
real gaat gewoon winnen, discussie is overbodig.
Wat een onzin? Dan heb je de laatste ontmoeting, de 2-2 in Nou camp voor de Copa de rey zeker wel gemist? Toen Real overduidelijk véél beter was, sterker nog Real Barca in grote delen van de wedstrijd wegspeelde. Barca kwam écht uit het niets op een 1-0 en zelfs een 2-0 voorsprong daarvoor hadden ze zelf geen geen kans gehad en had Real al vele kansen gehad om op voorsprong te komen. Zelfs na de mokerslag door de 2-0 achterstand was Real veel beter en werd er een doelpunt afgekeurd voordat ze volkomen terecht op 2-2 kwamen. Het mag voor Barcelona echter een godswonder genoemd worden dat ze deze wedstrijd niet verloren hebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jawel, ik heb ze nagenoeg allemaal gezien. De enige wedstrijd waarbij ik Real beter vond was toen ze de beker wonnen. Nagenoeg alle andere wedstrijden zie ik Real voor 95% presteren en Barca 100%. Moeilijk uit te leggen, maar ik vind Barca gewoon net iets beter op een bepaald niveau.
Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens. Ik moet je toegeven dat er weleens ontmoetingen zijn geweest waar Real wat terughoudend speelde. Maar er zijn er ook genoeg geweest waar Real vol vertrouwen de wedstrijd in ging, en de aanval zocht. Dat ze weleens terughoudend speelden komt door niks anders dan dat Mourinho een juiste tactiek zocht om Barca te bestrijden, vergeet niet dat Barca al een stuk langer samenspeelt met dezelfde spelers en dezelfde trainer. Mourinho is bovendien van zichzelf al een trainer die vaak een redelijk terughoudende speelstijl hanteert. Overigens bedoelde ik met mentaal niet zozeer hoe ze de wedstrijd ingaan maar meer het onbewuste wat toch behoorlijk mee lijkt te spelen.. Elke keer weer verliezen(of niet winnen) moet gewoon zoveel wanhoop veroorzaken dat het denk ik onbewust in de koppies mee gaat spelen. Als het zoveel keer niet lukt ook niet als je gewoon beter bent, elke keer komt Barca toch weer op voorsprong of juist weer terug in de wedstrijd elke keer de scheidsrechter tegen dan ga je op een gegeven moment volgen mij onbewust echt zoiets krijgen dat het ook echt gewoon niet kan. Ik denk dat zoiets niks met kwaliteit te maken heeft maar eerder gewoon iets menselijks is. Wanneer je in het normale dagelijkse leven ook keer op keer tot teleurstellingen komt dan zal je dat ook tot wanhoop drijven, succeservaringen helpen je in het leven juist weer vertrouwen te putten en dingen tot een succes te brengen. Ik ben er heilig van overtuigd dat wanneer Real één of twee keer wint van Barcelona het ze zo'n opsteker zal geven dat ze in de toekomst ook veel beter zullen presteren in de clasico's.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het brein is toch wel heel belangrijk, het is een groot verschil of je een wedstrijd ingaat om te winnen of om de schade te beperken zoals het lijkt bij Real als ze tegen Barca spelen
Vind je dat echt? Nee, dan heb ik de wedstrijd heel anders ervaren. Ik vond Barca heel kalm en juist op de goeie momenten eruit komen om te scoren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:35 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin? Dan heb je de laatste ontmoeting, de 2-2 in Nou camp voor de Copa de rey zeker wel gemist? Toen Real overduidelijk véél beter was, sterker nog Real Barca in grote delen van de wedstrijd wegspeelde. Barca kwam écht uit het niets op een 1-0 en zelfs een 2-0 voorsprong daarvoor hadden ze zelf geen geen kans gehad en had Real al vele kansen gehad om op voorsprong te komen. Zelfs na de mokerslag door de 2-0 achterstand was Real veel beter en werd er een doelpunt afgekeurd voordat ze volkomen terecht op 2-2 kwamen. Het mag voor Barcelona echter een godswonder genoemd worden dat ze deze wedstrijd niet verloren hebben.
Dan zou ik je toch echt aan raden om de wedstrijd eens terug te kijken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Nee, dan heb ik de wedstrijd heel anders ervaren. Ik vond Barca heel kalm en juist op de goeie momenten eruit komen om te scoren.
Jij bent echt zo subjectief, ongelofeloos.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:47 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dan zou ik je toch echt aan raden om de wedstrijd eens terug te kijken.Weet je uberhaupt wel over welke wedstrijd ik het heb?
Want?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij bent echt zo subjectief, ongelofeloos.
Geloof me, er zullen vanavond 100 HD streams te vinden zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:29 schreef DuTank het volgende:
Kun je deze wedstrijd kopen op je tv of kan dat alleen op internet?
En die kan ik dus noooit vindenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geloof me, er zullen vanavond 100 HD streams te vinden zijn
Welke provider heb je?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
En die kan ik dus noooit vindenPlus, ik wil gewoon Nederlandse Sport 1 in HD. En we gaan met een paar man kijken, dus iedereen 50 cent/1 euro inleggen en je bent er
Dus nogmaals, kan ik 'm ook op tv kopen, of moet ik de laptop aansluiten aan de tv?
Heb het even gevraagd aan die maat van me, waar we willen kijkenquote:
twitter:PascalKamperman twitterde op zaterdag 21-04-2012 om 13:54:57Spanning voelbaar in Barcelona...Real Madrid arriveert bij hotel, Real-fans staan bij poort... #barrea #sport1 http://t.co/YH5ACNjK reageer retweet
De verdediging van Barça is nou ook niet om over naar huis te schrijven. Ik vind de verdediging van Real misschien nog wel beter dan die van Barça. En met die extreem gevaarlijke counters van Real zal daar ook de achilleshiel van Barça zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:51 schreef Confetti het volgende:
Het probleem van Real Madrid is gewoon de verdediging.
Sergio Ramos is een waardeloze overschatte verdediger die altijd iets geks doet.
Marcelo is verdedigend 10x niks. Op rechts hebben ze ook niemand fatsoenlijks..Arbeloa![]()
En omdat ze amper de bal hebben komt de geweldige voorhoede ook niet uit de verf tegen Barca.
geen pepequote:Op zaterdag 21 april 2012 14:32 schreef Nober het volgende:
Casillas
Arbeloa, Ramos, Marcelo, Coentrão
Alonso
Özil, Kaká
Di María, Higuaín, Ronaldo
Durft Mourinho dat?
Marcelo overschat zichzelf ontzettend, het is overduidelijk dat hij zichzelf als een goede voetballer ziet terwijl hij dat sowieso niet is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:51 schreef Confetti het volgende:
Het probleem van Real Madrid is gewoon de verdediging.
Sergio Ramos is een waardeloze overschatte verdediger die altijd iets geks doet.
Marcelo is verdedigend 10x niks. Op rechts hebben ze ook niemand fatsoenlijks..Arbeloa![]()
En omdat ze amper de bal hebben komt de geweldige voorhoede ook niet uit de verf tegen Barca.
Beste linksback ter wereld volgens InZanity.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:38 schreef kilozout het volgende:
[..]
Marcelo overschat zichzelf ontzettend, het is overduidelijk dat hij zichzelf als een goede voetballer ziet.
inderdaad, Nelom is nog beter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beste linksback ter wereld volgens InZanity.
Klopt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beste linksback ter wereld volgens InZanity.
Tuurlijk mag dat jongenquote:
Speelt niet bij Madrid, dus kan er niks vanquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Speelt niet bij Madrid, dus kan er niks van
Lekker relevant.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Frans Bauer ook de beste artiest ter wereld.
Op zich logisch toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:47 schreef Nober het volgende:
Denk trouwens dat Real wel tevreden is met een gelijkspel en daar ook voor zal spelen.
we weten allemaal dat jij een voorliefde hebt voor Nederlandse muziek, dus zo gek vind ik het nog niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Om een vergelijking te maken. Niemand zou mij serieus nemen als ik dit zou zeggen.
Tuurlijk altijd. Maar een kampioenschap lijkt me iets belangrijker.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Je wilt toch winnen van de aartsrivaal, al sta je 10 punten los!
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
we weten allemaal dat jij een voorliefde hebt voor Nederlandse muziek, dus zo gek vind ik het nog niet.
Ze gaan natuurlijk vet aanvallen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Tuurlijk altijd. Maar een kampioenschap lijkt me iets belangrijker.![]()
Overigens verwacht ik persoonlijk niet dat ze voor een gelijkspel gaan spelen..
Natuurlijk. Ze kunnen alleen maar verliezen: het kampioenschap en de wedstrijd zelf (gebaseerd op de afgelopen 10 ontmoetingen).quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:51 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ze gaan natuurlijk vet aanvallen.
Wat denk je zelf.![]()
Met z'n 10en achter de bal weer.
Laatste 10 Barcelona - Madrid 8-2-0quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ze kunnen alleen maar verliezen: het kampioenschap en de wedstrijd zelf (gebaseerd op de afgelopen 10 ontmoetingen).
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laatste 10 Barcelona - Madrid 8-2-0
Onmogelijk, Real Madrid won die Copa finale en dat is nog geen 10 El Clasico's geleden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laatste 10 Barcelona - Madrid 8-2-0
Copa Finale is geen Classico he.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Onmogelijk, Real Madrid won die Copa finale en dat is nog geen 10 El Clasico's geleden.
Ging tussen die twee, op neutraal trein weliswaar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Copa Finale is geen Classico he.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:51 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ze gaan natuurlijk vet aanvallen.
Wat denk je zelf.![]()
Met z'n 10en achter de bal weer.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Copa Finale is geen Classico he.
HAP!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet?
[..]
Was dat niet pas in de verlenging beslist?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Onmogelijk, Real Madrid won die Copa finale en dat is nog geen 10 El Clasico's geleden.
Ja, dus was het een gelijkspel in reguliere speeltijd...quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Was dat niet pas in de verlenging beslist?
Özil passeren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:07 schreef Nober het volgende:
'Özil start op bank in El Clasico'
BARCELONA - Ondanks het feit dat Real Madrids Mesut Özil een belangrijk uitdoelpunt scoorde tegen Bayern München dreigt de Duitser op de bank te moeten starten tegen Barcelona.
De goal van Özil kan komende week van doorslaggevend belang zijn in de return van de halve finale in de Champions League. Real verloor in München met 2-1 van Bayern.
Trainer Jose Mourinho van de Koninklijke lijkt met het passeren van de 23-jarige Özil voor een verdedigende opstelling te kiezen in de Clasico in Nou Camp.
De aanvallende middenvelder Özil zou volgens het Spaanse Marca geslachtofferd te worden in de cruciale wedstrijd om de Spaanse titel.
Ultradefensief
Waarschijnlijk speculeert Mourinho op een herhaling van het CL-duel op Stamford Bridge. Daar slaagde een ultradefensief Chelsea erin Barcelona het scoren te beletten.
Om 20.00 uur is vanavond in Barcelona de aftrap in de zesde Clasico van dit seizoen
Tja, Real hoeft niet te winnen natuurlijk. Gelijkspel en Real is kampioen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Özil passeren.Ik denk dat Mourinho gewoon de tactiek van Chelsea 1 op 1 zal overnemen.
Casillasquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Özil passeren.Ik denk dat Mourinho gewoon de tactiek van Chelsea 1 op 1 zal overnemen.
Met zo'n opstelling ga ik zo hard juichen als Barca wint he.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Casillas
Altintop, Arbeloa, Ramos, Pepe, Marcelo, Coentrao
Alonso, Khedira, Lass
Ronaldo
Hoe moeten ze het anders doen, als ze aanvallend gaan spelen verliezen ze het sowieso.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met zo'n opstelling ga ik zo hard juichen als Barca wint he.
De uitslag van deze wedstrijd gaat om de vorm van Barcelona. De tactiek van Madrid is pas een tweede punt. Real kan nog zo'n dichtgetimmerde tactiek hanteren, als Barcelona goed in de wedstrijd zit dan winnen ze. Het enige wat Real kan doen is een goeie opstelling maken, maar bovenal hopen dat Barca een kutdag heeft.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe moeten ze het anders doen, als ze aanvallend gaan spelen verliezen ze het sowieso.
Dat is anders wel wat het Barcelona een aantal malen moeilijk heeft gemaakt dit seizoen. Barcelona constant op je eigen helft laten spelen met 70% balbezit is ook niet de manier om te winnen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe moeten ze het anders doen, als ze aanvallend gaan spelen verliezen ze het sowieso.
Het is gewoon zielig man. Kijk nou naar die opstelling.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Voor die opstelling van Real zou ik meer sympathie kunnen opbrengen. Vraag is alleen waar het op gebaseerd is?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |