Hey pc probleem waarom geef je mij boze ogen in je pi? We zijn toch zulke goede hartsvriendinnenquote:
Nee, je moet volledig je excuses aanbieden en zeggen dat je berouw toont en het nooit je intentie was om de Nobele Leider, die veel grootser en dapperder is dan jij ooit zult zijn, te beledigen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:20 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Heb wel een beetje spijt enzo, denk ik.
Ja leukquote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef BBQSausage het volgende:
Jullie gaan morgenavond wel allemaal gezellig met mij Buch in de bajes kijken toch?
Nu even niet. Misschien morgen ofzo. Groentjens Eddy,quote:Op zondag 15 april 2012 00:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Nee, je moet volledig je excuses aanbieden en zeggen dat je berouw toont en het nooit je intentie was om de Nobele Leider, die veel grootser en dapperder is dan jij ooit zult zijn, te beledigen.
Alleen dan accepteert De Nobele Leider je excuses en dat doet hij dan alleen om zijn Volk te tonen hoe Nobel hij is.
Dit is je enige kans want anders blijft de wet voor altijd in kracht en krijg je geen nieuwe mogelijkheidquote:Op zondag 15 april 2012 00:24 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Nu even niet. Misschien morgen ofzo. Groentjens Eddy,
Misschien dan maar?quote:Op zondag 15 april 2012 00:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja nou weet ik het ook niet meer hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |