Zeker:)quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:49 schreef Amoeba het volgende:
Homo's, vandaag heeft Ajax zonder ook maar een minuut te voetballen goede zaken gedaan!
Dat zekerquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:49 schreef Amoeba het volgende:
Homo's, vandaag heeft Ajax zonder ook maar een minuut te voetballen goede zaken gedaan!
Siggie> De Jongquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:52 schreef wolferl het volgende:
En dan volgend seizoen...
Afscheid nemen van een paar spelers.
Jeugdspelers bij de selectie zetten.
Narsingh en De Jong kopen.
En vanaf de eerste speelronde keihard laten zien we kampioen is en blijft.
Dit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:52 schreef wolferl het volgende:
En dan volgend seizoen...
Afscheid nemen van een paar spelers.
Jeugdspelers bij de selectie zetten.
Narsingh en De Jong kopen.
En vanaf de eerste speelronde keihard laten zien we kampioen is en blijft.
De Jong is niet al z'n halve leven geblesseerd...Siggie wel helaasquote:
jezus wat lelijk dat spul eromheenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:54 schreef plopkweker het volgende:
[ afbeelding ]
Plaatje laat al oppermacht zien
Deze dan?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
jezus wat lelijk dat spul eromheen
Sigi gaat/kan geen 50+ wedstrijden spelen.quote:
Buly en Castaillon zijn er volgend jaar niet meerquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:56 schreef wolferl het volgende:
[..]
Sigi gaat/kan geen 50+ wedstrijden spelen.
Competitie zijn al 34 wedstrijden, CL/EL schat ik ook op zo'n 14 wedstrijden, en dan de beker.
Liever wisselen met Sigi en Luuk, dan moeten bidden dat Sigi het red (de hoeveelheid wedstrijden) en dan alleen Bulykin (te traag) en Castillion (kan het niveau niet aan) op de bank hebben.
Narsingh halen, want Sulejmani haalt zijn niveau van Heerenveen nooit meer.
Prachtig maar niet op het shirt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:56 schreef plopkweker het volgende:
Als je dit lelijk vind weet ik het ook niet meer
[ afbeelding ]
Dat shirt is het beste argument hoe fugly dat 'nieuwe' logo isquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:56 schreef plopkweker het volgende:
Als je dit lelijk vind weet ik het ook niet meer
[ afbeelding ]
Hmm oke.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Prachtig maar niet op het shirt.
Beetje rare plek ook
Mag ik je kopieren met die?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn nieuwe UI, even gemaakt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Daarom dus, ik wil ook geen wannabee Bulykin's.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Buly en Castaillon zijn er volgend jaar niet meer
baasquote:
Yay!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik maak wel een andere voor jou
Waarom niet? Kan voetballen (heeft meer techniek dan Siem) kan koppen en kan scoren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:59 schreef honkeytonk het volgende:
Luuk de Jong kopen?
Alsjeblieft nie tzeg!
Omdat hij niet nodig is. Dat bewijzen we maar weer door de meest scorende club van de Eredivisie te zijn zónder spits. Als Siggy terug is, waarom zouden we dan Luuk kopen?quote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Waarom niet? Kan voetballen (heeft meer techniek dan Siem) kan koppen en kan scoren.
Is alleen niet zo snel maar hij is druk bezig met boxen en atletiek
Prachtigquote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef honkeytonk het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)lijk_rust_tegen_Ajax
![]()
Mooi dit zal de frustratie bij de Anti Ajax kneusjes alleen maar hoger doen laten oplopenquote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef honkeytonk het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)lijk_rust_tegen_Ajax
![]()
Heerlijkquote:Op zondag 15 april 2012 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi dit zal de frustratie bij de Anti Ajax kneusjes alleen maar hoger doen laten oplopen
Wel of niet, Laat die overwinning maar komenquote:Op zondag 15 april 2012 00:02 schreef honkeytonk het volgende:
Het wordt ons té makkelijk gemaakt. Het is een complot.
Laat dat kampioenschap maar komen!quote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Wel of niet, Laat die overwinning maar komen
Feynoord had wat minder puntjes mogen pakken, Voor de rest prachtig!quote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef honkeytonk het volgende:
Wie is er tevreden over de resultaten van vandaag?
Dat ook!quote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Laat dat kampioenschap maar komen!
Vond het zielig voor Azquote:Op zondag 15 april 2012 00:04 schreef honkeytonk het volgende:
Wie is er tevreden over de resultaten van vandaag?
Doordat Verbeek zo'n moppersmurf is gun ik het AZ toch al minderquote:Op zondag 15 april 2012 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vond het zielig voor Azmaar had weinig moeite om mij er overheen te zetten
Zou wel té gek zijn voor hem!quote:Op zondag 15 april 2012 00:09 schreef Artillerieschaap het volgende:
Zou Verhoeven de laatste pot mogen keepen, net zoals Grim dat altijd mocht als we al lang en breed kampioen waren?
Even ervan uitgaan dat Ajax vrij ver komt in Europa. En de Beker wint.quote:Op zondag 15 april 2012 00:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat hij niet nodig is. Dat bewijzen we maar weer door de meest scorende club van de Eredivisie te zijn zónder spits. Als Siggy terug is, waarom zouden we dan Luuk kopen?
Laten we nou optimistisch zijnquote:Op zondag 15 april 2012 00:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Even ervan uitgaan dat Ajax vrij ver komt in Europa. En de Beker wint.
Je speelt dan +/- 55 wedstrijden, plus nog de interlands.
Ik denk niet dat Sigi dat volhoudt, aangezien hij al vrij blessure gevoelig is.
iddquote:Op zondag 15 april 2012 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou het hem gunnen Mister 'Stoer met Capuchon'
quote:Op zondag 15 april 2012 00:09 schreef Artillerieschaap het volgende:
Zou Verhoeven de laatste pot mogen keepen, net zoals Grim dat altijd mocht als we al lang en breed kampioen waren?
Het zou inderdaad een wonder zijn en daarom erg dom om er als club op te rekenen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:12 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Laten we nou optimistisch zijn
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Lukoki lekker een jaartje verhuren, heeft nog geen minuut kunnen overtuigen en komt straks niet meer aan zijn speelminuten toe.quote:Op zondag 15 april 2012 00:09 schreef Pedroso het volgende:
Waarschijnlijk een vertrek van Vertonghen en v.d Wiel, alleen voor Vertonghen zal bijgekocht moeten worden.
Denk dat Bulykin ook wel vertrekt trouwens dus zal er ook wel een 2e spits bijkomen.
Het meest ideale zou zijn als ook Sulejmani verkocht gaat worden en je bv Narsingh zou aantrekken maar denk niet dat dat gaat gebeuren. Overigens heb je ook nog wel Ozbiliz, Ebicilio en Lukoki voor die positie. Fischer komt er bij voor rechts, Boerrigter had je al. Aamnvallend hoeft er weinig bijgekocht te worden in ieder geval.
Denk dat we volgens seizoen een goed gevulde beurs hebben !
Voor van der Wiel heb je van Rhijn. Voor Vertonghen moet iemand komen. En je raakt met Ooijer ook ervaring achterin / in de groep kwijt. Chivu is de gedroomde vervanger. Die kan nog wel twee jaar van meerwaarde zijn voor deze ploeg. Maar hij is vast te duur.quote:Op zondag 15 april 2012 00:09 schreef Pedroso het volgende:
Waarschijnlijk een vertrek van Vertonghen en v.d Wiel, alleen voor Vertonghen zal bijgekocht moeten worden.
Denk dat Bulykin ook wel vertrekt trouwens dus zal er ook wel een 2e spits bijkomen.
Het meest ideale zou zijn als ook Sulejmani verkocht gaat worden en je bv Narsingh zou aantrekken maar denk niet dat dat gaat gebeuren. Overigens heb je ook nog wel Ozbiliz, Ebicilio en Lukoki voor die positie. Fischer komt er bij voor rechts, Boerrigter had je al. Aamnvallend hoeft er weinig bijgekocht te worden in ieder geval.
Denk dat we volgens seizoen een goed gevulde beurs hebben !
Dat klopt. Zodra we aardig ver in de CL komen, Hebben we toch een mooi zakcentje verdient. Als we hem zouden winnen (kansen héél klein) zou dat jackpot zijn. + interlands erbij (met een paar goeie internationals van het geld van de CL) zouden we de begroting naar 70 miljoen kunnen schuiven. Is nu 63 miljoen dacht ik?quote:Op zondag 15 april 2012 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zou inderdaad een wonder zijn en daarom erg dom om er als club op te rekenen.
Alleen maar goed voor onsquote:Op zondag 15 april 2012 00:13 schreef Pedroso het volgende:
Wat waren Twente en PSV trouwens weer slecht vandaag.
Nicequote:Op zaterdag 14 april 2012 23:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Mijn nieuwe UI, even gemaakt.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Onzin Ajax wint volgend jaar de EL in eigen huis.quote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat klopt. Zodra we aardig ver in de CL komen, Hebben we toch een mooi zakcentje verdient. Als we hem zouden winnen (kansen héél klein) zou dat jackpot zijn. + interlands erbij (met een paar goeie internationals van het geld van de CL) zouden we de begroting naar 70 miljoen kunnen schuiven. Is nu 63 miljoen dacht ik?
Ajax wint de CL komende 6 jaar niet hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Dat klopt. Zodra we aardig ver in de CL komen, Hebben we toch een mooi zakcentje verdient. Als we hem zouden winnen (kansen héél klein) zou dat jackpot zijn. + interlands erbij (met een paar goeie internationals van het geld van de CL) zouden we de begroting naar 70 miljoen kunnen schuiven. Is nu 63 miljoen dacht ik?
Koemand heeft al aangegeven dat de titel van ons is. 'Ik zie het ajax nu niet meer weggeven', Aldus Koeman na de wedstrijdquote:Op zondag 15 april 2012 00:18 schreef Smoofie het volgende:
Waarom Feyenoord laten winnen? Wat heeft het voor zin? Alsof Ajax dit nog weg geeft.
Dat ligt aan Blatter. Blijkbaar kunnen de jeugdteams van Ajax in de top meedraaien.quote:Op zondag 15 april 2012 00:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De CL wint Ajax de komende 6 jaar niet hoor.
Enige goede antwoord lijkt mijquote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoezo is dit een dillema? Feyenoord wint sowieso wel van jullie.
Ja, maar men vergeet ook dat bijv. Bayern financieel wel helemaal gezond is. Is toch na Real, Barca en United de grootste van de rest.quote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ligt aan Blatter. Blijkbaar kunnen de jeugdteams van Ajax in de top meedraaien.
Puntje bij paaltje ja. Vandaag ook nog gewonnen:quote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat ligt aan Blatter. Blijkbaar kunnen de jeugdteams van Ajax in de top meedraaien.
Omdat het in de Arena is, is 't wel leuk. Verder kan me die EL niet interesseren.quote:Op zondag 15 april 2012 00:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin Ajax wint volgend jaar de EL in eigen huis.
Nee zielig voor Excelsior.quote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef honkeytonk het volgende:
Zullen wij anders morgen gewoon verliezen om de spanning erin te houden?
Hoe groot is hij nu dan?quote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
En ajax maakt pas een beetje kans als de begroting omhoog gaat (zonder CL) naar minimaal 140 miljoen ofzo.
Wil je een mooi doch simpel antwoord?quote:Op zondag 15 april 2012 00:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar men vergeet ook dat bijv. Bayern financieel wel helemaal gezond is. Is toch na Real, Barca en United de grootste van de rest.
Logisch, maar ik bedoelde ermee, zelfs met Financial Fair play, zijn er genoeg andere grote clubs.quote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wil je een mooi doch simpel antwoord?
Omdat Duitsland qua omvang en inwoners een stuk groter is dan Nederland. Meer media en publiek = meer inkomsten
Als Ajax de TV rechten zelf zou exploiteren en goed beleid heeft voor wat jaren kan dat wel naar 85 miljoen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
65 miljoen zonder CL. De omzet met CL is 100 miljoen.
CL gaan we (jammergenoeg) niet winnen... Een stuk of 3 to 6 wedstrijden zijn toch wel welkom als extraatjequote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
65 miljoen zonder CL. De omzet met CL is 100 miljoen.
Bayern is zo rijk door middel van sponsors en het merk Bayern Munchen dacht ik en niet door TV gelden.quote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als Ajax de TV rechten zelf zou exploiteren en goed beleid heeft voor wat jaren kan dat wel naar 85 miljoen.
En die hebben een achterban van hier tot Tokio. Weet je hoeveel Aziaten naar Manchester United, Barcelona en Real Madrid kijken? En naar de eredivisie? Ik denk dat het verschil schrikbarend groot is.quote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Logisch, maar ik bedoelde ermee, zelfs met Financial Fair play, zijn er genoeg andere grote clubs.
Klopt, Bayern krijgt heel weinig TV geld, relatief gezien dan. Maar 27 miljoen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bayern is zo rijk door middel van sponsors en het merk Bayern Munchen dacht ik en niet door TV gelden.
Ja, maar Porto en Benfica lukt het ook, er zijn nog minder mensen die naar de Portugese liga kijken en toch hebben zij een grotere begroting, al scheelt het niet veel.quote:Op zondag 15 april 2012 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En die hebben een achterban van hier tot Tokio. Weet je hoeveel Aziaten naar Manchester United, Barcelona en Real Madrid kijken? En naar de eredivisie? Ik denk dat het verschil schrikbarend groot is.
Eerst gaan domineren in Nederland en standaard CL spelen, dan met enige regelmaat gaan overwinteren in de CL en wie weet ooit eens stunten en de kwartfinale halen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:27 schreef plopkweker het volgende:
[..]
CL gaan we (jammergenoeg) niet winnen... Een stuk of 3 to 6 wedstrijden zijn toch wel welkom als extraatje
Aissati wil weg, Luuk de Jong vind ik geen goed idee. Die is heel duur en bovendien heb je dan 2 hele goede spitsen waarvan je er één gewoon niet nodig hebt, VdWiel gaat weg dus die mag je er ook uit halen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:29 schreef wolferl het volgende:
Volgend seizoen?
Boerrigter Sigthorson Narsingh
(Aissati) (L.de Jong) (Lukoki)
Janssen Anita Eriksen
(Serero) (Fischer) (Klaassen)
Boilessen ? Alderweireld VdWiel
(Blind) (Denswil) (vRhijn) (vRhijn)
(Koppens) (Veltman) (Ligeon)
Vermeer/Cillisen
Suggesties zijn welkom.
Richtlijn: 5/10 jaarquote:Op zondag 15 april 2012 00:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Eerst gaan domineren in Nederland en standaard CL spelen, dan met enige regelmaat gaan overwinteren in de CL en wie weet ooit eens stunten en de kwartfinale halen.
Ik denk dat we dan heel blij kunnen zijn met z'n allen.
En het gaat ze ook never nooit meer lukkenquote:Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar Porto en Benfica lukt het ook, er zijn nog minder mensen die naar de Portugese liga kijken en toch hebben zij een grotere begroting, al scheelt het niet veel.
Qua budget en achterban, niet meer dan een logische gedachte. Gewoon richten op de competitie, en dan komt alles goed.quote:Op zondag 15 april 2012 00:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Eerst gaan domineren in Nederland en standaard CL spelen, dan met enige regelmaat gaan overwinteren in de CL en wie weet ooit eens stunten en de kwartfinale halen.
Ik denk dat we dan heel blij kunnen zijn met z'n allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |