Wel kinderen maken maar ze niet voeden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
Ja he, zeg eens eerlijk jij zou ook wel zulke dansmoves willen leren hequote:
Ja maar dat lekkere wijf in je UI is er veeeeel beter inquote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef coban het volgende:
[..]
Ja he, zeg eens eerlijk jij zou ook wel zulke dansmoves willen leren he
Deze manquote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef badtripbob het volgende:
Hey, een speedboat in de OP!
...
Hey, speed in mijn neus!
lekkerquote:
Is goed hoi en bedanktquote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dit is je enige kans want anders blijft de wet voor altijd in kracht en krijg je geen nieuwe mogelijkheid.
Flippieeequote:
quote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Wel kinderen maken maar ze niet voeden.
Moet je maar braaf zijn dan ga je niet zonder eten naar bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet nagedacht dat ik ook ç had kunnen gebruikenquote:
Ik zou het DJ Oban noemenquote:Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef coban het volgende:
[..]
Niet nagedacht dat ik ook ç had kunnen gebruikenstom wel. Mja, om nu helemaal opnieuw een account aan te maken..
Ja ik ben helaas ook niet zo goed als zijquote:Op zondag 15 april 2012 00:27 schreef Darkbrowneyes het volgende:
[..]
Ja maar dat lekkere wijf in je UI is er veeeeel beter in
quote:Op zondag 15 april 2012 00:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je maar braaf zijn dan ga je niet zonder eten naar bed
Bastognequote:
Dat is echt toch wel het toppunt van perfectiequote:Op zondag 15 april 2012 00:29 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik ben helaas ook niet zo goed als zijooit zal ik haar plek innemen en met rinus samen zijn
OMG EİNDELİJK ik werd helemaal onzeker en maar roepen om aandacht maar je zei maar niks ik dacht je wilt onze BFF-schap verbreken en en enquote:Op zondag 15 april 2012 00:27 schreef BBQSausage het volgende:
Nu lijkt het alsof ik coban negeer.![]()
coban!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2:2 @
![]()
Hallo, oprotten, okè, bedankt, doei.quote:Op zondag 15 april 2012 00:29 schreef computerprobleem het volgende:
HALLO IK BEN KOMPJOETER PROBLEEMPJEN EN IK DOE MIJN SPREEKBEURTJEN OVER BASTOGNE/BASTENAKEN:
--
zelf oprotten vuile hommoquote:Op zondag 15 april 2012 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hallo, oprotten, okè, bedankt, doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |